Diablo
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 02:34:29)
Arkadaşlar public sunucumuzun IP adresi değişti. Bu değişimin sebebi aldığımız kadar oldu.
TurkeyLegend firması DH Public serverine sponsor olmayı kabul etti.
Diğer firmayla çalışmaya hala devam ediyoruz ancak [dh] klanımıza ayırdık o sistemi.
DH Public server bundan sonra bu ip üzerinden yürütülecek. Lütfen bu ipyi de favoriler listenize ekleyin.
< Resime gitmek için tıklayın >
TheGodfather-
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 02:40:52)
ekledim
WoX~
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 02:50:38)
Hayırlı olsun bakalım
UserNameNotFound
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 03:54:47)
eklerim sabah fakat sw ra top 15 gibi şeyler eklense sanki daha çok ilgi görür sw?
TurkeyLegénd
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 04:02:12)
DH'ye Hayırlı Bir İş Yaptıysak Ne Mutlu Bize.
FoxitcL
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 05:20:44)
Hayırlısı olur inşallah. yakında sitemiz ve yeni takımlarımızla daha hayırlı şeyler yapmış olacağız.
Deleted User
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 09:39:45)
[Deleted by Admins]
älg
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 10:12:41)
Eskilerden çok kişiyi göremiyorum serverda. Herkes tatile mi gitti, naaptı?
khaLaNNz
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 10:20:18)
Hayırlı Olsun.
Sylar.
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 12:09:03)
evet top15 sistemi eklense süper olur aslında ?
The MasteR
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 12:14:11)
Top15'e ne gerek varki
DH serverinin hali gayet güzel bence
Pijjozzy
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 12:31:57)
En ıyısı olmus umıtım..Hayırlısı olsun eskı full dolu dh gunlerıne az kaldı:)
Mertensore
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 12:45:57)
Hayırlısı olsun.Eski günlerdeki gibi dolması dileğiyle
WoX~
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 13:07:40)
@Top 15 isteyenler
Deli ediyolar beni 2 adam vurup /rank /me /top15 yazıyolar.Vallaha sövesim geliyor.En iyis bu şekilde bence.
@Eray
Gelicez işte olum bismillah daha yeni açıldı.
Intruder
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 13:28:40)
quote:
Orjinalden alıntı: Sylar. evet top15 sistemi eklense süper olur aslında ? |
Bence olmaz
İnşallah dolar bakacaz görecez.
Eski günlere dönsek hiç çıkmam serverdan
WoX~
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 13:31:11)
@quadro
Dimi..
Pub lameri..
TR4NC3
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 13:58:09)
HayırLı oLsun . BoL fragLar.
uncleT
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 14:40:53)
öncelikle hayırlı olsun.1 seneyi geçik süredir cs oynamıyorum bi başliyim dedim demez olsaydım serverlarda artık meydan savası var sanki.acaba eskisi gibi 16 kişilik server lar kalmadımı ?
QuickPlay
=> Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227
(11.7.2009 14:42:29)
Hayırlısı olur inşallah geçen yıl 32 kişilikte sıra beklerdik 24 kişi var şuan boş neden böyle oldu anlamadım
o steama geçtikten sonra oldu galiba