Şimdi Ara

Dolar Kurunun Geleceği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bildiğiniz üzere TL dönüşümlü kur korumalı mevduat kaldırıldı. Seçim öncesinde böyle bir hareketin doları nasıl etkileyeceğini düşünüyorum. Karardan sonra dolar hareketlendi ama devam eder mi kestiremiyorum çünkü seçimden önce hükümet doları neden yükseltmek istesin bilemiyorum. Bir şekilde yine kuru tutmaya çalışabilirler diye düşünüyorum.


    Bizim 1.2 M paramız var ve bende çinko karbon bir vatandaş olarak paramızın değerini en iyi nasıl koruruz onu düşünüyorum. Şuan %45 le faizle mevduatta duruyor. KKM'nin kaldırılmasıyla paranın TL'ye kayması için mevduat faizlerini biraz daha yükseltebilirler diye düşünüyorum ama dolar karşısında daha karlı olur mu emin değilim.


    Ayrıca bildiğiniz üzere ev/araba fiyatları da krediler yüzünden biraz düşmüş durumda. Bizim olduğumuz yerde 1.7-1.8 M olan evler 1.2-1.3 M e düştü. Kredi sıkınıtısı çözüldüğü zaman fiyatların yükseleceğini düşünüyorum ama her ne kadar mevduat ve doların yatırım olmadığını bilsem de bu sıkıntı çözülene kadar parayı dolar/mevduatta tutmak daha mantıklı geliyor.


    Siz ne düşünüyorsunuz ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulflyyy -- 1 Ocak 2024; 16:31:3 >



    _____________________________




  • Basit matematik başlasın:


    Asgari ücret 11.402 TL iken yıl sonunda 385 dolara tekabül ediyordu.


    Asgari ücretin 17.002 TL hali şu an 576 dolar ediyor.


    Basit matematik bitsin.

    _____________________________
  • seçimden sonra 40tl olur

    _____________________________
  • ons dolar son 25 yılda 250-300 dolarlardan 2000 dolara çıktı. doların da geleceği pek parlak değil o açıdan bakınca. 8-10 kat değer kaybetmiş, altın dolar karşısında 8-10 kat değer kazanmış.


    altına yatırım uzun vadede daha mantıklı olabilir. ytd.




    Dolar Kurunun Geleceği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ToggT12x -- 2 Ocak 2024; 1:18:18 >
    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • Berat’a sor o söyler.En son dolar 10 lira olacak diyen Erol Mütercimler’e dava açmışlardı dolar 18 lirayken dava görüldü beraat etti.O yüzden yatırım tavsiyesi veremiyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Seçime kadar TL faizle bir yere kadar iyi olabilir ama seçimden sonra altın ve konut vs gibi emtilar daha iyi olacaktır en azından değerini koruyabilir ... Hem faizler yüksekken eldeki para ile daha ucuz ürün alma imkanı olacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
  • Seçime doğru 40 olur. Yıl sonu 50 olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • tundra202006 kullanıcısına yanıt

    Seçimden sonra 40 tl ye gelmesi yıl sonunu bulur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arjantin Pesosu ile Türk Lirasının grafiği çok benzer. Bizim için fragman gibi.


    Grafiğe bakınca korkabilirsiniz.


    Aynı ekonomik politikalar izleniyor. Özelleştirmeler gırla. Orada da Varlık Fonu var. Rüşvet vs çok benzer.


    Kırmızı işaretli yer USD/TL mevcut durumuna yani 29,25TL'ye denk.


    Dolar Kurunun Geleceği


    Bu da USD/TL grafiği. Benzerliği görebilirsiniz.



    Dolar Kurunun Geleceği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 2 Ocak 2024; 10:49:3 >
    _____________________________
    Fractal Design Define C | Ryzen 5 5600X | Dark Freezer X120 | G.Skill Flare X 3200Mhz CL14 @ 3800Mhz CL16 | MSI B550M Mortar Max Wifi | SanDisk Ultra M.2 1TB NVMe | Corsair RM650X
    AORUS RTX 3060Ti ELITE 8GB




  • Ben olsam ev alırım. Çünkü faizlerin yükselmesiyle TL'ye ulaşım zorlaştırıldı. Yani elinde nakiti olanın eli daha güçlü hale geldi. Daire alırken peşin parayı gören satıcı daha da fiyat kırar bu da avantajlı olur.

    _____________________________
    Türk ordusunda en seçme ve kahraman unsur daima Kastamonu, Çankırı, Taşköprü, Tosya ve havalisinde yetişen neferlerdir. Niçin? Çünkü buradaki Türkler Orta Asya’dan nasıl geldilerse öyle kalmışlar, hiç karışmamışlardır. Savaş meydanlarında yüzde hesabıyla en çok şehit düşenler de bunlardır. Halbuki Kastamonu ve civarı köylüsü ne gösterişsiz mahluktur. Demek ki Türk vatanı için kendisini harcayan hep Türkler olduğu gibi en sakınmadan harcayanlar da en karışmamış Türkler oluyor. Nihal Atsız
  • Ev fiyatları 2 milyondan 3 milyona düştü.

    _____________________________
  • Kendi yaptığımı söyleyebilirim, marta kadar faizde tutacağım seçim sonrası parayı çekip dövizciden dolar yada euro almayı planlıyorum. Bu arada ev arsa gibi elimde gayrimenkuller mevcut. Sizde yoksa piyasa düşükken alım yapmak bir fırsattır. YTD

    _____________________________
    Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections.
  • snurks1499 kullanıcısına yanıt

    Ons ile konunun ne alakası varDolar Kurunun Geleceği ,


    Ons dediğin altın fiyatını belirleyen bir etkendir, ons arttı diye enflasyon artmaz

    _____________________________
  • Babalar gibi devletin tüm taşınmazını satmayıp katma değer yaratan üretime geçilseydi o dolar düşerdi. Pandemi zamanında tüm dünyada dolar düşerken ülkede yükseliyordu. Doların da kendi içinde enflasyonu olduğunu unutuyorlar. Son yıllarda dolar enflasyonu da aldı başını gitti. Ama onlarda oldu %3 ,bizde oldu enflasyon%130.


    https://www.officialdata.org/us/inflation/2007?amount=100

    Al yazıyorsun doları yılını seçip kaybı görüyorsun.


    570 $ demişsin daha milletin eline geçmeden 7 $ eridi bile

    Gerçi kimin umrunda ekonomi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belo Betty -- 3 Ocak 2024; 10:13:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yalnız Avlanan Jaguar, Yalnız Ölür.
  • Ulan hiç utanma arlanmada yok bu yobazerslarda . Hesap kitap bilseler zaten çoktan uyanmışlardı.

    570 dolarmış he he görürüz 2 ay sonra

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    İmzanız Kural Dışıdır ! YAW HE HE
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.