Şimdi Ara

E90 M3 - E60 M5

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selam,


    Linç yememek için öncelikle şunu belirteyim Hollanda'da yaşıyorum.


    Hali hazırda N53B30A motor kodlu E60 525i kullanıyorum 3.0 6 silindir. Kullanıyorum dediysem öyle gündelik değil. Ömrünün çoğunu kapalı garajda geçiriyor. Güneşli güzel gün olursa veya uzun bir yola çıkacağım zaman kullanıyorum. Gündelik olarak nickime uygun japon otomobiline biniyorum.


    Geçenlerde tanıdığım, bildiğim bugüne kadar hiç bir bakımının aksatılmadığı üzerine titrenen ilan dışı ilk sahibinden 4k bir E90 M3 buldum.(araba arkadaşıma ait) araba 265.000 km de fakat henüz 10.000 km önce ilk kez ana kol yatak, yağ pompası, su pompası, zinciri, kasnakları vs her şey komple sıfırlandı. Koltuklarında neredeyse hiç deformasyon yok. Geçtiğimiz sene sürücü koltuğunun zamanla sol tarafında aşınma meydana geldiği için yenilendi. Paranoyaklık derecesinde arabanın yedek parçası var, her sene TR gittiğinde bir bavul dolusu arabanın yedek parçasını getiriyor.


    Kısaca otomobilde yapılacaklar konusunda hiç bir masraftan kaçınılmadı. Gelelim zurnanın zırt dediği yere normalde takas istemiyordu, benim arabamı kullandıktan sonra takası kabul etti. Normal şartlarda benim arabamın ederi 12.000 Euro bandında takasta 13.000 diyor. Kendi arabasına zaten 30.000 diyordu en son 29.000 euro olur diyor.


    Fakat benim arabamı kullandıktan sonra kafamı allak bullak etti. Senin M3 ile ne işin var bu makine bu kadar keyifliyse M5 i düşünemiyorum git E60 M5 al niye M3 peşinde koşuyorsun dedi. (M5 ler de 19.000 euro ile 30.000 bandında)


    M3 ün artıları


    • İlk sahibi tarafından kullanılması
    • Aldığımda 1 kuruş dahi masraf yapmayacağım + bir çok yedek parçaya sahip olacağım
    • Nadir bulunan ve değerli olan 4 kapı olması gerektiğinde ailecek seyahat edebilirim


    Gelelim M5 konusuna şayet M5 alırsam ki 19.000 euro bandında olanların hem km yüksek hem nasıl kullanıldığını bilmiyorum. M5 de hangi arabayı alırsam alayım kendimi biliyorum bir yerine mutlaka para harcarım. En kötüsü de eğer M5 alırsam ilk iş en az 10k para harcayarak M makinelerin kabusu olan Ana kol yatak vs değiştirir. Sonra da yine ufak ufak sağına soluna para harcayacağım.


    Çok ikilemde kaldım. Siz olsanız M5 alır. Türkiye'de komple sıfır motor, yürüyen vs güzelce elde geçirtip ilerde koleksiyon değeri taşıyacağından alıp hafta sonu çıkar gazlar gezer tozar tekrar garaja mı çekersiniz. Yoksa kardeşim Amerikayı yeniden keşfe gerek yok deyip 4k M3 e mi yönelirsiniz.


    Öte yandan da arabamı çok seviyorum.


    Bu da benim makine bi ara satlığa çıkarmıştım. O zaman çektiğim fotoğraflar



    E90 M3 - E60 M5


    E90 M3 - E60 M5


    E90 M3 - E60 M5


    E90 M3 - E60 M5


    E90 M3 - E60 M5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi son_samuray -- 4 Eylül 2021; 15:31:58 >







  • İki sene e60 m5 kullandım.

    Maalesef Türkiye de yürütülecek arabalar değil.
    Ama alınacaksa,
    2008 sonrası alınmalı. Ciddi farklar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    Hollanda'da yaşıyorum ama alırsam Türkiye'de mutlaka ana kol yatak ıvır zıvır ne varsa sıfırlar o şekilde biner gazlarım. Ama ister orası olsun ister burası yürütmesi maliyetli otomobiller.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    Hollanda'da yaşıyorum ama alırsam Türkiye'de mutlaka ana kol yatak ıvır zıvır ne varsa sıfırlar o şekilde biner gazlarım. Ama ister orası olsun ister burası yürütmesi maliyetli otomobiller.

    Niye burada?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    İşçilik ucuz. Kaliteli usta bulabilmek daha kolay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi son_samuray -- 4 Eylül 2021; 17:46:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    En basiti Bmw E60 serisinin dizelinin zincir değişim maliyeti Türkiye'de 10.000 TL civarındayken kabaca 1000 euro, burada 3000 euro

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    İşçilik ucuz. Kaliteli usta bulabilmek daha kolay

    m’i herkes anlamaz. Hem kullanıcı hem de ustalar .

    520 muamelesi yapabilirler.


    dikkat edin




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 4 Eylül 2021; 17:50:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    bmw e39 520 alınırmı?
    15 yıl önce açıldı
    M3 E46 Cabrio...HARDTOP GELDI !!!
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    Biliyorum o konuda sıkıntı yok. Gerçi aldım da usta bulması kaldı.

    M3 ile M5 arasında kararsızım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.