Şimdi Ara

DYING LIGHT 2 XBOX ANA KONU 04.02.22

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
6
Favori
7.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DYING LIGHT 2 XBOX  ANA KONU  04.02.22


    Dying Light 2

    Yayıncı: Techland
    Geliştirici: Techland
    Platformlar: Xbox One,PlayStation 4, Microsoft Windows
    Tür: Hayatta kalma-korku oyunu, Aksiyon Rol Yapma Oyunu
    Çıkış Tarihi ? 7 Aralık 2021


    Bilgiler

    Ana Karakter Kyle Crane olmayacak , farklı bir karakter üzerinden hikaye işlenecek

    İlk oyundan 15 yıl sonrasını aktarıyor

    Geceleri hayatta kalmak daha da zorlaşacak , zombiler daha tehlikeli

    Seçimlerimiz , oyundaki gidişatı etkileyecek





    E3 2019 Trailer






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan0101 -- 9 Aralık 2021; 15:29:2 >







  • oyunda verilen kararlar oyun gidişatını etkilediği için izlemekte pek bir zarar gördüğümü düşünmüyorum hocam… güncelleme bayağı uzun bir süre ( 4K 60fps desteği ) gelmeyeceğini düşündüğüm için youtubeden senaryoyu izlememde sakınca görmedim. Zevkler ve renkler misali siz sevmşyorsunuzdır o ayrı.

    ilk seriyi 2 defa bitirmiş biri olarak en az sizin kadar merakla beklediğim 2. Serisi bir oyundu ama 4K 30fps gözlerim kanamasın diye oynamadan direk iade ettim , iyi ki de etmişim…

    Ön siparşte 4K 60fps desteği yazıp 4K 30fps oyunun çıkması tam bir dolandırıcılıktan başka birşey değildir ve böyle firmalara prim yaptırmak adetim değil.

    Oyuna Güncelleme Gelmiş


    Xbox yama içeriği:

    • Xbox Platformuyla İlgili Düzeltmeler
    • Geliştirilmiş oyun kararlılığı.
    • Xbox Series X'te 60 FPS'de çalışan yeni bir Dengeli Mod eklendi.
    • 60 FPS'de çalışan Performans Modu da dahil olmak üzere Xbox Series S oyun modları eklendi.
    • Hikaye İlerleme Düzeltmeleri
    • "Ölüm Döngüleri" ile bilinen tüm vakalar ortadan kaldırıldı.
    • Birden fazla görevdeki bloklar düzeltildi – Into The Dark, Assassination, The Raid Quest'te Sophie, The Only Way Out'ta Hubert, Veronika, Nightrunners, The Lost Light, Double Time.
    • Güvenli bölgelerle ilgili çözülmüş sorunlar (oyun içi saat durur, uyuyamaz).
    • İşbirliği Düzeltmeleri
    • Kararlılık sorunları düzeltildi: belirli durumlarda çökmeler veya siyah ekranlar
    • Çok sayıda hikaye ilerleme bloğu düzeltildi
    • Davetleri kabul etmeyle ilgili sorunlar düzeltildi
    • Zorluk sorunları düzeltildi: envanter dolduğunda silah yok, zorluk dengesi iyileştirildi, araç gereksinimleri düzgün bir şekilde ele alındı
    • Uzak yerlerde ortaya çıkan sabit kooperatif partileri
    • Şehir açık dünya etkinliklerinin iyileştirilmiş/sabit kopyalanması: yel değirmenleri, asılı kafesler, ganimet sandıkları, NPC kurtarma sorunları
    • Belirli durumlarda yere düşen düşmanlar ve oyuncular düzeltildi
    • Birkaç performans düşüşü düzeltildi
    • Nightrunner Araçları Düzeltmeleri
    • Yamaç Paraşütü ve Grappling Hook yükseltmeleri, kooperatif oturumları sırasında bunları elde eden oyuncular için doğru bir şekilde uygulanabilir.
    • Önemli Savaş İyileştirmeleri
    • Gün boyunca iyileştirilmiş Biter davranışı. Düşman, oyunculara daha sık kilitlenir ve bu da düşman karşılaşmalarını çeşitlendirir.
    • Künt silahların performansı, ağırlık hissini yansıtacak şekilde iyileştirildi.
    • Silahın ağırlığını daha iyi yansıtmak için silah türüne bağlı olarak iyileştirilmiş düşman tepkisi.
    • İnsan rakipler artık hafif vuruş tepki süresi sırasında oyuncuların saldırılarını engelleyebilir.
    • İnsan düşmanları için hafif vuruş tepkileri kısaltıldı.
    • Yeni ragdoll davranışları.
    • Rakipler bez bebeklere daha sık giriyor.
    • Ragdoll daha doğal çalışır.
    • Ragdoll, kullanılan silah türüne göre farklı davranır.
    • Yüksekten düşerken ve vücudun farklı bölgelerine çarparken darbe yönünden verilen kuvvet korunurken uygun kuvvetler uygulanır.
    • Bir ragdoll çevresiyle çarpıştığında - vücudun düştüğü yüzeye bağlı olarak uygun ses ve FX'ler çalınır.
    • İyileştirilmiş ani algılama. Düşman artık bir vuruştan sonra her zaman sivri uçlara damgalanır. Ek olarak, ani ses geri bildirimi artık iyileştirildi ve yeni FX'ler eklendi (vücudun fiziksel momentumuna göre görüntülenir).
    • Gece İyileştirmeleri ve Denge
    • Howler'ın duyularının menzili arttı.
    • Howler'ın menzilli silahlara karşı direnci arttırıldı.
    • Kovalama, bir Howler'a menzilli bir silahla vurulduğunda ve hala hayatta olduğunda tetiklenir.
    • Uçucular, kovalama sırasında saklanma noktalarından daha hızlı çıkar.
    • Kovalamanın 4. Seviyesi artık daha zor.
    • UI/UX İyileştirmeleri
    • Survivor Sense artık doğru çalışıyor ve vurulduktan veya belirli parkur eylemleri gerçekleştirdikten sonra herhangi bir bekleme süresi olmadan tetiklenebilir.
    • Seçenekler Menüsü bilgi mimarisinde iyileştirmeler dahil. özel bir Erişilebilirlik Sekmesi.
    • Oyuncu Sağlığı Çubuğunu, Öğe Seçiciyi ve Günün Saati Göstergesini gösterme, gizleme veya dinamik olarak görüntüleme özelliği eklendi.
    • Oyuncu Sağlığı Çubuğu için dinamik ayar yeni varsayılandır ve oyuncunun sağlığı %100 olduğunda çubuğu gizler.
    • Öğe Seçici için dinamik ayar yeni varsayılandır. Öğe Seçici, savaştayken ve savaş eylemleri gerçekleştirirken veya D-Pad kullanırken görünür hale gelir.
    • Günün Saati Göstergesinin dinamik ayarı, yeni varsayılan ayardır. Günün Saati Göstergesi, gündüz-gece geçiş dönemlerinde görünür hale gelir.
    • Gizli veya Dinamik olarak ayarlanan tüm widget'lar, Genişletilmiş HUD'da görünür hale gelir.
    • Oyuncu HP ve Dayanıklılık çubuklarında Görsel İyileştirmeler. Bu elementler daha hafiftir ve renkleri daha nötrdür.
    • Kör silahlarla bağlantısını daha net bir şekilde göstermek için düşmanların duruş ölçerinde yapılan görsel iyileştirmeler.
    • Son Boss Dövüşünde İyileştirmeler
    • Rakibin diğer oyunculara doğru tepki vermemesine ve CO-OP oyunu sırasında birkaç hataya yol açabilecek davranışı değiştirmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
    • CO-OP oyunu sırasında Aşama 2'de alternatif rakip davranışları.
    • Rakip, CO-OP oturumları sırasında alan saldırılarını daha sık gerçekleştirir.
    • Bir patron dövüşünde aşamalar arasındaki anlatı sahnelerini kısaltmak.
    • Patron dövüşü ilerleme hızı iyileştirmeleri.
    • Outro İyileştirmeleri
    • Oyun bitiş dizilerinde iyileştirmeler. Oyun ve çıkış sahnelerini daha iyi hizalamak için ek oyun sonu sahneleri eklendi.
    • Denge Düzenlemeleri
    • Daha Yüksek Seviye Yaylara artık Tüccarlarda ve dünyada daha kolay erişilebilir.
    • Banshee'ler ve Chargers artık gece boyunca Enfekte ordularda daha kolay tespit ediliyor.
    • Teknik İyileştirmeler
    • Dış aydınlatmada iyileştirmeler.
    • Güneş gölgelerinde iyileştirmeler.
    • Gölgeleri ön plana çıkarmak için iyileştirmeler.
    • Hareket Bulanıklığı iyileştirmeleri - yoğunluk ve mesafe bulanıklığı özelleştirmesi eklendi.
    • Vahşet Paketi
    • Keskin silahlarla yapılan oyuncu vuruşları artık daha hassas ve Oyuncuların rakiplerin vücut kısımlarını kesmelerine ve onları daha kolay (dikey ve yatay olarak) ikiye kesmelerine izin veriyor.
    • Düşman vuruş tepkisi için yeniden çalışılan ses - vuruşun gücüne ve oyuncunun verdiği hasara bağlı olarak farklı sesler çalınır.
    • Oyuncu rakibe vurduğunda yerdeki kan izleri görünür.
    • Saldırılar sırasında bir oyuncu düşmana yakınsa, rakibin kanı ekrana sıçrayacaktır.
    • Vuruşlardan sonra düşman bedenleri üzerindeki kan etkileri iyileştirildi.
    • Ölü bir düşman artık etkileşimlidir ve darbelere ve yaralanmalara doğru tepki verir.
    • Vuruştan sonra düşmanların vücutlarında kan lekelerinin yeni bir etkisi.
    • Yeni kan FX'leri eklendi.

    … ve sayısız ek hata düzeltmeleri ve kalite iyileştirmeleri.

  • Oyun hakkında gelişmeler var , Tymon Smektala nın verdiği ropörtaj içeriği

    ''Dying Light 2 nin oyun dünyasında birkaç ana grup var. Barış gücü , süpürücüler ve birkaç tane daha irili ufaklı grup. Hikayenin akışına önemli derecece etki edebilecek namuslular gibi daha küçük gruplar da var,hikayedeki joker karakterler gibi, beklenmedik bir şey.

    Örnek olarak, Barış gücü ve hurdacılari terkedilmiş bir yüzme havuzu için savaşıyorlar çünkü bir karakol için harika bir yer. Barış gücü orada bir eğitim alanı oluşturmak istiyor . Süpürücüler ise yakıt üretmek için kullanabilecekleri bitkileri yetiştirmeye başlamak istiyor. Namuslular, kurtuluşa giden yolun ve dünyanın sorunlarını çözme yolunun, ilaç oluşturmak için kullanılabilecek bitkileri yetiştirmek olduğuna inanıyor. Uyuşturucunun farklı kullanım alanları vardır, ancak bazıları savaşta nasıl davranacağınızı değiştiren güçlü uyarıcılardır.Lakin bu güçlü uyarıcılara erişimi olan sadece siz değil, aynı zamanda şehrin genel nüfusu '' dedi.

    Joker karakterler yalnızca belirli alanlarda ortaya çıkacak ve diğer gruplar kadar gelişmiş olmayacaklar, ancak yukarıda açıklandığım gibi, oyununuzun gidişatı üzerinde kalıcı bir etkiye sahip olabilirler.

    Smektala, oyun içinde araçların Dying Light 2'de olacağını doğruladı.

    ''Dying Light 2'de araçlar kullanacaksınız, fakat ilk önce süpürücülere yakıt üretimi konusunda yardımcı olmanız gerekiyor''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan0101 -- 23 Şubat 2019; 13:41:58 >




  • Bu oyun çok gecikti bu saatten sonra yeni nesile gelmesi daha isabetli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şehrin Kaderi Ellerinde

    İnsanlığın virüse yenilmesinden bu yana 15 yıl geçti. Modern karanlık çağın içinde son büyük insan yerleşimi.Haydutlar, gruplar ve açlıktan kurtulanlar kalan artıkları temizlemek için gün boyunca sokakları dolaşıyor veya kalanları şiddet yolu ile alacak birileri.Geceleri virüslüler serbest, karanlık onları yaşayanları avlamaları için dışarı tahliye etti.

    Sen Aiden Caldwell ,virüslü hayatta kalan. Olağanüstü çevikliğin ve acımasız savaş becerilerin, seni bu tehlikeli dünyada güçlü bir müttefik ve değerli bir eşya haline getiriyor. Başkalarının beceremeyeceği şeyleri yapabilirsin.Kimseyin giremeyeceği yerlere girebilirsin.Benzersiz yeteneklerin sayesinde ajan olup bu çürüyen metropole değişimi getirebilirsin.

    Senin seçimlerin ,senin dünyan

    Yıkılışın eşiğindeki bir toplumun kaderine karar verirken zor kararlar ve sert fedakarlıklar yapman gerekir.Yaptığın seçimlerin etkisi, keşfedilecek alanları ortaya çıkaracak ve şehrin tüm bölgeleri üzerinde büyük bir etkiye sahip olacak.


    E3 2019 fragman





  • Çok yüksek ihtimal Türkçe gelecekmiş oyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gelsin tabi çok iyi olur , cprd i örnek alsınlar biraz
  • Bu arada birinci oyuna TR altyazı desteği getirmişler şuan sadece pc sürümünde mevcut yakın zamanda konsollara da gelecekmiş
  • ilk oyunu tüm paketleri ile beraber 3-4 kişi online olarak oynamıştık acayip eğlenmiştik bu oyun da öyle olur inşallah bir de Türkçe gelirse çok güzel olur merakla bekliyorum izleme listemde tepede :)
  • oyundan canlı yayın yapıyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26 dakikalık oynanış


  • One X de 60 fps seçeneği olsun lütfen 🙏

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4k 30fps olur diye tahmin ediyorum , 1080p 60 seçeneğide koymaları lazım
  • Techland in kendi Youtube sayfasındaki videoya turkce altyazı secenegi eklenmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crysis1234 C kullanıcısına yanıt
    Yüzde 90 ihtimal TR altyazı ile gelecek
  • Kaç Fps olacakmış?120Hz desteği gelince tüm oyunlar 120 fps veriyomuş?
    Doruu mu bu?
  • Dying Light 2 Geliştirme Sürecinde Son Düzlüğe Girdi

    DYING LIGHT 2 XBOX  ANA KONU  04.02.22

    Dying Light 2 tamamlanmaya yaklaşıyor.

    Techland baş tasarımcısı Tymon Smektala tarafından belirtilene göre oyunun geliştirme sürecinde son aşamaya girildi.

    TheEscapist ile gerçekleştirilen röportajda, oyunu hala 2020'de çıkarmayı planlıyor musunuz, sorusuna Tymon Smektala şöyle yanıt verdi.

    "Techland'deki tüm ekip oyunun çıkış tarihini duyurmak ve beraberinde yeni bilgiler açıklamak için çalışıyor ve oyunculara sürpriz yapmak istiyoruz. Bu yüzden oyuncular için sürprizi bozmak istemem. Söyleyebileceğim tek şey lütfen bize güvenin, Proje son aşamada ve desteğinize ihtiyacımız var."

    Geçtiğimiz ay Techland'in ve Dying Light 2'nin büyük sorunlar yaşadığına ve Microsoft tarafından satın alınacağını dair söylentiler ortaya atılmıştı. Techland halkla ilişkiler yöneticisi Ola Sondej iki söylentiyi de yalanladı.


    www.bolumsonucanavari.com
    Dying Light 2 Geliştirme Sürecinde Son Düzlüğe Girdi
    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Dying_Light_2_Gelistirme_Surecinde_Son_Duzluge_Girdi-101963.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venomstr -- 30 Mayıs 2020; 20:28:21 >




  • Dead island ve dying light ta butun kupalari almiş biri olarak bu oyunu sabirsizlikla bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun yapım süreci sıkıntılı geçti , büyük ihtimal yeni nesili hedefliyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Update





    Bir mesajımız var , oyunu merak ettiğinizi biliyoruz , çünkü Dying Light 2'nin hayal ettiğiniz kadar iyi olmasını istiyorsunuz ve belki biraz sabırsızsınız, herhangi bir haber ve güncelleme için uzun bir süre bekliyorsunuz


    Bu çok büyük ve karmaşık bir proje ve vizyonumuza uygun olmasını sağlamak için zamana ihtiyacımız vardı. Hepimiz, aylarca oynamaya devam edeceğiniz bir oyun sunmak için kalbimizi ortaya koyuyoruz. Çok çok yakında Dying Light 2 hakkında konuşmaya başlamaya hazır olacağız.


    Tüm ekibin güveninize ve desteğinize ihtiyacı var, çünkü bizi motive eden şey bu, özellikle de koşullar herkes için zor olduğunda. Duygularınızı nasıl ifade ederseniz edin, sizin gibi sadık hayranlarımızla gurur duyuyoruz. Lütfen biraz daha bizimle kalın ve güvende kalın. Teşekkür ederim.





  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.