Şimdi Ara

Dünyada mmorpg ölüyor mu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
1.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tobiobito kullanıcısına yanıt
    ------------------------------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dumprep -- 7 Mayıs 2020; 22:28:12 >
  • Nedenini ben söyleyeyim mi ? Çünkü bu wow nanesi her sınıfın kendine has özelliklerini ortadan kaldırdı, bu kadar.Eskiden her sınıf buffları için seçilirdi, ne işte druidin gift of wild olsun priest'in staminası ve ya paladinin mana regen party buffları.Bunları catada bulamadım ben zaten catadan sonra oyunu bıraktım şimdi nasıl bilemiyorum.ama dediğim gibi şimdi class buffı diye bir şey yok.2 buff üst üste eklenmediği için de çoğu zaman raiddeki adam sırf dps için yer kaplıyor.Sınıfların görevleri hep aynı : dps.Adam hunter'ı trapleri için ya da kolay kaçabildiği için, priesti düşük aggro su için alırdı.Bu daily questler meselesi ise tam bir saçmalık.Eskiden daily questleri insanlar bg gelene kadar zaman geçsin ya da raid toplanana kadar vakit öldürmek için yaparlardı, cata'da gördüğüm kadarıyla ise oyunun kilit noktası daily questlerdi yapmazsan eksik kalıyordun.Her gün zorla o questleri yapmaktan zaten insanlar bıkıyorlardı.

    Birde şey var, o büyülü atmosfer yok.Oyunda neye erişmek istersen hepsi ana şehirlerde.Misal ben tbcdeyken hatırlıyorum sınıfımın bir görevi için iron forge'a gittim geze geze. Eskiden bu kadar merkezi değildi oyun her tarafta yapılacak bir şeyler vardı quel thalasda olsun, gnomeranda olsun insanlar dolaşırlardı sırf o trene binmek bile zorunluluktan dolayı zevkti çünkü o kadar portalıydı cartıydı curtuydu yoktu.Outlande portal açtırmak için mage arardık fellik fellik yoksa tabanway giderdik, catada ise daha yeni açılmış contentin görevini yaparken hop orgrimmardan npc portalıyla ışınlanıyorduk.

    Bu wow bitmesi gerekiyor yoksa hep aynı tarzda mmorpg görmeye alışın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Clanox -- 27 Temmuz 2014; 4:01:55 >




  • 4x4 tam benim düşüncelerim.. ama wow danda iyi oyun yok neyappalım takılıyoruz arada
  • Kendim için konusayım mmorpg ler cok fazla zaman yiyor ve hani yüksek mir seviyede olmadıkca zevk almıyorum
  • ben oyuna başlıyalı 8 sene falan olmuş (vay be) eskiden oyunda şu vardı biyere gittiğinde raid olsun dungeon olsun bir heyecan vardı
    mesela ben ilk lady vash'ı gördüğümde o köprünün açılması kısmına hasta olmuştum yada illidian'ı kesmeye çalışırken o videodaki sahneyi görünce
    tüylerim diken diken olmuştu. sonraları oyunun suyu çıktı blizzard kendince yeni playerlara olayı kolaylaştırmak için bir dünya zımbırtı çıkardı
    karazhan keyini almak için haftalarca uğraştığımı hatırlarım mesela şimdi öyle bişey yok mesela giriyorsun dungeona bodozlama saldırıyorsun.
    oyunda classların bir amacı kalmadı gibi birşey artık wod'da nasıl olucak onuda bir görmek lazım ama pek umudum yok artık




  • Ben daha genel bir mesaj atacağım şimdi.İnsanlar artık sandbox mantıklı bir oyun dünyası istiyor.En azından benim gözlemlediğim bu forumlardan.Bir oyun çıkar thempark olarak diğerlerinin aynıdır.Levelling yapacaksın yok şunu yapacaksın yok bunu yapacaksın ve hep tekdüzelikten çıkarmaz.Oyuncular bundan sıkıldı bana göre.
  • Yeni çıkan mmorpg oyunlarında grafiklere abanyolar millet o yüzden oynuyor
  • Çoğu kişi farkında değil ama Blizzard büyük bi batışın eşiğinde , hehe çalışıyoruz oynuyoruz falan , yok öyle değil o WoW oyuncu kaybediyor ne yapacaklarını şaşırdılar, Diablo oynayan adam kalmadı herkes yeni patchi bekliyor , yok oda tutmazsa işleri baya bi zor. Sanırım tek umutları Hearthstone. Neyse bakalım şu yeni paketlere ona göre başlarız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baris7777 -- 18 Ağustos 2014; 19:21:15 >
  • baris7777 B kullanıcısına yanıt
    Wod paketi ile blizz kendine ress atıcak gibi gözüküyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tobiobito

    Wod paketi ile blizz kendine ress atıcak gibi gözüküyor

    İnşallah, böyle bi efsanenin yok olmasını bende istemem tabii ki. Güzel işler bekliyorum Blizzard'dan , belki oyuna uzun süre sonra başlarım bende
  • Wow bitticiler de gelmiş!
    haters gonna hate!
  • WOD paketini sevmeyen adam wowu sevmez arkadaş öyle ikilemler öyle heyecanlar geliyor ki paketin her şeyini sevdim neredeyse
    Battlegrounlar-instanceler-raidler ve en önemlisi hikayesi çok hoş olmuş
    Sırf hikayesi için yeniden dönücem oyuna
    Garnizon olayı falan çok garip olacak.

    AMA EN ÖNEMLİSİ HOCA O HİKAYE NE OLMUŞ ÖYLE YA IRON HORDE nin gelişi falan
    Bana göre alternatif evrenin sonu da aynı şu anki wow gibi olacak yani legion gelmese de lich king olurdu illidan delirirdi vs ye getirecekler. ki outland in kapısını orcların yapması falan bunu gösteriyor gibi
  • MMORPG oyuncu sayısı azalmıyor, artıyor.
    oyuncuların bu kadar rağbet ettiğini, oyucuyu bağladığını ve iyi para kazandırdığını gören firmalar bu tarza yöneliyor.
    çok fazla sayıda MMORPG oyun çıkıyor ve her yeni oyun oyuncu kitlesini biraz daha bölüyor.
    oyuncu sayısının az görülmesi bu yüzden. kitle 20'e falan bölünmüş durumda....

    Grind, Exp, Level, görevler vb. gibi şeyler oyuncuyu sıkıyor, artık bunları kimse görmek istemiyor.
    öte yandan level farklılığı olmadan da oyuna emek verenle yeni başlayan arasında fark kalmıyor.
    bunu dengeli ve oyuncuyu sıkmadan, kendini tekrar etmeden halletmek gerek.

    ben şöyle düşünüyorum:
    - Level, karakterin yaşı / tecrübesi / deneyimi / ustalığı / bilgisi / becerisi gibi değerlendirilmeli.
    normalde de böyle gibi. exp kazan levelin artsın...

    - Exp, oyunlardan artık kalkmalı. onun yerine level atlamak için görev yapmalı.
    her level için 1, 2, 3 görev olmalı onları yapınca yeni levele geçilmeli.
    yani bir nevi "sen bu görevi yap, bu işi öğren, tecrübe kazan" gibi. görevi yapınca da "tamam sen bu işi öğrendin, tecrübe kazandın, bir level atlayabilirsin, karakterin 1 yaş atlasın" ...
    böyle düşünülmeli.

    - Görevler sadece karakterin ve oyuncunun yeni birşeyler öğrenmesine, tecrübe kazanmasına yönelik olmalı. her seviyede 1,2,3 ten fazla olmamalı.

    - Grind kesinlikle olmaMAlı. beyin sulandırıcı ve çok saçma. zaten level için exp gerek kalmayınca grind de ortadan kalkar.

    - Aslında kafamda tasarladığım bir MMORPG oyun var. (hangi oyuncunun olmadı ki...) bir ara vakit bulursam bu oyun tasavvurumu yazıya dökmek istiyorum. olabildiğince ayrıntılı ve açıklamalı... bu oyunda çok büyük bir harita (gerçek dünya haritası, 1/1 veya 1/10 oranında küçültülmüş, imkanlara göre), ırklar yok sadece insan var. klas farklılığı yok, karakterine neyi öğretirsen o. yani skill ağacını kendin belirliyorsun, oyuncuların kendi aralarındaki kuracağı birliklerle oyun ilerliyor, istersen savaş, istersen yağmala, istersen kimseye karışma... gerçek dünyaya olabildiğince yakın bir oyun... üretimi çok ayrıntılı...
    mob kesmek zorunda değilsin, istersen kesebilirsin ama öldürdüğün hayvana göre deri, kemik, et, tırnak, tüy, post, kan, diş vb.... uzuvlar düşecek. ayı kesip ayıdan altın, para, eşya düşmesi kadar saçma bir düşünce olabilir mi.... bir bölgede bir hayvanı çok öldürürseniz soyu tükenebilir... endemik bitki ve hayvan türleri olacak... tüm madenler olacak...
    ayrıca çok çok ayrıntılı ve sistemli bir iklim, gece gündüz, mevsimler, bitkiler ve hayvanlar, tabiat olayları olacak.
    oyunda npc'lerden para almak onlara eşya satmak vs. yok. npc sayısı olabildiğince az olacak,
    topluluk sistemini oyuncular kendileri kuracak, aile oluşturacaklar, 3-5 aile bir araya gelip klan oluşturacak, 3-5 klan bir araya gelip guild oluşturacak, 3-5 guild bir araya gelip boy oluşturacak, 3-5 boy bir araya gelip bir millet / Nations oluşturacak.
    her ailenin, klanın, guildin, boyun, milletin bölgeleri, binaları olacak. her topluluğun 5 seviyesi olacak, yani beraber yaptıkları şeylere göre topluluk da level atlayacak bu sayede binaların kademesi artacak, güçlenecek, yapılan şeylerin kalitesi ve çeşidi artacak...
    her topluluk isterse kendi parasını basabilecek, çıkardığı altını, gümüşü para dönüştürebilecek. ticaret istenen milletin parasıyla veya değiş tokuş, trade sistemiyle yapılabilecek.
    böylelikle oluşan milletlerin paraları arasında bir endeks ortaya çıkacak, bazı milletlerin parası değerli olacak, bazılarının ki değersin, bazı paralar her yerde kullanılacak, bazı paralar hiç tercih edilmeyecek...
    topluluklar birbirlerinin topraklarını işgal edebilecek, binalarını yıkıp, mallarına, hayvanlarına, mahsülüne el koyabilecek. bu durum, dost, düşman, müttefik vb. oluşmasını sağlayacak...
    Tasavvur ettiğim bu oyun aslında 5 oyunun 1.si.
    her 5 yılda bir yeni versiyonu sunulacak. bu asla DLC değil. eski oyun aynen durcak ve isteyen burda oynayacak. 1. oyun aynen kopyalanıp 2. oyun bunun üzerine gelecek ve 2 oyun ortaya çıkmış olacak. isteyen istediğini oynayacak.
    1. oyun: Orta Çağ. (2020)
    2. oyun: Barut Çağ. (2025)
    3. oyun: Petrol Çağ. (2030)
    4. oyun: Bilgisayar Çağ. (2035)
    5. oyun: Uzay çağ. (2040)
    2020'de 1. oyun çıksa ve her 5 yılda bir yeni Çağı eklesek, 20. senenin sonunda elimizde 5 tane süper oyun olacak. isteyen oyuncu istediği zaman istediği versiyonunu oynayabilecek
    Bu oyun dünyadaki bütün MMORPG oyuncu kitlesini kendisinde toplayacak, nolife, casual, hardcore, themepark, sandbox, openworld, RPG, MOBA vb. tüm oyunculara hitap edecek özellikleri olacak.
    Örneğin MOBA oyuncuları, bu oyunda kendi karakterleri ile, kendi tarzlarına uygun haritalara (oyunda -gerçek dünya olduğu için- ada larda) giderek orda MOBA tarzı oynayabilecekler...
    WoW'un pabucunu dama atacak, 25-30 Milyon oyuncuyla belki 50 sene oynanabilecek bir oyun...

    çok fazla anlattım, kimse fikrimi çalmasın, umarım yakında ayrıntılı, uzun bir makale şeklinde yazarım ve nasıl bir oyun tasavvur ettiğimi herkesle paylaşırım. belki Blizzard yapmaya kalkar... ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adolf1 -- 19 Ağustos 2014; 17:02:37 >




  • daha once wow oynamadim bilen biri cevaplarsa sevinirim. wow'da herhangi bir levelde ya da saatte pvp yapmak mumkun mu? uzun sure 12sky2 adli oyunu oynamistim mantigi basitti, oyunun grinding zordu ama premium ve exp arttirici bufflar ile rahat kasiliyordum, haftada birkac gun classlar arasi genel tas savasi olurdu. savas bitiminde rakibin taslari bizde kalirsa bir sonraki savasa kadar ekstra hasar veriyorduk moblara 2 tas %10 3 tas 20% 4 tas %30 5 tas %40. bu hasar artisi ozellikle yuksek seviyeli oyunculari rahatlatiyor dusuk seviyedeki oyuncularada boost niyetiyle yqrdimci oluyor. tas kaybeden class ise -%10 hasar ile oynuyordu bir sonraki savasa kadar. durum boyle olunca tas savaslarina katilim oldukca fazlaydi ve pvp cok zevkli oluyordu. binekler petler elite itemler buyuler hazirlanir savasa gidilirdi. savas sistemi tekduze gibiydi crit atan kazaniyordu vs'yi. 12sky2 oyunu kaldirildi. kisaca anlatmaya calistim bu tarz basit sistemli ama pvp'si yogun olan oyun ariyorum ama bulamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Holy Templar

    daha once wow oynamadim bilen biri cevaplarsa sevinirim. wow'da herhangi bir levelde ya da saatte pvp yapmak mumkun mu? uzun sure 12sky2 adli oyunu oynamistim mantigi basitti, oyunun grinding zordu ama premium ve exp arttirici bufflar ile rahat kasiliyordum, haftada birkac gun classlar arasi genel tas savasi olurdu. savas bitiminde rakibin taslari bizde kalirsa bir sonraki savasa kadar ekstra hasar veriyorduk moblara 2 tas %10 3 tas 20% 4 tas %30 5 tas %40. bu hasar artisi ozellikle yuksek seviyeli oyunculari rahatlatiyor dusuk seviyedeki oyuncularada boost niyetiyle yqrdimci oluyor. tas kaybeden class ise -%10 hasar ile oynuyordu bir sonraki savasa kadar. durum boyle olunca tas savaslarina katilim oldukca fazlaydi ve pvp cok zevkli oluyordu. binekler petler elite itemler buyuler hazirlanir savasa gidilirdi. savas sistemi tekduze gibiydi crit atan kazaniyordu vs'yi. 12sky2 oyunu kaldirildi. kisaca anlatmaya calistim bu tarz basit sistemli ama pvp'si yogun olan oyun ariyorum ama bulamadim.


    Oyunun ilk 10 lvli hariç her lvlde finder sistemi ile pvp yapmak mümkün.Ama düşük lvllerde 20-30 dakika belki daha fazla beklerken Maximum lvlde en fazla 1dk bekliyorsun Random Bg için(Yani pvp için)

    Ayrıca oyunda Heirloom sayesinde fazla güç ve exp ile lvl alabilirsin ama ilk başlayanların heirloom gibi şansı yok.Onun yerine oyuna daha önce başlayan biri ile irtibata geçip recuit of friend(internette araştır) sistemi ile 2-3 güne bile maximum lvle ulaşabilirsin.

    Beklentine gelirsek ben Pve oyuncusu olduğum için biraz tekdüze anlatıcam.Oyunun pvp kısmı karmaşık değil ama karakterler oldukça karmaşık.İlk 3-4 ay boyunca Random Bglerde oynayıp diğer karaklerlerin mekaniğini çözmeye uğraşacaksın.Belki abartmışta olabilirim tabi 3-4 ay konusunda.Ondan sonra ise Arena(2v2, 3v3, 5v5) ve Rated Bg(10v10) gibi oyunculuğun 3-4 gömlek yukarı çıktığı kulvarlarda kapışıcaksın.Aynı zamanda gruptaki arkadaşlarınla koordineli hareket etmen gerek.

    Ayrıca oyun hakkında biraz yanlış bilgilendirilmiş yada eksik okumuşsun, oyun sadece Pvp sistemi üzerine değil hatta Pve sistemi çok daha önde geliyor.Pve dediğim mekanikleri karmaşık olan ve kademe kademe olan Boss fightlarıdır.Youtubede incelersen ne denli zor ve bir o kadarda eğlenceli olduğunu görürsün.Herkesin görüşü tabiki farklıdır ama bana göre Heroic contenti bitirmek pvp'de 2300 ratingi geçmekten çok daha zordur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fluox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Holy Templar

    daha once wow oynamadim bilen biri cevaplarsa sevinirim. wow'da herhangi bir levelde ya da saatte pvp yapmak mumkun mu? uzun sure 12sky2 adli oyunu oynamistim mantigi basitti, oyunun grinding zordu ama premium ve exp arttirici bufflar ile rahat kasiliyordum, haftada birkac gun classlar arasi genel tas savasi olurdu. savas bitiminde rakibin taslari bizde kalirsa bir sonraki savasa kadar ekstra hasar veriyorduk moblara 2 tas %10 3 tas 20% 4 tas %30 5 tas %40. bu hasar artisi ozellikle yuksek seviyeli oyunculari rahatlatiyor dusuk seviyedeki oyuncularada boost niyetiyle yqrdimci oluyor. tas kaybeden class ise -%10 hasar ile oynuyordu bir sonraki savasa kadar. durum boyle olunca tas savaslarina katilim oldukca fazlaydi ve pvp cok zevkli oluyordu. binekler petler elite itemler buyuler hazirlanir savasa gidilirdi. savas sistemi tekduze gibiydi crit atan kazaniyordu vs'yi. 12sky2 oyunu kaldirildi. kisaca anlatmaya calistim bu tarz basit sistemli ama pvp'si yogun olan oyun ariyorum ama bulamadim.


    Oyunun ilk 10 lvli hariç her lvlde finder sistemi ile pvp yapmak mümkün.Ama düşük lvllerde 20-30 dakika belki daha fazla beklerken Maximum lvlde en fazla 1dk bekliyorsun Random Bg için(Yani pvp için)

    Ayrıca oyunda Heirloom sayesinde fazla güç ve exp ile lvl alabilirsin ama ilk başlayanların heirloom gibi şansı yok.Onun yerine oyuna daha önce başlayan biri ile irtibata geçip recuit of friend(internette araştır) sistemi ile 2-3 güne bile maximum lvle ulaşabilirsin.

    Beklentine gelirsek ben Pve oyuncusu olduğum için biraz tekdüze anlatıcam.Oyunun pvp kısmı karmaşık değil ama karakterler oldukça karmaşık.İlk 3-4 ay boyunca Random Bglerde oynayıp diğer karaklerlerin mekaniğini çözmeye uğraşacaksın.Belki abartmışta olabilirim tabi 3-4 ay konusunda.Ondan sonra ise Arena(2v2, 3v3, 5v5) ve Rated Bg(10v10) gibi oyunculuğun 3-4 gömlek yukarı çıktığı kulvarlarda kapışıcaksın.Aynı zamanda gruptaki arkadaşlarınla koordineli hareket etmen gerek.

    Ayrıca oyun hakkında biraz yanlış bilgilendirilmiş yada eksik okumuşsun, oyun sadece Pvp sistemi üzerine değil hatta Pve sistemi çok daha önde geliyor.Pve dediğim mekanikleri karmaşık olan ve kademe kademe olan Boss fightlarıdır.Youtubede incelersen ne denli zor ve bir o kadarda eğlenceli olduğunu görürsün.Herkesin görüşü tabiki farklıdır ama bana göre Heroic contenti bitirmek pvp'de 2300 ratingi geçmekten çok daha zordur.

    cevapladığın için teşekkürler.yanlış ya da eksik okuduğumdan değilde pve'yi pvp için hazırlık amaçlı kullanan oyunları daha çok tercih ediyorum bu yüzden karışıklık olmuş olabilir.hani oyunda boss fightlar olur party ile gidilir ama bana göre değil.ben hızlıce exp yardırıp pvp gitmeyi düşünüyorum.belki düşüncem wow için uygun olmayabilir dediğim gibi oynamadığım için bilmiyorum ama benim düşüncem bu şekilde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Holy Templar

    quote:

    Orijinalden alıntı: fluox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Holy Templar

    daha once wow oynamadim bilen biri cevaplarsa sevinirim. wow'da herhangi bir levelde ya da saatte pvp yapmak mumkun mu? uzun sure 12sky2 adli oyunu oynamistim mantigi basitti, oyunun grinding zordu ama premium ve exp arttirici bufflar ile rahat kasiliyordum, haftada birkac gun classlar arasi genel tas savasi olurdu. savas bitiminde rakibin taslari bizde kalirsa bir sonraki savasa kadar ekstra hasar veriyorduk moblara 2 tas %10 3 tas 20% 4 tas %30 5 tas %40. bu hasar artisi ozellikle yuksek seviyeli oyunculari rahatlatiyor dusuk seviyedeki oyuncularada boost niyetiyle yqrdimci oluyor. tas kaybeden class ise -%10 hasar ile oynuyordu bir sonraki savasa kadar. durum boyle olunca tas savaslarina katilim oldukca fazlaydi ve pvp cok zevkli oluyordu. binekler petler elite itemler buyuler hazirlanir savasa gidilirdi. savas sistemi tekduze gibiydi crit atan kazaniyordu vs'yi. 12sky2 oyunu kaldirildi. kisaca anlatmaya calistim bu tarz basit sistemli ama pvp'si yogun olan oyun ariyorum ama bulamadim.


    Oyunun ilk 10 lvli hariç her lvlde finder sistemi ile pvp yapmak mümkün.Ama düşük lvllerde 20-30 dakika belki daha fazla beklerken Maximum lvlde en fazla 1dk bekliyorsun Random Bg için(Yani pvp için)

    Ayrıca oyunda Heirloom sayesinde fazla güç ve exp ile lvl alabilirsin ama ilk başlayanların heirloom gibi şansı yok.Onun yerine oyuna daha önce başlayan biri ile irtibata geçip recuit of friend(internette araştır) sistemi ile 2-3 güne bile maximum lvle ulaşabilirsin.

    Beklentine gelirsek ben Pve oyuncusu olduğum için biraz tekdüze anlatıcam.Oyunun pvp kısmı karmaşık değil ama karakterler oldukça karmaşık.İlk 3-4 ay boyunca Random Bglerde oynayıp diğer karaklerlerin mekaniğini çözmeye uğraşacaksın.Belki abartmışta olabilirim tabi 3-4 ay konusunda.Ondan sonra ise Arena(2v2, 3v3, 5v5) ve Rated Bg(10v10) gibi oyunculuğun 3-4 gömlek yukarı çıktığı kulvarlarda kapışıcaksın.Aynı zamanda gruptaki arkadaşlarınla koordineli hareket etmen gerek.

    Ayrıca oyun hakkında biraz yanlış bilgilendirilmiş yada eksik okumuşsun, oyun sadece Pvp sistemi üzerine değil hatta Pve sistemi çok daha önde geliyor.Pve dediğim mekanikleri karmaşık olan ve kademe kademe olan Boss fightlarıdır.Youtubede incelersen ne denli zor ve bir o kadarda eğlenceli olduğunu görürsün.Herkesin görüşü tabiki farklıdır ama bana göre Heroic contenti bitirmek pvp'de 2300 ratingi geçmekten çok daha zordur.

    cevapladığın için teşekkürler.yanlış ya da eksik okuduğumdan değilde pve'yi pvp için hazırlık amaçlı kullanan oyunları daha çok tercih ediyorum bu yüzden karışıklık olmuş olabilir.hani oyunda boss fightlar olur party ile gidilir ama bana göre değil.ben hızlıce exp yardırıp pvp gitmeyi düşünüyorum.belki düşüncem wow için uygun olmayabilir dediğim gibi oynamadığım için bilmiyorum ama benim düşüncem bu şekilde.


    Bu oyunda herkes istediğini yapmakta özgür ayrıca yeni paketle beraber bazı sıkıntılı yanları törpülüyecekler Pvp'de.Bende Pve'ye ayırıcak fazla zamanım olmayacağı için Pvpye geçicem pakette.




  • Wow Oynayan oynadığının ne olduğunu bilir mmorpg den single playere, korsanlıktan mezar kazıcılığına, Pvp den Takım kardeşliğne WoD ise mükemmel yaa Tarihi tekrar yazıcaz.. Bekleyemiyorum o denli.. Diğer oyunlarla yan yana konması bile hakaret benim gözümde... Ya arkadaş en küçük mobun bile hikayesi vardır wowda lvling de öyle milletin dediği gibi sıkmaz, anlıyorsan gayet zevk alırsın dünyasına kaptırır seni.. Hurra pvp işi değildir en dandik Bg sinde bile Zeka ve öngörü gerektirir.. Spam skill olayı yoktur yeri zamanı çok önemlidir.. Yok ben pata küte girerim lvl kasmak boş iş falan diyorsan kusura bakmada F2P en güzel seçenek senin için. Gerçekten Classın olmak istiyorsan Healersan mesala bu oyun sana o olduğunu hissettirecekdir. Size tek tavsiyem şu olabilir çok char açarsanız oyundan 1bok anlamazsınız tek açın onun üstüne gidin ozaman dediklerimi anlayacaksınız. tek chara herzaman vakit yeter

    Hail To The King




  • Asıl lol'deki ve dotadaki çocuk grubundan dolayı mobadan soğuyor insanlar.Wowda bunlara rastlasan da kolah kurtulabiliyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gw2
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.