Şimdi Ara

74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
18.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cougar bir yanda parçaları bekleyi versin ne zamandır aklımızda olan Stingray'i fiyatı da emsallerine göre biraz daha uygun bulunca alma kararı aldık. Araçta pek fazla masraf yok. Zaten kupası fiber olduğu için çürüme derdi vs de olmuyor. Araçta 454cu in. motor var. 4bbl 750cfm holley karbüratörle besleniyor motor.

    İlk tespitlerde şase takozları, burçlar ve süspansiyonlarda problem olduğunu gördük ve hepsini değiştirme kararı aldık. Bunun yanında marş motoru da güçsüz kalıyor volant'ı rahat çeviremiyordu. Araştırdığımızda üzerindeki marş motorunun çin malı uyduruk birşey olduğunu öğrendik. Sonuç olarak sıfır Corvette marş motoru alındı (boyut olarak bile eskisine göre 3 kat büyük orjinal marş motoru..). Renk olarak da elimiz değmişken orjinal Vette kırmızısı yapalım diyoruz.


    Lafı çok uzatmadan resimlere geçeyim.
    Şu anki durumundan birkaç foto:
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)



    Güncel 07.10.2010
    Renk seçimi yapabilmemiz için tamponu 3 eşit parçaya bölüp 3 ayrı renge boyadık.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Bu sırada diskler tornalandı ön takım ve arka takım komple sökülüp toplandı. Aracın altı temizlenip mat siyaha boyanıp pütür atıldı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Şase takozlarının yerleri tamamen çürüdüğü için çürükler ayrıldı yerine 3mm'lik sac'dan yeni parçalar kıvrıldı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Arkadaki bagaj demirini çıkarttığımız için somun yerleri açık kaldı. Bunun üzerine fiber'den yama yapılıp üzerine macun çekildi.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Ufak tefek çatlayan yerler vs onarıldı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Bu sırada benzin deposu söküldü temizlenip boyandı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Macun-zımpara-astar 3'lüsü
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Cougar'ın çamurluğuyla Corvette çamurluğu bir arada
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Diferansiyel contaları ve yağı deiştirildi, saçma sapan kaynak yapılan yerler tekrardan düzeltildi ve kapatıldı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Araç boyaya gireceğinden çıtalar, kapı döşemeleri, koltuklar vs söküldü.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)




    03.11.2010 güncel..

    Aracın komple elektrik tesisatı elden geçip yenilendi. Ayrıca daha önce distribütor değişikliği yapıldığı için çalışmayan devir saatı onarıldı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Araç macunlanıp zımparalandı. Kapı aralıklarını, kaput aralığını ve kupayı yerine oturtmak için takoz lastikleri komple yenileri ile değiştirilip sıkıldı.

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    İlk kat astarı için hazırlık yapılırken..
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Astar atıldı ve daha sonra zımparalanıp hatalar tespit edildi ve onarıldı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Ön ve arka tampon hazırlanıp araca takıldı. Daha önceden 4 vida ile tutturulmuş olan arka tampona yeni vida delikleri açıldı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    İzolasyon ve görüntü amaçlı aracın tabanına komple pütür atıldı
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Sonuç olarak aracın yürüyen aksamı ve elektrik tesisatı komple yenilendi. Kaportadaki hatalar düzeltildi astarlandı ve boyanacağı fırına doğru çekiciyle yola çıktı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Baz astarı atıldı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Ve artık son kat boyaya geçildi..
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Bundan sonraki aşamalar da tahminen 2 hafta gibi bir sürecek gibi. Amerikadan ufak tefek parçaların ve ön camın gelmesi aracın içinin toparlanması ve egzostların değişmesi kaldı. Bu süre zarfında Cougar'ın parçalarının da gelmesini umuyoruz ki tam gaz ona devam edebilelim.


    04.11.2010
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    28.11.2010
    Araca zımpara yapılıp kum keçe geçildi. Üzerine Meguiar's 105 pasta ve 5 cila yapıldı. Ayrıca motor içi Mat siyaha boyanıp toparlandı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    youtube link:http://www.youtube.com/watch?v=-bcpoF52EQA
    Flowmaster 50 series Delta Flow'lardan önce eski susturucularla bi deneme yaptık..

    02.12.2010
    Ön sis farları temizlendi boyandı vernik atıldı
    Eskiyle yeni arasında bariz fark var..
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Ön ızgara boyandı verniklendi parlak kısımlar parlatıldı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Güzel gözükmesi açısından sinyallerin soyulan nikelajları yerine parlak yapışkan aluminyum folyo yapıştırıldı
    Üstteki kaplanmış alttaki eski hali
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Izgaralar yerine takıldı
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Taban siyaha boyandı, civatalar krom renge boyandı.
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)



    Lastik içleri siyaha dışları griye boyandı
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Yan hava girişine ızgara kesilip takıldı
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    05.01.2011 güncel
    Aracın son pastası cilası yapıldı. Döşemeler vs temizlenip tamamen takıldı. Torpido toparlandı. Sonuç olarak sadece eksozları takmak kaldı..
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)


    Ayrıca aracın etrafından 2 adet de video var
    http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=489437509839&oid=105813262817493&comments
    http://www.facebook.com/video/video.php?v=489428804839&oid=105813262817493&comments

    Arkadaşlar baktım ki pasta-cila yapıldıktan ve egzozlar değiştikten sonraki resmi koymamışım, o da eksik kalmasın diyip 2-3 resim daha eklemek istedim..
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykunsezer -- 20 Mart 2011; 17:53:40 >



    _____________________________




  • CougarLA kapistiralım hehe :D

    saka bi yana stop lambaları çok güzel duruyor. Ve rengi gerçekten hoş..
    _____________________________
    BEŞİKTAŞ ULAN !!
  • Klasik araba merakim pek yoktur. Hatta eski Amerikanlardan da pek hoslanmam ama su Corvette bi baska duruyor gercekten. Forumdan birisinin boyle bir araca sahip olmasi da ayrica sevindirici. Gule gule kullanin.
    _____________________________
    2020 Alfa Romeo Stelvio
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Klasik araba merakim pek yoktur. Hatta eski Amerikanlardan da pek hoslanmam ama su Corvette bi baska duruyor gercekten. Forumdan birisinin boyle bir araca sahip olmasi da ayrica sevindirici. Gule gule kullanin.
    teşekkür ederim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fünfzehn

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Abi sen ne yaptın yaaa
    Cougar konusunda demiştim,Mustang ve Corvette stingraydan sonra en çok hoşlaştığım amerikan Cougar'dır diye,şimdi de kalkmış Corvette çıkardın başıma

    Merakla bekliyoruz devamını
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS




  • kırmızı veya siyah bu araca en çok yakışan renkler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    kırmızı veya siyah bu araca en çok yakışan renkler
    Off off hayallerimi gerçeğe çeviriyosunuz

    O arkadaki sepetimsi şeyi yok ederseniz bence süper duracak
    Jantlarda çok iyi durmuyor, bitince nasıl olur merak ediyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=v5hMpVJK89s

    En güzel Vette'yi bulmuşsunuz bence hayırlı olsun, kolay gelsin.
    Siyah olsun bence, batmobile olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 19 Eylül 2010; 13:55:57 >
    _____________________________
    Eğer bunu okuyorsan, bu uyarı senin için. Bu anlamsız forum imzasından okuduğun her kelime hayatından harcanan diğer bir saniye demek. Yapacak başka işlerin yok mu? Hayatın gerçekten bu kadar boş mu da bu anları daha iyi geçirebileceğin bir yol düşünemiyorsun? Yoksa saygı duyduğun ve inandığın bu otoriteyi ortaya koyanlardan çok mu etkilendin? Okuman gereken her şeyi okur musun? Düşünmen gereken her şeyi düşünür müsün? Sana alman gerektiği söylenen her şeyi satın alır mısın? Evinden çık, karşı cinsten biriyle tanış, gereksiz alışverişleri ve mastürbasyonu bırak. İşinden ayrıl, bir kavga başlat, yaşadığını kanıtla. Eğer insanlığını ispat edemezsen, bir istatistik olarak kalacaksın. Artık uyarıldın...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Off off hayallerimi gerçeğe çeviriyosunuz

    O arkadaki sepetimsi şeyi yok ederseniz bence süper duracak
    Jantlarda çok iyi durmuyor, bitince nasıl olur merak ediyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=v5hMpVJK89s

    En güzel Vette'yi bulmuşsunuz bence hayırlı olsun, kolay gelsin.
    Siyah olsun bence, batmobile olsun

    Alıntıları Göster
    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    Öncelikle jantlar değişecek, aradığım jantı da buldum araç bitince jantlar üzerinde resimleri eklemeyi düşünüyorum.

    Arkadaki sepetimsi şey aracı aldıktan bir sonraki gün çıkartıldı resimler aracı aldığımız günün resimleri olduğu için üzerinde duruyor.

    Renk olarak ise kırmızı düşünüyorum aracı daha çok ortaya çıkartıyor açıkçası siyah renkte pek bi boğuluyor araç.

    Vette bittikten sonra belki bir sürpriz daha gelebilir fakat daha kesin olmadan konuşmayalım..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    Öncelikle jantlar değişecek, aradığım jantı da buldum araç bitince jantlar üzerinde resimleri eklemeyi düşünüyorum.

    Arkadaki sepetimsi şey aracı aldıktan bir sonraki gün çıkartıldı resimler aracı aldığımız günün resimleri olduğu için üzerinde duruyor.

    Renk olarak ise kırmızı düşünüyorum aracı daha çok ortaya çıkartıyor açıkçası siyah renkte pek bi boğuluyor araç.

    Vette bittikten sonra belki bir sürpriz daha gelebilir fakat daha kesin olmadan konuşmayalım..

    Alıntıları Göster
    hocam sizin aracın renginde bir araç belki bazı fikirler verir
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atl@s -- 20 Eylül 2010; 11:35:19 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atl@s

    hocam sizin aracın renginde bir araç belki bazı fikirler verir
     74' Corvette C3 Stingray restorasyonu GÜNCEL (20.03.2011)

    Alıntıları Göster
    Şu an ki hali bile çok iyi gözüküyor tamamen bitirince eminim ki harika olacaktır.

    Motorun da herhangi bir geliştirme yapmayı düşünüyormusunuz?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Şu an ki hali bile çok iyi gözüküyor tamamen bitirince eminim ki harika olacaktır.

    Motorun da herhangi bir geliştirme yapmayı düşünüyormusunuz?


    Alıntıları Göster
    Cahilliğimi mazur görün
    "Araçta pek fazla masraf yok. Zaten kupası fiber olduğu için çürüme derdi vs de olmuyor"

    yukarıda yazdığınız tam olarak ne demek? yani nereleri fiber? bu aracın fabrika çıkışı mı böyle yoksa bu sonradan mı uygulanan bir durum

    teşekkürler
    _____________________________
    Believe in goodness.
    Be prepared for the evil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Şu an ki hali bile çok iyi gözüküyor tamamen bitirince eminim ki harika olacaktır.

    Motorun da herhangi bir geliştirme yapmayı düşünüyormusunuz?


    Alıntıları Göster
    Üstad TEKRAR ellerinize sağlık. Bu tür işlerin PROFESYONEL ve FACTORY SPECIFICATION kurallarına uygun yapılması konusunda attığınız adımları büyük takdirle izliyorum. Çin malı uyduruk marş motoru nerede, orjinal marş motoru nerede? Bu tür araçlar ancak DEĞERİNİ BİLENLERİN elinde adam olur ve yaşayabilir. Harika işlerin devamını bekliyoruz.

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Üstad TEKRAR ellerinize sağlık. Bu tür işlerin PROFESYONEL ve FACTORY SPECIFICATION kurallarına uygun yapılması konusunda attığınız adımları büyük takdirle izliyorum. Çin malı uyduruk marş motoru nerede, orjinal marş motoru nerede? Bu tür araçlar ancak DEĞERİNİ BİLENLERİN elinde adam olur ve yaşayabilir. Harika işlerin devamını bekliyoruz.



    Alıntıları Göster
    canvarol
    Motor için şimdilik herhangi bir modifikasyon düşünmüyorum zaten hali hazırda 454cu 7400cc'lik v8 motor var. İlerleyen günlerde karburator ayarlarından vs sonra ne olacağı ortaya çıkacaktır. Şimdilik kesin birşey söylemek zor.

    G@LGE
    Hocam aracın şase dışında (ki şasesi 69impala'lardan sonra gözüne gözüken en sağlam şase heralde) kaput çamurluklar kapılar vs fiber. Yani sonuç olarak araçta eskiyip çürüme diye birşey olmuyor çok fazla.

    Taner Göde
    Taner abicim yorumların için teşekkür ederim. Elimizden geldiği kadar orjinalliğini korumaya çalışıyoruz araçların ama bundan önce toplayan kişi yada kişiler gerçekten kasaplıktan terfi etmiş bence. Arabanın 8 tane şase takozunun 8'i de farklı olunca araba yerde yamuk duruyordu kapı aralıkları tutmuyor. Nihayetinde bulduk 8 tane orjinal takoz da değiştiricez inşallah.. Üzerine konan karbüratör bile ayarsız. Adamlar kutudan çıktığı gibi koymuş motorun üzerine sıkmış vidaları, sonra araba niye çiğ benzin atıyo niye gitmiyo diyolar..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    canvarol
    Motor için şimdilik herhangi bir modifikasyon düşünmüyorum zaten hali hazırda 454cu 7400cc'lik v8 motor var. İlerleyen günlerde karburator ayarlarından vs sonra ne olacağı ortaya çıkacaktır. Şimdilik kesin birşey söylemek zor.

    G@LGE
    Hocam aracın şase dışında (ki şasesi 69impala'lardan sonra gözüne gözüken en sağlam şase heralde) kaput çamurluklar kapılar vs fiber. Yani sonuç olarak araçta eskiyip çürüme diye birşey olmuyor çok fazla.
    edit:aracın orjinalı fiber yanlış anlaşılma olmasın..)

    Taner Göde
    Taner abicim yorumların için teşekkür ederim. Elimizden geldiği kadar orjinalliğini korumaya çalışıyoruz araçların ama bundan önce toplayan kişi yada kişiler gerçekten kasaplıktan terfi etmiş bence. Arabanın 8 tane şase takozunun 8'i de farklı olunca araba yerde yamuk duruyordu kapı aralıkları tutmuyor. Nihayetinde bulduk 8 tane orjinal takoz da değiştiricez inşallah.. Üzerine konan karbüratör bile ayarsız. Adamlar kutudan çıktığı gibi koymuş motorun üzerine sıkmış vidaları, sonra araba niye çiğ benzin atıyo niye gitmiyo diyolar..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    canvarol
    Motor için şimdilik herhangi bir modifikasyon düşünmüyorum zaten hali hazırda 454cu 7400cc'lik v8 motor var. İlerleyen günlerde karburator ayarlarından vs sonra ne olacağı ortaya çıkacaktır. Şimdilik kesin birşey söylemek zor.

    G@LGE
    Hocam aracın şase dışında (ki şasesi 69impala'lardan sonra gözüne gözüken en sağlam şase heralde) kaput çamurluklar kapılar vs fiber. Yani sonuç olarak araçta eskiyip çürüme diye birşey olmuyor çok fazla.
    edit:aracın orjinalı fiber yanlış anlaşılma olmasın..)

    Taner Göde
    Taner abicim yorumların için teşekkür ederim. Elimizden geldiği kadar orjinalliğini korumaya çalışıyoruz araçların ama bundan önce toplayan kişi yada kişiler gerçekten kasaplıktan terfi etmiş bence. Arabanın 8 tane şase takozunun 8'i de farklı olunca araba yerde yamuk duruyordu kapı aralıkları tutmuyor. Nihayetinde bulduk 8 tane orjinal takoz da değiştiricez inşallah.. Üzerine konan karbüratör bile ayarsız. Adamlar kutudan çıktığı gibi koymuş motorun üzerine sıkmış vidaları, sonra araba niye çiğ benzin atıyo niye gitmiyo diyolar..


    Alıntıları Göster
    Takipteyim, araç çok hoş duruyor ayrıca
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulpian

    Takipteyim, araç çok hoş duruyor ayrıca

    Alıntıları Göster
    bendende bir nacizane tavsiye bu kasada yanlardan çıkan egsoz çok güzel duruyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulpian

    Takipteyim, araç çok hoş duruyor ayrıca

    Alıntıları Göster
    Bunu satsana bana Aykun
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Bunu satsana bana Aykun

    Alıntıları Göster
    Baktıkça bakasım geliyor ya. Yok mu başka foto?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Baktıkça bakasım geliyor ya. Yok mu başka foto?

    Alıntıları Göster
    ah be araç bi de fastback olacaktı.78 öncesinin arkası hiç hoşuma gitmiyor.
    _____________________________
    parmağını bastığında izi ayyıldız çıkanlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    ah be araç bi de fastback olacaktı.78 öncesinin arkası hiç hoşuma gitmiyor.

    Alıntıları Göster
    daturkishulan
    benim de tam tersi fasback'ler pek hoşuma gitmiyor Stingray'lerde.

    seizure
    fotolar geliyor yakında şu an komple arka takım ön takım dağınık durumda burçlar lastikler vs değişiyor. En yakın zamanda eklemeye çalışıcam yeni fotoları.

    Blue_Knight
    bende side pipes düşünüyordum fakat birkaç kez kullandığım araçlarda ayağımda 2. dereceden yanık yapınca sürtmeden değmeden dolayı vaz geçtim bu araç için sidepipes'ladan

    Rockford Fosgate
    Ayıpsın köpeğin olsun Vette senin

    ArdilesS
    Teşekkür ederim saolun..
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.