Şimdi Ara

E6300@532x7 mod yok, stok fan var :))Uçan Adımlar!!!%100 geldi!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
1
Favori
13.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 40
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 40
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 gün 23 saat 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ZEUS__ (40 mesaj) owbilo (9 mesaj) arnavuti (6 mesaj) trkocaer (5 mesaj) B.Bozdemir (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Overclock, Soğutma ve Modifikasyon >> Overclock, Soğutma ve Pc Modifikasyon >> Overclock >> İşlemci >> E6300@532x7 mod yok, stok fan var :))Uçan Adımlar!!!%100 geldi!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    905 Mesaj
    Cıvığı çıkarmayın işin eleman yaptım diyor yaparken bende vardım. Hatta onu gazlayana bendim sen aslansın diye . Ve suda dip nor o söyledimi bilmem kleza bunlar 1m sonuçları bana 1m den bahsetmeyin satbil kullanımdan bahsedin kapatın artık konuyu yaw.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__

    yuh teki yetiyo onun priority 10 da yahu..zaten çiftine birden yükleniyo ..15 dk 10. kademede bekledim de..canım sıkıldı kapattım

    ds3 vardı bende önceden.eski bioslarda 490 üstü fsb imkansızdı.demek yeni bioslarla coşmuş bord.bu arada çift prime harici ısınmıyo pek core2 ler. sen bide çift prime dene.
    |
    |
  • Rekortmen
    337 Mesaj
    guzel calısma ellerinize sağlık

    fsb rekoru bu arada 640.47 oldu x6800 işlemci dual rem ve asus p5b dlx ile
    fsb rekoru tıkla


    613 fsb su anda listede bile değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosunermc -- 7 Ocak 2007; 23:37:00 >
    |
    |
  • Yarbay
    3094 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__


    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdemliol

    Süper skorlar almışsın tebrikler. Demek stok fanla %100 e kadar overclock olan işlemciler çıktı piyasaya



    teşekkürler..sorma yav alattin e olm işlemci pişecek şimdi diyorum boş ver garantisi var nasılsa diyointelde yanma olayı yok sanırım belli bi derece üstünde kitliyo makina kendini diye korkmadım bende pek..ama oda bayaa bi soğuktu yaparken şimdi yapmam içersi hamam gibi



    Basın bakalım gaza garanti var nasılsa
    Şaka bir yana gercekten güzel degerler güle güle kullan V8 'ini yanlız tweak'lı spi ye takıldı en azından 3-4 sn fark var acaba tweak olarak neler yaptın yazarsan herkez bilgilenmiş olur sayende.

    Anakarta mod yapsan senin işelmci ile Türkiye FSB rekoru kırılır heralde.
    |
    |




  • Yarbay
    9803 Mesaj
    TR fsb rekorunu bn kırdım Serhat efendi





    Nokia N80 330mhz@4.2ghz

    |
    |
  • Yarbay
    3094 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    TR fsb rekorunu bn kırdım Serhat efendi





    Nokia N80 330mhz@4.2ghz



    Tmm vurma abi
    Tebrikler barancım
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    teşekkürler arkadaşlar...yaw bu linkteki extreme deki şeylerden bahsediyorum..pc ye bakım yaptım,başlattan gereksizleri kapattım,o an çalışanları vs..link burda..http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=49345gerçi bu gün yedek win i tweak yapcaz diye göçürdüm dikkatli olun
    ordakilerden bi kaçtanesini söyleyim..gerçi bazısı hiç işe yaramadığını söylemiş..registry patchleri var black viper diye..vs..gereksiz xp servisleri falan kapatıyo..mesela spi alırken görev yöneticisinden explorer i kapıyosun masaüstü gidiyo..ekranda yalnız spi oluyo..yaptıktan sonra yine görev yöneticisi>çalıştırdan>C:\windows\iexplorer ı çalıştırıp ss alıyosun falan ama fazla bulaşmayın bence registry pathclere falan benim gibi elinizde patlamasın..o anki uygulamaları,temaları vs kapayın yeter..he bi de mesela bilgisayarım>özellikler>gelişmiş>performans>gelişmişten bellek kullanımını sistem önbelleğine verin ve sanal belleği kapayın diyolar..msconfigten hızlı boot için koyduğum yeri 104 yapın demişler..tabi ben bu adımdam sonra batırdım..sorumluluk kabul etmem ona göreşans işte bizim sistem gitti böyle bu ramlerle bende beklemiyodum açıkçası..ben inanmayanlardan daha çok şaşırdım

    |
    |




  • Yarbay
    3094 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__

    teşekkürler arkadaşlar...yaw bu linkteki extreme deki şeylerden bahsediyorum..pc ye bakım yaptım,başlattan gereksizleri kapattım,o an çalışanları vs..link burda..http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=49345gerçi bu gün yedek win i tweak yapcaz diye göçürdüm dikkatli olun
    ordakilerden bi kaçtanesini söyleyim..gerçi bazısı hiç işe yaramadığını söylemiş..registry patchleri var black viper diye..vs..gereksiz xp servisleri falan kapatıyo..mesela spi alırken görev yöneticisinden explorer i kapıyosun masaüstü gidiyo..ekranda yalnız spi oluyo..yaptıktan sonra yine görev yöneticisi>çalıştırdan>C:\windows\iexplorer ı çalıştırıp ss alıyosun falan ama fazla bulaşmayın bence registry pathclere falan benim gibi elinizde patlamasın..o anki uygulamaları,temaları vs kapayın yeter..he bi de mesela bilgisayarım>özellikler>gelişmiş>performans>gelişmişten bellek kullanımını sistem önbelleğine verin ve sanal belleği kapayın diyolar..msconfigten hızlı boot için koyduğum yeri 104 yapın demişler..tabi ben bu adımdam sonra batırdım..sorumluluk kabul etmem ona göreşans işte bizim sistem gitti böyle bu ramlerle bende beklemiyodum açıkçası..ben inanmayanlardan daha çok şaşırdım



    Tesekkuler bilgiler yararlı olacaktır eminim.
    |
    |




  • Binbaşı
    1518 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratremix

    stok fan ile bu değerlere inanmıyorum
    3.5 ghz yaptım ben bile dev gibi ninja + 12cm fan + MX-1 macun ile
    üstelik ramler corsair xms2

    anakartta DS4



    dünya fsb rekoru ds-3 ile kırılmıştır 613 fsb ile

    inanmayan olursa buyrun gelsin evime..Bursa dayım..forumdan biri gelebilir daha ne diyeyim..hem bi çayımı içer hem görüralala psikopat mıyız yau ne yalan borcum var size ..


    tamam ben geliyorum...ama ben çay sevmem :) başka şeyler içeriz bizde..koyarız cengiz abiyide :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sierra -- 8 Ocak 2007; 1:10:44 >
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    @sierra beklerim valla hocam..cengiz de anlaştık olsun ben çay içerim sen kola
    |
    |
  • Yarbay
    3094 Mesaj
    ''ZEUS'' konu horlayacak ama işlemci konu nedir merak ettimde...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    valla hocam L626 ile başlıyo ama gerisini unuttum..çıkarmaya da üşeniyom..macuna da kıyamıyom az kaldı..soğutucu alınca artık kısmetse bakarım tamamına
    |
    |
  • Yarbay
    3094 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__

    valla hocam L626 ile başlıyo ama gerisini unuttum..çıkarmaya da üşeniyom..macuna da kıyamıyom az kaldı..soğutucu alınca artık kısmetse bakarım tamamına


    Tamam ''ZEUS__''bana bu yazdıgın yeter benimkide L626 ama benim ki P5W DH yuzunden be kadar gitmez
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__


    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdemliol

    Süper skorlar almışsın tebrikler. Demek stok fanla %100 e kadar overclock olan işlemciler çıktı piyasaya



    teşekkürler..sorma yav alattin e olm işlemci pişecek şimdi diyorum boş ver garantisi var nasılsa diyointelde yanma olayı yok sanırım belli bi derece üstünde kitliyo makina kendini diye korkmadım bende pek..ama oda bayaa bi soğuktu yaparken şimdi yapmam içersi hamam gibi

    güle güle kullan hoca bizde yapacaz bişeyler amdden kurtulmamız lazım..
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: !!AlOnEcOoLwOlF!!


    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__


    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdemliol

    Süper skorlar almışsın tebrikler. Demek stok fanla %100 e kadar overclock olan işlemciler çıktı piyasaya



    teşekkürler..sorma yav alattin e olm işlemci pişecek şimdi diyorum boş ver garantisi var nasılsa diyointelde yanma olayı yok sanırım belli bi derece üstünde kitliyo makina kendini diye korkmadım bende pek..ama oda bayaa bi soğuktu yaparken şimdi yapmam içersi hamam gibi

    güle güle kullan hoca bizde yapacaz bişeyler amdden kurtulmamız lazım..



    sağol kardeş...inşallah istediğin gibi bi sistem kurarsın..
    |
    |




  • Yarbay
    6973 Mesaj
    oh bee inan buna ne kadar sevindim iki gündür ağlıyorum L626 lar takoz dediler, oyoy görüyoruz ki takoz değilmiş. çok mutlu oldum :D
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__

    valla hocam L626 ile başlıyo ama gerisini unuttum..çıkarmaya da üşeniyom..macuna da kıyamıyom az kaldı..soğutucu alınca artık kısmetse bakarım tamamına
    |
    |
  • Binbaşı
    1834 Mesaj
    @ZEUS
    hocam değerler çok guzel bakalım bizim elimizde şimdi bi 6300 var ki hiç sormayın1.25v da 3.3 ghz stok fanla stabil kullanılıyo desem

    bu arada değerler guzel bizim p5b dlx de giderse fsb bakımından gorucez hafta sonuna testleri...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    @Aykun hocam senin işlemci de güzelmiş yaubekleriz testleri..

    yalnız benim rami 800 mhz de 4-4-4-12 de 2.0 volta düşürdüm 3 gündür sorun yok niye böyle yapıyo bi türlü anlamadım..kendini D9 micron mu zannediyo nedir
    |
    |
  • Yarbay
    3094 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__

    @Aykun hocam senin işlemci de güzelmiş yaubekleriz testleri..

    yalnız benim rami 800 mhz de 4-4-4-12 de 2.0 volta düşürdüm 3 gündür sorun yok niye böyle yapıyo bi türlü anlamadım..kendini D9 micron mu zannediyo nedir


    Micron olmadıgına eminmisin
    Belkide !

    (Ram degerleri gercekten cok güzel güle güle kullan...)
    |
    |




  • Yarbay
    6163 Mesaj
    Çok iyi çıkmış işlemci.Tebrikler
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,875
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.