Şimdi Ara

DSG Mİ SORUNLU YOKSA HATA KULLANANLARDAMI? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
3
Favori
1.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dsg sorunlu değil vw'deki dsg kuru dsg olduğu için ısınma problemi vb. gibi sorunlar çıkartıyor yoksa bugatti veyronda bile dsg kullanılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    Bıdı bıdı diyince alınmışsınız galiba.

    1- Bundan önce pederin 7 serisi vardı. O arabayı çok severdik yaklaşık 170 bin km kullandık ve aracın şanzımanı elimizde patladı. Tabi doğal olarak servise götürdük ancak aracın artık garantisi bitmişti tabi. Bize 15bin TL gibi bir fark çıkardılar bütün şanzımanı değiştirmek için. VW'de ise şanzıman sıkıntısı araç 40-50bin km civarındayken çıktı. Evet biraz erken çıktı ama aracın yine garantisi yoktu. Bizden alınan ücret 200 lira oldu sadece. İşçilik bedelinin faturasını paylaşmama gerek yok buyrun doğuş oto çankaya'ya gidip kendiniz de sorabilirsiniz DSG sıkıntılarını nasıl çözdüklerini.

    2- Bıdı bıdı yapılıyor diyorum çünkü ne zaman bir VW konusu açılsa daha aracın koltuğuna oturmamış insanlar gelip konuda gerekli gereksiz yorumlar yapıyorlar. Aracı kullanan biziz, sıkıntısını çeken başkaları. Biz DSG sıkıntısıyla ilgili konu açmıyorken siz 50-100 tane konu açıp ortalığı galeyana getiriyorsunuz. Ben bile 3 DSG araç sahibi olarak gidip DSG'nin sorunları, eksileri, artıları, fiyatı, yağı, tuzu, biberi tarzı konular açmıyorsam bu demektirki konudan bihaber bir başka üyenin de kalkıp bu konuyu açma hakkı pek yok bence. Açıyorsa da en azından karşıdakini dinlemeyi bilmeli.

    3- VW fanı değilim doğru. Savunduğum bir şey de yok ben sadece artık saçma sapan cahilce yorumları okumaktan sıkıldım. Üstelik benim daha iyi bildiğim, yaşadığım bir şeyi bir üye gelip bana: "yok kardeşim sen bu şanzımanı 200bin km kullandıysan bile ben 25-30 km deneyimimle senden daha iyi biliyorum" dendiği zaman ben de karşılık vermek durumunda kalıyorum ne yazıkki.


    Neden alınacakmışım ki ben kaynak veriyorum .

    1- işçilik bedelinin faturasını paylaşmanıza gerek yok ama 200 TL bana çok düşük geldi ,başka kullanıcılardan daha yüksek ücretler talep edilmemesi adına istedim

    bilgi paylaşımı yapacaksınız .

    2- Kaeşısındakini dinlemeyip her dsg konusunu Toyota sorunludura getirmeyi çalışanlar bence bıdı bıdı yapıyor

    sizi zaten dinledik dsg nin sorunlu olduğunu belirttiniz

    3- Savunduğunuz bir şey yoksa cevap vermenize de gerek yok bence

    1- Bir gün elime faturası geçerse paylaşabilirim ancak pet umutlu değilim 1.5-2 yıl önce değişen parçanın faturası artık kim bilir hangi dosya yığınının altındadır şu an.

    2- Toyota'yla tasarım dışında bir alıp veremediğim yok. Hayatımda ne Toyota sürdüm ne de uzun yola çıktım. Galeri dışında da park yerinde bile yanyana gelmedim. Eğer Toyota sorunludur diyen varsa buyrun muhalefet olabilirsiniz her şekilde ancak VW ile ilgili olan bir konuda Toyota markasıyla ilgili yorum yapan ilk sizsiniz. Evet DSG bazen sorun çıkarabilir.

    3- Foruma illa bir şeyler savunmaya girmiyoruz. Sonuçta düşüncelerimizi aktarmak için giriyoruz. Ancak karşıdakine de saygı duymak burada önemli.

    1- Faturayı bulursanız birçok insana fayda sağlarsınız

    2- dsg konularını iyi okursanız bazı üyelerin sürekli toyotaya konuyu kaydırdığını ve karaladığını görebilirsniz ( ben sizden bahsetmedim zaten)

    kimlerin bıdı bıdı yaptığını kavramanız açısından örnek verdim

    3-Düşüncelerinizi aktardığınızda kabul eden de çıkar etmeyip size saygısızlık eden de çıkabilir maalesef. Ben zaten savunulucak bir durum göremiyorum

    işçilik bedelinin dahi alınmaması lazım bence genel bir geri çağırma operasyonu yapılıp değiştirilmesi lazım çin ve japonyada olduğu gibi.

    yanlış mı düşünüyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 13 Eylül 2013; 0:24:01 >




  • Şahsi fikrim mauel takılmak en azından kafan rahat olur acaba ne zaman arıza verecek derdiyle aracına binmezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bnym97

    dsg sorunlu değil vw'deki dsg kuru dsg olduğu için ısınma problemi vb. gibi sorunlar çıkartıyor yoksa bugatti veyronda bile dsg kullanılıyor

    ferrari 458 ve f12 de 7 ileri çift kavrama şanzıman var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg kullanicisiydim. Sorun cikardigini her seferde soyluyorum. Ancak soylenildigi gibi servis arkasinda durup iscilik ile bu sorunu hallediyor. Tabii bu bir bakima zugurt tesellisi. Olmamasi gereken birsey ama oluyor. Arkasinda durmasalar daha kotu.
    Benim sadece sasirdigim birsey var. Her dsg konusunda ayni arkadaslari goruyorum. Asiri bir yuklenme var. Vw fanligi nekadar kotuyse anti-fanlik ta bence okadar kotu. Surekli karalama kampanyasi yapmamak lazim. Olani soylemek tabiki guzel ama zaten bunu sahipleride inkar etmiyor. Yani bazen kullanici yorumlari daha objektif oluyor. Onlari dinleyip faydalanmak lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kumar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bur@k1985

    Dsg kullanicisiydim. Sorun cikardigini her seferde soyluyorum. Ancak soylenildigi gibi servis arkasinda durup iscilik ile bu sorunu hallediyor. Tabii bu bir bakima zugurt tesellisi. Olmamasi gereken birsey ama oluyor. Arkasinda durmasalar daha kotu.
    Benim sadece sasirdigim birsey var. Her dsg konusunda ayni arkadaslari goruyorum. Asiri bir yuklenme var. Vw fanligi nekadar kotuyse anti-fanlik ta bence okadar kotu. Surekli karalama kampanyasi yapmamak lazim. Olani soylemek tabiki guzel ama zaten bunu sahipleride inkar etmiyor. Yani bazen kullanici yorumlari daha objektif oluyor. Onlari dinleyip faydalanmak lazim.

    +1
  • Adam sorunlu araç sattıkça sen halen inatla gidip alıyorsan işte bu KULLANICI HATASIDIR!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    Bıdı bıdı diyince alınmışsınız galiba.

    1- Bundan önce pederin 7 serisi vardı. O arabayı çok severdik yaklaşık 170 bin km kullandık ve aracın şanzımanı elimizde patladı. Tabi doğal olarak servise götürdük ancak aracın artık garantisi bitmişti tabi. Bize 15bin TL gibi bir fark çıkardılar bütün şanzımanı değiştirmek için. VW'de ise şanzıman sıkıntısı araç 40-50bin km civarındayken çıktı. Evet biraz erken çıktı ama aracın yine garantisi yoktu. Bizden alınan ücret 200 lira oldu sadece. İşçilik bedelinin faturasını paylaşmama gerek yok buyrun doğuş oto çankaya'ya gidip kendiniz de sorabilirsiniz DSG sıkıntılarını nasıl çözdüklerini.

    2- Bıdı bıdı yapılıyor diyorum çünkü ne zaman bir VW konusu açılsa daha aracın koltuğuna oturmamış insanlar gelip konuda gerekli gereksiz yorumlar yapıyorlar. Aracı kullanan biziz, sıkıntısını çeken başkaları. Biz DSG sıkıntısıyla ilgili konu açmıyorken siz 50-100 tane konu açıp ortalığı galeyana getiriyorsunuz. Ben bile 3 DSG araç sahibi olarak gidip DSG'nin sorunları, eksileri, artıları, fiyatı, yağı, tuzu, biberi tarzı konular açmıyorsam bu demektirki konudan bihaber bir başka üyenin de kalkıp bu konuyu açma hakkı pek yok bence. Açıyorsa da en azından karşıdakini dinlemeyi bilmeli.

    3- VW fanı değilim doğru. Savunduğum bir şey de yok ben sadece artık saçma sapan cahilce yorumları okumaktan sıkıldım. Üstelik benim daha iyi bildiğim, yaşadığım bir şeyi bir üye gelip bana: "yok kardeşim sen bu şanzımanı 200bin km kullandıysan bile ben 25-30 km deneyimimle senden daha iyi biliyorum" dendiği zaman ben de karşılık vermek durumunda kalıyorum ne yazıkki.


    Neden alınacakmışım ki ben kaynak veriyorum .

    1- işçilik bedelinin faturasını paylaşmanıza gerek yok ama 200 TL bana çok düşük geldi ,başka kullanıcılardan daha yüksek ücretler talep edilmemesi adına istedim

    bilgi paylaşımı yapacaksınız .

    2- Kaeşısındakini dinlemeyip her dsg konusunu Toyota sorunludura getirmeyi çalışanlar bence bıdı bıdı yapıyor

    sizi zaten dinledik dsg nin sorunlu olduğunu belirttiniz

    3- Savunduğunuz bir şey yoksa cevap vermenize de gerek yok bence

    1- Bir gün elime faturası geçerse paylaşabilirim ancak pet umutlu değilim 1.5-2 yıl önce değişen parçanın faturası artık kim bilir hangi dosya yığınının altındadır şu an.

    2- Toyota'yla tasarım dışında bir alıp veremediğim yok. Hayatımda ne Toyota sürdüm ne de uzun yola çıktım. Galeri dışında da park yerinde bile yanyana gelmedim. Eğer Toyota sorunludur diyen varsa buyrun muhalefet olabilirsiniz her şekilde ancak VW ile ilgili olan bir konuda Toyota markasıyla ilgili yorum yapan ilk sizsiniz. Evet DSG bazen sorun çıkarabilir.

    3- Foruma illa bir şeyler savunmaya girmiyoruz. Sonuçta düşüncelerimizi aktarmak için giriyoruz. Ancak karşıdakine de saygı duymak burada önemli.

    1- Faturayı bulursanız birçok insana fayda sağlarsınız

    2- dsg konularını iyi okursanız bazı üyelerin sürekli toyotaya konuyu kaydırdığını ve karaladığını görebilirsniz ( ben sizden bahsetmedim zaten)

    kimlerin bıdı bıdı yaptığını kavramanız açısından örnek verdim

    3-Düşüncelerinizi aktardığınızda kabul eden de çıkar etmeyip size saygısızlık eden de çıkabilir maalesef. Ben zaten savunulucak bir durum göremiyorum

    işçilik bedelinin dahi alınmaması lazım bence genel bir geri çağırma operasyonu yapılıp değiştirilmesi lazım çin ve japonyada olduğu gibi.

    yanlış mı düşünüyorum?

    Akif bey 4-5 senedir o faturayı arıyor, bir bulan versin ne olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eser1983

    VW ninde açıklaması var sorunlu diye hala alınıyor anlayamadım gitti..




    Ne kadar hassas ve narin kullansanız da sorun çıkarma ihtimali diğer şanzımanlara göre yüksek. Hor kullanırsanız sorun çıkarma ihtimali daha da artar.

    Çok satmasının sebebi şu; bizim milletimizde "tüm otomatikler aynıdır, hepsi manuel vitese göre daha fazla sorun çıkarır" gibi genel bir önyargı var. Yani otomatik şanzımanlar hakkında yeteri kadar bilinçlenme yok. Etrafımdakilere tam otomatik-yarı otomatik farkını açıklamaktan ve tam otomatiklerin çok daha sorunsuz olduğunu anlatmaktan dilimde tüy bitti.
  • DSG sorunları kullanıcı hatasından kaynaklanıyor.

    Sıcak havalarda kullanılmaması lazım.
    Nemli havalarda da kullanılmamalı.
    Trafik olduğu zaman kullanılmamalı.
    Yokuşta kalkış yapılmamalı. Bu kavramayı fazla zorluyor. Arabayı boşa alıp aşağı salıp düzlükten kalkacaksınız.
    Kırmızı ışıkta beklerken vites boşa alınmalı.
    Kasislerden geçerken vites manuel olarak 1'e alınmalı, 2'nci viteste düşük hız kavramayı zorluyor.

    Bizim cahil halkımız bunları bilmediği için sanki DSG'de tasarım veya üretim prosesi kaynaklı sorunlar var zannediyor. Halbuki sorunsuz bir şanzıman.
  • isterse hersey dahil bedava tamir etsinler her an bozulup yolda kalabilecek bir arabayi risk alip da satin almak cok akilli isi degil, kullanimi cok guzel seri ekonomik gecisleri hissettirmiyor ama boylesine uretim hatali bir sistemi buradan savunmanin kendi aracinin ikinci elini oldurmeme cabasindan ote bir yani yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    DSG sorunları kullanıcı hatasından kaynaklanıyor.

    Sıcak havalarda kullanılmaması lazım.
    Nemli havalarda da kullanılmamalı.
    Trafik olduğu zaman kullanılmamalı.
    Yokuşta kalkış yapılmamalı. Bu kavramayı fazla zorluyor. Arabayı boşa alıp aşağı salıp düzlükten kalkacaksınız.
    Kırmızı ışıkta beklerken vites boşa alınmalı.
    Kasislerden geçerken vites manuel olarak 1'e alınmalı, 2'nci viteste düşük hız kavramayı zorluyor.

    Bizim cahil halkımız bunları bilmediği için sanki DSG'de tasarım veya üretim prosesi kaynaklı sorunlar var zannediyor. Halbuki sorunsuz bir şanzıman.



    O zaman yaz mevsiminde kullanmayacağız ,

    Nemli havalarda kullanmayacağız ,

    İstanbul v.s gibi yerlerdede kullanmayacağız ,

    Yokuşu fazla olan yerlerde kullanmayacağız Ankara'da mesela ,

    e biz bu aracı daha niye aldık koy dursun garajda ne işe yarar
    ki?




  • Hala daha garantiden ücretsiz tamir-değişim yapılıyor diye kendini avutanlar var. Sıfır arabanın şanzumanı 20-30binde cebinden para çıkmasa bile niye değişsin - onarılsın.
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    +1 sonuna kadar katılıyorum.
  • VW alan çoğu kullanıcı, 2+2 şeklinde garantiyi uzattığı için herhangi bir sorun yaşamıyor. Çevremde de bu konuda çok sık sorun yaşayan görmedim, ama DH'ye bakacak olsak, bambaşka konuşmamız gerekir.

    Çoğu insanda, arabayı uzun vadede elinde tutmayı mantıklı görmemeye başladı. 2+2 şeklinde 4 senenin ardından, arabayı satılığa çıkartarak risk almamak daha doğru. Eskisi gibi 8-10 sene aynı arabayı kullanma devri bitti, bunu da dikkat etmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    VW alan çoğu kullanıcı, 2+2 şeklinde garantiyi uzattığı için herhangi bir sorun yaşamıyor. Çevremde de bu konuda çok sık sorun yaşayan görmedim, ama DH'ye bakacak olsak, bambaşka konuşmamız gerekir.

    Çoğu insanda, arabayı uzun vadede elinde tutmayı mantıklı görmemeye başladı. 2+2 şeklinde 4 senenin ardından, arabayı satılığa çıkartarak risk almamak daha doğru. Eskisi gibi 8-10 sene aynı arabayı kullanma devri bitti, bunu da dikkat etmek lazım.

    e 4 sene sonra garantisi de bitmis arabayi alacak olan ultra zengin forum uyelerimiz disindakiler uvey evlat mi? onlar mi bu sorunlu arabayi alip surunsunler, ufak capli bir araba alacak kadar parayi tamire versinler? bu arabalar 4 sene sonra cope atilmiyor satiliyor, bu yuzden ulke sartlarinda bircok kisinin ekonomisini sarsabilecek uretim hatali bir sistemi savunmanin manasi yok, bir hata yapip aldik ama satana kadar savunalim bari mantigini birakmak lazim, yazik gunah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    VW alan çoğu kullanıcı, 2+2 şeklinde garantiyi uzattığı için herhangi bir sorun yaşamıyor. Çevremde de bu konuda çok sık sorun yaşayan görmedim, ama DH'ye bakacak olsak, bambaşka konuşmamız gerekir.

    Çoğu insanda, arabayı uzun vadede elinde tutmayı mantıklı görmemeye başladı. 2+2 şeklinde 4 senenin ardından, arabayı satılığa çıkartarak risk almamak daha doğru. Eskisi gibi 8-10 sene aynı arabayı kullanma devri bitti, bunu da dikkat etmek lazım.

    e 4 sene sonra garantisi de bitmis arabayi alacak olan ultra zengin forum uyelerimiz disindakiler uvey evlat mi? onlar mi bu sorunlu arabayi alip surunsunler, ufak capli bir araba alacak kadar parayi tamire versinler? bu arabalar 4 sene sonra cope atilmiyor satiliyor, bu yuzden ulke sartlarinda bircok kisinin ekonomisini sarsabilecek uretim hatali bir sistemi savunmanin manasi yok, bir hata yapip aldik ama satana kadar savunalim bari mantigini birakmak lazim, yazik gunah

    Yarı ve tam otomatik şanzımana sahip olan otomobiller, ikinci elde her zaman risk taşır. Bu durumu 7-DSG ile sınırlamak doğru olmaz.




  • sorunlu vw yoktur şanzumanı soğutmayan kullanıcı vardır
  • Arkadaşımda 2012 tsi 122hp dsg golf var. Arabayı gayet hor kullanıyo her gün müziği açıp spora da alıyo gazlıyo pat küt vitesle oynuyo patinaja kalıyo hızlı gidiyo. Ne bi sorundan bahsetti ne başka bişey. Hemen önyargılı davranmayın. Sorun çıkarırsa vw ilgileniyo zaten adam sorun çıkarır diye otomatik mi almasın
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.