Şimdi Ara

DSG (TEHLİKENİN FARKINDA MISINIZ?) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
705
Cevap
8
Favori
29.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Konunun art niyetli ve bilinçli olarak açıldığı başlığından belli. Konuyu açan ergen kişilik, milletin tartistigini gorup.monitor karsisinda zevkten kirilacak. Oyuna gelmeyin, konu agir fake.

    http://www.briskoda.net/forums/topic/220872-dsg-false-neutrals-6-speed-gearbox/

    Önerileni yaptım "dsg false neutral" yazıp arattım. Tavsiye ederim. Bir sorun var.

    IMHO I simply feel that the 'false neutral' only happens when either 1) I'm downchanging too quickly and then accelerate or 2) when I have slowed a lot which makes the DSG down change automatically, even though I'm in tiptronic, and then I down change on the paddles/gearstick at the same time ....

    No, but seriously. I can imagine that something like this has happened: The car thinks you will be changing up next, so it has say 4th gear engaged and ready to use just by changing the clutches. Then if you manually switch down to second it has to rearrange the cogs (which takes some milliseconds) to get to second gear, and if you floor it before the cogs are correctly aligned the clutch will not engage the gear, but rev up in neutral.

    This is one of the drawbacks with the dual clutch system - as long as the car has guessed your next gear correctly the gear change is a matter of milliseconds, but when it get its wrong it takes longer to get the correct gear going.

    Başnıza gelirse bu da çözümü.

    I have only lost drive once in my Superb, and that was whilst pulling away from a roundabout in normal Drive mode. The box went to change from 2nd to 3rd, but changed from 2nd to Neutral even though the display showed 3. The solution was to shift to N then back to D, only did it once and that was ages ago.

    False Neutral olayı başıma ilk defa geldiği için ve bu konu hakkında bilgim olmadığı aracı sağa çekip vitesi "park moduna aracı stop edip tekrar çalıştırdım sorun çözüldü.. fakat bu olay başıma geldiğinde sadece s modu ve sonra tekrar d moduna alarak denedim araç gaz yemedi araç çalışırken n modunu denemedim, aracı alırken araçla ilerlerken n moduna almayın demişlerdi. Ayrıca araç ilerlerken n moduna alınca gösterge paneleninde yeşil olan frene basın ikonu çıkıyor... Sanırım aracı stop ettirmeye gerek kalmadan, araç ilerlerken n moduna alıp sonra tekrar d moduna alsam sorun çözülecekti anlaşılan...
    _____________________________




  • 2006 passat 2.0tdi 165000kmde 6yildir biniyorum, sadece yagi degisiyor, suana kadar arzalanan veya degisen olmadi şanzımanda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bazıları mesaj sayısına vs takılıyor, benim de başıma geldi benzer bir şekli hemde birkaç kere.

    Bende mi yalan söylüyorum yani ?

    Sıkışık trafikte araç durduktan sonra D ve S modlarında gaz almıyordu, bildiğiniz gitmiyordu 5 dakika öylece bekliyordum. Aptal araba uyuz etmişti beni, neyse servise verdik çözüldü.

    Bu demek midir DSG kötü ? Bence değil otomatik viteslerde benzer sorunlar olabiliyor. Sorunsuz ve kusursuz bir vites beklememek lazım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    http://www.youtube.com/watch?v=3XqhZEcXFmw söz konusu adreste bugün yaşadığım sorun açık bir şekilde görülüyor... Lütfen düşünün bu sorun tam sollamaya çıkarken başınıza gelse ne hissedersiniz? Biraz empati Sn. GünerKanat Beyefendi...


    Ben yapıcı olmaya çalışıyorum, empati kuruyorum.Forumda vw, vw diye tutturan bazı adamlar sizi sinirlendirmiş olabilir.Fakat o insanların bireysel hataları yüzünden yalan yanlış işlere girmeye, feyk konu açmaya
    meseleyi suçu olmayan insanlara yansıtmaya (onları yanıltmaya), kendi psikolojinizi bozmaya ne lüzum var ?



    Sn. GünerKanat Beyefendi konu fake değil, bugün yaşamış olduğum bir olay ve sizinde başınıza gelebilir... burada marka imajı kötülenecek ise kötülenecek, dünyada hiçbir şey insan hayatından değerli değil... Ben 50.000 tl verdiğim aracımın ikinci elini bile düşünmeden burada yargılıyorum... bunu birilerinin yapması gerekiyor...

    Bahsettiginiz sorunun bir benzerini yasamistik gerci o turbodan kaynaklaniyordu, sanzimanla alakasi yoktu ama sizin actiginiz konuya da bakinca insan gercekten bir durup dusunuyor. Mesaj sayiniz ortada, profiliniz gizli ve actiginiz konu direk DSG ile alakali. Forumda o kadar cok anti-vw'ci var ki ister istemez insani şüpheye sevk ediyor bu yarz konular. Ve arkadasin o kadar elestirmesine ragmen hala profilinizi acmamissiniz, bu da ayri bir konu ya neyse...

    İyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Öyle fakir insanlar gördüm ki, paradan başka hiçbir şeyleri yok !...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    1) Ne kadar basit, o kadar sorunsuz..


    Aynen, herşeyde bu geçerli

    telefon, araba içine elektronjiğin girdiği herşey...
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • VW deki dsg nin bu denli abartılması doğuş otonun ilgisizliği çakallığıdır.

    Daha yeni sayılabilecek bir şanzumanın arıza vermesi bana göre doğaldır. Distiribitör bunlara sahip çıksa kimse bu kadar zor duruma girmez. Vw gibi bir firma hiç araştırmıyor mu acaba bunları.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    VW deki dsg nin bu denli abartılması doğuş otonun ilgisizliği çakallığıdır.

    Daha yeni sayılabilecek bir şanzumanın arıza vermesi bana göre doğaldır. Distiribitör bunlara sahip çıksa kimse bu kadar zor duruma girmez. Vw gibi bir firma hiç araştırmıyor mu acaba bunları.


    Yeni sayilmamasi icin aradan kac yil gecmesi lazim acaba? Ciktigi kac yil olmus yeni cikti yeni cikti diye savunuluyor hala.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    VW deki dsg nin bu denli abartılması doğuş otonun ilgisizliği çakallığıdır.

    Daha yeni sayılabilecek bir şanzumanın arıza vermesi bana göre doğaldır. Distiribitör bunlara sahip çıksa kimse bu kadar zor duruma girmez. Vw gibi bir firma hiç araştırmıyor mu acaba bunları.


    Yeni sayilmamasi icin aradan kac yil gecmesi lazim acaba? Ciktigi kac yil olmus yeni cikti yeni cikti diye savunuluyor hala.

    Otomobil dünyası için henüz yeni sayılır. Eğer yeni diyebileceğimiz yıl sayısını geçtiyse neden hala sorunlarıyla uğraşılıyor?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    Öncelikle amacım kesinlikle polemik yaratmak değil, bugün yaşamış olduğum olaydan dolayı tüm dsg kullanıcılarını bilgilendirmek... lütfen yorumlarınızı ona göre yapınız, yaşamış olduğum olaydan dolayı subjektif fikirlerim yazı içinde yer almakta...

    Aracım 2011 model 1.2 tsi dsg skoda yeti ambition, araç henüz 9750 km'de

    bugün aracımla tek gidiş tek geliş bir yolda ilerlerken tam önümdeki aracı sollayım derken aracım bir anda gaz yemedi, gaz basıyorum ama sadece devir göstergesi bastığım gaza oranla hareket ediyor ama hızım azalyor...(allahtan karşıdan bir araç gelmedi) 13 yıllık şöförlüğün verdiği deneyimle aracı daracık yolda sağa çekebildim, bu arada tüm vitesleri denedim s modu olsun sonra tekrar d modu olsun araç hızlanmadı sadece devir arttı... sonra aracı stop edip tekrar çalıştırdım, bu sefer araç gaz yemeye başladı, akşam iş çıkışı doğruca and otomotive gittim. yaptıkları testlerde bariz bir şekilde şanızman arızası gözükmesi rağmen ve şu an için birşey yapamayacaklarını sadece tüm hataları resetlediklerini ve tekrar arıza verirse bakabileceklerini belirtiler... yani tekrar yolda kalın öyle bakarız dediler... bende aracı satmayı düşündüğüm çok fazla üstelemedim yoruldum çünkü. Şu an için tek düşündüğüm aracın garantisi devam ederken bu aracı elden çıkartıp düz vites atmosferik bir japon otomobili almak... daha önce 12 yıl honda kullandım inanın bir kere bile yolda kalmadım. Bu aracın 12 yıl bana sorunsuz bir şekilde hizmet etmesini beklemek saflıktan başka birşey değil düşünüyorum...

    Yukarıda anlattığım olay False Neutral(youtube da aratınca bir çok video görebilirsiniz) olarak adlandırılmakta ve Amerikada satılan araçlarda yüksek kaza tehlikesi nedeniyle birçok dsg'li araç geri çağrılmış... ama iş türkiye'de olunca 3. dünya ülkesi muamelesi görüyoruz...
    Bu aracı bir bayanın kullandığını düşünün, aynı problem karşısında ne kadar soğukkanlı olabilir... Ayrıca işin ekonomik boyutu da var garanti süresinden sonra dsg şanzıman arızasının bedelini ödemek istemiyorum, kaldı ki iyi niyet kapsamında bile 2000-3000 tl civarından bedellerden bahsediliyor... Benden bu kadar, bundan sonra vw grup araç almam, tüm skoda yeti araç sahiplerini ve dsg kullanıcılarını yukarıda bahsetmiş olduğum tehlike karşısında uyarmak istedim..

    Ben olsam bu tür hayati tehlikeye neden olabilecek hatalardan dolayı mahkemeye başvururdum.
    Siz neden başvurmuyorsunuz? Bu forumda yazmakla böyle ciddi bir soruna çözüm bulunamaz...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    VW deki dsg nin bu denli abartılması doğuş otonun ilgisizliği çakallığıdır.

    Daha yeni sayılabilecek bir şanzumanın arıza vermesi bana göre doğaldır. Distiribitör bunlara sahip çıksa kimse bu kadar zor duruma girmez. Vw gibi bir firma hiç araştırmıyor mu acaba bunları.


    Yeni sayilmamasi icin aradan kac yil gecmesi lazim acaba? Ciktigi kac yil olmus yeni cikti yeni cikti diye savunuluyor hala.

    Otomobil dünyası için henüz yeni sayılır. Eğer yeni diyebileceğimiz yıl sayısını geçtiyse neden hala sorunlarıyla uğraşılıyor?

    7 ilerisi 2008 de cikti, 5 yildir bir gelisme goremedik malesef. Demek ki volkswagen urunlerini kullanicilar uzerinde deneyip kobay yerine koyuyor. İlk yil bir sorun olur anlarim ama hala utanmadan satiyorlar. Daha ne kadar gececek merak ettim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    Eşimde seat İbiza 1.2 tsı dsg var, 2011 model. Aynı problem oluyordu bizim arabada da, 2 -3 ay kadar önce serviste yazılım güncellemesi yaptılar. O zamandan sonra bir daha problem olmadı.

    Bu tip proplemlerde sorun %90 yazılım hatasından kaynaklanıyor oda basit 1,2 güncellemeyle gideriliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    https://canyoupwn.me - for Cyber Securtiy Researchers
    https://prismacsi.com - Cyber Securtiy
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    VW deki dsg nin bu denli abartılması doğuş otonun ilgisizliği çakallığıdır.

    Daha yeni sayılabilecek bir şanzumanın arıza vermesi bana göre doğaldır. Distiribitör bunlara sahip çıksa kimse bu kadar zor duruma girmez. Vw gibi bir firma hiç araştırmıyor mu acaba bunları.


    Yeni sayilmamasi icin aradan kac yil gecmesi lazim acaba? Ciktigi kac yil olmus yeni cikti yeni cikti diye savunuluyor hala.

    Otomobil dünyası için henüz yeni sayılır. Eğer yeni diyebileceğimiz yıl sayısını geçtiyse neden hala sorunlarıyla uğraşılıyor?

    7 ilerisi 2008 de cikti, 5 yildir bir gelisme goremedik malesef. Demek ki volkswagen urunlerini kullanicilar uzerinde deneyip kobay yerine koyuyor. İlk yil bir sorun olur anlarim ama hala utanmadan satiyorlar. Daha ne kadar gececek merak ettim?

    Bende sorunun basit yada çözülmeyecek derecede büyük olmamasına rağmen neden insanların mağdur ediliyor onu anlamıyorum.


    Düzeltme:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SSamet. -- 23 Haziran 2012; 12:09:12 >
    _____________________________




  • Allah belasını versin şu robotize şanzumanların yıllardır araştırıyorum en sağlamı hengisi diye dsg vitesleri bayağı gözüm tutmuştu şu durumuma bak arkadaş aynı olayın şehirler arası yolda olduğunu düşünün geberir gidersin be bir kaç arkadaş abartmayın ne demek abartmamak adam çuvalla para veriyor araç alıyor 10.000 de satmayı düşünüyor madem dsgde bu tazr tehlikeli bir sorun var yapma arkadaş bizde tam otomatiklere yönelelim. ayrıca konuyu açanının art niyetli olduğunu düşünmüyorum çünkü anladığım kadarıyla bu işten anlıyor anacak bir mevzu takıl aklıma senin aracın madem 10.000 de hiç bir arabanın bu kmde garantisi bitmez götür değiştirsinler olmadaı dava aç
    _____________________________
    ALLES WAR DIE SEKTE/ÇARE SANSAR SALVO
  • öyle yada böyle!...

    kuru tip dsg'nin sorunlarını zaman zaman okuyup videolarını seyrediyoruz.

    bu kullanıcının durumuna ve şartlara göre ortaya çıkıyor.
    kimi servisle boğuşuyor, kimi sineye çekip yola devam ediyor.

    sorun olabilir ama sorunu olanların servis ziyaretin de sırt sıvazlama yöntemine baş vurulup, "iyi niyet" adı altında
    (bazen kullanıcıdan +1000-2000TL alınması telaffuz ediliyor) sorunun giderilmek istenmesi durumunu yanlış buluyorum.

    sorun varsa, aracı servise al sorunu gider, kullanıcıyı memnun et. yolla gitsin.
    zaten adam vermiş 5.000TL 8.000TL uçuk dsg farkı. üzme bari...



    konuyu feyk üyelik üzerine yoğunlaştırmanın, ilgiyi başka yere çekmenin anlamı yok...
    üyelik feyk olsa bile, dsg arızaları feyk değil.

    ilk sayfa da RS sahibi bir arkadaş. aracından memnun olduğunu anlatmış...
    Vee eklemiş; "gayet memnunum tek memnun olmadigim konu sangir sungur ses cikarmasi..."
    sorun var. bu kullanıcıların da zaman zaman yazdığı bir durum.
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAOSEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    Eşimde seat İbiza 1.2 tsı dsg var, 2011 model. Aynı problem oluyordu bizim arabada da, 2 -3 ay kadar önce serviste yazılım güncellemesi yaptılar. O zamandan sonra bir daha problem olmadı.

    Bu tip proplemlerde sorun %90 yazılım hatasından kaynaklanıyor oda basit 1,2 güncellemeyle gideriliyor..

    Geçen hafta cumartesi günü aracıma efe otomotivde 1 yıllık bakıma götürdüm... aracımın turbosuna pul takılması gerektiği ve dsg şanzımanın güncelenmesi gerektiği belirtildi. cuma günü yani dün aracımla yolda kaldım ki daha önce güncellemden önce böyle bir sorunla karşılaşmamıştım... Dün sorunla karşılaştıktan sonra aracı and otomotive götürdüm ve durumu anlattım aracı bilgisayara aldılar ve hataları bariz bir şekilde gördüler ve hataları kaydedip İstanbul merkeze attılar çok zorlasamda bilgisayarda çıkan hata dökümünü bana vermediler ve tüm hata kodlarını resetlediklerini ve tekrar yapması durumunda gelmemi söylediler... Sorun şu ki daha 5 gün önce bakıma girmiş bir aracın bu kadar hata kodu göstermesi normal mi? Efe otomotiv düzgün çalışan aracımın resmen dengesini bozdu...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Konunun art niyetli ve bilinçli olarak açıldığı başlığından belli. Konuyu açan ergen kişilik, milletin tartistigini gorup.monitor karsisinda zevkten kirilacak. Oyuna gelmeyin, konu agir fake.

    http://www.briskoda.net/forums/topic/220872-dsg-false-neutrals-6-speed-gearbox/

    Önerileni yaptım "dsg false neutral" yazıp arattım. Tavsiye ederim. Bir sorun var.

    IMHO I simply feel that the 'false neutral' only happens when either 1) I'm downchanging too quickly and then accelerate or 2) when I have slowed a lot which makes the DSG down change automatically, even though I'm in tiptronic, and then I down change on the paddles/gearstick at the same time ....

    No, but seriously. I can imagine that something like this has happened: The car thinks you will be changing up next, so it has say 4th gear engaged and ready to use just by changing the clutches. Then if you manually switch down to second it has to rearrange the cogs (which takes some milliseconds) to get to second gear, and if you floor it before the cogs are correctly aligned the clutch will not engage the gear, but rev up in neutral.

    This is one of the drawbacks with the dual clutch system - as long as the car has guessed your next gear correctly the gear change is a matter of milliseconds, but when it get its wrong it takes longer to get the correct gear going.

    Başnıza gelirse bu da çözümü.

    I have only lost drive once in my Superb, and that was whilst pulling away from a roundabout in normal Drive mode. The box went to change from 2nd to 3rd, but changed from 2nd to Neutral even though the display showed 3. The solution was to shift to N then back to D, only did it once and that was ages ago.

    Ben öyle bir sorun yok demişmiyim ?

    KONU FAKE DİYORUM, İNSANLARI KIŞKIRTMAK İÇİN AÇILAN BİR KONU, DAHA ÖNCE FALSE NEUTRALS KONUSU MUTLAKA FORUMDA GEÇMİŞTİR.
    _____________________________




  • Dün bildiğiniz gibi ankara da metrodaki göçük nedeniyle kapanan yollardan dolayı inanılmaz bir trafik vardı, bu süre zarfında yaklaşık 1.5 saat civarı aracı dur kalk şeklinde kullanmak mecburiyetinde kaldım... dışarının sıcaklığı, araçta kılimanın açık olması ve araçta 5 kişi olmamız nedeniyle aracın zorlanmış olabileceğini düşünüyorum, Kaldı ki And otomotivin dediği, şanzımanın yüksek ısıdan kendini korumak için böyle bir şey yapmış olabileceği yönünde...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    Tam otomatik forever

    +1905
    geartronic in powersift in
    dsg allah bildiği gibi yapsın
    _____________________________
    DÜNYADA 3 TİP İNSAN VARDIR BİR SAYMAYI BİLENLER BİR DE SAYMAYI BİLMEYENLER




  • Manuelden şaşmam...kontrol her daim bende olmalı..devride gazıda ivmeyide ben ayarlarim..makineye ne oluyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Oculus Quest ve Intel i5-6500 / MSI H110M PRO-VD / EVGA GTX970 FTW+
  • manuel şanzıman bile yeri geliyor bazen vitese geçmiyor, aynı şekilde çok dik durkalklarda ısınan debriyaj çekiş sorunu yaratabiliyor. Ne yapalım düz ile bir sorun yaşadığımızda bir daha manuel vites araç almayalım mı?

    otomobil denilen alet arıza yapar. çünkü -40 lardada +40 lardada, yüklüde yüksüz de ondan hizmet bekliyoruz.

    en basitinden size bir misal vereyim; otomatik kapı kepengi sürekli arıza yapıyor. Ama insanlar kızıp gidip eski demir kepenk taktırmıyor neden??? Bisikletin zinciri atıyor, bir daha bisiklete binmem denmiyor??? Bence siz önce beklentilerinizi değiştirmelisiniz... (otomobilinizden 12 yıl arıza yapmadan yolda bırakmadan hizmet beklemek)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.