Şimdi Ara

Donanımlı B sınıf hb arayanlara fırsat aracı mitsubishi spacestar 1.2 cvt bixenon-8 airbag-keyless (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
211
Cevap
5
Favori
13.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Küçük araba bence kullanışlı değil. i20 tercih ederim.
  • Markaya karşı bir ön yargım yok ama araç sincap gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Otomatik vites ve donanım fetişi olanlar alır ve kazıklanır.

    Yeni kasa Trend Fiesta bile aynı dolulukta neredeyse bu arabayla. Far sensörü, lastik basınç vs... En azından gerçek bir B segment. Xenon falan gereksiz işler şehir içi ufak arabalarda. Halojen far yağışlı havalarda daha kıymetli.



    Trend fiesta ile nasıl aynı dolulukta?





    Yeni Trend pakette ışık sensörü fln eklenmiş, dijital klima bana göre ekstra değil para tuzağı, xenon far ise dediğim gibi b segment için gereksiz.

    Spacestar zaten A+ segment bir araba, o yüzden fiyatını ucuz gibi göstermeye çalışılmasına istinaden yazdım.

    B segmentindekilerin onunu daha iyi gormesi gereksiz yani? Ayrica fabrikasyon xenon yagmurlu havada sikinti filan cikarmaz. Bunca yildir xenonlu luks araclar yagmurda onunu goremiyor mu saniyorsunuz? Bmw mersedes audi filanda deliydi zaten yagmurlu havada onunu gostermeyen veya halojenden daha kotu gosteren sistemleri yillarca size gore kaza riskini arttirdigi halde araclarina taktilar takiyorlar?



    Cakma xenonda o dediginiz olay.

    Valla koskoca odd araca b segment diyor, sedani b segment ki mse tartismiyor ama hala bu forumdaki super uzmanlar A ile A+ arasi gidip duruyor cok enteresan

    800 küsür kg B segment araba olmaz.

    Ayrıca BMW-Mercedes-Audi'nin kullandığı Xenon ile A+ segment bir arabanın kullandığı Xenon arasında fark var.

    mesaj yazmıştım ama nihikmetse silinmiş;

    bana segmentlerin kaçar kg olabileceği hakkında bilimsel bir kaynaktan veri verebilirmisiniz?

    bi xenon bi xenondur. bunun bmw mersedesi uçarı kaçarı yok. zaten o ampulleri bmw mersedes üretmiyor belli başlı 3 üretici var ge,philisp ve osram. yani mersedeste a kalite clioda c kalite xenon diye bir olay yok. en azından sürüş güvenliği ve yağmurda görme konusunda halojenden çok daha iyi olacağı şüphesiz.

    çok iddialı konuşuyorsunuz buyrun ispatlayın her iki iddianızıda.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 30 Ekim 2017; 14:40:6 >




  • ardaturco A kullanıcısına yanıt
    2.eli tutmamış zaten..yıl 2018 e gidiyor..hala internet forumlarında 2016 yılından elde kalmış araçları satabilmek için çırpınıyor satış temsilcileri ama boşuna



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitsubashi -- 30 Ekim 2017; 14:46:46 >
  • sen ve senin gibiler sırf forumu kirletmek için burdasınız,

    kendi ağzınla sahte hesaplar açtığını itiraf ediyorsun, forumda editör yok ki önlemini alsın.

    sen konuyu kirletmek için bu kadar mesaj atmasan konu gerçekten ilgilenenler harici dikkat çekmeyecek zaten.

    ama olmaz konuyu kirletmek hakaret etmek 2 kelime de bir emoji koymak lazım, sonra diğer hesaba geçip aynılarınıda oradan yapmak lazım. hele bir iki yandaş buldun mu tamam gelsin sayfalarca uzayan konular.

    ne değişik insanlar var dünyada.

    hayırlı günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 30 Ekim 2017; 14:55:23 >
  • HuoYuanJi kullanıcısına yanıt
    140-150 ile gideceksen bu sınıf bir araç düşünmek hata zaten, neyi tartışıyoruz.

    yıllarca 1992 broadway'e, 1998 model renault 19'a bindik. birisi 880 diğeri 945 kg. 1998 model hyundai accent de kullandık, o da benzer bir ağırlıkta idi.

    ama hiç birinde 140-150 ile giderken savurur mu endişemiz yoktu, çünkü o kadar süratli kullanmadık; olsa olsa sollamalarda, o da tehlikeye düşme riski varsa ve birkaç saniye için.

    şimdiki aracımda da 110-120'yi asla geçmiyorum düz kullanımda. olur da ben 110 ile sollama yaparken arkadan itin biri 170'le kıçıma yapışıp selektör yaparsa o zaman hızlanıyorum. güven endişem de yok. bu aracı alan da limitlerini bilsin de kullansın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exposure -- 30 Ekim 2017; 16:3:49 >
  • Spacestar ailenin tek aracı olarak mantıklı değil, ancak bekarlar ve ikinci araç olarak gayet mantıklı bir seçenek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Spacestar ailenin tek aracı olarak mantıklı değil, ancak bekarlar ve ikinci araç olarak gayet mantıklı bir seçenek.

    hangi b hb jazz-note hariç bebekli bir aile aracı olabilir ki zaten? onlarda hb den ziyade mini mpv

    hayırlı günler.
  • A sinifindan bozma araba. O paraya İ20 daha mantikli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __GeneraL__ kullanıcısına yanıt
    Aynen ..İ20 nin tırnağı olamayacak bir arabamsı
  • Attrage fiyatıyla bence o segmentte eşi olmayan bir araçtı ama aynı şeyi bu araç için söylemek çok zor.
  • Eski bir Colt kullanıcısı olarak 6 ay kadar önce bir ara niyetlenmiştim. İçindeki çakma görünümlü multimedya ekranını görünce direkt soğudum arabadan. Ayrıca o zaman fiyatı yüksek gelmişti. Şimdi normal sayılır. Ama fırsat demek doğru olmaz. Bu civarlara donanımlı Fabia alınabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Eski bir Colt kullanıcısı olarak 6 ay kadar önce bir ara niyetlenmiştim. İçindeki çakma görünümlü multimedya ekranını görünce direkt soğudum arabadan. Ayrıca o zaman fiyatı yüksek gelmişti. Şimdi normal sayılır. Ama fırsat demek doğru olmaz. Bu civarlara donanımlı Fabia alınabiliyor.

    aynı ekranı attrage, asx L200 de de kullnıyor temsa;alman blaupunkt marka. gayet kaliteli bir ünite.

    üstelik diğer markaların her seferinde 100-200 tl aldığı navigasyon güncellemesinide 5 yıl boyunca sınırsız olarak sunuyor.siz evde micro sd karta indirip arabaya yüklüyorsunuz.

    ama müşteriye ne iyilik yapıyorsun; yap orjinal navigasyon her güncellemede de para al değil mi?

    ah mitsubishi ah. işi bilmiyorsun.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 30 Ekim 2017; 16:57:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Aynen ..İ20 nin tırnağı olamayacak bir arabamsı

    tırnak az olmuş; i20 nin kapı kolu etmez; hakareti, abartmayı daha nerelere götüreceksiniz ibretle izliyorum sizi.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    A sinifindan bozma araba. O paraya İ20 daha mantikli

    bu aracın dengi i20 1.4 elite otomatik donanım paketi.zira 1.2 nin otomatiği yok. onunda fiyatı 75100 tl.

    1.4 otomatik hyundai motoruna göre bu araç dizel sayılır.(1.2 hyundai motoru manuel haliyle bile bu motordan 1.2 litre fazla yakıyor bu da ek bir bilgi.)

    biri 8.5 biri 5.4 litre şehir içi tüketime sahip.

    i20 47 kuruş yakarken, ss 30 kuruş yakmakta yeni zamlı fiyatlara göre

    hızlanmada 1.4 i20 13,2 , ss ise 12,8 saniye

    i20 15 binde bir bakıma girerken ss 20 binde bir girer. 100.000 km de fazladan 2 bakım eder.

    i20 alarak daha pahalı, daha donanımsız, daha yavaş, daha müsrif ve bakım masrafları daha çok olan bir araç alıyorsunuz. bence de mantıklıymış.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 30 Ekim 2017; 17:14:6 >




  • Bu aracın adı var kendi yok. Ben bir ara değerlendirmeye alıp 4-5 Mitsubishi bayisini aramıştım.

    Çoğu bayi Mitsubishi yanında diğer markaları da satıyor, Mitsubishi satış deyince önce pikap zannediyorlar, binek araba deyince bir sessizlik oluşuyor, doğru düzgün bilgili birisini bulmak mesele. Eminim satış temsilcilerinin yarısının Space Star diye bir araba olduğundan bile haberi yoktur, bu modeli hiç görmemişlerdir.



    Özetle, arabayı istediğiniz şehirde istediğiniz renkte bulabilirseniz kayda değer bir seçenek, hafif olması da yakıt yönünden büyük avantaj. Uygun fiyata alabilirseniz uzun yıllar şehir içi kullanım için ideal görünüyor. Ama ikinci el piyasa fiyatı ve ileride yedek parça bulma sıkıntısı bir risktir. Bu araçtan Türkiye'de yılda taş çatlasın 50 tane satılır veya o kadar bile satılmaz. Malesef böyle..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bekâr olsam ve 7-8 sene araç değiştirmeyecek gibi bir düşüncem olsa kesinlikle ciddi düşünürdüm bu aracı,
    Etraftaki insanların "bu paraya bu araç alınır mı" veya "ikinci eli ölü buna bu kadar para verilir mi" şeklindeki düşünceleri beni hiç alâkadar etmezdi,
    Ben aracın sorunsuzluğuna, donanımına beni sanayideki ustalarla haşir neşir yapacak mı ona bakarım.
    Araçta kullanılan jatco cvt7 şanzımanın kalitesine bakarım.

    Tabi ki iç mekan kalitesi düşüktür içine ses alıyor gibi sorunları olabilir ama her insanın beklentileri farklıdır,
    Benim için sorunsuzluk, arıza potansiyelinin düşük olması iç mekanda kullanılacak yumuşak malzemeden daha değerlidir.

    Attrage ve space star'ın iyi bir distribütör ve reklam farkı ile şuan bulunduğu konumdan daha iyi bir konumda olacağı aşikar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79

    Bu aracın adı var kendi yok. Ben bir ara değerlendirmeye alıp 4-5 Mitsubishi bayisini aramıştım.

    Çoğu bayi Mitsubishi yanında diğer markaları da satıyor, Mitsubishi satış deyince önce pikap zannediyorlar, binek araba deyince bir sessizlik oluşuyor, doğru düzgün bilgili birisini bulmak mesele. Eminim satış temsilcilerinin yarısının Space Star diye bir araba olduğundan bile haberi yoktur, bu modeli hiç görmemişlerdir.



    Özetle, arabayı istediğiniz şehirde istediğiniz renkte bulabilirseniz kayda değer bir seçenek, hafif olması da yakıt yönünden büyük avantaj. Uygun fiyata alabilirseniz uzun yıllar şehir içi kullanım için ideal görünüyor. Ama ikinci el piyasa fiyatı ve ileride yedek parça bulma sıkıntısı bir risktir. Bu araçtan Türkiye'de yılda taş çatlasın 50 tane satılır veya o kadar bile satılmaz. Malesef böyle..

    o konuda haklısınız; şu yukarıda konuyu kirletmeyi görev edinen arkadaşın iddia ettiği gibi satış temsilcisi olsam temsa da satış pazarlama müdürü yaparlardı beni.

    malesef satış temsilcileri araçlar hakkında çok bilgili değil. ama bu bir çok marka da da böyle.


    daha herhangi bir showroomda bana yeni bir şey anlatabilen satış temsilcisi görmedim hiç bir marka da.

    temsa sanırım mitsubishi ile olan anlaşması zorladığından dolayı binek arabaları getirtiyor.

    kendi sattığı arabalara karşı bu kadar ilgisiz olması ( sıfır reklam sıfır tanıtım) başka türlü açıklanamaz.

    ama yedek parça konusunda hakkını vermek lazım en fantastik parça bile uçakla maksimum 1 hafta zarfında getirtiliyor.

    temsanın şansına araçlar da pek arıza yapan parça değişimi gerektiren yapıda değiller. mitsubishi servisleri de diğer markaların servisleri gibi müşteriyi yolunacak kaz olarak görmüyorlar.

    ama kaskosuz sürülecek araç değil tabi; normal halojen farı 1000 tl, xenon kaç liradır Allah bilir.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 30 Ekim 2017; 17:29:31 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Etmez gözüm etmez..etseydi zaten 2016 modeller rafta pineklemezdi
    Sen de burada elde kalmış araçları satacağım diye kendini paralamazdın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitsubashi -- 30 Ekim 2017; 17:34:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Etmez gözüm etmez..etseydi zaten 2016 modeller rafta pineklemezdi
    Sen de burada elde kalmış araçları satacağım diye kendini paralamazdın

    cidden benim satış temsilcisi filan olduğumu düşünmüyorsun değil mi?

    her mesajda bu saçmalığı yazmaktan ne zevk alıyorsun onu merak ediyorum da?

    hayırlı günler.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.