Şimdi Ara

Dokunmatik ekran sorunu - yardım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, İdeos x5 telefonum var. Dokunmatik ekranımın bir kısmı çalışmıyor sadece. Daha doğrusu dokunulduğunu algılıyor ama basma tepkisi yok. Baika bir telefon alacak durumum da yok. Garantiye verirsem de uzun süre telefonsuz kalırım. Yani şimdilik böyle idare ediyorum. Sorum şu, ebayde bir ürün var bunun ne işe yaradığını açıklayabilir misiniz bana? Ben bunu alıp taktırsam sorunum düzelir mi?
    http://www.ebay.com/itm/NEW-Replacement-Touch-Digitizer-Screen-For-Huawei-U8800-IDEOS-X5-Impulse-4G-/380582502647?pt=US_Cell_Phone_Replacement_Parts_Tools&hash=item589c7c20f7







  • Telefonun garantisi varsa neden bu tür çözümlere gidiyorsunuz anlamadım. Bu ekranı aldığınızda çalışacağının garantisi var mı. Çalışsa bile ekran ücreti ve servis ücreti olmak üzere cebinizden gene bir miktar para çıkacak. Ayrıca resmi servis dışında telefona müdahale edildiği için garantiniz de iptal olacak. Bence vakit geçirmeden telefonun garantisi dolmadan KVK'ya götürün, bırakın onlar ilgilensinler, ücretsiz değiştirsinler ekranı. 20 iş günü içinde tamir edip telefonu veremezlerse de ücret iadesi talep edersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 9 Mayıs 2013; 22:38:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Telefonun garantisi varsa neden bu tür çözümlere gidiyorsunuz anlamadım. Bu ekranı aldığınızda çalışacağının garantisi var mı. Çalışsa bile ekran ücreti ve servis ücreti olmak üzere cebinizden gene bir miktar para çıkacak. Ayrıca resmi servis dışında telefona müdahale edildiği için garantiniz de iptal olacak. Bence vakit geçirmeden telefonun garantisi dolmadan KVK'ya götürün, bırakın onlar ilgilensinler, ücretsiz değiştirsinler ekranı. 20 iş günü içinde tamir edip telefonu veremezlerse de ücret iadesi talep edersiniz.

    Dediklerinizde çok haklısınız fakat telefonun o kadar çok sorunu var ki inanın idarelik kullanıyorum zaten, bıktırdı kendinden. Garanti bitimine de 2 ay kaldı. şikayetvar üzerindeki yorumlarda 3 ay telefonunu alamayanları gördüm, bu yüzden çekindim açıkçası.




  • İyi ya işte garanti bitimine de az kalmış, tüm sorunlarınızı yazarak telefonu servise teslim edin. Teslim tarihinden itibaren 20 iş günü içinde tamir edemezlerse ücret isteyin, bu arada eski bir telefon bularak kullanabilirsiniz. Ücret talebinize olumsuz yanıt verirlerse tüketici hakem heyetine gidin, 2 aya paranızı alıp onunla yeni bir telefon alırsınız.

    Şikayetvara yazmak çözüm getirmez, yasal mercii hakem heyetidir ve sonuç kesindir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 9 Mayıs 2013; 22:45:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    İyi ya işte garanti bitimine de az kalmış, tüm sorunlarınızı yazarak telefonu servise teslim edin. Teslim tarihinden itibaren 20 iş günü içinde tamir edemezlerse ücret isteyin, bu arada eski bir telefon bularak kullanabilirsiniz. Ücret talebinize olumsuz yanıt verirlerse tüketici hakem heyetine gidin, 2 aya paranızı alıp onunla yeni bir telefon alırsınız.

    Şikayetvara yazmak çözüm getirmez, yasal mercii hakem heyetidir ve sonuç kesindir.



    Dediğiniz gibi yapıp servise götüreyim en iyisi o zaman , cevabınız için ayrıca teşekkür ederim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ekran kartı sorunu lütfen
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.