Şimdi Ara

Doğalgaz Sayacı Dönmüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
12.136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Ay başında yeni bir eve taşındım. İzmirgaz doğalgaz aboneliği açmak için kontrole geldiğinde sayacımın bozuk olduğu ve sayacın dönmediğini bana iletti.
    Daha sonrasında görevliye 3 kere benim yapmam gereken bir şey var mı diyerekten sordum. Kendisi bir şey yapmamın gerek olmadığını, sisteme not düştüğünü servisin gelip değiştireceğini belirtti. Gelen giden olmadı, saat de değişmedi. 20 günlük faturam 4 Tl geldi

    Şimdi asıl konu faturanın böyle gelmesi iyi hoşta, benim sorumluluğum olmamasına rağmen daha sonrasında bu muhabbet başıma iş açar mı? Öğrenciyim malum daha sonrasında ceza falan ödeyecek durumumuz yok. Arayıp durumu haber mi etmeliyiz yoksa kendilerinin değiştirmesini mi beklemeliyiz ? Fikir verirseniz çok sevinirim, bi ton borç ile karşılaşmak istemiyorum ama gelen fatura beni cezbediyor







  • Tekrar görüşmeni iletmen yararina olabilir insan hali herşey olabilir valla başina iş açma pis pis gülme bela alirsn başina:))))
  • Benim su sayacımda oldu aynı şey. Önceki aylarda kullandığım tutarlara bakarak tahmini bir tutar belirlediler ve fatura gelmeyen 1 yıllık süre için toplu bir fatura çıkardılar. Toplu olması kötü oldu ama memurdan insaflı olmasını rica ettiğim için normalde gelen aylık tutarın üçte ikisini falan çıkardılar. Her halükarda kardaydım. Ama tavsiye etmiyorum. Memurun insafına kalmak kötü.
  • cenk78 kullanıcısına yanıt
    Bunu kendileri mi farketti yoksa siz mi söylediniz hocam? Ona göre haber vermek istemiyorum açıkçası
  • Grimwood kullanıcısına yanıt
    Ben söyledim. Böyle birşey olabileceğini tahmin ettiğim için daha fazla uzatmak istemedim. Zaten 1 yıldır fatura ödemiyordum. Ama "neyse madem" demiyorlar. Bir dilekçe yazdırdılar kontrol edilmesini istediğimle ilgili. Belki 2.bir dilekçe yazılıp bu süreçte evde olmadığını veya kombi kullanmadığını yazabilirsin senin için de benzer bir durum olursa. Ben su kullanmadım yazamadım doğal olarak. Ama sonuçta kombi faturasından çekinip klima veya elektrikli ısıtıcıyla kışı geçiren de var. İtiraz edilebilir senin durumunda fatura çıkarırlarsa.
  • Grimwood kullanıcısına yanıt
    Peki son durum nedir ?
  • Barfu B kullanıcısına yanıt
    İzmirgaza kendimiz haber verdik. Gelip sayacı değiştirdiler. Eski sayacı fabrikaya yolladıklarını geçmişte ne kadar kullanım olduğunu tespit edip faturalandıracaklarını söylediler.
  • Grimwood kullanıcısına yanıt
    Hocam son durum nedir fatura geldi mi? veya gelince yüksek mi normal mi söyler misiniz? bizde de şuan durum böyle. Sayaç takıldı, haber verdik ama virüs sebebi ile yaşanan durumlardan dolayı belli bir gün veremediler. Ama hava buz gibi mecburen kullanıyoruz. Duruma göre bilgi verirseniz çok sevinirim.
  • Anıl_G kullanıcısına yanıt
    Hocam en son mart ayı okundu 126 lira geldi ki bu ücret normal. Yeni fatura kesilmedi ya da okunmadı, bilmiyorum artık sonraki faturalar nasıl olacak
  • Sayacın içinde ikinci bir sayaç var problem yok ona göre ücret cıkacak
  • 06hakki 0 kullanıcısına yanıt
    Nasıl yani, sayaç takılı haldeyken kullandığımz gaz miktarı hala sayılmış mıdır?
  • Anıl_G kullanıcısına yanıt
    Tabiki içinde ayrı sayaç var içi dökülüp bakılıyor muayene ediyorlar arızalanacagı ihtimaline karşı Benin arkadaşın başı cok agrıdı bu yüzden bedava gibi yaktı gazı camı actı sonra ortaya çıkınca iş işten geçti kaç milyar ödedi
  • Galiba bizim de başımız ağrıyacak...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.