Şimdi Ara

E39 LCİ FARKI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
2
Favori
4.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Reyis 4.4 8 Tokmakla bir Pov çekte kulağımızın pası silinsin he anlaştıkmı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allstar34 -- 16 Haziran 2017; 3:12:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    Bahsettiğiniz vites oranlara 5.28 için çok uzun. Böyle atmosferik bir araçta seyirin sekteye uğramaması için ne kadar az vites değiştirirseniz o kadar iyi olur diye düşünüyorum. Bahsettiğiniz hızlarda motor sesi, yol ve rüzgar sesinin arkasında kalacaktır. Çoğu yokuşta direkt vites düşürmek zorunda kalacak. Bunun yerine daha kısa oranlı ve daha fazla torklu 5.30 alıp keyfinize bakın bence

    genel itibari ile kullandığım yol hep düzlük yokuş ve rampa yok desek yeridir. tek rampa yolumun üzerinde olan izmir sabuncu beli. oda senede 1 kere ancak orayı geçiyorum. havaalanına giderken sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Reyis 4.4 8 Tokmakla bir Pov çekte kulağımızın pası silinsin he anlaştıkmı





    Kamyon gibi tork var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Reyis 4.4 8 Tokmakla bir Pov çekte kulağımızın pası silinsin he anlaştıkmı






    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben de daha 2 haftalık e39 5.30i sahibiyim. ilk sahibinden aldım sayılır çünkü 13 yıl aracı makam şoförü olarak kullanan bir abiden aldım. hala aynı şirkette patronun makam şoförüdür. seris kayıtların olduğu maslakbmw'yi aradım. tüm kayıtları saydılar. açıkçası hiçbir masraftan kaçınmamışlar. ne var ne yok elden geçmiş. araç 326.000 km'de idi. ancak anlamak çok zordu. direksiyon derisi güneş yanığı olmuş onu yeniden kaplattım. tesadüf ki deri döşemeci usta da e39 kullanıcısı çıktı. aracı da bilen biri. o da ilk sahibinden almış. km yüksekliğine takılmamış.

    aracın meraklısı çok ancak bilen kişi az. bu yüzden biraz elden ele gezip çok el değiştiriyor. arabasında turbo olduğunu söyleyen bir satıcı bile denk geldi. o yüzden km düşük diye her araca niyetlenmemek lazım. bu arada memlekette bayi çıkışlı M paket araç çok az vardır. ilanlardaki araçların ne jantları ne de aksesuarları bırakın orjinali replika bile değil.




  • Ancak bir e39 bu km'de bu kadar diri görünebilir. Bu tip araçlarda km'den çok sahibine, bakımlarına ve bence en onemlisi orijinal kalabilmiş mi ona bakılmalı. Varsın biraz eksik donanım olsun ama temiz bakımlı olsun. Yanlanmamış olsun.

    Ben de eski bir e39 530i ve e31 850i sahibi olarak ve çocukluğu bu araçlarda geçmiş biri olarak, ilanlardaki 540'lardan uzak durmanızı tavsiye ederim, çoğu apaçilerin eline düşen yanlama araçları.

    İlandaki 530 iyice kontrol ettirilip, sahibi ile de iyice konusulup alınabilir. Direksiyon kutusunu mutlaka sahibine sorun, ki bence illa ki bunca zamanda revize edilmiştir.

    Serhat hissiyat olarak sevmiyor kendince haklı tabii ki, ama BMW'yi BMW yapan, yol hissi dediğimiz ve şimdiki araçlarda bulunmayan hissin temeli bu direksiyon kutusudur (rack and pinion)

    Eğer değiştiyse veya güzelce revize edildiyse problem yok.

    5-7-8 kasalarda büyük motorlarda, direksiyon kutusu yerine orta rot kullanıldı. Daha rijit ve sarsıntısız bir hissi mevcut. BMW kullanıcıları her ne kadar yolun her pürüzünü hissetmek istese de, konfor adına ben de orta rotu bir tık önde tutuyorum. Nitekim benim 8 serisi de v12 idi ve direksiyon kutusu yerine orta rot vardı.

    Bende yeni e serisi olmasına rağmen gidip şimdi bir tane 540i alacağım muhtemelen (1997)

    Bunlardaki sürüş tokluğu ve kalite, asla yeni araçlarda yok, olamaz da.

    Şimdiden hayırlı olsun, umarım gönlünüze göre bir araç bulursunuz.

    Son tavsiyem, kenarda mutlaka 5-10 bin yedek akçe bulundurun. Olmaz ama illa ki masraf olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 16 Haziran 2017; 20:5:1 >




  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Hocam temiz bir 5.40 ın değeri nedir? İlanlarda çok değişken fiyatlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Imgod

    Hocam temiz bir 5.40 ın değeri nedir? İlanlarda çok değişken fiyatlar var

    55-60 bin TL'den aşağı mümkün değil, tabii ki şu anki piyasada. İlandakilerin çoğu çöp yalnız bakmayın. Bazıları 1-2 senedir ilanda zaten.
  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu arabadaki karizma günümüzde üretilen çoğu araba da yok. 6 ay sıra bekleyip buzdolabı gibi araba alıyorlar. şu arabanın sıfırı üretilsin 6 ay sıra beklenir. başka arabanın beklenmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W202 alındı. Biraz hanımı dinledik

    E39 LCİ FARKI

    E39 LCİ FARKI

    E39 LCİ FARKI




  • TSY kullanıcısına yanıt
    Allah kaza bela vermesin gule gule kullanin fiyat ve araç hakkında bilgi verirseniz iyi olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Allah kaza bela vermesin gule gule kullanin fiyat ve araç hakkında bilgi verirseniz iyi olur


    amin. fiyat epey uyguna geldi takasta aldım. c200 elegance



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TSY -- 21 Haziran 2017; 22:22:40 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.