Şimdi Ara

Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
2.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar public sunucumuzun IP adresi değişti. Bu değişimin sebebi aldığımız kadar oldu.
    TurkeyLegend firması DH Public serverine sponsor olmayı kabul etti.

    Diğer firmayla çalışmaya hala devam ediyoruz ancak [dh] klanımıza ayırdık o sistemi.
    DH Public server bundan sonra bu ip üzerinden yürütülecek. Lütfen bu ipyi de favoriler listenize ekleyin.

     Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227



    _____________________________




  • ekledim
    _____________________________
    "Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz"
  • Hayırlı olsun bakalım
    _____________________________

    Onu Özlüyorum. Aslında onu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama onu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü, çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. Onu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 71 yıl sonra onunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. Onun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. Onu arıyorum..

    1881 - ∞


  • eklerim sabah fakat sw ra top 15 gibi şeyler eklense sanki daha çok ilgi görür sw?
    _____________________________
  • DH'ye Hayırlı Bir İş Yaptıysak Ne Mutlu Bize.
    _____________________________
    E... T....
  • Hayırlısı olur inşallah. yakında sitemiz ve yeni takımlarımızla daha hayırlı şeyler yapmış olacağız.
    _____________________________
  • [Deleted by Admins]
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Eskilerden çok kişiyi göremiyorum serverda. Herkes tatile mi gitti, naaptı?
    _____________________________
  • Hayırlı Olsun.
    _____________________________

    ivansionE- | GuajiN- | Omega | Ohnoyoudidnt | M.Scofield | TooRop. | berbat0v- | wacKeRseeLe`| EXCLUSIVE

    Public Server[Sxe]: 212.175.219.237:27015
    Maç Server[Sxe]: 212.175.219.237:27030

    BoB ` ivansionE-
  • evet top15 sistemi eklense süper olur aslında ?
    _____________________________
    “Eğer bunu okuyorsan, bu uyarı senin için. Bu anlamsız forum imzasından okuduğun her kelime hayatından harcanan diğer bir saniye demek. Yapacak başka işlerin yok mu?Hayatın gerçekten bu kadar boş mu da bu anları daha iyi geçirebileceğin bir yol düşünemiyorsun? Yoksa saygı ve inanç beslediğin otoriteyi ortaya koyanlardan çok mu etkilendin? Okuman gereken her şeyi okur musun? Düşünmen gereken her şeyi düşünür müsün? Sana alman gerektiği söylenen her şeyi satın alır mısın? Apartmanından dışarı çık. Karşı cinsten biriyle tanış. Lüzumsuz alışverişi ve mastürbasyonu bırak. İşinden ayrıl. Bir kavga başlat. Yaşadığını kanıtla. Eğer insanlığını ispat edemezsen, bir istatistik olarak kalacaksın."
    Artık uyarıldın.
  • Top15'e ne gerek varki

    DH serverinin hali gayet güzel bence
    _____________________________
  • En ıyısı olmus umıtım..Hayırlısı olsun eskı full dolu dh gunlerıne az kaldı:)
    _____________________________
    o'han!
  • Hayırlısı olsun.Eski günlerdeki gibi dolması dileğiyle
    _____________________________
  • @Top 15 isteyenler

    Deli ediyolar beni 2 adam vurup /rank /me /top15 yazıyolar.Vallaha sövesim geliyor.En iyis bu şekilde bence.

    @Eray

    Gelicez işte olum bismillah daha yeni açıldı.
    _____________________________

    Onu Özlüyorum. Aslında onu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama onu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü, çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. Onu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 71 yıl sonra onunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. Onun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. Onu arıyorum..

    1881 - ∞


  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sylar.

    evet top15 sistemi eklense süper olur aslında ?


    Bence olmaz

    İnşallah dolar bakacaz görecez.
    Eski günlere dönsek hiç çıkmam serverdan
    _____________________________
    ASUS ROG Strix x570 E Gaming | AMD Ryzen 7 2700x 4.0Ghz OC | 2x8 GB G.SKill Trident Z RGB 3.0Ghz OC | Samsung 960 Pro NVMe SSD 512 GB | Western Digital SN530 SSD 256 GB | Seagate Barracuda 5 TB | Seagate Desktop HDD 6 TB | Western Digital White 10 TB | MSI GTX 1060 Gaming X 6 GB | Corsair Carbide 678c | MSI MasterLiquid 240ML RGB V2 | Thermaltake Toughpower GF 850W 80+ Plus Gold PSU | LG 34WK650-W 34inç 2K Ultra-Wide Monitor | Epson EH-TW5300 3LCD 1080p 3D Projector | Creative SoundBlaster ZX | Creative X-Fi Extreme Gamer | Asus Xonar DSX | Sony STR-DH520 AV Receiver | Creative G500 THX 5.1 | Pioneer BDR-209EBK Bluray | Technisat Skystar HD2 | 4xSeagate Expansion 3 TB | 4xSeagate Backup Hub 8 TB | Canon Ixus 185 20.5MP Compact | Canon SX230 HS Compact 12.1MP | Xiaomi Mi 11T | Samsung Galaxy Note 5
  • @quadro

    Dimi..
    Pub lameri..
    _____________________________

    Onu Özlüyorum. Aslında onu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama onu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü, çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. Onu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 71 yıl sonra onunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. Onun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. Onu arıyorum..

    1881 - ∞


  • quote:

    Orjinalden alıntı: WoX~

    @quadro

    Dimi..
    Pub lameri..


    Ben ezik olduğumu söylüyorum her zaman
    _____________________________
    ASUS ROG Strix x570 E Gaming | AMD Ryzen 7 2700x 4.0Ghz OC | 2x8 GB G.SKill Trident Z RGB 3.0Ghz OC | Samsung 960 Pro NVMe SSD 512 GB | Western Digital SN530 SSD 256 GB | Seagate Barracuda 5 TB | Seagate Desktop HDD 6 TB | Western Digital White 10 TB | MSI GTX 1060 Gaming X 6 GB | Corsair Carbide 678c | MSI MasterLiquid 240ML RGB V2 | Thermaltake Toughpower GF 850W 80+ Plus Gold PSU | LG 34WK650-W 34inç 2K Ultra-Wide Monitor | Epson EH-TW5300 3LCD 1080p 3D Projector | Creative SoundBlaster ZX | Creative X-Fi Extreme Gamer | Asus Xonar DSX | Sony STR-DH520 AV Receiver | Creative G500 THX 5.1 | Pioneer BDR-209EBK Bluray | Technisat Skystar HD2 | 4xSeagate Expansion 3 TB | 4xSeagate Backup Hub 8 TB | Canon Ixus 185 20.5MP Compact | Canon SX230 HS Compact 12.1MP | Xiaomi Mi 11T | Samsung Galaxy Note 5
  • HayırLı oLsun . BoL fragLar.
    _____________________________
  • öncelikle hayırlı olsun.1 seneyi geçik süredir cs oynamıyorum bi başliyim dedim demez olsaydım serverlarda artık meydan savası var sanki.acaba eskisi gibi 16 kişilik server lar kalmadımı ?
    _____________________________
  • Hayırlısı olur inşallah geçen yıl 32 kişilikte sıra beklerdik 24 kişi var şuan boş neden böyle oldu anlamadım

    o steama geçtikten sonra oldu galiba
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.