Şimdi Ara

e90 3.20d panik fren sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün 60 70 km bi hizda panik fren yaptim abs girdi devreye kizaga aldi sanki arac az kalsin gomuyodum ondekine ama 200 le giderken yavaslamak isteyince son derece güven veriyor ani fren koklemesinde ki sorun nedir acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ben hiç dikkat etmedim aracımda ani frende ama ani fren olayı pek yaşamadığım için sanırım, frenler çok güven verici olmaması gerekir ama yarın ilk işim deneyip görmek ona göre yazarım tekrar.
  • zemin kötüdür, lastikler tutunamamıştır
  • Birkac degisik yolda asfalt ve temiz zeminde denedim bugun abs devreye girince arac gitmeye devam ediyor baya zor duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzforvandetta

    Birkac degisik yolda asfalt ve temiz zeminde denedim bugun abs devreye girince arac gitmeye devam ediyor baya zor duruyor.

    O sorunu bende yaşadım düşük hızlarda araç gerçekten çok zor duruyor fakat tam tersine yüksek hızlarda ani fren yapınca şaşırtıcı derecede başarılı bir yavaşlama oluyor:)
  • Iyide c segmenti bir arac seviyesinde olsun en kotu önümüze çocuk atlar bisey olur Allah korusun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzforvandetta

    Iyide c segmenti bir arac seviyesinde olsun en kotu önümüze çocuk atlar bisey olur Allah korusun.

    lastikler ne? re 050 ise ve yıpranmışsa gayet normal. kazık gibi lastik ama yüksek hızda çok stabil.
  • Federal diye bir marka performans lastigi gibi duruyor yarin resmini koyarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzforvandetta

    Federal diye bir marka performans lastigi gibi duruyor yarin resmini koyarım.

    büyük ihtimal lastiktendir, lastik markası fren mesafesinde çok etkilidir. sanırım aracı 2.el aldınız, büyük ihtimal satarken üzerindeki goodyear bridgestone veya continentali söküp bunu taktılar sırf 500-1000 kar etmek için.
  • Ufak hesaplara girecek biri gibi durmuyordu uzerinde m3 jantlari var zaten performans lastigi gibi duruyor federal marka yuksek hizlarda iyi ama abs lik bir durum olunca verdigi guven kayboluyor borusana goturcem yarin abs de bi sorun olabilir diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genelde yokuş aşağı düşük hızlarda ani fren yapınca çok kayma yapıyor,başıma geldi durması için dua ediyorsun bendeki lastikler michelin, lastikle ilgisi yok
  • federal iyi bir lastik değildir

    aracın çok kaymasında elbette lastiğin kalitesizliğinin de etkisi vardır

    lakin sizin bahsettiğiniz durum asıl yazın sıcakta ve güneş altında parlayıp tutuculuğunu kaybeden yolda kaymanızdan ibaret gibi duruyor.

    abs arızası ciddi konudur

    fren sisteminde arıza olsa arıza kodu verir ve göstergede ilgili arıza ışığı yanar

    boşuna evham yapıyorsunuz bence, çok rahatsız ettiyse lastikleri değiştirin derim.
  • Bugun avcilar borusana gittim ilgilenen arkadaş pek konuya hakim degildi ama oda lastiklerin iyi marka olmadigini fren balata ve disklerinin degismesi gerektigini soyledi 25 bin km olmus fren balatasi degiseli bencede lastiklerden kaynaklaniyor onerdiginiz lastik var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzforvandetta

    Bugun avcilar borusana gittim ilgilenen arkadaş pek konuya hakim degildi ama oda lastiklerin iyi marka olmadigini fren balata ve disklerinin degismesi gerektigini soyledi 25 bin km olmus fren balatasi degiseli bencede lastiklerden kaynaklaniyor onerdiginiz lastik var mi ?

    continental veya goodyear iyidir
    fabrika çıkışı almanya da continental takarlar burda bridgestone ama bridgestoen dan çok memnun değil millet
    michelin en kalitelisi ama çok yumuşak bir lastik olduğundan bizim yollara pek uygun değil
  • yüksek hızda abs'nin devreye girmemesinin sebebi fren pedlerinin disk'e sımsıkı sarılamaması... tekerin ne kadar hızlı döndüğünü bir düşünün. o esnada tam kavrama (sonuna kadar sıksa da) yapamadığı için mümkün olduğunca kilitlemeden durduruyor. ama 60-70'de giderken panik frende tekerin direnci daha az olduğu için hemen kitliyor. kitlenince de kızaklamasın diye abs devreye giriyor ve saniyeler içinde tut-bırak şeklinde aracı yavaşlatıyor.

    benimde farklı bir marka aracımda başıma gelen bir şey. bazen ben de diyorum şimdi vurucaz öndekine diye ama yapacak bir şey yok. biz vurucaz zannederken aslında kadrana bakarsak hız çoktan azalmış oluyor.

    ne olursa olsun lastiklerin kilitlenip aracın tek yöne kızaklamasından iyidir.

    bu durumda ben sonuna kadar basmaktansa nispeten soğukkanlı olup daha az basıyorum. ama bi aracın kullanım klavuzunda bu tip fren durumlarında ayağınızı pedaldan hiç çekmeden basılı tutun ve bekleyin yazıyodu.




  • Lastik olarak pirellip7 cinturato rft onerebilirim. Gecen hafta degistirdim. Uzun yol falan da yaptim, eski bridgestonelara gore cok cok daha basarili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    yüksek hızda abs'nin devreye girmemesinin sebebi fren pedlerinin disk'e sımsıkı sarılamaması... tekerin ne kadar hızlı döndüğünü bir düşünün. o esnada tam kavrama (sonuna kadar sıksa da) yapamadığı için mümkün olduğunca kilitlemeden durduruyor. ama 60-70'de giderken panik frende tekerin direnci daha az olduğu için hemen kitliyor. kitlenince de kızaklamasın diye abs devreye giriyor ve saniyeler içinde tut-bırak şeklinde aracı yavaşlatıyor.

    benimde farklı bir marka aracımda başıma gelen bir şey. bazen ben de diyorum şimdi vurucaz öndekine diye ama yapacak bir şey yok. biz vurucaz zannederken aslında kadrana bakarsak hız çoktan azalmış oluyor.

    ne olursa olsun lastiklerin kilitlenip aracın tek yöne kızaklamasından iyidir.

    bu durumda ben sonuna kadar basmaktansa nispeten soğukkanlı olup daha az basıyorum. ama bi aracın kullanım klavuzunda bu tip fren durumlarında ayağınızı pedaldan hiç çekmeden basılı tutun ve bekleyin yazıyodu.

    Ben bu söylediğiniz durumu bizzat denedim. Yüksek hızda veya düşük hızlarda ani fren yapmak için basılı tutmak değil de bir defa sert basıp sonra ayağı frenden çekip tekrar frene bastığınız zaman daha sağlam ve daha güvenilir bir fren yapmış gibi oluyorsunuz. Yani en azından bana öyle geldi. Araba sanki sürekli ayağın frende iken olan durumdan daha önce durdu diyebilirim. Deneyin mutlaka sizde farkı hissedersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    yüksek hızda abs'nin devreye girmemesinin sebebi fren pedlerinin disk'e sımsıkı sarılamaması... tekerin ne kadar hızlı döndüğünü bir düşünün. o esnada tam kavrama (sonuna kadar sıksa da) yapamadığı için mümkün olduğunca kilitlemeden durduruyor. ama 60-70'de giderken panik frende tekerin direnci daha az olduğu için hemen kitliyor. kitlenince de kızaklamasın diye abs devreye giriyor ve saniyeler içinde tut-bırak şeklinde aracı yavaşlatıyor.

    benimde farklı bir marka aracımda başıma gelen bir şey. bazen ben de diyorum şimdi vurucaz öndekine diye ama yapacak bir şey yok. biz vurucaz zannederken aslında kadrana bakarsak hız çoktan azalmış oluyor.

    ne olursa olsun lastiklerin kilitlenip aracın tek yöne kızaklamasından iyidir.

    bu durumda ben sonuna kadar basmaktansa nispeten soğukkanlı olup daha az basıyorum. ama bi aracın kullanım klavuzunda bu tip fren durumlarında ayağınızı pedaldan hiç çekmeden basılı tutun ve bekleyin yazıyodu.

    Evet aciklamalariniz son derece mantıklı ancak ben onceki arabama gore kiyaslama yapiyorum 2010 laguna aracimda hic boyle bir tereddüt yasamamistim renault bmw den iyi olamaz heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.