Şimdi Ara

Düşük Hacimli Turbo benzinli Japon motoru neden yok? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
1
Favori
5.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belash


    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Caponcular geldi Bu caponcuların hem motor hacmi hemde ''boyları'' ile ilgili bir kompleksleri olduğunu düşünüyorum

    Yahu ayarın alasını yemişsin, hala caponcu capon diye laf sokma peşindesin.

    ergenin de ergeni çekilmez ki kardeşim. Yönetici kilitlesin bu konuyu...

    Ayar? What is ayar?

    Hani nerde kardeşim ozaman 500hp üstü v8, v12 capon motorları?? Daha bir tane yazamadınız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belash


    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Caponcular geldi Bu caponcuların hem motor hacmi hemde ''boyları'' ile ilgili bir kompleksleri olduğunu düşünüyorum

    Yahu ayarın alasını yemişsin, hala caponcu capon diye laf sokma peşindesin.

    ergenin de ergeni çekilmez ki kardeşim. Yönetici kilitlesin bu konuyu...

    Ayar? What is ayar?

    Hani nerde kardeşim ozaman 500hp üstü v8, v12 capon motorları?? Daha bir tane yazamadınız...

    Lexsus LFA W10 553 Beygir oldu mu gönlün...Ha amacın belli senin konu başlığı ''düşük hacimli Turbo Japon motoru neden yok'' iken senin buraya çıkıp 500 hp üzeri neden Japon motoru yok demen amacını gösteriyor....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Soru: Düşük Hacimli Turbo benzinli Japon motoru neden yok?

    Cevap: yapamıyorlarda ondan yok Sanki yüksek hacimli turbo motorları varda daha düşük hacimlisini yapacaklar Adamların daha doğru düzgün bir V8 motorları bile yok

    birde test pilotuyum diye geçiniyorsun
    şaka şaka
    al sana motor hem de V10 800bg-1000bg
    http://www.youtube.com/watch?v=iWSt4CDNvgQ

    pardon bu atmosferik imiş .
    turbosu yokmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pixelbs -- 3 Mart 2013; 12:00:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: isomania


    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Soru: Düşük Hacimli Turbo benzinli Japon motoru neden yok?

    Cevap: yapamıyorlarda ondan yok Sanki yüksek hacimli turbo motorları varda daha düşük hacimlisini yapacaklar Adamların daha doğru düzgün bir V8 motorları bile yok

    Saka yapiyorsun heralde

    Bilmiyorum var mı şöyle bir 500 beygir üstü v8 leri v12 leri?? Ya da var da ne kadar yaygın var, kaç araçda var?

    Yada var mı şöyle bir turbo benzinli 2litre 345hp gücünde bir motorları?? bknz:A45 amg deki motor

    Adamlar tutturmuş cücük kadar 1.6 motordan 100-130 beygir alalım,eşşek gibi yaksın hiç gitmesin ama sorunsuz olsun diye

    Motora, Turbo ile güç sağlamaktansa Hybrid elektrik ünitesi ile güç sağlamayı tercih ediyorlar,
    hem daha sorunsuz hem daha çevreci.
    Japonlar, her kulvarda almanlardan daha başarılıdır.
    Otomobil, makine, teknoloji...




  • Bir zamanlar YRV Turbo diye garip bir araba vardı bir de...




    Talebe göre üretim yapar firmalar. Sidik yarıştırmak için değil...AB ülkeleri için böyle bir talep var. Yoksa caponların Fiat Twinair ayarında bir motor yapamayacağını mı sanıyorsunuz? Hatta Amerikan firmalarının...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bende345 -- 4 Mart 2013; 23:55:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Bir zamanlar YRV Turbo diye garip bir araba vardı bir de...




    Talebe göre üretim yapar firmalar. Sidik yarıştırmak için değil...AB ülkeleri için böyle bir talep var. Yoksa caponların Fiat Twinair ayarında bir motor yapamaycağını mı sanıyorsunuz? Hatta Amerikan firmalarının...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhannnn_taz

    Mitsubishi Colt CZT yok mu 1.5 turbo

    Var ama ayni motoru lancer'a takmayan mitsubishi gercegi de var.

    Açıkça konuşmak gerekirse LANCER' e 1.5 150 Hp Motor benim hayalim ! Bunu Zamanın birin de tartışmıştık arkadaşlarla Fakat herkesin ortak görüşü şuydu ; Mitsubishi 'nin çok kaliteli bir marka , ne yazık ki Temsanın da çok dandik bir firma olması ve bu türlü hayalleri suya düşürmesiydi...




  • Kendim de öncelikle japon isteyen biri olmama rağmen forumdaki japon fanatiklerini anlayamıyorum. İşlerine geldi mi turboya etmedikleri laf kalmıyor, işlerine geldi mi turbolu japonları (evo,GT-R) gibi yere göğe sığdıramıyorlar.
  • @ Düşük Hacimli Turbo benzinli Japon motoru neden yok?

    cünkü japon bu islerden anliyor.
    Bildigi saglam ve hacimli makinalar üretir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Kendim de öncelikle japon isteyen biri olmama rağmen forumdaki japon fanatiklerini anlayamıyorum. İşlerine geldi mi turboya etmedikleri laf kalmıyor, işlerine geldi mi turbolu japonları (evo,GT-R) gibi yere göğe sığdıramıyorlar.

    Hocam bende japoncuyum, atmosferik araçları savunuyorum. Ama turbolu araçta kullanmadım değil; Corolla d-4d turbo dizeldi.

    Sanıyorum ki çok düşük motorlar; 1.2, 1.4, 1.5, 1.6 gibi motorlarda 140-150 beygir çıkartmak, japon araçlarını seven sağlamcılar için kulağa güzel gelmiyor. Hem yüksek barda çalıştıracaksın, motorun iflahını keseceksin hemde ne için; 150-160 beygir için. Oysa sizin söylediğiniz Lancer EVO, Nissan Skyline GT-R, Golf R, Focus RS genelde 250-300 beygirlik, 350-400 nmtork'luk çok çok seri araçlar. 0-100'ü genelde 5-7 saniye arasında alan, 200 km hıza 30 saniyenin altında varan araçlar... Bu tarz bir kullanımda atmosferik kullanmak da mümkün ama herhalde 5-6 bin motorlu araçlar gerekir.

    Şu anda da Mazda 3 Mps kullanıcısıyım. 2.300 turbo benzinli, 280 beygir ve 380 torkluk bir araç. 140 ya da 160 beygirlik turbo motorlu bir araç almam mesela; turbo arızasını göze aldıysam mutlak surette spor bir kullanım sunmalı. Gündelik, işe gidiş gelişlerde kullanıma uygun, beygir gücü düşük kompakt araçlarda turbo kullanımı, şahsen bana itici geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belash


    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Caponcular geldi Bu caponcuların hem motor hacmi hemde ''boyları'' ile ilgili bir kompleksleri olduğunu düşünüyorum

    Yahu ayarın alasını yemişsin, hala caponcu capon diye laf sokma peşindesin.

    ergenin de ergeni çekilmez ki kardeşim. Yönetici kilitlesin bu konuyu...

    Ayar? What is ayar?

    Hani nerde kardeşim ozaman 500hp üstü v8, v12 capon motorları?? Daha bir tane yazamadınız...

    Lexsus LFA W10 553 Beygir oldu mu gönlün...Ha amacın belli senin konu başlığı ''düşük hacimli Turbo Japon motoru neden yok'' iken senin buraya çıkıp 500 hp üzeri neden Japon motoru yok demen amacını gösteriyor....

    Neymiş amacım? Capon araçlarını kötülemek mi? Arkadaşım ben neyse onu söylüyorum. Var mı turbo v8 , v12 500 hp üstü capon motoru? YOK...

    Olup olmaması size niye bu kadar batıyor anlamıyorum? Hondada toyotada hisseniz mi var? Alman araçlarına bir gareziniz mi var? Nedir yani probleminiz de hemen lafa atlayıp var da işte caponlar bilerek yapmıyor, tam yapacaklardı önünlerini kestiler vs yazıyorsunuz anlamıyorum...

    Not: Bunlarıda bir INFINITI sahibi olarak yazıyorum...


    Şunu unutmayın ne capon ne alaman nede fransız babanızın malı,arabası. Bunlar 4 tekeri 1motoru olan araba la okadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belash


    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Caponcular geldi Bu caponcuların hem motor hacmi hemde ''boyları'' ile ilgili bir kompleksleri olduğunu düşünüyorum

    Yahu ayarın alasını yemişsin, hala caponcu capon diye laf sokma peşindesin.

    ergenin de ergeni çekilmez ki kardeşim. Yönetici kilitlesin bu konuyu...

    Ayar? What is ayar?

    Hani nerde kardeşim ozaman 500hp üstü v8, v12 capon motorları?? Daha bir tane yazamadınız...

    Lexsus LFA W10 553 Beygir oldu mu gönlün...Ha amacın belli senin konu başlığı ''düşük hacimli Turbo Japon motoru neden yok'' iken senin buraya çıkıp 500 hp üzeri neden Japon motoru yok demen amacını gösteriyor....

    Neymiş amacım? Capon araçlarını kötülemek mi? Arkadaşım ben neyse onu söylüyorum. Var mı turbo v8 , v12 500 hp üstü capon motoru? YOK...

    Olup olmaması size niye bu kadar batıyor anlamıyorum? Hondada toyotada hisseniz mi var? Alman araçlarına bir gareziniz mi var? Nedir yani probleminiz de hemen lafa atlayıp var da işte caponlar bilerek yapmıyor, tam yapacaklardı önünlerini kestiler vs yazıyorsunuz anlamıyorum...

    Not: Bunlarıda bir INFINITI sahibi olarak yazıyorum...


    Şunu unutmayın ne capon ne alaman nede fransız babanızın malı,arabası. Bunlar 4 tekeri 1motoru olan araba la okadar...

    Yazdığımı okumuyorsun sanırım. Sana bir şey anlatmaya çalışmam nafile sanırım. Bak örnek istedin yazdım. ''Lexsus LFA W10 553 Beygir'' Bak kalın şekilde yazdım. Belki okuyup anlarsın diye Daha fazla uzatmazsın diye beni ne ilgilendirir o markanın motoru var veya yok. Konu küçük hacimli turbo motor iken yüksek hacimli beygirli motoru yok diye çığırtkanlık yapan ben miyim. Amacın araçları kötülemek değil de ne? Benim ne alman aracına bir garezim ne de japon aracına bir sempatim var. Konuyu açan arkadaş soru sordu biz de cevap verdik. Ama sen polemik yaratmak için o yok bu yok dedin cevabı verdik hala yok diyorsun çok komik... sanırım sana batıyor v10 motoru olması lexsus'un ki hala yok diyorsun...


    Gerçekten nafile sana bir şey anlatmaya çalışmak...

    Edit: ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifeanddead -- 5 Mart 2013; 13:35:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belash


    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Caponcular geldi Bu caponcuların hem motor hacmi hemde ''boyları'' ile ilgili bir kompleksleri olduğunu düşünüyorum

    Yahu ayarın alasını yemişsin, hala caponcu capon diye laf sokma peşindesin.

    ergenin de ergeni çekilmez ki kardeşim. Yönetici kilitlesin bu konuyu...

    Ayar? What is ayar?

    Hani nerde kardeşim ozaman 500hp üstü v8, v12 capon motorları?? Daha bir tane yazamadınız...

    Lexsus LFA W10 553 Beygir oldu mu gönlün...Ha amacın belli senin konu başlığı ''düşük hacimli Turbo Japon motoru neden yok'' iken senin buraya çıkıp 500 hp üzeri neden Japon motoru yok demen amacını gösteriyor....

    Neymiş amacım? Capon araçlarını kötülemek mi? Arkadaşım ben neyse onu söylüyorum. Var mı turbo v8 , v12 500 hp üstü capon motoru? YOK...

    Olup olmaması size niye bu kadar batıyor anlamıyorum? Hondada toyotada hisseniz mi var? Alman araçlarına bir gareziniz mi var? Nedir yani probleminiz de hemen lafa atlayıp var da işte caponlar bilerek yapmıyor, tam yapacaklardı önünlerini kestiler vs yazıyorsunuz anlamıyorum...

    Not: Bunlarıda bir INFINITI sahibi olarak yazıyorum...


    Şunu unutmayın ne capon ne alaman nede fransız babanızın malı,arabası. Bunlar 4 tekeri 1motoru olan araba la okadar...

    Yazdığımı okumuyorsun sanırım. Sana bir şey anlatmaya çalışmam nafile sanırım. Bak örnek istedin yazdım. ''Lexsus LFA W10 553 Beygir'' Bak kalın şekilde yazdım. Belki okuyup anlarsın diye Daha fazla uzatmazsın diye beni ne ilgilendirir o markanın motoru var veya yok. Konu küçük hacimli turbo motor iken yüksek hacimli beygirli motoru yok diye çığırtkanlık yapan ben miyim. Amacın araçları kötülemek değil de ne? Benim ne alman aracına bir garezim ne de japon aracına bir sempatim var. Konuyu açan arkadaş soru sordu biz de cevap verdik. Ama sen polemik yaratmak için o yok bu yok dedin cevabı verdik hala yok diyorsun çok komik... sanırım sana batıyor v10 motoru olması lexsus'un ki hala yok diyorsun...


    Gerçekten nafile sana bir şey anlatmaya çalışmak...

    Edit: ekleme

    Senin okuman yazman yok sanırım bak bende büyük harfle yazayım belki anlarsın?

    V8 , V12 500hp üstü turbo benzinli motor diyorum hala bana v10 yazıyosun...




  • nissan'ı japondan saymıyorsunuz galiba
    0.9 tce 90 ve 110 bg 1.2 tce 115,120 ve 130 bg gibi motorlar var.Gelişimi Renault'la birlikte yapılıyor.
    1.6 200bg zaten bilinen bir motor
    Muhtemelen önümüzdeki 1-2 sene içinde daha çok motor çıkacak.Renault deneyim kazanmaları için 1.6 V4 F1 turbo motorlarının tasarımında nissan mühendislerini de kullandı
  • japonların sorunsuz 90 bg dizel kendini bile zor götüren corollası var başka bişeye gerek yok turbo da neymiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belash


    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Caponcular geldi Bu caponcuların hem motor hacmi hemde ''boyları'' ile ilgili bir kompleksleri olduğunu düşünüyorum

    Yahu ayarın alasını yemişsin, hala caponcu capon diye laf sokma peşindesin.

    ergenin de ergeni çekilmez ki kardeşim. Yönetici kilitlesin bu konuyu...

    Ayar? What is ayar?

    Hani nerde kardeşim ozaman 500hp üstü v8, v12 capon motorları?? Daha bir tane yazamadınız...

    Lexsus LFA W10 553 Beygir oldu mu gönlün...Ha amacın belli senin konu başlığı ''düşük hacimli Turbo Japon motoru neden yok'' iken senin buraya çıkıp 500 hp üzeri neden Japon motoru yok demen amacını gösteriyor....

    Neymiş amacım? Capon araçlarını kötülemek mi? Arkadaşım ben neyse onu söylüyorum. Var mı turbo v8 , v12 500 hp üstü capon motoru? YOK...

    Olup olmaması size niye bu kadar batıyor anlamıyorum? Hondada toyotada hisseniz mi var? Alman araçlarına bir gareziniz mi var? Nedir yani probleminiz de hemen lafa atlayıp var da işte caponlar bilerek yapmıyor, tam yapacaklardı önünlerini kestiler vs yazıyorsunuz anlamıyorum...

    Not: Bunlarıda bir INFINITI sahibi olarak yazıyorum...


    Şunu unutmayın ne capon ne alaman nede fransız babanızın malı,arabası. Bunlar 4 tekeri 1motoru olan araba la okadar...

    Yazdığımı okumuyorsun sanırım. Sana bir şey anlatmaya çalışmam nafile sanırım. Bak örnek istedin yazdım. ''Lexsus LFA W10 553 Beygir'' Bak kalın şekilde yazdım. Belki okuyup anlarsın diye Daha fazla uzatmazsın diye beni ne ilgilendirir o markanın motoru var veya yok. Konu küçük hacimli turbo motor iken yüksek hacimli beygirli motoru yok diye çığırtkanlık yapan ben miyim. Amacın araçları kötülemek değil de ne? Benim ne alman aracına bir garezim ne de japon aracına bir sempatim var. Konuyu açan arkadaş soru sordu biz de cevap verdik. Ama sen polemik yaratmak için o yok bu yok dedin cevabı verdik hala yok diyorsun çok komik... sanırım sana batıyor v10 motoru olması lexsus'un ki hala yok diyorsun...


    Gerçekten nafile sana bir şey anlatmaya çalışmak...

    Edit: ekleme

    Senin okuman yazman yok sanırım bak bende büyük harfle yazayım belki anlarsın?

    V8 , V12 500hp üstü turbo benzinli motor diyorum hala bana v10 yazıyosun...

    Benim daha diyecek birşeyim yok sana çünkü derdin belli v10 motor değil mi veya araç 500 beygir üzeri mi değil? Ama yok boşver sana diyecek daha başka birşey yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

    japonların sorunsuz 90 bg dizel kendini bile zor götüren corollası var başka bişeye gerek yok turbo da neymiş

    valla doğru

    ''Boyları'' yetmez öyle düzgün hacimli ve güçlü veya küçük ama verimli turbo motor yapmaya




  • Honda'nın 80'lerde ürettiği düşük hacimli turbo motorlara bakın sonra

    Japonlar düşük hacimli motor yapmayı bilmiyo bak vw ye diyin.

    Sonra da ama olsun vw nin kapı sesi daha tok diyin.
  • Hiç gerek yok.

    Ben 2 litre direk enjeksiyonlu atmosferik bi tane alayım
  • Arıza İhtimali
    1. Mazda %17
    2. Mercedes %25
    3. Toyota %26
    4. Honda %27
    5. Mitsubishi %29

    Arkadaşlar cevap burada işte(tabiiki mercedes-benz istisna).Toyota ve honda gibi markalar sorunsuz araç üretmeyi amaçlamış ve bu alanda ön saflara gelmişlerdir.Ayrıca Hybrid ve elektrikli araçlar için de çok ciddi Ar-ge çalışmaları yapıyorlar ve o alanda da en önlerdeler.Turbo beslemeli motorlarda ise olayın içinde sadece turbo yoktur.Soğutma için intercooler girer işin içine sonra turbo lag'ı engellemek için blow off da girer.Tork bandına çıkmadan önceki turbo gecikmesini önlemek için elektrik motorlu kompresörler koyarlar ve bunlar potansiyel arıza ihtimalleri yüksek mekanik parçalardır.

    Sadece bunla da bitmiyor.Atmosferik bir aracın manifold basıncı en fazla 1 bar olabilir.Sıkıştırma oranları da en fazla 11 dir .Yani yakıt hava karışımı 11Bar da ateşlenir.Turbo beslemeli bir aracın manifoldunda 2.5 bara kadar basınç olur ve sıkıştırma oranları genelde 10 dur.Yani 25Bar basınçta ateşlenir.Yani motor bloğunuzun da aşınması kaçınılmazdır.

    Enjeksiyon sistemleri de önemlidir.Artık neredeyse tüm benzinlilerde dizeldeki gibi enjeksiyon sistemleri vardır yani atmosferikte 11 Bar lık bir ortama benzin atarsınız diğerinde 25.Yani enjektörlerinizin daha güçlü olması gerekir ve bu da arıza ihtimalini artırır.

    bu markalar bu listedeki yerlerini risk edemezler ve bu yüzden bildikleri yoldan şaşmaya çekiniyorlar.Honda fabrika çıkışı brc lpg li atmosferikler yapıyor bu çok daha mantıklı bence.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.