Şimdi Ara

e 39 hastasıyım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
4.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dostlar selam 2007 model honda civic elegance otomatik vites aracım var ancak biraz sıkştım satıp 24-27.000 tl civarında başka bir araç almayı düşünüyorum, aklımda e 39 kasa 5.20i otomatik (1998-2000) yılı arası var ancak çevremde kimsede bu araçtan yok, nedir nasıl alınır hangi yılı alınmalıi lpg sorun yaratırmı aklımda bir sürü soru var, üşenmeyipte uzunca bir cevap yazarsanız bu konularla ilgili,ayrıca mesela bakım maliyetleri nedir bunlara da cevap verirseniz çok makbüle geçer , kalın sağlıcakla..



  • kardeş bende 1992 model 5.20i var. araçta ne ararsan var. kısaca yazıyım...
    sabit hız kontorolü
    elektrikli koltuk
    elektrikli aynalar
    ısıtmalı koltuk
    sanroff
    sis farı
    klima
    yol bilgisayarı
    hidrolik direksyon
    elektrikli arka perde
    otomatik vites
    merkesi kilit
    abs
    lpg li(performans farkı yok şehir içi 200kr uzun yolda 180-190kr yakıyor)
    almak istersen fiyat konuşabiliriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagatayy.yaman

    kardeş bende 1992 model 5.20i var. araçta ne ararsan var. kısaca yazıyım...
    sabit hız kontorolü
    elektrikli koltuk
    elektrikli aynalar
    ısıtmalı koltuk
    sanroff
    sis farı
    klima
    yol bilgisayarı
    hidrolik direksyon
    elektrikli arka perde
    otomatik vites
    merkesi kilit
    abs
    lpg li(performans farkı yok şehir içi 200kr uzun yolda 180-190kr yakıyor)
    almak istersen fiyat konuşabiliriz
    sevgili dostum almaya karar vermeden önce, mesaj başlığında açtığım sorulara yanıt bulmak istiyorum, aklımdaki model yılı en düşük 1998 olur eğer alırsam, aklımda bir seçenek daha var oda 99-2000 model arası 3.18i triptonik kullanan varsa yorum yazarsa çok sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackeagle76 -- 4 Ağustos 2009; 10:16:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackeagle76

    sevgili dostum almaya karar vermeden önce, mesaj başlığında açtığım sorulara yanıt bulmak istiyorum, aklımdaki model yılı en düşük 1998 olur eğer alırsam, aklımda bir seçenek daha var oda 99-2000 model arası 3.18i triptonik kullanan varsa yorum yazarsa çok sevinirim

    Alıntıları Göster
    mümkünse 98 model almayın
    yeni tip çift vanos motor olsun...

    lpg hiçbir sorun yaratmıyor...

    bakım maliyetleri gidip kosifler otoya bırakırsanız oldukça pahalı olur
    ama özel servislere götürür...
    hatta parçalarını siz alırsanız çok daha ucuza çıkar....

    iyi bir ustanız varsa yağını suyunu filtresini periyodik olarak onda değiştirin piyasadaki birçok araçtan ucuza gelir bakımı....
    ben öyle yapıyorum memnunumm...
    bu hafta içinde ufak bakımdan geçiricem aracı size maliyeti yazarım ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    mümkünse 98 model almayın
    yeni tip çift vanos motor olsun...

    lpg hiçbir sorun yaratmıyor...

    bakım maliyetleri gidip kosifler otoya bırakırsanız oldukça pahalı olur
    ama özel servislere götürür...
    hatta parçalarını siz alırsanız çok daha ucuza çıkar....

    iyi bir ustanız varsa yağını suyunu filtresini periyodik olarak onda değiştirin piyasadaki birçok araçtan ucuza gelir bakımı....
    ben öyle yapıyorum memnunumm...
    bu hafta içinde ufak bakımdan geçiricem aracı size maliyeti yazarım ...

    Alıntıları Göster
    sevgili whisper aracınız modeli ve yılı nedir memnun olduğunuz yada negatif yönlerini yazarmısınız teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackeagle76

    sevgili whisper aracınız modeli ve yılı nedir memnun olduğunuz yada negatif yönlerini yazarmısınız teşekkürler

    Alıntıları Göster
    evet cvp bu soru için bende yazacaktım aracın + ları ve - leri nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isyanimvar

    evet cvp bu soru için bende yazacaktım aracın + ları ve - leri nedir?

    Alıntıları Göster
    Negatif yönleri iç kapı kolları ve otomatik cam sistemi narindir.Aynı şekilde bardak tutucular bilmeyenlerin elinde kırılabiliyor.Arabanın hava alma yerleri ön tamponun alt kısımlarında bulunuyor bu nedenler yurdum da derin su birikintilerinden geçmek güven özveri tecrübe ister, anında motora suyu alabilir.Bir de benzin pompasında arızlar çıkarabiliyor.

    Pozitif yönleri söylenene göre bmw bu aracı üretirken kaliteden ödün vermemiş, kar marjlarını bu modelde çok az tutmuştur.En güzel 5 kasalardan biridir.Konfor ve performansı bir arada sunan kapasitedir.Virajlarda en ufak güvensizlik yaratmaz.Bakımlı, temiz, hor kullanılmamış bir araba bulunursa km si önemli değil.Kısaca o bir bmw.

    99 ve üstü model alınması daha mantıklı olur.99 da motorlar çift vanoslu sisteme geçti aynı zamanda küçük çapta makyajlandı.




  • http://www.sahibinden.com/cok_temiz_orjinal_2003_gorunum-03WQQaXQQ16403977WQQpXQQdisplayitem

    bu benim aracım z4 alıcağım için satıyorum istiyosan bir bak motorda hiçbir sorun yok uzun yolda deneyebiliriz yağ falanda yakmıyo, bakımınıda yeni yaptırmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackeagle76

    sevgili whisper aracınız modeli ve yılı nedir memnun olduğunuz yada negatif yönlerini yazarmısınız teşekkürler

    negatif yönü biraz fazla yakıyor... şehir içinde 13 litre (istanbul ) ve üstü geziyorsunuz...
    uzun yolda yakışı daha iyi....
    arka koltuklar yatmıyor bu nedenle uzun eşyaları taşıyamıyorsunuz..
    kronik olarak fren merkezi değiştirenler olabiliyor....ama çok sık rastlanan bir sorun değil...
    m54 2200 cc motor (makyajlı e39) bu kasa için en alt motor olarak çok ideal m52 bazen yaktığı kadar gitmiyor(birçok kişiye göre çok iyi gidiyor ama yaktığına göre daha iyi gidebilir yani )


    + yönleri oldukça fazla
    şanzıman mükemmel çalışıyor vites geçişleri sarsıntısız ve gerçekten çok hızlı...
    dsg smg gibi şanzımanlardan sonra en hızlı vites geçişlerine sahip şanzımanlardandır kesinlikle... kullanımı çok rahat....
    birçok detay düşünülmüş araç E segmenti olduğunu belli ediyor....
    yol tutuşu gayet tatminkar..
    Araç oldukça yakışıklı bu yaşına rağmen ilgi çekiyor...
    ses izolasyonu çok iyi bazı söktüğüm parçalar oldu resmen şok oldum izolasyon malzemelerini görünce....
    + yön olarak daha sayabilecek onlarca şey var... sonuçta bmw gibi bir markanın 2003 yılında patronlar zengin iş adamları v.s. için ürettiği bir araç bu..
    kesinlikle rahat söylüyorumki eğer alırsanız birsonraki aracınızın bmw olmasını yada bu ayarda mercedes isteyeceğinizi...
    arkadan itişin zevkini alınca bir daha bırakamayacığınızı

    şimdi düşünüyorum satsam ne alırım diye gene imkanım olursa bir üst kasayı alırım yada satmam..
    konsoldan v.s. aracın içinden hiçbir tıkırtı gelmiyor .... bazı sıfır satılan araçlar 50 60 bin lira fiyatlarına rağmen 1-2 sene sonra tıkırtı sorunları yaşıyor....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackeagle76

    sevgili whisper aracınız modeli ve yılı nedir memnun olduğunuz yada negatif yönlerini yazarmısınız teşekkürler

    negatif yönü biraz fazla yakıyor... şehir içinde 13 litre (istanbul ) ve üstü geziyorsunuz...
    uzun yolda yakışı daha iyi....
    arka koltuklar yatmıyor bu nedenle uzun eşyaları taşıyamıyorsunuz..
    kronik olarak fren merkezi değiştirenler olabiliyor....ama çok sık rastlanan bir sorun değil...
    m54 2200 cc motor (makyajlı e39) bu kasa için en alt motor olarak çok ideal m52 bazen yaktığı kadar gitmiyor(birçok kişiye göre çok iyi gidiyor ama yaktığına göre daha iyi gidebilir yani )


    + yönleri oldukça fazla
    şanzıman mükemmel çalışıyor vites geçişleri sarsıntısız ve gerçekten çok hızlı...
    dsg smg gibi şanzımanlardan sonra en hızlı vites geçişlerine sahip şanzımanlardandır kesinlikle... kullanımı çok rahat....
    birçok detay düşünülmüş araç E segmenti olduğunu belli ediyor....
    yol tutuşu gayet tatminkar..
    Araç oldukça yakışıklı bu yaşına rağmen ilgi çekiyor...
    ses izolasyonu çok iyi bazı söktüğüm parçalar oldu resmen şok oldum izolasyon malzemelerini görünce....
    + yön olarak daha sayabilecek onlarca şey var... sonuçta bmw gibi bir markanın 2003 yılında patronlar zengin iş adamları v.s. için ürettiği bir araç bu..
    kesinlikle rahat söylüyorumki eğer alırsanız birsonraki aracınızın bmw olmasını yada bu ayarda mercedes isteyeceğinizi...
    arkadan itişin zevkini alınca bir daha bırakamayacığınızı

    şimdi düşünüyorum satsam ne alırım diye gene imkanım olursa bir üst kasayı alırım yada satmam..
    konsoldan v.s. aracın içinden hiçbir tıkırtı gelmiyor .... bazı sıfır satılan araçlar 50 60 bin lira fiyatlarına rağmen 1-2 sene sonra tıkırtı sorunları yaşıyor....

    Alıntıları Göster
    ben de 3 aydır 2001 model 530ia kullanıyorum. daha önce sıfır km aldığım 2001 astra g, yine sıfır km aldığım 2005 astra h, eşimin 2007 grande punto emotion araçlarımın hiç biri sıfır iken bile bu araç kadar sessiz ve konforlu değildi. üstelik bu araçlarda da bir sürü kronik sorunlarla uğraştım, yüklü masraflarla yüz yüze kaldım. özellikle kasis geçişlerinde verdiği his, üst sınıf olduğunu kesinlikle hissetiriyor.
    Sıfık km tekrar astra alacağıma hiç düşünmeden bunu aldım ve kesinlikle çok memnuunum.
    tüketimi özellikle şehir içinde çok durkalk varsa çok yüksek oluyor, ama şehir dışında konfor güç ve güvenliğine göre oldukça iyi bir tüketimi var.
    geçen hafta sonu kırklareliden lüleburgaza giderken cruze ctr'ü 170e sabitledim ve ortalama tüketimim 10.8 lt oldu. 1.6lt benzinli astra kullanırken ayni şekilde basınca 9-9.5 arası yakıyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drhilter

    ben de 3 aydır 2001 model 530ia kullanıyorum. daha önce sıfır km aldığım 2001 astra g, yine sıfır km aldığım 2005 astra h, eşimin 2007 grande punto emotion araçlarımın hiç biri sıfır iken bile bu araç kadar sessiz ve konforlu değildi. üstelik bu araçlarda da bir sürü kronik sorunlarla uğraştım, yüklü masraflarla yüz yüze kaldım. özellikle kasis geçişlerinde verdiği his, üst sınıf olduğunu kesinlikle hissetiriyor.
    Sıfık km tekrar astra alacağıma hiç düşünmeden bunu aldım ve kesinlikle çok memnuunum.
    tüketimi özellikle şehir içinde çok durkalk varsa çok yüksek oluyor, ama şehir dışında konfor güç ve güvenliğine göre oldukça iyi bir tüketimi var.
    geçen hafta sonu kırklareliden lüleburgaza giderken cruze ctr'ü 170e sabitledim ve ortalama tüketimim 10.8 lt oldu. 1.6lt benzinli astra kullanırken ayni şekilde basınca 9-9.5 arası yakıyordum.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben de bmw e39 kasalardan düşünüyorum ama 5.20 5.25 528 ve 5.30 arasında karar kılamadım..
    aklımda soru işaretleri yok çünkü o bir e39
    1-) ama en çok aklıma yatan bu 99 ve üstü çift vanoslu 520 ler.. bunların 2200cc 170 küsür beygir olanları.. bunu nasıl ayırt ediyoruz.. ruhsatta yazıor mu 2200cc diye yoksa illa servise mi götürmemiz gerekiyor çünkü bmw ye hiç binmedim
    2-) bazı anlayanlar arkadaş arkadaşlar bmw alıcaksan kilometrisene bakma dahi diyorlar 500bin e kadar yolu var diyorlar motor ömrünün, ama 200bin i geçmemiş olması ideal değil midir ?
    3-) bu araç ı tamamen fabrika çıkışı gibi aldığımızı düşünürsek M Tec. görünümü için Ön tampon, Arka Tampon, Marşpiyer, Jant, Lastik, M Direksiyon veya X5 direksiyon masrafları ortalama ne kadar tutar ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freak_taz

    arkadaşlar ben de bmw e39 kasalardan düşünüyorum ama 5.20 5.25 528 ve 5.30 arasında karar kılamadım..
    aklımda soru işaretleri yok çünkü o bir e39
    1-) ama en çok aklıma yatan bu 99 ve üstü çift vanoslu 520 ler.. bunların 2200cc 170 küsür beygir olanları.. bunu nasıl ayırt ediyoruz.. ruhsatta yazıor mu 2200cc diye yoksa illa servise mi götürmemiz gerekiyor çünkü bmw ye hiç binmedim
    2-) bazı anlayanlar arkadaş arkadaşlar bmw alıcaksan kilometrisene bakma dahi diyorlar 500bin e kadar yolu var diyorlar motor ömrünün, ama 200bin i geçmemiş olması ideal değil midir ?
    3-) bu araç ı tamamen fabrika çıkışı gibi aldığımızı düşünürsek M Tec. görünümü için Ön tampon, Arka Tampon, Marşpiyer, Jant, Lastik, M Direksiyon veya X5 direksiyon masrafları ortalama ne kadar tutar ?

    Alıntıları Göster
    ben 3 hafta önce 97 model bmw 5.20 aldım.düz vites tercih ettim.boyası olmayan 177000 km'de bi araç.tek vanoslu motoru var.tüpte biraz fark var gibi.genel olarak sorunsuz.geçen hafta istanbula gidip geldim.yolda 230 ile redline giriyosunuz fakat araba 7000 devir çevirdiğinden sorun yok.220 ile virajı alırken arkadaşım hissetmedi fakat ibreyi görünce çığlığı bastıbu hızda viraja girilir mi diye.viraj kabiliyeti oldukça iyi.içeri ses almıyor.kronik sorun olarak öğrendiğim oksijen sensörleri ve direksiyon power'ı bozulma yapabiliyor ama normalinden 1-2 yıl önce bunun kullanıma bi zararı yok!bazı sorular sorulmuş cevaplıyayım
    dediğim gibi tüpte biraz fark ama bariz bi fark değil.çok dikkatliyseniz farkedersiniz.ben aracı aldığımda atiker vardı.bmw'lere genelde brc veya prins öneriyorlar fakat ne çekişte ne de yakışında bi problemim yok.
    99 modelden sonra çift vanos var diyorsunuz ama manasını bilen yok ya da vanosu siz sürekli kullanıcak biri değilsiniz bundan emin olun.kaç kişi elektrik kesmeye kadar basıyor?bastığınızı varsayın 6200 devirde kırmızıya gelince araba elektrik kesmeden devam ediyor.bunu bilin tabi sonuçta çift vanos tek vanostan iyidir
    99'dan sonra da normal 5.20 ler var benim bildiğim yani 2000 cc'lik.sizin dediğiniz 2200 cc'lik 170 beygirlikler 5.20ia versiyonudur.sonunda ia var.
    dediğim gibi ben 177000 km'de aldım. 3 hafta bitti araba 180000 km'de ve bakarsan bu arabaya 400000 km'ye kadar rektefiye zor gibi.
    m teknik tamponları araştırdığım için söyliyeyim.komplesi 1250 tl'den başlıyor 3000 tl'ye kadar çıkıyor.boyasız fiyattları tabi.direksiyonumuz m teknik olsa bile fonksiyonel yani tuşları olması lazım üstünde.çıkması 1300 tl civarı normalini siz düşünün.jantlar ise orjinal m5 jantı adamı öldürür fiyat olarak
    bu arada bahsetmeden edemiyeceğim.direksiyondan radyo kanalları, ses ayarı,cruise control yönetimi ve klima yönetimi(iç silkülasyona geçiş tuşu var)ve telefon tuşları var.bence gayet başarılı
    arabada araç telefonu olması büyük avantaj.sarj derdi tamamen ortadan kalkıyor
    bagaj gayet geniş.bende büyük tüp olmasına rağmen bagajımın genişliği gayet başarılı
    bu arada bahsetmeden edemiyeceğim 5 kasanın far kirlenmesi problemi var.ne de olsa 13 yaşında bi araba.aracımın farını temizlettim inanın sıfır gibi oldu.bence alır almaz yapılacak ilk iş bu.arabamın duruşu değişti
    klimayı anlatmazsam ayıp olur.çift yönlü dijital klima oldukça başarılı.tek tuşla tüm gücü ön cama verip 5 saniyede camda buğuyu gideriyor.son model araçlarda bile olmayan özellik
    ben bunları 3 haftada keşfettim uzun süre kullananlar başka artı eksi yönelerini anlatır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacks

    ben 3 hafta önce 97 model bmw 5.20 aldım.düz vites tercih ettim.boyası olmayan 177000 km'de bi araç.tek vanoslu motoru var.tüpte biraz fark var gibi.genel olarak sorunsuz.geçen hafta istanbula gidip geldim.yolda 230 ile redline giriyosunuz fakat araba 7000 devir çevirdiğinden sorun yok.220 ile virajı alırken arkadaşım hissetmedi fakat ibreyi görünce çığlığı bastıbu hızda viraja girilir mi diye.viraj kabiliyeti oldukça iyi.içeri ses almıyor.kronik sorun olarak öğrendiğim oksijen sensörleri ve direksiyon power'ı bozulma yapabiliyor ama normalinden 1-2 yıl önce bunun kullanıma bi zararı yok!bazı sorular sorulmuş cevaplıyayım
    dediğim gibi tüpte biraz fark ama bariz bi fark değil.çok dikkatliyseniz farkedersiniz.ben aracı aldığımda atiker vardı.bmw'lere genelde brc veya prins öneriyorlar fakat ne çekişte ne de yakışında bi problemim yok.
    99 modelden sonra çift vanos var diyorsunuz ama manasını bilen yok ya da vanosu siz sürekli kullanıcak biri değilsiniz bundan emin olun.kaç kişi elektrik kesmeye kadar basıyor?bastığınızı varsayın 6200 devirde kırmızıya gelince araba elektrik kesmeden devam ediyor.bunu bilin tabi sonuçta çift vanos tek vanostan iyidir
    99'dan sonra da normal 5.20 ler var benim bildiğim yani 2000 cc'lik.sizin dediğiniz 2200 cc'lik 170 beygirlikler 5.20ia versiyonudur.sonunda ia var.
    dediğim gibi ben 177000 km'de aldım. 3 hafta bitti araba 180000 km'de ve bakarsan bu arabaya 400000 km'ye kadar rektefiye zor gibi.
    m teknik tamponları araştırdığım için söyliyeyim.komplesi 1250 tl'den başlıyor 3000 tl'ye kadar çıkıyor.boyasız fiyattları tabi.direksiyonumuz m teknik olsa bile fonksiyonel yani tuşları olması lazım üstünde.çıkması 1300 tl civarı normalini siz düşünün.jantlar ise orjinal m5 jantı adamı öldürür fiyat olarak
    bu arada bahsetmeden edemiyeceğim.direksiyondan radyo kanalları, ses ayarı,cruise control yönetimi ve klima yönetimi(iç silkülasyona geçiş tuşu var)ve telefon tuşları var.bence gayet başarılı
    arabada araç telefonu olması büyük avantaj.sarj derdi tamamen ortadan kalkıyor
    bagaj gayet geniş.bende büyük tüp olmasına rağmen bagajımın genişliği gayet başarılı
    bu arada bahsetmeden edemiyeceğim 5 kasanın far kirlenmesi problemi var.ne de olsa 13 yaşında bi araba.aracımın farını temizlettim inanın sıfır gibi oldu.bence alır almaz yapılacak ilk iş bu.arabamın duruşu değişti
    klimayı anlatmazsam ayıp olur.çift yönlü dijital klima oldukça başarılı.tek tuşla tüm gücü ön cama verip 5 saniyede camda buğuyu gideriyor.son model araçlarda bile olmayan özellik
    ben bunları 3 haftada keşfettim uzun süre kullananlar başka artı eksi yönelerini anlatır

    Alıntıları Göster
    97 model range rover 4.6hse vardı onda alamadığımız zevki, keyfi 97 model e39da alıyoruz...
    daha ne diyim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gHost.

    97 model range rover 4.6hse vardı onda alamadığımız zevki, keyfi 97 model e39da alıyoruz...
    daha ne diyim...


    Üç ay önce e39 sahibi oldum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gHost.

    97 model range rover 4.6hse vardı onda alamadığımız zevki, keyfi 97 model e39da alıyoruz...
    daha ne diyim...

    97 model range rover'dan ne gibi bir beklentiniz vardı çok merak ettim..

    biri SUV, biri lüks otomobil.. aynı segmentte olmadıkları tamamiyle farklı koşulların araçları...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone


    quote:

    Orijinalden alıntı: gHost.

    97 model range rover 4.6hse vardı onda alamadığımız zevki, keyfi 97 model e39da alıyoruz...
    daha ne diyim...

    97 model range rover'dan ne gibi bir beklentiniz vardı çok merak ettim..

    biri SUV, biri lüks otomobil.. aynı segmentte olmadıkları tamamiyle farklı koşulların araçları...


    1. konfor farkı var..
    2. parça parası farkı..
    3. 5 yıl içinde 5 kere motor yandı.. çözüm bulunamadı... diğer pahalı arzaları saymıyorum...
    4. yakıt vs vs
    daha söyliyim mi..
    land rover'dan bahsediyoruz land rover'a hasta olan ben artık gerçekten göremek istemiyorum...
    3 yaşındayken e39 sahibiydik ve tekrar e39 aldık 13 senede bu arabadan bıkmadım yolda görünce döner bakarım...
    land rover'ında bende ayrı bir yeri vardı suv olarak ama arık 1gr bile yeri yok...
    bişey söyelemiyorum bizim yaşadıklarımızı sen yaşamadın ianandırıcıda gelmiyo ama bir motor yanması en az 5 bin tl falan zaten..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    1 ay oldu bende 2002 e39 sahibiyim :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky43

    1 ay oldu bende 2002 e39 sahibiyim :))

    hayırlı olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacks


    99'dan sonra da normal 5.20 ler var benim bildiğim yani 2000 cc'lik.sizin dediğiniz 2200 cc'lik 170 beygirlikler 5.20ia versiyonudur.sonunda ia var.



    Jacks: Yazdıklarının çoğunda kusura bakma ama tek kelimeyle saçmalamışsın. Ne alakası var elektrik kesmeyle vanosun Allah aşkına? Vanos'un ne olduğunu bilmiyorsan yazayım da öğren. Vanos subapların açılış ve kapanış zamanlamasını değiştirir. Tek vanoslu sistem motorun sadece emme subaplarının zamanlamasını değiştirken, çift vanos hem emme hemde eksoz subaplarının zamanlamasını değiştirir. Çift vanos yapılmasındaki amaç performansda değil, daha düşük eksoz emisyon değerleri elde etemektir. Zaten teknik verilere bakarsanız tek vanoslu motorla çift vanoslu motor arasında güç yada tork farkı yok. Sadece maximum torkun alındığı devir biraz aşağı çekilmiştir o kadar. Zaten o maksimum torkun alındığı devrin aşağıda olmasının nedenide vanostan çok M54 kodlu motorun emme manifoldunun M52 motorunkinden farklı olmasıdır.

    Yanlışşşşşş. Bagaj kapağında ia yazan kaç tane BMW gördünüz? Motor bölümünde bulunan araç tanıtım etiketinde bile hiçbir zaman ia yazmaz. A aracın otomatik vitesli olduğunu belirtir ve eskiden düz vitesin otomatik vitesten daha fazla sattığı zamanlarda sadece fiyat listesinde ve fatura keserken aracın faturasında kullanılırdı. 2000 cc motora sahip e39'ların 2 tip motor kodu vardır bunlar M52B20 ve M52TUB20'dir. 2200 cc hacme sahip motor 2001 yılı şubat ayından itibaren kullanılmıştır ve motor kodu M54B22'dir.

    Diğer yazdığın kulaktan dolma bile olmayan şeylere cevap vermeyi bile gereksiz buluyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbulur -- 24 Mayıs 2010; 18:39:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NoobDotacı


    quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    quote:

    Orijinalden alıntı: jacks


    99'dan sonra da normal 5.20 ler var benim bildiğim yani 2000 cc'lik.sizin dediğiniz 2200 cc'lik 170 beygirlikler 5.20ia versiyonudur.sonunda ia var.



    Jacks: Yazdıklarının çoğunda kusura bakma ama tek kelimeyle saçmalamışsın. Ne alakası var elektrik kesmeyle vanosun Allah aşkına? Vanos'un ne olduğunu bilmiyorsan yazayım da öğren. Vanos subapların açılış ve kapanış zamanlamasını değiştirir. Tek vanoslu sistem motorun sadece emme subaplarının zamanlamasını değiştirken, çift vanos hem emme hemde eksoz subaplarının zamanlamasını değiştirir. Çift vanos yapılmasındaki amaç performansda değil, daha düşük eksoz emisyon değerleri elde etemektir. Zaten teknik verilere bakarsanız tek vanoslu motorla çift vanoslu motor arasında güç yada tork farkı yok. Sadece maximum torkun alındığı devir biraz aşağı çekilmiştir o kadar. Zaten o maksimum torkun alındığı devrin aşağıda olmasının nedenide vanostan çok M54 kodlu motorun emme manifoldunun M52 motorunkinden farklı olmasıdır.

    Yanlışşşşşş. Bagaj kapağında ia yazan kaç tane BMW gördünüz? Motor bölümünde bulunan araç tanıtım etiketinde bile hiçbir zaman ia yazmaz. A aracın otomatik vitesli olduğunu belirtir ve eskiden düz vitesin otomatik vitesten daha fazla sattığı zamanlarda sadece fiyat listesinde ve fatura keserken aracın faturasında kullanılırdı. 2000 cc motora sahip e39'ların 2 tip motor kodu vardır bunlar M52B20 ve M52TUB20'dir. 2200 cc hacme sahip motor 2001 yılı şubat ayından itibaren kullanılmıştır ve motor kodu M54B22'dir.

    Diğer yazdığın kulaktan dolma bile olmayan şeylere cevap vermeyi bile gereksiz buluyorum.

    Hocam m52b20 ve m52tub ne zamanlarda kullanildi acaba ve hangisi daha performansli?

    e39'larda m52b20 => 1996-1998
    m52tub20 => 1999-2000

    tub biraz daha önde bitirir yarışı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H0T -- 29 Ağustos 2014; 19:26:51 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.