|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
Hocam 12 yıl sonra konuyu hortlatacağım ama 2010 civic aracım var ve yazdıkların birebir bu sabah başıma geldi. Ancak bende yaklaşık 1 dk sonra enerji geldi ve arabayı çalıştırabildim. Gecikmeli gelmesi enteresan bir durum. Bugün hava soğuktu. Hava çok soğuk olduğunda veya kar yağdığında sorunlar ortaya çıkıyor. Geçenlerde kar yağmıştı, sabah ilk hareket anında ve yolda giderken de elektrik kesti, sağa çekip yeniden çalıştırdım. Aküyü 1 ay önce değiştirdim, herhangi bir takviye vs yapmadım. Aküde sorun olma ihtimali düşük yani. sigorta atma durumu olsa 1 dk. sonra elektrik gelmezdi diye düşünüyorum. Sorun ile ilgili çözüm bulabildiysen paylaşabilir misin? |
|
_____________________________
|
|
Akünün yeni değişmesi fabrikasyon hata olmaması anlamına gelmez her ne kadar ülkemizde garantiden değişimi zor olsa da en azından akü voltajını ölçtürün aracın elektriğinin anlık gidip gelmesiyle alakalı ise tahminen alternatör arızası veya kömürlerinin bitmesi olabilir. Aküden yeterli güç sağlanamadığı durumda araç alternatörü çalıştırır sizin anlattığınızda buna benziyor. |
|
_____________________________
İyi insanlar, kötüler kadar cesur olmadığı sürece bu devran dönmez.
|
|
hocam önce aküyü ölçtürün , akü ölmüş olabilir bir ihtimal şarj dinomosunda bir problem oluşmuş olabilir , şarj dinomosundan ise bir ihtimal tamir olabiliyor kötü ihtimalle değişmesi gerekebilir |
|
_____________________________
Sen beni sevmesen de Güzelim , ben sensiz de güzelim.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|