Şimdi Ara

DSG'nin hiçbir artısı yok.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
1
Favori
2.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sebeplerine gelirsek;

    Golf 122 hp manuel 0-100 hızlanması: 9,5 sn.

    Golf 122 hp DSG 0-100 hızlanması: 9,5 sn.

    Golf 160 hp manuel 0-100 hızlanması: 8 sn.

    Golf 160 hp DSG 0-100 hızlanması: 8 sn.

    Geçelim Scirocco'ya;

    Scirocco 160 hp manuel 0-100: 8 sn.

    Scirocco 160 hp DSG 0-100 : 8 sn.

    Jetta'da yine fark yok.

    Passat'ta yine fark yok.

    Hani nerede o DSG'nin müthiş, saliseler içinde vites değiştirme hızının avantajı?
    Performansta manuele göre hiçbir artısını göremiyorum ben. Verileri de güncel VW sayfasından aldım.

    Atıyorum DSG vitesi 5 milisaniyede atıyor. Ben manuel olarak yarım saniyede atıyorum. 100km. hıza çıkana kadar 2 kere vites değiştirmemiz gerekecek. Bu durumda benim DSG şanzımana göre 1 saniyeden fazla kaybım olmalı. Ama görüldüğü gibi yok.

    Sitedeki verilere göre tek avantaj şehir içi tüketimde 0.7 litre civarı. Peki sıkışık trafikte sürekli dur kalk halinde DSG şanzımanı her durduğunuzda boşa almazsanız, yani araç ileri gitmeye çalışırken frenle durdurursanız yakıt tüketiminin 100 km'den 10 litrenin üstüne çıktığını biliyor musunuz?

    Ben denedim gördüm. 10.2 litre ortalama tutturdum bayram trafiğinde. Ne zaman ki her durduğumda vitesi boşa almaya başladım, önce 9.5 litre sonra 9 litre civarına geriledi.

    Otomatik vites bir konfordur bunu kabul ediyorum. Ama ne performansta ne de yakıt tüketiminde hiçbir artısı yok.







  • Sarsıntısız vites geçişi ile kesintisiz sürüş namına birşey hissetmediniz mi? DSG 0'dan 100' de şöyle harika böyle iddialı diye birşey duymadım.
  • Eyvah Eyvah....
  • 2009 Otomatik Toyota Corolla'ya bindim bir çok kez. Vites geçişlerinde en ufak bir sarsıntı hissetmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Sarsıntısız vites geçişi ile kesintisiz sürüş namına birşey hissetmediniz mi? DSG 0'dan 100' de şöyle harika böyle iddialı diye birşey duymadım.

    Sarsıntısız sürüş ancak tam otomatik konvansiyonel şanzımanlara göre söylenebilir.

    Ben manuelde öyle sarsıntısız vites değiştiririm ki, DSG yanında halt eder.

    Ayrıca 5 km/h sabit hızla seyrederken ypğun trafikte gayet te sarsıntılı bir şekilde sarsıyor aracı.

    Ayrıca bir üst vitese atıp vazgeçip tekrar bir alt vitese düştüğü de çok oluyor.

    Ben manuelde daha stabil kullanıyorum.

    Ne olursa olsun DSG, benim kullandığım bir arabanın vitesini benden daha sarsıntısız değiştiremez.
  • tork konvertörü olmadığı için tam otomatik araçlardan daha az yakar ama unutmayın dsg de otomatiktir. dolayısıyla yakıt konusunda ve hızlanmada mutlaka bir eksisi vardır.
    illa mucize arıyorsan tam otomatik şanzımanlar ile karşılaştır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtem -- 11 Kasım 2011; 16:56:33 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    dsg'nin sorunsuz olanı yok mu
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Dostum sana birşey söylemek istiyorum:

    Lafla peynir gemisi yürümez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laflapeynirgemisiyurumez

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Sarsıntısız vites geçişi ile kesintisiz sürüş namına birşey hissetmediniz mi? DSG 0'dan 100' de şöyle harika böyle iddialı diye birşey duymadım.

    Sarsıntısız sürüş ancak tam otomatik konvansiyonel şanzımanlara göre söylenebilir.

    Ben manuelde öyle sarsıntısız vites değiştiririm ki, DSG yanında halt eder.

    Ayrıca 5 km/h sabit hızla seyrederken ypğun trafikte gayet te sarsıntılı bir şekilde sarsıyor aracı.

    Ayrıca bir üst vitese atıp vazgeçip tekrar bir alt vitese düştüğü de çok oluyor.

    Ben manuelde daha stabil kullanıyorum.

    Ne olursa olsun DSG, benim kullandığım bir arabanın vitesini benden daha sarsıntısız değiştiremez.

    Kullandığınız araca bağlı, örn. Ford VW grup araçları (man.) oldukça rahat vites geçişlerine sahip, Ford da debriyaj yukarıda kavradığı için durum böyleyken (Baskı'nın erken bitmesine sebep oluyor) VW de nasıl oluyor çözemedim. Ama bir Honda ya da Opel de biraz daha kemikli vites geçişleri var.

    Örn, iki yıldır kullandığım Civic'in vites geçişlerini sevemedim. Ama fOCUS' a iki günde alışmıştım ve çok rahattı. Ya da Golf' e ilk bindiğimde yıllardır kullanıyormuşcasına keyifli ve rahat kullanabildim.

    Son yazdığınız şey ancak sakin sürüşde geçerli olabilir, performanslı kullanımda bu kadar iddialı olmanız hayret verici.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Dostum sana birşey söylemek istiyorum:

    Lafla peynir gemisi yürümez...


    Ok. kib. bye.
  • Konu çok fena fake kokuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Konu çok fena fake kokuyor.

    +1
  • iyi ya işte manuelle aynı performansı sunuyor sana en azından.. başka hangi otomatik de bunu bulacaksın? bir de onu düşün..
    not: dsg den kasıt çift kavramalı şanzımanlar, şimdi edc de aynı demeyin..
  • Dsgyle manueli kıyaslarsan tabi bir avantajını bulamassın.Hangi manuelle otomatiği performans ve yakıt konusunda kıyaslayabiliyorsunda gelip manuelle aynı performansı veren dsgden ekstra şeyler bekliyorsun.Git o zaman hondanın o manueliyle fazla fazla yak daha düşük performansla otomatik kullan arkadaşım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Konu çok fena fake kokuyor.

    Kişi kendinden bilir işi derler.

    Senin kaç adet feykin var bilmiyorum ama, bana tek bir hesap yetiyor.

    Çünkü forum fanatiği değilim.
  • Bak bakalım artısı varmıymış yok muymuş. Araştırmadan saçma sapan konular açmakta üstünüze yok.

  • 1 buçuk saniye için tartışmayalım lütfen

    bu sebepten dolayı dsg yi eleştirmek,çok saçma....
  • VVV her zaman abartılıyor. Bugün birçok marka çift kavramalı viteslere geçti ki teoride içlerinden en başarılısı Renault. Çift kavramalılardan önce Japonlar'ın otomatik vitesleri ise gerçekten sarsıntısızdı. Tabi kesinti biraz hissediliyor ama otomatik viteste performans aramak mantık hatasıdır bence. Gerçek performans araçlarında otomatik vites olmaz ve performans delileri de otomatik tercih etmezler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    VVV her zaman abartılıyor. Bugün birçok marka çift kavramalı viteslere geçti ki teoride içlerinden en başarılısı Renault. Çift kavramalılardan önce Japonlar'ın otomatik vitesleri ise gerçekten sarsıntısızdı. Tabi kesinti biraz hissediliyor ama otomatik viteste performans aramak mantık hatasıdır bence. Gerçek performans araçlarında otomatik vites olmaz ve performans delileri de otomatik tercih etmezler.

    10-15 yıl önce belki....

    ama bugün;

    Veyron otomatik
    Agera otomatik
    Zonda R otomatik
    Aventador otomatik
    F458 otomatik
    GT-R otomatik
    Turbo S otomatik.
    .
    .
    .
    .

    ciddiyetten uzak saçma sapan yaklaşımlarda bulunmayın.. DSG konusunda gelince DSG her zaman manuel versiyonlarından daha hızlı olmuştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    VVV her zaman abartılıyor. Bugün birçok marka çift kavramalı viteslere geçti ki teoride içlerinden en başarılısı Renault. Çift kavramalılardan önce Japonlar'ın otomatik vitesleri ise gerçekten sarsıntısızdı. Tabi kesinti biraz hissediliyor ama otomatik viteste performans aramak mantık hatasıdır bence. Gerçek performans araçlarında otomatik vites olmaz ve performans delileri de otomatik tercih etmezler.

    10-15 yıl önce belki....

    ama bugün;

    Veyron otomatik
    Agera otomatik
    Zonda R otomatik
    Aventador otomatik
    F458 otomatik
    GT-R otomatik
    Turbo S otomatik.
    .
    .
    .
    .

    ciddiyetten uzak saçma sapan yaklaşımlarda bulunmayın.. DSG konusunda gelince DSG her zaman manuel versiyonlarından daha hızlı olmuştur.

    Ayrica veyronda dsg var. Tabiki golfteki dsg degil..




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.