|
Bildiğiniz üzere TL dönüşümlü kur korumalı mevduat kaldırıldı. Seçim öncesinde böyle bir hareketin doları nasıl etkileyeceğini düşünüyorum. Karardan sonra dolar hareketlendi ama devam eder mi kestiremiyorum çünkü seçimden önce hükümet doları neden yükseltmek istesin bilemiyorum. Bir şekilde yine kuru tutmaya çalışabilirler diye düşünüyorum. Bizim 1.2 M paramız var ve bende çinko karbon bir vatandaş olarak paramızın değerini en iyi nasıl koruruz onu düşünüyorum. Şuan %45 le faizle mevduatta duruyor. KKM'nin kaldırılmasıyla paranın TL'ye kayması için mevduat faizlerini biraz daha yükseltebilirler diye düşünüyorum ama dolar karşısında daha karlı olur mu emin değilim. Ayrıca bildiğiniz üzere ev/araba fiyatları da krediler yüzünden biraz düşmüş durumda. Bizim olduğumuz yerde 1.7-1.8 M olan evler 1.2-1.3 M e düştü. Kredi sıkınıtısı çözüldüğü zaman fiyatların yükseleceğini düşünüyorum ama her ne kadar mevduat ve doların yatırım olmadığını bilsem de bu sıkıntı çözülene kadar parayı dolar/mevduatta tutmak daha mantıklı geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulflyyy -- 1 Ocak 2024; 16:31:3 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




kullanıcısına yanıt



Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections.
kullanıcısına yanıt






