Şimdi Ara

DSG (TEHLİKENİN FARKINDA MISINIZ?) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
705
Cevap
8
Favori
29.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bazen bir dsg li araç gibi fikirler aklımdan geçsede

    problemleri memnuyetinden fazla ve garanti dışı olması her daim manuel ve dsg siz bir hayat daha sorunsuz
    _____________________________
  • Geçmiş olsun dileklerini sunan, tavsiye ve görüşlerde bulunan tüm forum üyelerine ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum...
    _____________________________
  • Geçmiş olsun.

    Ben bu arızayı ilk defa duydum.

    Benim sitket aracım 1.6TDI DSG.

    Coğu zaman arabayı yüksek devirde kullanıyorum.

    Bugune kadar karşılaştığım sorunlar;

    1- şıkırtı sesi, 1. Ve 2. Viteslerde

    2- yokus ciktiktan sonra 1. Vitesde takili kalma, vitesi cik gec degistiriyor

    3- overheat uyarisi, 1 defa oldu ama trafik sebebi ile, yokus yukari trafikde kalan is arkadasimin basina geldi, beni aradi anlatti. Dinlendirince gecti.

    Dsg guzel bir teknoloji ama elbette kusurlari var. Benim diger arabam 4 vites tam otomatik, BENCE tam otomatik daha konforlu. Dsg hizli vutes degistiriyor dogru ama surekli vites buyutme meyilli, manuel kullanilmazsa D de iken hep yiksek vitesde oluyor, S de iken bagiriyor, hill holder olmadiginda kaydiriyor ve sıkışık trafikde tam otomatik daha rahat.

    Çocukluğumdan beri otomatik arabalarimiz oldu, manuel de otomatik de bolca kullandim. İkisinin harika bir bilesimi DSG ama insanların yaşadığı bazı sıkıntılar olduğu da gerçek.

    Bence acımasız yaklasmamak lazim, bir kac sene icerisinde iyice oturacaktir.

    Kendi adima konusayim, ben su anda DSG li yada diğer çift kavramalı şanzımana sahip bir araba almam, çünkü sorun çıkarabilir endişesi taşıyorum, belki gelecek 5 yılda fikrim değişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    psn: Seth_Valor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: yesazuma

    ya sacma bir talepte bulunuyorsunuz. neden size ispatlamak zorunda. siz inanmayabilirsiniz. bu sizin seciminiz.

    bu ariza yeryuzunde ilk kez gozuken bir ariza degil. tonla ornegi mevcut. diyelimki bu konu sahte. ne degisti? bu konunun sahte olmasi ayni arizayi iceren konu ve videolarin tamamini gecersiz mi kilacak?

    Ben bir talepte bulunmuyorum, yardım öneriyorum. Niye eğip büküyoruz konuyu ?

    İnsanları yanlış bilgilendirmek, kararlarında yanıltmak, hata yapmasna sebep olup vebalini almak doğrumu ?



    Yardım teklif ediyorsunuz ama kabul etmezse "giydirmeye devam edeceğinizi" söylüyorsunuz..Gerçekten yarım etmek istediğinize emin misiniz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Geçmiş olsun.

    Ben bu arızayı ilk defa duydum.

    Benim sitket aracım 1.6TDI DSG.

    Coğu zaman arabayı yüksek devirde kullanıyorum.

    Bugune kadar karşılaştığım sorunlar;

    1- şıkırtı sesi, 1. Ve 2. Viteslerde

    2- yokus ciktiktan sonra 1. Vitesde takili kalma, vitesi cik gec degistiriyor

    3- overheat uyarisi, 1 defa oldu ama trafik sebebi ile, yokus yukari trafikde kalan is arkadasimin basina geldi, beni aradi anlatti. Dinlendirince gecti.

    Dsg guzel bir teknoloji ama elbette kusurlari var. Benim diger arabam 4 vites tam otomatik, BENCE tam otomatik daha konforlu. Dsg hizli vutes degistiriyor dogru ama surekli vites buyutme meyilli, manuel kullanilmazsa D de iken hep yiksek vitesde oluyor, S de iken bagiriyor, hill holder olmadiginda kaydiriyor ve sıkışık trafikde tam otomatik daha rahat.

    Çocukluğumdan beri otomatik arabalarimiz oldu, manuel de otomatik de bolca kullandim. İkisinin harika bir bilesimi DSG ama insanların yaşadığı bazı sıkıntılar olduğu da gerçek.

    Bence acımasız yaklasmamak lazim, bir kac sene icerisinde iyice oturacaktir.

    Kendi adima konusayim, ben su anda DSG li yada diğer çift kavramalı şanzımana sahip bir araba almam, çünkü sorun çıkarabilir endişesi taşıyorum, belki gelecek 5 yılda fikrim değişir.



    Teşekkür ediyorum...

    Bu arıza internette arama yapınca bir çok şekilde karşımıza çıkıyor esasında, ama benimde başıma gelinciye kadar böyle bir arızadan haberim yoktu internette arama yapınca türkçe sayfalarda dsg vitesi boşa sorunu ve dsg gaz yememe sorunu olarak karşıma çıktı ingilizce sayfalarda ise false neutral olarak çıkıyor... VW bu arızayı kronik problem olarak belirtmiş bu kapsamda amerikadaki araçlarını geri çağırmış... sorun dsg ünitesindeki ısı sensörünün tabiri caiz ise yanlış alarm vermesinden kaynaklı olarak sistemi korumaya almasından kaynaklanıyormuş... bu problem yazılımla çözülmüş, fakat türkiyedeki araçlarda genel olarak mekatronik değişim sinyali olarak yorumlanıyor... aracıma da güncelleme yapıldıktan sonra böyle bir problemle karşılaştığım düşünülünce sorunun mekanik olabileceğini düşünüyorum...

    Sizin belirttiğiniz ses olayı benim aracımda da mevcut açıkçası bunu problem olarak görmüyorum çünkü aracın içine dsg kaynaklı sızan herhangi bir ses yok, fakat camı açınca çıngırak sesine benzer bir sesi duymak mümkün...

    Yokuş çıktıktan sonra D1 konumu ile ilgili olarak, çok dik yokuşlarda böyle bir durum söz konusu böyle dik yokuşlarda trpitonik konuma getirdiğimde aracı yokuşlarda çok rahat kontrol edebiliyorum... d konumunda çok dik yokuşlarda araç kararsız kalabiliyor bu her otomotik şanızıman için geçerli bir durum diye düşünüyorum...

    Son olarak overheat uyarısı şu ana kadar başıma hiç gelmedi...

    Bu problemin beni üzen yani başıma trajik bir şekilde gelmiş olması, 70 km hızla ilerlerken önümdeki kamyonu sollamaya çalışmak için dip gaz yapmam ve bir anda aracın kendini boş vitese alması ve çaresiz bir şekilde sol şeritte kala kalmak ve arkamdaki araçları uyarmak için dörtlüleri yakarak azalan hızımla tek şerit yolda aracı sağa çekmek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A7996B64B -- 23 Haziran 2012; 23:10:51 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Geçmiş olsun.

    Ben bu arızayı ilk defa duydum.

    Benim sitket aracım 1.6TDI DSG.

    Coğu zaman arabayı yüksek devirde kullanıyorum.

    Bugune kadar karşılaştığım sorunlar;

    1- şıkırtı sesi, 1. Ve 2. Viteslerde

    2- yokus ciktiktan sonra 1. Vitesde takili kalma, vitesi cik gec degistiriyor

    3- overheat uyarisi, 1 defa oldu ama trafik sebebi ile, yokus yukari trafikde kalan is arkadasimin basina geldi, beni aradi anlatti. Dinlendirince gecti.

    Dsg guzel bir teknoloji ama elbette kusurlari var. Benim diger arabam 4 vites tam otomatik, BENCE tam otomatik daha konforlu. Dsg hizli vutes degistiriyor dogru ama surekli vites buyutme meyilli, manuel kullanilmazsa D de iken hep yiksek vitesde oluyor, S de iken bagiriyor, hill holder olmadiginda kaydiriyor ve sıkışık trafikde tam otomatik daha rahat.

    Çocukluğumdan beri otomatik arabalarimiz oldu, manuel de otomatik de bolca kullandim. İkisinin harika bir bilesimi DSG ama insanların yaşadığı bazı sıkıntılar olduğu da gerçek.

    Bence acımasız yaklasmamak lazim, bir kac sene icerisinde iyice oturacaktir.

    Kendi adima konusayim, ben su anda DSG li yada diğer çift kavramalı şanzımana sahip bir araba almam, çünkü sorun çıkarabilir endişesi taşıyorum, belki gelecek 5 yılda fikrim değişir.



    Bu bahsettiğiniz şıkırtı sesi camlar ve radyo kapalıyken,istanbul içinde dur kalk trafiğinde duyuluyormu?Aşırı derecede rahatsız edicimi?.Yoksa özel olarak konsantre oluncamı duyulan bir ses.? İstanbulun yolları malum genelde aracı dur kalk trafiğinde ve çukurlu yollarda kullanıyoruz.Bu şartlarda kullanırken duyuluyorsa cc gibi bir araca dünya para verip şangır şungur gezmenin hiçbir mantığı yok.Birde bu overheat istanbulda bizim başımıza çok gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 23 Haziran 2012; 23:28:35 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Geçmiş olsun.

    Ben bu arızayı ilk defa duydum.

    Benim sitket aracım 1.6TDI DSG.

    Coğu zaman arabayı yüksek devirde kullanıyorum.

    Bugune kadar karşılaştığım sorunlar;

    1- şıkırtı sesi, 1. Ve 2. Viteslerde

    2- yokus ciktiktan sonra 1. Vitesde takili kalma, vitesi cik gec degistiriyor

    3- overheat uyarisi, 1 defa oldu ama trafik sebebi ile, yokus yukari trafikde kalan is arkadasimin basina geldi, beni aradi anlatti. Dinlendirince gecti.

    Dsg guzel bir teknoloji ama elbette kusurlari var. Benim diger arabam 4 vites tam otomatik, BENCE tam otomatik daha konforlu. Dsg hizli vutes degistiriyor dogru ama surekli vites buyutme meyilli, manuel kullanilmazsa D de iken hep yiksek vitesde oluyor, S de iken bagiriyor, hill holder olmadiginda kaydiriyor ve sıkışık trafikde tam otomatik daha rahat.

    Çocukluğumdan beri otomatik arabalarimiz oldu, manuel de otomatik de bolca kullandim. İkisinin harika bir bilesimi DSG ama insanların yaşadığı bazı sıkıntılar olduğu da gerçek.

    Bence acımasız yaklasmamak lazim, bir kac sene icerisinde iyice oturacaktir.

    Kendi adima konusayim, ben su anda DSG li yada diğer çift kavramalı şanzımana sahip bir araba almam, çünkü sorun çıkarabilir endişesi taşıyorum, belki gelecek 5 yılda fikrim değişir.



    Bu bahsettiğiniz şıkırtı sesi camlar ve radyo kapalıyken,istanbul içinde dur kalk trafiğinde duyuluyormu?Aşırı derecede rahatsız edicimi?.Yoksa özel olarak konsantre oluncamı duyulan bir ses.? İstanbulun yolları malum genelde aracı dur kalk trafiğinde ve çukurlu yollarda kullanıyoruz.Bu şartlarda kullanırken duyuluyorsa cc gibi bir araca dünya para verip şangır şungur gezmenin hiçbir mantığı yok.Birde bu overheat istanbulda bizim başımıza çok gelir.

    Sadece cam acikken duyuluyor, yani disardan duyulan bir ses.

    Yol bozuk degilse sadece vites degisimnden hemen sonra duyuluyor.

    Araba benim olsa boyle bir ses cikarmasindan son derece rahatsiz olurdum sanirim

    Edit: kofte parmaklarim yuzunden yanlis yazdiklarimi duzelttim
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    psn: Seth_Valor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bizde DSG kullanıyoruz kullandık bizde ne sorun var ne başka şey ... Ayrıca bu dsg olayını vw bağlayanları tebrik ediyorum sonra diyorlarki şimdi Vw fanboyları ortaya çıkarmış felan ... YAZIKLAR OLSUN

    Pardon ama kime bağlayacaklardı?

    Madem çok güveniyorsa şanzımanına ABD'deki gibi her yerde 10 sene garanti versin görelim.
    Almak istememe rağmen kesinlikle VW biz Dsg'nin arkasındayız, 5-10 sene garanti veriyoruz demedikçe ben Dsg filan almam,
    etrafımda sözüm geçen kimseyede aldırmam.
    Böyle ticaret olmaz herkes onlarca kitle senin malını almış,
    şikayetini dile getirecek çıkıp maduriyetleri şöyle şöyle gidereceğiz gibi bir açıklama bile yapmıyorsun.

    Otomobil kullanıcıları bilinçli bir ambargo yapıp tüm mekanik DSG hataları garantiden karşılanıncaya kadar baskı yapmalı Vag grubuna.
    Yaptıkları ne etik ne ahlaki kurallara uymuyor.
    Sadece otomatik araç alacağım için artık listemden kesinlikle VW'ni kaldırdım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Geçmiş olsun.

    Ben bu arızayı ilk defa duydum.

    Benim sitket aracım 1.6TDI DSG.

    Coğu zaman arabayı yüksek devirde kullanıyorum.

    Bugune kadar karşılaştığım sorunlar;

    1- şıkırtı sesi, 1. Ve 2. Viteslerde

    2- yokus ciktiktan sonra 1. Vitesde takili kalma, vitesi cik gec degistiriyor

    3- overheat uyarisi, 1 defa oldu ama trafik sebebi ile, yokus yukari trafikde kalan is arkadasimin basina geldi, beni aradi anlatti. Dinlendirince gecti.

    Dsg guzel bir teknoloji ama elbette kusurlari var. Benim diger arabam 4 vites tam otomatik, BENCE tam otomatik daha konforlu. Dsg hizli vutes degistiriyor dogru ama surekli vites buyutme meyilli, manuel kullanilmazsa D de iken hep yiksek vitesde oluyor, S de iken bagiriyor, hill holder olmadiginda kaydiriyor ve sıkışık trafikde tam otomatik daha rahat.

    Çocukluğumdan beri otomatik arabalarimiz oldu, manuel de otomatik de bolca kullandim. İkisinin harika bir bilesimi DSG ama insanların yaşadığı bazı sıkıntılar olduğu da gerçek.

    Bence acımasız yaklasmamak lazim, bir kac sene icerisinde iyice oturacaktir.

    Kendi adima konusayim, ben su anda DSG li yada diğer çift kavramalı şanzımana sahip bir araba almam, çünkü sorun çıkarabilir endişesi taşıyorum, belki gelecek 5 yılda fikrim değişir.



    Bu bahsettiğiniz şıkırtı sesi camlar ve radyo kapalıyken,istanbul içinde dur kalk trafiğinde duyuluyormu?Aşırı derecede rahatsız edicimi?.Yoksa özel olarak konsantre oluncamı duyulan bir ses.? İstanbulun yolları malum genelde aracı dur kalk trafiğinde ve çukurlu yollarda kullanıyoruz.Bu şartlarda kullanırken duyuluyorsa cc gibi bir araca dünya para verip şangır şungur gezmenin hiçbir mantığı yok.Birde bu overheat istanbulda bizim başımıza çok gelir.

    Sadece cam acikken duyuluyor, yani disardan duyulan bir ses.

    Yol bozuk degilse sadece vites degisimnden hemen sonra duyuluyor.

    Araba benim olsa boyle bir ses cikarmasindan son derece rahatsiz olurdum sanirim

    Edit: kofte parmaklarim yuzunden yanlis yazdiklarimi duzelttim

    Bir nebze içim rahatladı,camlar genelde kapalı olacağı için ve içeri bu durumda bozuk yolda bile ses vermediği için benim adıma sorun olmaktan çıkar.Camlar açıkken normal şanzımanda bile araç birinci vitesteyken ayağı gazdan çekip araba kompresyona girdiğinde ses duyulabiliyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat



    Hangi marka olursa olsun bu tip sahte şikayet konuları forumunun kalitesini düşürüyor. Yönetimin prim vermemesi gerekiyor.



    Niye bu kadar zorunuza gitti anlamadım, siz bu işten para mı kazanıyorsunuz?

    gercekten konunun sahte oldugunu nerden anladin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • DSG şans işi,benim deneyim cok değil ancak forumlardan okuyorum.Kimisi hiç problem yaşamadığını söylüyor,kimisi Audi A3 ünde daha 1000 km de mekatronic arıza,ses vb. problemleri aktarıyor.

    Tam otomatik de çok yakıyor...

    En iyisi MCP,easytronic,dualogic gibi sistemler galiba...Bunlarda tek kavrama ancak sorunsuz.
    _____________________________
    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
    [İmam-ı Azam]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    DSG şans işi,benim deneyim cok değil ancak forumlardan okuyorum.Kimisi hiç problem yaşamadığını söylüyor,kimisi Audi A3 ünde daha 1000 km de mekatronic arıza,ses vb. problemleri aktarıyor.

    Tam otomatik de çok yakıyor...

    En iyisi MCP,easytronic,dualogic gibi sistemler galiba...Bunlarda tek kavrama ancak sorunsuz.

    Hocam onlarda çekilmiyor yav.MCP kullandım rezaletti.Yığılmalar sürüş zevkini 0'a indiriyor.
    _____________________________
  • TSI yın zevki manuel şanzuman ile daha güzel çıkıyor hemde hiç sorunsuz
    _____________________________
    KORKTUĞUN YERDE BAŞLARIM.

    >>(Cornering specialist)<<
  • Konunun samimi olup olmadığı umurumda değil ama bu kadar konuşulması normal değil DSG'nin.

    DSG almaya korkuyorum. İkinci el de hiç ama ama hiç bakmadığım araçlar DSG.
    _____________________________
    mantık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bizde DSG kullanıyoruz kullandık bizde ne sorun var ne başka şey ... Ayrıca bu dsg olayını vw bağlayanları tebrik ediyorum sonra diyorlarki şimdi Vw fanboyları ortaya çıkarmış felan ... YAZIKLAR OLSUN

    Pardon ama kime bağlayacaklardı?

    Madem çok güveniyorsa şanzımanına ABD'deki gibi her yerde 10 sene garanti versin görelim.
    Almak istememe rağmen kesinlikle VW biz Dsg'nin arkasındayız, 5-10 sene garanti veriyoruz demedikçe ben Dsg filan almam,
    etrafımda sözüm geçen kimseyede aldırmam.
    Böyle ticaret olmaz herkes onlarca kitle senin malını almış,
    şikayetini dile getirecek çıkıp maduriyetleri şöyle şöyle gidereceğiz gibi bir açıklama bile yapmıyorsun.

    Otomobil kullanıcıları bilinçli bir ambargo yapıp tüm mekanik DSG hataları garantiden karşılanıncaya kadar baskı yapmalı Vag grubuna.
    Yaptıkları ne etik ne ahlaki kurallara uymuyor.
    Sadece otomatik araç alacağım için artık listemden kesinlikle VW'ni kaldırdım.

    Acaba hangi otomatik şanzıman sahip markalar kaç yıl garanti veriyor sizden öğrenmek istiyorumda ... Ben yaşamadığım bir olayı neden şikayet haline getirim ... Dsg hataları zaten garantiden karşılanıyor benim bildiğim bu sorunu yaşayan arkadaşlar kavramaları değişmiş garantiden ... Yeni çıktı bu Dsg geleceğin en iyi otomatik şanzımanı honda gibi yerlere gelecek bak göreceksiniz demedi demeyin
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    Öncelikle amacım kesinlikle polemik yaratmak değil, bugün yaşamış olduğum olaydan dolayı tüm dsg kullanıcılarını bilgilendirmek... lütfen yorumlarınızı ona göre yapınız, yaşamış olduğum olaydan dolayı subjektif fikirlerim yazı içinde yer almakta...

    Aracım 2011 model 1.2 tsi dsg skoda yeti ambition, araç henüz 9750 km'de

    bugün aracımla tek gidiş tek geliş bir yolda ilerlerken tam önümdeki aracı sollayım derken aracım bir anda gaz yemedi, gaz basıyorum ama sadece devir göstergesi bastığım gaza oranla hareket ediyor ama hızım azalyor...(allahtan karşıdan bir araç gelmedi) 13 yıllık şöförlüğün verdiği deneyimle aracı daracık yolda sağa çekebildim, bu arada tüm vitesleri denedim s modu olsun sonra tekrar d modu olsun araç hızlanmadı sadece devir arttı... sonra aracı stop edip tekrar çalıştırdım, bu sefer araç gaz yemeye başladı, akşam iş çıkışı doğruca and otomotive gittim. yaptıkları testlerde bariz bir şekilde şanızman arızası gözükmesi rağmen ve şu an için birşey yapamayacaklarını sadece tüm hataları resetlediklerini ve tekrar arıza verirse bakabileceklerini belirtiler... yani tekrar yolda kalın öyle bakarız dediler... bende aracı satmayı düşündüğüm çok fazla üstelemedim yoruldum çünkü. Şu an için tek düşündüğüm aracın garantisi devam ederken bu aracı elden çıkartıp düz vites atmosferik bir japon otomobili almak... daha önce 12 yıl honda kullandım inanın bir kere bile yolda kalmadım. Bu aracın 12 yıl bana sorunsuz bir şekilde hizmet etmesini beklemek saflıktan başka birşey değil düşünüyorum...

    Yukarıda anlattığım olay False Neutral(youtube da aratınca bir çok video görebilirsiniz) olarak adlandırılmakta ve Amerikada satılan araçlarda yüksek kaza tehlikesi nedeniyle birçok dsg'li araç geri çağrılmış... ama iş türkiye'de olunca 3. dünya ülkesi muamelesi görüyoruz...
    Bu aracı bir bayanın kullandığını düşünün, aynı problem karşısında ne kadar soğukkanlı olabilir... Ayrıca işin ekonomik boyutu da var garanti süresinden sonra dsg şanzıman arızasının bedelini ödemek istemiyorum, kaldı ki iyi niyet kapsamında bile 2000-3000 tl civarından bedellerden bahsediliyor... Benden bu kadar, bundan sonra vw grup araç almam, tüm skoda yeti araç sahiplerini ve dsg kullanıcılarını yukarıda bahsetmiş olduğum tehlike karşısında uyarmak istedim..

    Haklısın sana Mitsubishi Lancer 1.6 tavsiye ediyorum atmosferik Japon.. derdin olmaz..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bizde DSG kullanıyoruz kullandık bizde ne sorun var ne başka şey ... Ayrıca bu dsg olayını vw bağlayanları tebrik ediyorum sonra diyorlarki şimdi Vw fanboyları ortaya çıkarmış felan ... YAZIKLAR OLSUN

    Pardon ama kime bağlayacaklardı?

    Madem çok güveniyorsa şanzımanına ABD'deki gibi her yerde 10 sene garanti versin görelim.
    Almak istememe rağmen kesinlikle VW biz Dsg'nin arkasındayız, 5-10 sene garanti veriyoruz demedikçe ben Dsg filan almam,
    etrafımda sözüm geçen kimseyede aldırmam.
    Böyle ticaret olmaz herkes onlarca kitle senin malını almış,
    şikayetini dile getirecek çıkıp maduriyetleri şöyle şöyle gidereceğiz gibi bir açıklama bile yapmıyorsun.

    Otomobil kullanıcıları bilinçli bir ambargo yapıp tüm mekanik DSG hataları garantiden karşılanıncaya kadar baskı yapmalı Vag grubuna.
    Yaptıkları ne etik ne ahlaki kurallara uymuyor.
    Sadece otomatik araç alacağım için artık listemden kesinlikle VW'ni kaldırdım.

    Acaba hangi otomatik şanzıman sahip markalar kaç yıl garanti veriyor sizden öğrenmek istiyorumda ... Ben yaşamadığım bir olayı neden şikayet haline getirim ... Dsg hataları zaten garantiden karşılanıyor benim bildiğim bu sorunu yaşayan arkadaşlar kavramaları değişmiş garantiden ... Yeni çıktı bu Dsg geleceğin en iyi otomatik şanzımanı honda gibi yerlere gelecek bak göreceksiniz demedi demeyin

    Arkadaşım DSG geleceğin en iyi şanzımanı demek yerine,
    geleceğin şanzımanları çift kavrama gibi manuel hızında hatta daha hızlı ve yakıt konusunda avantajları bulunan
    şanzımanlar diyebiliriz.

    Sorunsuzluk ve kararlılık açısından daha çok geliştirilmeleri lazım.
    Tork Konvertörlerini geliştirerek de bu daha sorunsuz şekillerde sağlanabilir, örneğin ZF 8 ileri.
    Çok daha gelişecektir ileriki yıllarda.

    Şimdi bu kadar insan sorun yaşamışken yok mu sayalım yani kusurlarını.
    Hızlı olabilir, az yakıt tüketebilir ama hepsini boşa çıkaracak şekilde alanın elinde patlıyorsa hiç birinin önemi yok.
    En azından tam otamatikler kadar bir kullanım ömrü olabilmeli.
    10 kullanılmış arıza yapmış balataları bitmiş bir tam otomatik şanzımanı 2.500 TL hatta daha da uyguna full yeni parçalarla revize edebilirsiniz.
    Ama Dsg için böyle bir durum söz konusu değil, ne bir şanzımancı açabilir bu şanzımanı ne de servisler.
    Garanti bittiğinde ne olacak peki, 2 yıl nedir ki?

    Hadi siz garantili kullanıyorsunuz, garanti bitti sattınız alan bahtsız ne yapacak?

    Bence kesinlikle Vw'nin ayıbı bu, başka birşey değil.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bizde DSG kullanıyoruz kullandık bizde ne sorun var ne başka şey ... Ayrıca bu dsg olayını vw bağlayanları tebrik ediyorum sonra diyorlarki şimdi Vw fanboyları ortaya çıkarmış felan ... YAZIKLAR OLSUN

    Pardon ama kime bağlayacaklardı?

    Madem çok güveniyorsa şanzımanına ABD'deki gibi her yerde 10 sene garanti versin görelim.
    Almak istememe rağmen kesinlikle VW biz Dsg'nin arkasındayız, 5-10 sene garanti veriyoruz demedikçe ben Dsg filan almam,
    etrafımda sözüm geçen kimseyede aldırmam.
    Böyle ticaret olmaz herkes onlarca kitle senin malını almış,
    şikayetini dile getirecek çıkıp maduriyetleri şöyle şöyle gidereceğiz gibi bir açıklama bile yapmıyorsun.

    Otomobil kullanıcıları bilinçli bir ambargo yapıp tüm mekanik DSG hataları garantiden karşılanıncaya kadar baskı yapmalı Vag grubuna.
    Yaptıkları ne etik ne ahlaki kurallara uymuyor.
    Sadece otomatik araç alacağım için artık listemden kesinlikle VW'ni kaldırdım.

    Acaba hangi otomatik şanzıman sahip markalar kaç yıl garanti veriyor sizden öğrenmek istiyorumda ... Ben yaşamadığım bir olayı neden şikayet haline getirim ... Dsg hataları zaten garantiden karşılanıyor benim bildiğim bu sorunu yaşayan arkadaşlar kavramaları değişmiş garantiden ... Yeni çıktı bu Dsg geleceğin en iyi otomatik şanzımanı honda gibi yerlere gelecek bak göreceksiniz demedi demeyin

    Arkadaşım DSG geleceğin en iyi şanzımanı demek yerine,
    geleceğin şanzımanları çift kavrama gibi manuel hızında hatta daha hızlı ve yakıt konusunda avantajları bulunan
    şanzımanlar diyebiliriz.

    Sorunsuzluk ve kararlılık açısından daha çok geliştirilmeleri lazım.
    Tork Konvertörlerini geliştirerek de bu daha sorunsuz şekillerde sağlanabilir, örneğin ZF 8 ileri.
    Çok daha gelişecektir ileriki yıllarda.

    Şimdi bu kadar insan sorun yaşamışken yok mu sayalım yani kusurlarını.
    Hızlı olabilir, az yakıt tüketebilir ama hepsini boşa çıkaracak şekilde alanın elinde patlıyorsa hiç birinin önemi yok.
    En azından tam otamatikler kadar bir kullanım ömrü olabilmeli.
    10 kullanılmış arıza yapmış balataları bitmiş bir tam otomatik şanzımanı 2.500 TL hatta daha da uyguna full yeni parçalarla revize edebilirsiniz.
    Ama Dsg için böyle bir durum söz konusu değil, ne bir şanzımancı açabilir bu şanzımanı ne de servisler.
    Garanti bittiğinde ne olacak peki, 2 yıl nedir ki?

    Hadi siz garantili kullanıyorsunuz, garanti bitti sattınız alan bahtsız ne yapacak?

    Bence kesinlikle Vw'nin ayıbı bu, başka birşey değil.

    Geliştirilecek zaten hocam ... Hayır sorunları yok saymayalım ama yanlış sallamı kavramlarda kullanmayalım sürekli yalandan mesaj açılıyor buda bir gerçek ama bu sorun garanti kapsamında siz bunun tam tersini iddia ettiniz benim lafım bu olaya ...

    Ben aracımı düzenli kullanıyorum hocam belki Dsg hassaslığı vardır ben arkadaşın Dsg'li aracına bindim araç durmadan adam R atıyor durmadan D atıyor aptalca bir olay bunlarda Dsg %5 etkiliyordur ama ileride bunun çözümü çıkar ve Vw rahatlar Bizde rahatlarız ...

    Ayrıca soruma cevap bulamadım hocam ? Diğer otomatik şanzıman araçlı markalar kaç yıl garanti veriyorlar ...?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anro -- 24 Haziran 2012; 1:15:42 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bizde DSG kullanıyoruz kullandık bizde ne sorun var ne başka şey ... Ayrıca bu dsg olayını vw bağlayanları tebrik ediyorum sonra diyorlarki şimdi Vw fanboyları ortaya çıkarmış felan ... YAZIKLAR OLSUN

    Pardon ama kime bağlayacaklardı?

    Madem çok güveniyorsa şanzımanına ABD'deki gibi her yerde 10 sene garanti versin görelim.
    Almak istememe rağmen kesinlikle VW biz Dsg'nin arkasındayız, 5-10 sene garanti veriyoruz demedikçe ben Dsg filan almam,
    etrafımda sözüm geçen kimseyede aldırmam.
    Böyle ticaret olmaz herkes onlarca kitle senin malını almış,
    şikayetini dile getirecek çıkıp maduriyetleri şöyle şöyle gidereceğiz gibi bir açıklama bile yapmıyorsun.

    Otomobil kullanıcıları bilinçli bir ambargo yapıp tüm mekanik DSG hataları garantiden karşılanıncaya kadar baskı yapmalı Vag grubuna.
    Yaptıkları ne etik ne ahlaki kurallara uymuyor.
    Sadece otomatik araç alacağım için artık listemden kesinlikle VW'ni kaldırdım.

    Acaba hangi otomatik şanzıman sahip markalar kaç yıl garanti veriyor sizden öğrenmek istiyorumda ... Ben yaşamadığım bir olayı neden şikayet haline getirim ... Dsg hataları zaten garantiden karşılanıyor benim bildiğim bu sorunu yaşayan arkadaşlar kavramaları değişmiş garantiden ... Yeni çıktı bu Dsg geleceğin en iyi otomatik şanzımanı honda gibi yerlere gelecek bak göreceksiniz demedi demeyin

    Arkadaşım DSG geleceğin en iyi şanzımanı demek yerine,
    geleceğin şanzımanları çift kavrama gibi manuel hızında hatta daha hızlı ve yakıt konusunda avantajları bulunan
    şanzımanlar diyebiliriz.

    Sorunsuzluk ve kararlılık açısından daha çok geliştirilmeleri lazım.
    Tork Konvertörlerini geliştirerek de bu daha sorunsuz şekillerde sağlanabilir, örneğin ZF 8 ileri.
    Çok daha gelişecektir ileriki yıllarda.

    Şimdi bu kadar insan sorun yaşamışken yok mu sayalım yani kusurlarını.
    Hızlı olabilir, az yakıt tüketebilir ama hepsini boşa çıkaracak şekilde alanın elinde patlıyorsa hiç birinin önemi yok.
    En azından tam otamatikler kadar bir kullanım ömrü olabilmeli.
    10 kullanılmış arıza yapmış balataları bitmiş bir tam otomatik şanzımanı 2.500 TL hatta daha da uyguna full yeni parçalarla revize edebilirsiniz.
    Ama Dsg için böyle bir durum söz konusu değil, ne bir şanzımancı açabilir bu şanzımanı ne de servisler.
    Garanti bittiğinde ne olacak peki, 2 yıl nedir ki?

    Hadi siz garantili kullanıyorsunuz, garanti bitti sattınız alan bahtsız ne yapacak?

    Bence kesinlikle Vw'nin ayıbı bu, başka birşey değil.

    Geliştirilecek zaten hocam ... Hayır sorunları yok saymayalım ama yanlış sallamı kavramlarda kullanmayalım sürekli yalandan mesaj açılıyor buda bir gerçek ama bu sorun garanti kapsamında siz bunun tam tersini iddia ettiniz benim lafım bu olaya ...

    Ben aracımı düzenli kullanıyorum hocam belki Dsg hassaslığı vardır ben arkadaşın Dsg'li aracına bindim araç durmadan adam R atıyor durmadan D atıyor aptalca bir olay bunlarda Dsg %5 etkiliyordur ama ileride bunun çözümü çıkar ve Vw rahatlar Bizde rahatlarız ...

    Ayrıca soruma cevap bulamadım hocam ? Diğer otomatik şanzıman araçlı markalar kaç yıl garanti veriyorlar ...?


    Dikkat edersen cevap aslında yazının içinde var.
    Tork konvertorlu araçlarda böyle kısa sürede bozulma aşınma karşılaşılan bir olay degil, bozulsa bile 2.500 TL ye yenilenebiliyor dedim.
    Örnek istersen de örneğin Honda 6 yıl, Hyundai 5 Yıl veriyor mesela...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    DSG şans işi,benim deneyim cok değil ancak forumlardan okuyorum.Kimisi hiç problem yaşamadığını söylüyor,kimisi Audi A3 ünde daha 1000 km de mekatronic arıza,ses vb. problemleri aktarıyor.

    Tam otomatik de çok yakıyor...

    En iyisi MCP,easytronic,dualogic gibi sistemler galiba...Bunlarda tek kavrama ancak sorunsuz.

    bence şu an piyasadaki en iyi otomatik şanzuman bmw'nin kullandığı ZF üretimi 8 ileri otomatik şanzuman,dsg gibi oda 200 milisaniyede vitesleri değiştiriyor.
    _____________________________
    İsim isme benzer cisim cisme benzer,geçmiş zaman olur ki hayal-i cihan değer.(Reşat Nuri Güntekin,Son Sığınak)
    BMW 3.20d 2010
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.