Şimdi Ara

E350 CDI 4-Matic İzlenim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
15.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir terfi hikayesine başlamak üzereyim.Yanlış anlaşılmasın meslek yaşamımda değil.Türkiye deki görevim bitti.Tekrardan Almanya’ya döndüm.Bir otomobil alma arayışına girdim.Mevcut 2010 E220 CDI T aracımızı (eşim ve ben) değiştirmeye karar kaldık.Sıfır olarak Daimler bölge satıcısından temin ettiğimiz araç 26850 km de oldukça formda olmasına rağmen Baz donanımda olması Türkiye kaldığım süre boyunca daha yüksek standarttaki mevcut modelleri gördüğümde artık bu aracın donanımı beni tatmin etmedi.

    Baz donanımıyla 58.775 Euro civarına satılan 350 CDI 4-Matic için teklif almaya başladım. Daimler Bölge temsilciliğinden telefonla ulaşan bayan Araç için randevu verdi görmeye gittim. Bugün.

    Sadece 104 Km deki Test otomobili tarafıma hazırlanmıştı. Oldukça alımlı AMG paketli olan Otomobildeki tek eksiklik kanımca keyless-Go sistemiydi. Araca oturduk emniyet kemerlerimizi bağladık artık yola çıkmaya hazırım.

    Rolantinde oldukça sessiz çalışan 3.0 litrelik dizel motorla sağ sinyali verdikten sonra yola çıktık. 7-gtronic şanzımanın kolu direksiyonun hemen yanına kombine edilmiş küçük bir kol yardımıyla kumanda ediliyor. Orta konsolda vites kolunun olmaması ilk başda garip geldi, birkaç dakika sonra alışıyorsunuz. Parkur türkiyedeki bölünmüş devlet karayolu gibi ara ara bozuk satıhlar mevcut.

    Artık Yoldayız Kendi aracıma göre oldukça daha zengin bir donanım ve 3 kollu spor direksiyonla sanki Makyajlı E serisi gibi gelebilir benim gibi kullanıcıya.Yasal limitlerle gidiyoruz hızım yaklaşık 120 km devir yaklaşık 1800 anlık yakıt tüketimi 6.5lt. Airmatic Süspansiyonun da etkisiyle yolu neredeyse ütüleyerek gidiyoruz.Araçta hiçbir tıkırdama,ses yok.

    Otoyola girmek üzereyim.Otoyol bu yıldız için gerçekten avlanma aracı.1600-2400 d/dak aralığında verilen 620 nm tork u hissetmek gerçekten harika bir his.İnsan bu otomobile Porsche nin bile yetişemeyeceğini düşünebilir.Yarım dakika içersinde kadranda 200+ hızları görmek çocuk oyuncağı.Esas güzel olan tam gaz tüketimi bile 14 litre civarında olması. Pre-safe harika çalışıyor. Sağ ayağınızda 265 Hp var,Üstelik zor zamanınızda yardımcı olmak için bekleyen onlarca pasif güvenlik sistemi ve 4 matic in sağladığı mükemmel sürüş deneyimi için bile bu otomobil gözü kapalı satın alınabilir.

    Otoyolda ilerlerken birkaç istisna otomobil hariç sol şeridin hakimi sizsiniz. Ele iyi oturan ve tepkileri oldukça hassas olan direksiyon sistemi mükemmel çalışıyor. Otoyol çıkış virajlarında oldukça yüksek hızla ilerlemek bu otomobil için çocuk oyuncağı gerçi birkaç sefer Esp lambası yandı ama olsun.

    İç mekan yabancısı olmadığım için,Bildik ölçüler geniş bagaj hacmi zaten kendi aracımla aynı.350 de elbette daha kaliteli tavan kaplaması,Deri koltuklar mevcuttu.

    Gelelim bu aracı satın alma sebeplerime,Bu kadar güce ihtiyacım mı var? 170 Hp lik 220 CDI bile fazlasıyla yeterli ama inanın arada sırada kullanacak olsam da sağ ayağın altında 265 hp ve 620 Nm un olması insanı mutlu ediyor. Bu donanımla yaklaşık 70.000 euro yu buluyor.
    Tek tesellimiz kullanılmış olarak oldukça temiz bir otomobilimizin olması emsallerine göre 5 veya 6000 euro fazla değeri mevcut.

    Otomobili İade ederken gerçekten üzüldüm bu hissi kelimelere dökmek oldukça zor.Ama Kararımı verdim 1 hafta içersinde Bu otomobili istiyorum.


     E350 CDI 4-Matic İzlenim


     E350 CDI 4-Matic İzlenim


     E350 CDI 4-Matic İzlenim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xdrive -- 27 Ocak 2012; 20:50:39 >







  • Birkaç foto daha, bir beceremedim şu fotoğraf işini hhh

     E350 CDI 4-Matic İzlenim


     E350 CDI 4-Matic İzlenim


     E350 CDI 4-Matic İzlenim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xdrive -- 27 Ocak 2012; 20:50:05 >




  • SW'si sedan'ından çok daha güzel olan bir otomobil.
  • hem de makyajli kasa tercih etmissiniz,harika tercih hocam hayirli olsun..
    2.fotoda yildiz nasil parlamis oyle,gercekten yildiz bir baska
  • Güle güle kullanın.
  • Motorun yeni olduğunu da düşünürsek yakıt tüketimi ciden iyi.
  • Herkesin yapmadığı / yap(AMA)dığını siz yapın ve alın bunu. Harika birşey..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Babama aldik bu sene ve kullandigim en guclu motoru olan aracin 2007 E200 komp oldugunu dusunursek, bu araci bir kez surdum ve inanilmaz bir histi. Gercekten anlatilmasi cok guc.
    Direksiyon pamuk gibi ( hizlandikca sertlesiyormus surat yapmadigim icin hissetmedim )

    Sansima 1 kez isiklarda en ondeydim ve gaza yuklendim. Delirtiyor insani :) insallah araciniza en kisa zamanda kavusursunuz kazasiz belasiz iyi gunlerde kullanmaniz dilegiyle.
  • almanyada mazot ve dizel fiyatları ne alemde birde orda dizel araçlara farklı bir vergilendirme sistemi var mı?
  • SW'i harika.
    Bizdeki 400 Nm tork bile mükemmelken 620 Nm tork inanılmazdır tabi.
    Tereddüt etmeden alınabilecek bir otomobil.
  • mükemmel bir seçim. güle güle kullanın.
  • Yalnız dikkat edin alışkanlık yapıyor. Bir kere kullandıktan sonra bırakamıyorsunuz. Otobana çıkmak için bahaneler yaratıyorsunuz...
  • Çok güzel araç hayırlı olsun dört dörtlük bir otomobil.. Ama şu vites olayı kötü bence yolda giderken sağ el ile vitesi tutmak ayrı bi zevk oluyor ama alışılıyor demişsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Buğra.

    almanyada mazot ve dizel fiyatları ne alemde birde orda dizel araçlara farklı bir vergilendirme sistemi var mı?

    Almanya veya diğer avrupa ülkelerindeki ortalama fiyatları 95 benzin: 1.52 euro; Euro dizel: 1.44 euro civarı. Vergi sistemin temeli aracın yaşı, motor hacmi ve emisyon değeri.Dizel ve benzin arasında uçurum yok.
  • İyi dilekleri esirgemeyen herkese teşekkürü borç bilirim. Allah herkese daha iyilerini nasip etsin.Hamburg a yolu düşen herkesi bir türk kahvesi içmeye beklerim.Pm ile iletişim kurabilirsiniz.
  • Zaten kendi aracınız, sadece motoru ve birkaç donanımı farklı olan araca bu denli aşık olmanız ilginç.
    Değişik tatlar deneyin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Zaten kendi aracınız, sadece motoru ve birkaç donanımı farklı olan araca bu denli aşık olmanız ilginç.
    Değişik tatlar deneyin derim.

    Haklı olabilirsin. Şu iki fotoğrafı inceledikten sonra bana hak verirsin umarım. Sosları geçtim 2.1lt 170 hp araçdan sonra 3.0Lt 265 hp 4-matic bir aracı kullanırsan o zaman sende bana hak verirsin.

     E350 CDI 4-Matic İzlenim


     E350 CDI 4-Matic İzlenim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xdrive

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Zaten kendi aracınız, sadece motoru ve birkaç donanımı farklı olan araca bu denli aşık olmanız ilginç.
    Değişik tatlar deneyin derim.

    Haklı olabilirsin. Şu iki fotoğrafı inceledikten sonra bana hak verirsin umarım. Sosları geçtim 2.1lt 170 hp araçdan sonra 3.0Lt 265 hp 4-matic bir aracı kullanırsan o zaman sende bana hak verirsin.

     E350 CDI 4-Matic İzlenim


     E350 CDI 4-Matic İzlenim


    Resmen iç mekan güzelliği bir gömlek artmış. Bende yakın zamanda aynı motorun sedan kasasını kullandım. Araba bu dedirtiyor resmen

    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Zaten kendi aracınız, sadece motoru ve birkaç donanımı farklı olan araca bu denli aşık olmanız ilginç.
    Değişik tatlar deneyin derim.

    birkaç donanım dediğiniz baz donanımdan baya bir donanıma sahip+amg pakete geçmiş arkadaş,ayrıca makyajlı direksiyon göstergeler vs değişik

    ayrıca V6 motoru 4silindirli bir motorla bir tutmanız garip olmuş,arada sadece güç olarak değil stabilite olarakda dağlar kadar fark var..265hp ve 620nm torkdan bahsediyoruz..c63amg kadar tork sunuyor 350cdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xdrive

    İyi dilekleri esirgemeyen herkese teşekkürü borç bilirim. Allah herkese daha iyilerini nasip etsin.Hamburg a yolu düşen herkesi bir türk kahvesi içmeye beklerim.Pm ile iletişim kurabilirsiniz.

    Alster Gölü çevresinde güzel bir turun keyfine değilmez....
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.