Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Oyun >> Çok kişili FPS Oyunları >> Counter Strike Serisi >> Counter-Strike 2
Mesaj
Diablo => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 02:34:29)
Arkadaşlar public sunucumuzun IP adresi değişti. Bu değişimin sebebi aldığımız kadar oldu.
TurkeyLegend firması DH Public serverine sponsor olmayı kabul etti.

Diğer firmayla çalışmaya hala devam ediyoruz ancak [dh] klanımıza ayırdık o sistemi.
DH Public server bundan sonra bu ip üzerinden yürütülecek. Lütfen bu ipyi de favoriler listenize ekleyin.

< Resime gitmek için tıklayın >

TheGodfather- => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 02:40:52)
ekledim

WoX~ => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 02:50:38)
Hayırlı olsun bakalım

UserNameNotFound => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 03:54:47)
eklerim sabah fakat sw ra top 15 gibi şeyler eklense sanki daha çok ilgi görür sw?

TurkeyLegénd => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 04:02:12)
DH'ye Hayırlı Bir İş Yaptıysak Ne Mutlu Bize.

FoxitcL => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 05:20:44)
Hayırlısı olur inşallah. yakında sitemiz ve yeni takımlarımızla daha hayırlı şeyler yapmış olacağız.

Deleted User => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 09:39:45)
[Deleted by Admins]

älg => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 10:12:41)
Eskilerden çok kişiyi göremiyorum serverda. Herkes tatile mi gitti, naaptı?

khaLaNNz => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 10:20:18)
Hayırlı Olsun.

Sylar. => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 12:09:03)
evet top15 sistemi eklense süper olur aslında ?

The MasteR => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 12:14:11)
Top15'e ne gerek varki

DH serverinin hali gayet güzel bence

Pijjozzy => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 12:31:57)
En ıyısı olmus umıtım..Hayırlısı olsun eskı full dolu dh gunlerıne az kaldı:)

Mertensore => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 12:45:57)
Hayırlısı olsun.Eski günlerdeki gibi dolması dileğiyle

WoX~ => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 13:07:40)
@Top 15 isteyenler

Deli ediyolar beni 2 adam vurup /rank /me /top15 yazıyolar.Vallaha sövesim geliyor.En iyis bu şekilde bence.

@Eray

Gelicez işte olum bismillah daha yeni açıldı.

Intruder => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 13:28:40)
quote:

Orjinalden alıntı: Sylar.

evet top15 sistemi eklense süper olur aslında ?


Bence olmaz

İnşallah dolar bakacaz görecez.
Eski günlere dönsek hiç çıkmam serverdan

WoX~ => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 13:31:11)
@quadro

Dimi..
Pub lameri..

Intruder => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 13:40:52)
quote:

Orjinalden alıntı: WoX~

@quadro

Dimi..
Pub lameri..


Ben ezik olduğumu söylüyorum her zaman

TR4NC3 => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 13:58:09)
HayırLı oLsun . BoL fragLar.

uncleT => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 14:40:53)
öncelikle hayırlı olsun.1 seneyi geçik süredir cs oynamıyorum bi başliyim dedim demez olsaydım serverlarda artık meydan savası var sanki.acaba eskisi gibi 16 kişilik server lar kalmadımı ?

QuickPlay => Duyuru : DH Public Yeni IP : 212.175.232.227 (11.7.2009 14:42:29)
Hayırlısı olur inşallah geçen yıl 32 kişilikte sıra beklerdik 24 kişi var şuan boş neden böyle oldu anlamadım

o steama geçtikten sonra oldu galiba

Sayfa: [1] 2 3 4 5   sonraki >     >>