Şimdi Ara

E6300@532x7 mod yok, stok fan var :))Uçan Adımlar!!!%100 geldi!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
1
Favori
13.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 40
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 40
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 gün 23 saat 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ZEUS__ (40 mesaj) owbilo (9 mesaj) arnavuti (6 mesaj) trkocaer (5 mesaj) B.Bozdemir (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Overclock, Soğutma ve Modifikasyon >> Overclock, Soğutma ve Pc Modifikasyon >> Overclock >> İşlemci >> E6300@532x7 mod yok, stok fan var :))Uçan Adımlar!!!%100 geldi!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    valla bilmem sıcak fırsatlarda @jackiechan diye bi arkadaştan aldım 100$+kdv yeanlıcağınız çok iyi fiyatıda..alırken 800 mhz de 5-5-5-15 kullanmayı göze alarak almıştım işe bakevet ramler hynix çipli..

    ekleme:ram g-o-l-d çıkışlı.. arkadaş sanırım bayi fiyatına alıp satıyo..g-o-l-d um benim bu kadarını beklemiyodum..adamları yıllarca yerden yere vurduk kıyak geçtiler bize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZEUS__ -- 2 Ocak 2007; 23:10:52 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1564 Mesaj
    bende gidip baksam 2-1gb hynıx onlardan bualbilmyiim acaba dahada onemlisi kingston olupta hynix cıkmassa nasıl anlıcamki hynix chıplı oldugnu
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    üzerinde yazıyo yav tabi adamda depodan alıyomuş belki ona söylersen o rica edebilir depodan..çünkü o almıyomuş depo ya sipariş veriyom diyodu onlar yolluyo diyodu bana..bu arada benim matemaatik kötü yav..biri tam olarak oranı söyleyebilir mi?%98 falan mı oluyo bu?nasıl hesaplanıyo bu oran yaumatematik berbat yauu
    |
    |
  • Binbaşı
    1564 Mesaj
    ya benim bildigim 1:1 de 400 İSE 400*2=800MHZ 530*2=1060 MHZ deyilmi ? bu şekilde hespalnaıyor benim bildigim tabi ramler 1:1 de iken
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    yok yau o değil o/c olarak işlemci yüzde kaç olmuş..266x7=1862 default hızı 530x7=3710 aldığım değer..şimdi bu yüzde olarak kaç oluyo3724 mhz olsa %100 olcakmış ama benim yaptığım tam olarak ne oluyo onu merak ettim..matematik yok hiçnasıl hesaplanıyo bu
    |
    |
  • Binbaşı
    1564 Mesaj
    abi gerek yok sen şimdik hemen everest yükle orda yazıyor işlemcinın yanında (100%80 örnek olarak) yazıyor everest programını kur ordan cpuya tıkla orda 100%... oc yazıyor
    abi max mhz denedinizmi cpu iyi gidiyor biraz voltage artişi yapıpı max mhz alaiblrsin 100%100 gecicek cpu zaten az kalmiş
    |
    |
  • Yarbay
    2340 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__

    eist ve C.1.E disable mı..com portlarını da kapa+harici hdd kullanmıyosan usb legacy diye bi seçenek var onu dis yap..hatta o/b ses kartı kullanıyosan bile onu da kapa..ben kapamadım sesi ama belki işe yarar..işlemci fsb +0,2 verdim..gmch +0,2 verdim..530 mhz de rame +0,4 v verdim..yaptığım bunlardı yani..rami de 5-5-5-15 e aldım diğerleri auto daydı..ama anakartın fsb sınırı galiba çok önemli

    teşekkürler
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    5336 Mesaj
    Vay be ne işlemciler düşüyor bizim 6400 takoz çıktı 453fsb yi geçemedik millet uçmuş 530 lara. Allah nazardan saklasın kardeşim
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    teşekkürler arkadaşlar...ve ve veeee %100 o/c voltaj 1,48..spi alıp kapadım cpu-z validation yapmayı unuttum diye tekrar açayım dedim res ardından sapıttı aletfan controlü falan yapın diyo şimdi o/c olmuyo hiç..gitti galiba güme makina...ama cpu-z validation yapamadım yaaşimdi bu rekorum dünya çapında geçerli sayılmaz mı?
    |
    |




  • Yarbay
    2340 Mesaj
    cpu için sen acil bi tane soğutucu al
    makinayı yakma
    |
    |
  • Binbaşı
    1564 Mesaj
    quote:

    fan controlü falan yapın diyo şimdi o/c olmuyo hiç..gitti galiba güme makina
    korkma kormkma bişe olmadı anakartın ayarları bozuldu galiba yigenimde p5bdeluxede de pili cıkrınca fan kontrol ile ilgili bişey diyordu acılırken kapatmassan ötüyordu biosta fan controlle ilgili bişe olmalı onu disable edince geciyor alaattin abiyi cagırda ayaları tekrar yapsın bişe olmus olamaz hemen öyle
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    oldu yav düzeldi..clear cmos yaptım pilide çıkarıp kendine geldi..valla şart bi tane soğutucu bana..ama fazla abanmam artık böyle iyi başıma iş almayım..
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    6211 Mesaj
    güzel değerler ne ballı adamsın ya ramler normal sogutucu takviyesi olmadan adam ne değerlere cıkmıs
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: visualize

    güzel değerler ne ballı adamsın ya ramler normal sogutucu takviyesi olmadan adam ne değerlere cıkmıs


    |
    |
  • Yarbay
    4024 Mesaj
    Valla abi darkhardware e bakarsan core2duo ları 1.3 V un üstünde çok kullanmamanı tavsiye ettiğimde ne kastettiğimi anlarsın.


    Yani değerler güzel ama bu o her anakartta yazan 'setting a very high voltage can damage the component severely' yazısını hatırlatıyor bana açıkçası


    EKLEME:bir de default voltajla 2.8 i görebilirdin zaten neden 1.4 V verdin ki 6300 lerin en takozu zaten default voltajla 2.8 i görüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 3 Ocak 2007; 22:27:39 >
    |
    |
  • Xtreme
    4144 Mesaj
    @ZEUS__

    ilk 2 ss te tweak li ve tweak siz karşılaştırması yapmışsın ama birinde tek spi run ederken diğerinde 2 spi,, bunu atlamışın sanırım..

    güzel sonuçlar..zorla biraz daha ..
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    8082 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: visualize
    güzel değerler ne ballı adamsın ya ramler normal sogutucu takviyesi olmadan adam ne değerlere cıkmıs

    Şimdi ben bu cümleden, yukarıda anlatılan overclock işleminde hiçbir harici soğutma elemanı kullanılmadığını mı anlamalıyım ?

    Hemen arkasından bir acemiden gelen sorular;

    1) Sizce hiçbir ilave ekipman kullanılmadan ve sisteme zarar vermeden, ne kadar overclock yapılabilir ? (% olarak)

    2) Eğer ilave ekipman (soğutucu olsa gerek) alınmak istenirse, bunlar hakkında bilgi edinebileceğim bir açıklama linki verebilir misiniz ?
    (hangi işlemci, anakart için hangi soğutucu alınabilir, fiyatları vb.)

    3) Overlock işleminden sonra, sistem yeni (yani aşırtılmış) değerleri ile uzun süre sisteme zarar vermeden çalışabilir mi ?
    (yani sırf tatmin için mi bunu yapıyoruz, yoksa uzun vadede ödediğimizden sürekli 1,5 kat fazla performans almak için mi)

    4) Teşekkür etmem, yukarıdaki sorulara cevap vermenize yardımcı olur mu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 4 Ocak 2007; 0:31:41 >
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hey

    @ZEUS__

    ilk 2 ss te tweak li ve tweak siz karşılaştırması yapmışsın ama birinde tek spi run ederken diğerinde 2 spi,, bunu atlamışın sanırım..

    güzel sonuçlar..zorla biraz daha ..



    öyle olmuş evet ..yav testi yaparken alattin le de konusu oldu hatta o tek pi ile aldığı değeri benim aldığım değerlerle çok fark etmişti..meğer yarım saat sonra anladık ki ben çift pi ile alıyomuşum ondan süre uzuyomuş
    |
    |




  • Yarbay
    4674 Mesaj
    ZEUS__ @ en sonunda dayanamadın topic açtın demek, birilerine bana da söylediğin değerler inandırıcı gelmedi diye bu kadar yüklenilmezki makinaya yahu Ben işlemciye kıyamıyorum fazla yüklenmeye, ne versem yiyo aç bu işlemci aç. Fsb de 500 ü geçince bile çalışıyor, zm9500 le şımarttık bikere işlemciyi.
    Tebrik ederim kardeş, fsb yi bırakıp voltaja geçtiğimde kapını çalarım
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    lem @kadir_metal miydi niki ona cpu-z validation u vermeyi unutunca bi daha gireyim dedim sapıttı o arada alet..bıraksaydım bi şeyi yoktu halbuki..şimdi F7 yi yükledim.tekrar sorun yok..bi de bunda deniyelim bakalım marifet ram de mi,yoksa biosta mı?
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,668
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.