Şimdi Ara

Düşük Hacimli Turbo benzinli Japon motoru neden yok? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
1
Favori
5.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2014 Nissan GT-R yenilenmiş tarzı ve geliştirilmiş şanzımanı ile geliyor!
    Motorda baştan sona gözden geçirilebilir.
    Nissan, GT-R modeli üzerinde yıllık güncellemeler yapmayı planladığını belirtirken 2014 model GT-R için yeni detaylar su yüzüne çıkıyor.

    Kullanıcılara göre 2014 model yeni GT-R, 2 Kasım’da tanıtılacak ve 2 hafta sonra da Japonya’da satışa sunulacak. Ufak tasarım yeniliklerinin yanı sıra geliştirilmiş bir kabin ve düzen, sahiplerini bekliyor.

    Çift turbolu 3.8 litrelik V6 motorun mevcut modeldeki gücü olan 542 beygir ve 632 Nm torku koruması bekleniyor. Ancak motor, alt seviyelerde daha iyi performans sergileyebilmek için yeniden ayarlanabilir. Ayrıca büyük ihtimalle, motor daha gelişmiş bir şanzımana bağlı olacak ve bu da aracın 0-100 km/h arasını 2.7 saniyede tüketmesine imkan sağlayacak.

    Önceki modeline göre daha hızlı ve çabuk oluşunun yanı sıra, merakla beklenen GT-R, gövde ve şasi üzerinde yeni takviyeler barındırabilir. Tabi süspansiyonlarda ki yeniliklerin sağladığı sürüş konforunun altını çizmezsek, Nissan’a haksızlık etmiş oluruz.

    TRaraba.com
    http://www.traraba.com/2012/2014-nissan-gt-r-geliyor/ den alıntıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Kıvırdıkça kıvırıyosun

    Hani 500 beygir üstü v8 , v12 diyorum gene başka başka motorlar yazıyorsun. Neyse okuyanlar anlamıştır sanırım...Caponlar boyları kadar 1.6 atmosferik motor yapmaya devam etsin...

    LFA hariç diğer hepsi atmosferik motorlu lüks otomobil veya suvlar, önce "hani nerede 500 beygir üstü V8" diye sorarken rakiplerinde acaba 500 beygir üstü atmosferik V8 bulunuyor mu diye araştırma zahmetine girmek gerekir. Şu an lüks otomobillerde kullanılan 500hp üzeri atmosferik V8 sadece Amg 6.3 motoru bulunuyor o da 525ps. Sen onu bunu boşver bence Japon motor teknolojisini sorgulamak ne haddine onu bir düşün.

    Anlaşıldı yok yani Bu kadar lafı eveleyip dolandırıp kıvırma... ''Yokmuş bende yeni farkettim'' de geç...

    Seninle olmayacak dostum, algılamada sıkıntın var belli, kullanım amaçlarına göre karşılaştırman gerekiyor motorları, her neyse LFA'da 4.8 V10 560 ve 570ps motor var bu arada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Kıvırdıkça kıvırıyosun

    Hani 500 beygir üstü v8 , v12 diyorum gene başka başka motorlar yazıyorsun. Neyse okuyanlar anlamıştır sanırım...Caponlar boyları kadar 1.6 atmosferik motor yapmaya devam etsin...

    LFA hariç diğer hepsi atmosferik motorlu lüks otomobil veya suvlar, önce "hani nerede 500 beygir üstü V8" diye sorarken rakiplerinde acaba 500 beygir üstü atmosferik V8 bulunuyor mu diye araştırma zahmetine girmek gerekir. Şu an lüks otomobillerde kullanılan 500hp üzeri atmosferik V8 sadece Amg 6.3 motoru bulunuyor o da 525ps. Sen onu bunu boşver bence Japon motor teknolojisini sorgulamak ne haddine onu bir düşün.

    Anlaşıldı yok yani Bu kadar lafı eveleyip dolandırıp kıvırma... ''Yokmuş bende yeni farkettim'' de geç...

    Seninle olmayacak dostum, algılamada sıkıntın var belli, kullanım amaçlarına göre karşılaştırman gerekiyor motorları, her neyse LFA'da 4.8 V10 560 ve 570ps motor var bu arada.

    Bende algılamada bir sıkıntı yok da sende tükürdüğünü yalamakta sıkıntı var o belli... Neyse boşver sen sağ ben selamet... Fındık cücük caponlarla mutluklar...




  • Her zaman araba bölümünde bir kavga alın bir v8 karbüratörlü araç lpg li olsun herkes kurtulsun.... Benzinsiz çalışır, v8, düşük devirde akıcı, bygir düşük bu da uzun ömür demek vs. vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Kıvırdıkça kıvırıyosun

    Hani 500 beygir üstü v8 , v12 diyorum gene başka başka motorlar yazıyorsun. Neyse okuyanlar anlamıştır sanırım...Caponlar boyları kadar 1.6 atmosferik motor yapmaya devam etsin...

    LFA hariç diğer hepsi atmosferik motorlu lüks otomobil veya suvlar, önce "hani nerede 500 beygir üstü V8" diye sorarken rakiplerinde acaba 500 beygir üstü atmosferik V8 bulunuyor mu diye araştırma zahmetine girmek gerekir. Şu an lüks otomobillerde kullanılan 500hp üzeri atmosferik V8 sadece Amg 6.3 motoru bulunuyor o da 525ps. Sen onu bunu boşver bence Japon motor teknolojisini sorgulamak ne haddine onu bir düşün.

    Anlaşıldı yok yani Bu kadar lafı eveleyip dolandırıp kıvırma... ''Yokmuş bende yeni farkettim'' de geç...

    Seninle olmayacak dostum, algılamada sıkıntın var belli, kullanım amaçlarına göre karşılaştırman gerekiyor motorları, her neyse LFA'da 4.8 V10 560 ve 570ps motor var bu arada.

    Bende algılamada bir sıkıntı yok da sende tükürdüğünü yalamakta sıkıntı var o belli... Neyse boşver sen sağ ben selamet... Fındık cücük caponlarla mutluklar...



    Kaç markanın böyle motoru var ? Ona göre cevabımı yazacağım .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcan007

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Kıvırdıkça kıvırıyosun

    Hani 500 beygir üstü v8 , v12 diyorum gene başka başka motorlar yazıyorsun. Neyse okuyanlar anlamıştır sanırım...Caponlar boyları kadar 1.6 atmosferik motor yapmaya devam etsin...

    LFA hariç diğer hepsi atmosferik motorlu lüks otomobil veya suvlar, önce "hani nerede 500 beygir üstü V8" diye sorarken rakiplerinde acaba 500 beygir üstü atmosferik V8 bulunuyor mu diye araştırma zahmetine girmek gerekir. Şu an lüks otomobillerde kullanılan 500hp üzeri atmosferik V8 sadece Amg 6.3 motoru bulunuyor o da 525ps. Sen onu bunu boşver bence Japon motor teknolojisini sorgulamak ne haddine onu bir düşün.

    Anlaşıldı yok yani Bu kadar lafı eveleyip dolandırıp kıvırma... ''Yokmuş bende yeni farkettim'' de geç...

    Seninle olmayacak dostum, algılamada sıkıntın var belli, kullanım amaçlarına göre karşılaştırman gerekiyor motorları, her neyse LFA'da 4.8 V10 560 ve 570ps motor var bu arada.

    Bende algılamada bir sıkıntı yok da sende tükürdüğünü yalamakta sıkıntı var o belli... Neyse boşver sen sağ ben selamet... Fındık cücük caponlarla mutluklar...



    Kaç markanın böyle motoru var ? Ona göre cevabımı yazacağım .

    Bilmem sen söyle bakalım bende ona göre cevabımı yazacağım... Ama sana yardımcı olayım; Alman Mercedes de BMW de Porsche e olduğu, capon honda toyota vs de olmadığı kesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcan007

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Kıvırdıkça kıvırıyosun

    Hani 500 beygir üstü v8 , v12 diyorum gene başka başka motorlar yazıyorsun. Neyse okuyanlar anlamıştır sanırım...Caponlar boyları kadar 1.6 atmosferik motor yapmaya devam etsin...

    LFA hariç diğer hepsi atmosferik motorlu lüks otomobil veya suvlar, önce "hani nerede 500 beygir üstü V8" diye sorarken rakiplerinde acaba 500 beygir üstü atmosferik V8 bulunuyor mu diye araştırma zahmetine girmek gerekir. Şu an lüks otomobillerde kullanılan 500hp üzeri atmosferik V8 sadece Amg 6.3 motoru bulunuyor o da 525ps. Sen onu bunu boşver bence Japon motor teknolojisini sorgulamak ne haddine onu bir düşün.

    Anlaşıldı yok yani Bu kadar lafı eveleyip dolandırıp kıvırma... ''Yokmuş bende yeni farkettim'' de geç...

    Seninle olmayacak dostum, algılamada sıkıntın var belli, kullanım amaçlarına göre karşılaştırman gerekiyor motorları, her neyse LFA'da 4.8 V10 560 ve 570ps motor var bu arada.

    Bende algılamada bir sıkıntı yok da sende tükürdüğünü yalamakta sıkıntı var o belli... Neyse boşver sen sağ ben selamet... Fındık cücük caponlarla mutluklar...



    Kaç markanın böyle motoru var ? Ona göre cevabımı yazacağım .

    Bilmem sen söyle bakalım bende ona göre cevabımı yazacağım... Ama sana yardımcı olayım; Alman Mercedes de BMW de Porsche e olduğu, capon honda toyota vs de olmadığı kesin

    Honda ve Toyota ile BMW Mercedes Porsche gibi araçları karşılaştırıyorsun ya sana diyecek bir şey yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcan007

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Kıvırdıkça kıvırıyosun

    Hani 500 beygir üstü v8 , v12 diyorum gene başka başka motorlar yazıyorsun. Neyse okuyanlar anlamıştır sanırım...Caponlar boyları kadar 1.6 atmosferik motor yapmaya devam etsin...

    LFA hariç diğer hepsi atmosferik motorlu lüks otomobil veya suvlar, önce "hani nerede 500 beygir üstü V8" diye sorarken rakiplerinde acaba 500 beygir üstü atmosferik V8 bulunuyor mu diye araştırma zahmetine girmek gerekir. Şu an lüks otomobillerde kullanılan 500hp üzeri atmosferik V8 sadece Amg 6.3 motoru bulunuyor o da 525ps. Sen onu bunu boşver bence Japon motor teknolojisini sorgulamak ne haddine onu bir düşün.

    Anlaşıldı yok yani Bu kadar lafı eveleyip dolandırıp kıvırma... ''Yokmuş bende yeni farkettim'' de geç...

    Seninle olmayacak dostum, algılamada sıkıntın var belli, kullanım amaçlarına göre karşılaştırman gerekiyor motorları, her neyse LFA'da 4.8 V10 560 ve 570ps motor var bu arada.

    Bende algılamada bir sıkıntı yok da sende tükürdüğünü yalamakta sıkıntı var o belli... Neyse boşver sen sağ ben selamet... Fındık cücük caponlarla mutluklar...



    Kaç markanın böyle motoru var ? Ona göre cevabımı yazacağım .

    Bilmem sen söyle bakalım bende ona göre cevabımı yazacağım... Ama sana yardımcı olayım; Alman Mercedes de BMW de Porsche e olduğu, capon honda toyota vs de olmadığı kesin

    Aslında Alaman fanatiği olarak cevap vermeyeceğim . Elimde sana sayabileceğim 6-7 tane model var , araştırıp bulabilirsin .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcan007

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcan007

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Kıvırdıkça kıvırıyosun

    Hani 500 beygir üstü v8 , v12 diyorum gene başka başka motorlar yazıyorsun. Neyse okuyanlar anlamıştır sanırım...Caponlar boyları kadar 1.6 atmosferik motor yapmaya devam etsin...

    LFA hariç diğer hepsi atmosferik motorlu lüks otomobil veya suvlar, önce "hani nerede 500 beygir üstü V8" diye sorarken rakiplerinde acaba 500 beygir üstü atmosferik V8 bulunuyor mu diye araştırma zahmetine girmek gerekir. Şu an lüks otomobillerde kullanılan 500hp üzeri atmosferik V8 sadece Amg 6.3 motoru bulunuyor o da 525ps. Sen onu bunu boşver bence Japon motor teknolojisini sorgulamak ne haddine onu bir düşün.

    Anlaşıldı yok yani Bu kadar lafı eveleyip dolandırıp kıvırma... ''Yokmuş bende yeni farkettim'' de geç...

    Seninle olmayacak dostum, algılamada sıkıntın var belli, kullanım amaçlarına göre karşılaştırman gerekiyor motorları, her neyse LFA'da 4.8 V10 560 ve 570ps motor var bu arada.

    Bende algılamada bir sıkıntı yok da sende tükürdüğünü yalamakta sıkıntı var o belli... Neyse boşver sen sağ ben selamet... Fındık cücük caponlarla mutluklar...



    Kaç markanın böyle motoru var ? Ona göre cevabımı yazacağım .

    Bilmem sen söyle bakalım bende ona göre cevabımı yazacağım... Ama sana yardımcı olayım; Alman Mercedes de BMW de Porsche e olduğu, capon honda toyota vs de olmadığı kesin

    Aslında Alaman fanatiği olarak cevap vermeyeceğim . Elimde sana sayabileceğim 6-7 tane model var , araştırıp bulabilirsin .

    Aferim şöyle efendi ol işte bilip bilmeden her lafa atlama




  • konuda ki mesajlar çok güzel bilgilendirici

    yazan herkese teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Kıvırdıkça kıvırıyosun

    Hani 500 beygir üstü v8 , v12 diyorum gene başka başka motorlar yazıyorsun. Neyse okuyanlar anlamıştır sanırım...Caponlar boyları kadar 1.6 atmosferik motor yapmaya devam etsin...

    LFA hariç diğer hepsi atmosferik motorlu lüks otomobil veya suvlar, önce "hani nerede 500 beygir üstü V8" diye sorarken rakiplerinde acaba 500 beygir üstü atmosferik V8 bulunuyor mu diye araştırma zahmetine girmek gerekir. Şu an lüks otomobillerde kullanılan 500hp üzeri atmosferik V8 sadece Amg 6.3 motoru bulunuyor o da 525ps. Sen onu bunu boşver bence Japon motor teknolojisini sorgulamak ne haddine onu bir düşün.

    Anlaşıldı yok yani Bu kadar lafı eveleyip dolandırıp kıvırma... ''Yokmuş bende yeni farkettim'' de geç...

    Seninle olmayacak dostum, algılamada sıkıntın var belli, kullanım amaçlarına göre karşılaştırman gerekiyor motorları, her neyse LFA'da 4.8 V10 560 ve 570ps motor var bu arada.

    Bende algılamada bir sıkıntı yok da sende tükürdüğünü yalamakta sıkıntı var o belli... Neyse boşver sen sağ ben selamet... Fındık cücük caponlarla mutluklar...



    la bebe fena fail olmuşsun hala kıvırıp üste çıkma derdindesin.

    uzatma daha fazla bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Kıvırdıkça kıvırıyosun

    Hani 500 beygir üstü v8 , v12 diyorum gene başka başka motorlar yazıyorsun. Neyse okuyanlar anlamıştır sanırım...Caponlar boyları kadar 1.6 atmosferik motor yapmaya devam etsin...

    LFA hariç diğer hepsi atmosferik motorlu lüks otomobil veya suvlar, önce "hani nerede 500 beygir üstü V8" diye sorarken rakiplerinde acaba 500 beygir üstü atmosferik V8 bulunuyor mu diye araştırma zahmetine girmek gerekir. Şu an lüks otomobillerde kullanılan 500hp üzeri atmosferik V8 sadece Amg 6.3 motoru bulunuyor o da 525ps. Sen onu bunu boşver bence Japon motor teknolojisini sorgulamak ne haddine onu bir düşün.

    Anlaşıldı yok yani Bu kadar lafı eveleyip dolandırıp kıvırma... ''Yokmuş bende yeni farkettim'' de geç...

    Seninle olmayacak dostum, algılamada sıkıntın var belli, kullanım amaçlarına göre karşılaştırman gerekiyor motorları, her neyse LFA'da 4.8 V10 560 ve 570ps motor var bu arada.

    Bende algılamada bir sıkıntı yok da sende tükürdüğünü yalamakta sıkıntı var o belli... Neyse boşver sen sağ ben selamet... Fındık cücük caponlarla mutluklar...



    Adam gomcurtmus seni, hala laf sokma pesindesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Caponcular geldi Bu caponcuların hem motor hacmi hemde ''boyları'' ile ilgili bir kompleksleri olduğunu düşünüyorum
  • Beyin bedava
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    Aklın fikrin tıkanmış senin , belli
  • mazadanin skyactive motorunu tanıtan bir programda mazda muhendisi bu soruya atmosferik motorlarda teknolojik olarak sona gelinmediğini, halen bu motorlardan verim alinabildigi şeklinde bir cevap vermişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turanbelli

    mazadanin skyactive motorunu tanıtan bir programda mazda muhendisi bu soruya atmosferik motorlarda teknolojik olarak sona gelinmediğini, halen bu motorlardan verim alinabildigi şeklinde bir cevap vermişti.

    Iste bence bu cevaptan su yorum cikar.. Avrupa insani herzaman tuketici oldu doyumsuz oldu.. Japonlar ise daha tatminkar oldular.. Eldekilerden maksimum derecede yararlanmayi hedeflediler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Beyin bedava

    Beyin bedava ama kullanma kılavuzu paralı herhalde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Soru: Düşük Hacimli Turbo benzinli Japon motoru neden yok?

    Cevap: yapamıyorlarda ondan yok Sanki yüksek hacimli turbo motorları varda daha düşük hacimlisini yapacaklar Adamların daha doğru düzgün bir V8 motorları bile yok







  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Caponcular geldi Bu caponcuların hem motor hacmi hemde ''boyları'' ile ilgili bir kompleksleri olduğunu düşünüyorum

    Yahu ayarın alasını yemişsin, hala caponcu capon diye laf sokma peşindesin.

    ergenin de ergeni çekilmez ki kardeşim. Yönetici kilitlesin bu konuyu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.