|
peder kızdı dogum gunu ozel,20 yasina geldin hâla evdesin diye,adama kalsa lise okutmicakti extra 3 sene ekledim uzerine ayri basari benimki de.bu haftaki apotemi tyt 86 geldi son ozdebir ayt 78-2 ayt tyt netlerini esitledik nerdeyse,bu sene de yapamicam dostlar ya kafam almiyor elim oynamiyor hic calismadim zaten bu sene hep yattim,bi ara psikologa falan gittim sonra da biraktim iste oyle < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
jwthh
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt







