Şimdi Ara

Duster ile binek araçların karıştığı kazalar! (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
2
Favori
11.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yuhh ya cakma mal boyle iste 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asx e denk gelmesin yoksa duster kibrit çöpü olur.EuroncapAsx 5 yıldız Duster 3 yıldız aldılar.Ayrıca Asx IIHS Top Safety Pick+ ödülünü aldı.Duster Amerika'da satılmadığından bu teste girmedi boşuna aramayın.
     Duster ile binek araçların karıştığı kazalar!
     Duster ile binek araçların karıştığı kazalar!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    Asx e denk gelmesin yoksa duster kibrit çöpü olur.EuroncapAsx 5 yıldız Duster 3 yıldız aldılar.Ayrıca Asx IIHS Top Safety Pick+ ödülünü aldı.Duster Amerika'da satılmadığından bu teste girmedi boşuna aramayın.
     Duster ile binek araçların karıştığı kazalar!
     Duster ile binek araçların karıştığı kazalar!

    Evet, ASX sağlam bir araç ama aksini iddia eden mutlaka vardır bu forumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 10 Haziran 2015; 23:16:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ortak platform ve teknikle araçlar üreten İki markadan birine ÇÖP (Renault), diğerine Premium muamelesi (Nissan) yapılmıyor mu bu ülkede?

    O yüzden, Duster'a teneke denmesi aslında çok da şaşılacak bir durum değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 10 Haziran 2015; 23:30:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niye konu dışına taşındı?
  • Duster sağlam bir araç değil

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hangi hızla
    hangi açıyla
    hangi araçla çarpıştığı önemli. hatta ne kadar yüklü olduğu önemli. kendinden alçak bir araca karşı avantajlı. başka bir araca arkadan çarptığında çarptığı araç avantajlı. kaza resimlerine bakarak sağlam yada teneke diye karar vermek mantıklı değil sadece fikir verir bence. kıstas alınacaksa aynı şartlarda aynı testlere sokulmuş araçlarla karşılaştırılır. dış sacının ince olması güvensiz olması demek değildir. kendinden çok eski araçlara göre hem metal tazeliği hemde teknolojisi olarak üstündür karşılaştırma aynı yaşta benzer şartlarda kullanılmış araçlar arasında olabilir diye düşünüyorum.
    yani resme bakıp ön kısım tanınamaz hale gelmiş olabilir ama kabin içine bişey olmamışsa o araç güvenlik konusunda üstüne düşeni yapmış demektir. ilgilenenler yüksek hızlarda yapılan kaza testlerinde ne arabaların ne hale geldiğini araştırıp görebilirler. belli bir hızdan sonra aslında hepimiz tenekeye biniyoruz.
    ha.. ben olsam param duster a yetiyorsa ikinci el biraz yıllanmış başka bir araç alırım




  • Hocam sizin duster ilginiz saplantı olmuş boş verin bu işleri yoksa akli dengenizi kaybedeceksiniz ve yine üzülerek söylüyorum ki duster duster diye sayıklayıp delirmeden önce gidin bir soğuk duş alın ve biraz uyuyun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız "büker duster" iyi slogan olmuş, sat reklamcılara.

    İnatla savunmanı devam ettirmek istiyorsan devam et, onda sıkıntı yok. Ama gerçekten işin sırrını anlayamıyor isen Suv ve Sedan binek araçların çarpışma ve temas noktasını incelemen yeterli. Yüksek araç darbe ile yukarı seker, diğeri altına girdiği için ağırlık ve momentumun etkisi ile daha fazla hasar alır. Temel fizik bilmek gerekir, en azından akılda canlanabilmesi için.

    Canlanamıyor ise de şuradan :https://youtu.be/jDUem5wWlQI?t=24s alacağını alırsın.

    Bilmemek mutluluktur, bilgi akıl kurcalar. İyi avuntular.
  • Dacia Sandero 2012 model sahibiyim. Dacia çöp laflarına bir kaç bir şey eklemek istiyorum.

    Hiç kaza yapmadım çok şükür ama 3 yıllık tecrübemi dinleyin.

    EKSİLERİ:
    -Fren berbat. BERBAT. Şahinlerin bile freni bu araçtan iyidir.100'ü geçince tırsıyorum. (ABS YOK)
    -Yol tutuşu berbat. 80-90'la savrulduğumu biliyorum hemde delikli asfalt şehirlerarası yolda.
    -Aracın iç plastik aksamı kötü plastik.2 Gün oto cila sıkmadan bırakırsam araba 6-7 yıllık gözüküyor.
    -Araç içi malzemeleri kalitesiz.
    -Dışardaki sesi çok alıyor.
    -Uzun yolda yaşlanıyorsunuz çünkü arac sürüşü konforsuz.
    -Fabrika ile gelen lastikler kötü kalite.

    ARTILARI:
    -Az yakıyor baya az yakıyor.
    -Motoru masrafsız.Genel bakım 100 tl filan tutuyor.
    -Hiç yolda kalmadım.Motor olarak hiç sorun yapmadı araç.
    -Fiyat. Evet 27 Milyara sıfır almıştım hemde blackline full modelini. Yan aynalar full otomatik.Tüm gövde tek renk.Dışarda plastik parça yok.27 Bin tlye sıfır bu tarz araba alamazdınız 2012'de.
    2012'de 9 Bin Tl ye 2000 model şahin satılıyordu. 27 BİN TL ye sıfır full model 1.5 DCI Dizel araba satan biri varsa söyleyin pişmanım diyeceğim.Evet bu araba çöp diyeceğim. Örnek vereyim 50 Bin liraya full bmw 320 aldığınızı düşünün. O Zamanda öyleydi.
    -Arabaya iyi bakarsan lastik balata disk filan iyi kaliteyle değiştiririrsen seni baya götürür bu araç. Amaç hava atmak değilse düşük bütçeyle SIFIR kendi aracına binmek amaçsa alınır. Bu arabaya ilk ben bindim hissi güzeldir. Performans manyağı değilseniz alınabilir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi COMOODO -- 11 Haziran 2015; 3:40:00 >




  • Neyse, gerçekler göründü, düşmanlar çatladı.
    Konu amacına ulaştı, teşekkür mesajları bana kafi.

    Elbet bu süreçte TENEKE TEZİnin çürütülmesi birçok çevreleri rahatsız etti, cevaplar ÇAMUR atmaktan öteye gidemedi, hatta birçok soruma cevap dahi verilemedi (çünkü belgelerle destekliydi)

    Selam olsun herkese.
    Saygılar, sevgiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 11 Haziran 2015; 7:14:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GodShotGG

    Renault clio3 sedan da daciaların platformda üretiliyor heralde. Arabaların kapıları üstten kıvrımlı ve keskin. Ayrıca bazılarında kaynak noktası kalmış en üst uçta. Kafanız deyse kesecek. Ayrıca bildiğin rüzgarla viraj alıyorlar.

    clio 3 sedan diye bir model yok, clio 3 - 4 hb araçlardır sanırım yeni symbolden bahsediyorsun
  • Geri donusum yapilmis camasir makinalari ile yapiliyor o arac kisaca cop babam ile baya bir kavga ettik adam tutturdu jip degilmi diyor zor bela vazgectirdim kisaca cop+cop bir arac

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    quote:

    Orijinalden alıntı: GodShotGG

    Renault clio3 sedan da daciaların platformda üretiliyor heralde. Arabaların kapıları üstten kıvrımlı ve keskin. Ayrıca bazılarında kaynak noktası kalmış en üst uçta. Kafanız deyse kesecek. Ayrıca bildiğin rüzgarla viraj alıyorlar.

    clio 3 sedan diye bir model yok, clio 3 - 4 hb araçlardır sanırım yeni symbolden bahsediyorsun

    Evet yeni symbolden bahsediyorum. Ayrı sınıf oluşturmuşlar sanırım passat cc gibi olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: potur

    Geri donusum yapilmis camasir makinalari ile yapiliyor o arac kisaca cop babam ile baya bir kavga ettik adam tutturdu jip degilmi diyor zor bela vazgectirdim kisaca cop+cop bir arac

    Doğru, size göre Renault Kadjar ÇÖP, Nissan Qashqai PREMIUM araç dimi?

    Çok boş konuşuyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir aracın x hızıyla duvara çarptığında aldığı hasar, aynı iki aracın her biri x hızıyla kafa kafaya çarpıştığında aldığı hasara eşit. Bunu Mythbusters'te test ettiler ve onayladılar.

    Yani Euroncap'teki önden çarpma testini aynı iki aracın kafa kafaya çarpışması olarak da değerlendirebiliriz. Bu durumda bir araç kendinden daha hafif ve alçak araçla çarpıştığında euroncap testine göre daha az hasar alacaktır. Bu nedenle euroncap testleri ağır ve büyük araçlar için olumsuz manada aldatıcı olabilirken hafif ve küçük araçlar için olumlu manada aldatıcı olabilmektedir.

    Duster'a gelirsek; iki türlü aşırılığı da hak eden bir araç değildir. Ne çöptür, ne tenekedir; ne tanktır. Ülkemiz şartlarında, trafikte bulunan araçları göz önüne alırsak ortalama civarı sağlamlıkta bir araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Neyse, gerçekler göründü, düşmanlar çatladı.
    Konu amacına ulaştı, teşekkür mesajları bana kafi.

    Elbet bu süreçte TENEKE TEZİnin çürütülmesi birçok çevreleri rahatsız etti, cevaplar ÇAMUR atmaktan öteye gidemedi, hatta birçok soruma cevap dahi verilemedi (çünkü belgelerle destekliydi)

    Selam olsun herkese.
    Saygılar, sevgiler

    Dış güçlerin, faiz lobisinin, diğer lobilerin, derin devletin duster'ı teneke gösterme çabalarına aldırmayıp bu yolda büyük fedakârlıklarla duster'ı teneke olmadığını dünya'ya gösterdiğiniz için insanlık size minnettardır.

    Bu sizin için küçük insanlık için büyük bir adım.Adınızı tarihe altın harflerle yazdırdınız.

    Size minnettarız...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coundeel

    Bir aracın x hızıyla duvara çarptığında aldığı hasar, aynı iki aracın her biri x hızıyla kafa kafaya çarpıştığında aldığı hasara eşit. Bunu Mythbusters'te test ettiler ve onayladılar.

    Yani Euroncap'teki önden çarpma testini aynı iki aracın kafa kafaya çarpışması olarak da değerlendirebiliriz. Bu durumda bir araç kendinden daha hafif ve alçak araçla çarpıştığında euroncap testine göre daha az hasar alacaktır. Bu nedenle euroncap testleri ağır ve büyük araçlar için olumsuz manada aldatıcı olabilirken hafif ve küçük araçlar için olumlu manada aldatıcı olabilmektedir.

    Duster'a gelirsek; iki türlü aşırılığı da hak eden bir araç değildir. Ne çöptür, ne tenekedir; ne tanktır. Ülkemiz şartlarında, trafikte bulunan araçları göz önüne alırsak ortalama civarı sağlamlıkta bir araçtır.


    Mantıklı insanlara hayranımdır.
    Zaten Duster tanktır demedim, sanıldığının aksine TENEKE değildir, piyasada SAĞLAM sanılan, araçlardan daha sağlamdır dedim.
    Bu iddiamın da arkasındayım ve doğruluğu da İSPATlıdır.
    Ama gel gelelim, HAYATINI ÖNYARGILARINA KURBAN ETMİŞ insanlara anlatamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fkocak00

    hangi hızla
    hangi açıyla
    hangi araçla çarpıştığı önemli. hatta ne kadar yüklü olduğu önemli. kendinden alçak bir araca karşı avantajlı. başka bir araca arkadan çarptığında çarptığı araç avantajlı. kaza resimlerine bakarak sağlam yada teneke diye karar vermek mantıklı değil sadece fikir verir bence. kıstas alınacaksa aynı şartlarda aynı testlere sokulmuş araçlarla karşılaştırılır. dış sacının ince olması güvensiz olması demek değildir. kendinden çok eski araçlara göre hem metal tazeliği hemde teknolojisi olarak üstündür karşılaştırma aynı yaşta benzer şartlarda kullanılmış araçlar arasında olabilir diye düşünüyorum.
    yani resme bakıp ön kısım tanınamaz hale gelmiş olabilir ama kabin içine bişey olmamışsa o araç güvenlik konusunda üstüne düşeni yapmış demektir. ilgilenenler yüksek hızlarda yapılan kaza testlerinde ne arabaların ne hale geldiğini araştırıp görebilirler. belli bir hızdan sonra aslında hepimiz tenekeye biniyoruz.
    ha.. ben olsam param duster a yetiyorsa ikinci el biraz yıllanmış başka bir araç alırım

    "Başka bir araca arkadan çarptığında, çarptığı araç avantajlı" demişsiniz.

    Ama Duster karşısında ne yazık ki binek araçlar her türlü avantajsız!

     Duster ile binek araçların karıştığı kazalar! Duster ile binek araçların karıştığı kazalar! Duster ile binek araçların karıştığı kazalar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binek Araçlar için SMALLOVERLAP demek,Dusterla kafadan çarpışmak demek.

    Bakın, yine bükülmüş bir araç (muhtemelen D segmenti)



     Duster ile binek araçların karıştığı kazalar! Duster ile binek araçların karıştığı kazalar! Duster ile binek araçların karıştığı kazalar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.