Şimdi Ara

Doblo 1.2 Alıcam Yorumlarınız ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
0
Favori
75.543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Hususi kullanım için , boyum ve kilom epey olduğu için doblo 1.2 almayı düşünüyorum. 1.9 veya 1.3 almayı isterdim fakat bütcem 1.2 ye yetiyor.

    Merak ettiğim şu . 1.2 ye lpg taktırınca çekişte çok büyük sıkıntılar olur mu ?

    Yokuşlarda kalırsın arabadan inip iteklersin v.s şeklinde komik yorumlar yapılıyor.

    Özellikle 1.2 kullananlardan bilgi rica ediyorum. Yorumlarınız nedir ?

    Saygılarımla



  • Daha önce buna benzer konular açıldı. Eğer aratırsan bulursun onlar sana çok faydalı olacaktır.

    1.2 çok güçsüz bir motor heleki Doblo'ya gerçekten çok ağır kalıyor. Yazın nerdeyse 3 ay kullandım ve resmen çıldırttı. Çalıştığım şirketten rica sonucu 1.9 JTD kiralattım. Ondan sonra derin bir nefes aldım. Çalıştığım şantiye 2500 rakımlı bir dağdı ve hergün 7 km tırmanıyordum. 1.2 ile birinci viteste çıktığım yerleri 1.9 ile 3 viteste çıkıyordum. Sen birde Lpg diyorsun. Aman ha diyim sonra çook pişman olursun. İkinci el bak, daha düşük model bak ama 1.2 alma arkadaşım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    Daha önce buna benzer konular açıldı. Eğer aratırsan bulursun onlar sana çok faydalı olacaktır.

    1.2 çok güçsüz bir motor heleki Doblo'ya gerçekten çok ağır kalıyor. Yazın nerdeyse 3 ay kullandım ve resmen çıldırttı. Çalıştığım şirketten rica sonucu 1.9 JTD kiralattım. Ondan sonra derin bir nefes aldım. Çalıştığım şantiye 2500 rakımlı bir dağdı ve hergün 7 km tırmanıyordum. 1.2 ile birinci viteste çıktığım yerleri 1.9 ile 3 viteste çıkıyordum. Sen birde Lpg diyorsun. Aman ha diyim sonra çook pişman olursun. İkinci el bak, daha düşük model bak ama 1.2 alma arkadaşım.
    SAKIN SAKIN SAKIN!!!!!!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzazgin

    SAKIN SAKIN SAKIN!!!!!!!!!

    Alıntıları Göster
    zaten 1.2 yide 2. el düşünüyordum

    1.9 un jtd olmayanları iş görürmü peki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sjsero

    zaten 1.2 yide 2. el düşünüyordum

    1.9 un jtd olmayanları iş görürmü peki ?

    Alıntıları Göster
    1.9'un ikinci elini güzel fiyata bulursun. 1.2'nin 5 km yakınından geçme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    1.9'un ikinci elini güzel fiyata bulursun. 1.2'nin 5 km yakınından geçme.

    Alıntıları Göster
    1.2 doblo kağnı demek aman ha 1.9 bak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sjsero

    zaten 1.2 yide 2. el düşünüyordum

    1.9 un jtd olmayanları iş görürmü peki ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    zaten 1.2 yide 2. el düşünüyordum

    1.9 un jtd olmayanları iş görürmü peki ?


    Görür görmesine de ben hala JTD de ısrar ediyorum. Birde fena yakmıyor haberin olsun.




  • SAKIN HA UZAK DUR1.3 e bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RainKnight

    SAKIN HA UZAK DUR1.3 e bak
    1,3 1,9 1,4 gerisi seni kurtarmaz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeNgİzHaN. -- 10 Ocak 2008; 16:19:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    1,3 1,9 1,4 gerisi seni kurtarmaz..

    Alıntıları Göster
    1.2 tavsiye etmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan19881

    1.2 tavsiye etmem

    Alıntıları Göster
    Herhalde tek tavsiye edecek kişi benim.

    Fiatın Fire (fuel integrate Robotic Engine) motoru olarak bilinen ve bravo'da (Avrupa versiyonu) 82HP, Siena'da 75hp güç veren motor, aracın ticari amaçları göz önünde blundurularak 65hp'ye düşürülmüş, tork çizgisi biraz daha genş bir devir bandına (2500-4000) yayılmış bir araçtır. Hacmi küçük oluşu vergi avantajı ve ekonomiklik sağlar (tabiki mantıklı kullanımlarda) Kısa vites oranları nedeniyle ilk iki viteste seri, ancak uzun tutulan 4 ve 5. viteslerde vasat bir hızlanma gırafiği verir. Tabiki kardeşi 1.9 JTD ile kıyaslanmayacak bir araç olmasına karşın, LPG uygulaması ile Diesel'e rakip ekonomi sağlanır. Bakımları ucuzdur. Ön takıma binen yük daha az olduğundan virajlarda yığılma yapmaz. Hesaplı, ekonomik, (şehir içi 8 litre, şehir dışı 6.5 litre) düşük vergili bir aracınız olacaktır.

    Çekmez diye düşünmeyin. Emin olun fiat mühendisleri, bu aracın çekişini 650kg yükle ve (sanırım) 33 derece eğime tırmanacak şekildeaktarma osganlarına sahip bir araç yapmışlardır. Tabiki 1.9JTD ile kıyaslanmadığı sürece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgakmg -- 10 Ocak 2008; 16:53:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    Herhalde tek tavsiye edecek kişi benim.

    Fiatın Fire (fuel integrate Robotic Engine) motoru olarak bilinen ve bravo'da (Avrupa versiyonu) 82HP, Siena'da 75hp güç veren motor, aracın ticari amaçları göz önünde blundurularak 65hp'ye düşürülmüş, tork çizgisi biraz daha genş bir devir bandına (2500-4000) yayılmış bir araçtır. Hacmi küçük oluşu vergi avantajı ve ekonomiklik sağlar (tabiki mantıklı kullanımlarda) Kısa vites oranları nedeniyle ilk iki viteste seri, ancak uzun tutulan 4 ve 5. viteslerde vasat bir hızlanma gırafiği verir. Tabiki kardeşi 1.9 JTD ile kıyaslanmayacak bir araç olmasına karşın, LPG uygulaması ile Diesel'e rakip ekonomi sağlanır. Bakımları ucuzdur. Ön takıma binen yük daha az olduğundan virajlarda yığılma yapmaz. Hesaplı, ekonomik, (şehir içi 8 litre, şehir dışı 6.5 litre) düşük vergili bir aracınız olacaktır.

    Çekmez diye düşünmeyin. Emin olun fiat mühendisleri, bu aracın çekişini 650kg yükle ve (sanırım) 33 derece eğime tırmanacak şekildeaktarma osganlarına sahip bir araç yapmışlardır. Tabiki 1.9JTD ile kıyaslanmadığı sürece.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Herhalde tek tavsiye edecek kişi benim.

    Fiatın Fire (fuel integrate Robotic Engine) motoru olarak bilinen ve bravo'da (Avrupa versiyonu) 82HP, Siena'da 75hp güç veren motor, aracın ticari amaçları göz önünde blundurularak 65hp'ye düşürülmüş, tork çizgisi biraz daha genş bir devir bandına (2500-4000) yayılmış bir araçtır. Hacmi küçük oluşu vergi avantajı ve ekonomiklik sağlar (tabiki mantıklı kullanımlarda) Kısa vites oranları nedeniyle ilk iki viteste seri, ancak uzun tutulan 4 ve 5. viteslerde vasat bir hızlanma gırafiği verir. Tabiki kardeşi 1.9 JTD ile kıyaslanmayacak bir araç olmasına karşın, LPG uygulaması ile Diesel'e rakip ekonomi sağlanır. Bakımları ucuzdur. Ön takıma binen yük daha az olduğundan virajlarda yığılma yapmaz. Hesaplı, ekonomik, (şehir içi 8 litre, şehir dışı 6.5 litre) düşük vergili bir aracınız olacaktır.

    Çekmez diye düşünmeyin. Emin olun fiat mühendisleri, bu aracın çekişini 650kg yükle ve (sanırım) 33 derece eğime tırmanacak şekildeaktarma osganlarına sahip bir araç yapmışlardır. Tabiki 1.9JTD ile kıyaslanmadığı sürece.


    Bizdeki 1.6 otomatik Astra ile aynı yakıyo yani. Ne anladım ekonomiklikten o zaman.

    1.2 arabanın ekonomik olsun diye yapıldığını düşünüyosan eğer yanılırsın. 1.2 1.0 motor arabanın maliyetini düşürmek çin yapılmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Herhalde tek tavsiye edecek kişi benim.

    Fiatın Fire (fuel integrate Robotic Engine) motoru olarak bilinen ve bravo'da (Avrupa versiyonu) 82HP, Siena'da 75hp güç veren motor, aracın ticari amaçları göz önünde blundurularak 65hp'ye düşürülmüş, tork çizgisi biraz daha genş bir devir bandına (2500-4000) yayılmış bir araçtır. Hacmi küçük oluşu vergi avantajı ve ekonomiklik sağlar (tabiki mantıklı kullanımlarda) Kısa vites oranları nedeniyle ilk iki viteste seri, ancak uzun tutulan 4 ve 5. viteslerde vasat bir hızlanma gırafiği verir. Tabiki kardeşi 1.9 JTD ile kıyaslanmayacak bir araç olmasına karşın, LPG uygulaması ile Diesel'e rakip ekonomi sağlanır. Bakımları ucuzdur. Ön takıma binen yük daha az olduğundan virajlarda yığılma yapmaz. Hesaplı, ekonomik, (şehir içi 8 litre, şehir dışı 6.5 litre) düşük vergili bir aracınız olacaktır.

    Çekmez diye düşünmeyin. Emin olun fiat mühendisleri, bu aracın çekişini 650kg yükle ve (sanırım) 33 derece eğime tırmanacak şekildeaktarma osganlarına sahip bir araç yapmışlardır. Tabiki 1.9JTD ile kıyaslanmadığı sürece.


    Bizdeki 1.6 otomatik Astra ile aynı yakıyo yani. Ne anladım ekonomiklikten o zaman.

    1.2 arabanın ekonomik olsun diye yapıldığını düşünüyosan eğer yanılırsın. 1.2 1.0 motor arabanın maliyetini düşürmek çin yapılmıştır.

    Alıntıları Göster
    1300kg ağırlığa sahip, ticari maksatlı olarak aerodinamiği olmayan, 1.2 motora göre kısa vites oranlarına sahip bir aracın şehir içinde 8 litre yakması normaldir. Ayrıca aracın kıysalanması kategorisine ve motoruna göre yapılırsa daha net sonuçlar alınabilir (partner 1.4, kangoo 1.4 benzinli gibi). Eğer amacınız aile aracı almaksa, zaten 1.9 değil 2.9 olsa da bu aracı önermem. Bu araçlar, geniş ve kullanışlı aile aracı değil, ticari araca koltuk takılmış versiyonlarıdır. Ne aktarma organları, nede kasa yapısı otomobil özelliklerini göstermez.

    Ama arkadaşım bunların haricinde sadece Doblo içindeki 1.2 motorlu olanını almak isterse, buna göre araca ait değerlendirmem, ekonomik (gerek tükerim, gerekse genel olarak) iyi bir araçtır. Astra aracınız bu değerlerine yakmasına karşın, taşıma kapasitesi 400kg civarında olan 450-500dm3 bagajı olan, bir araçtır ve doblonun 1.9 olanı ile bile kıyaslanmamalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    1300kg ağırlığa sahip, ticari maksatlı olarak aerodinamiği olmayan, 1.2 motora göre kısa vites oranlarına sahip bir aracın şehir içinde 8 litre yakması normaldir. Ayrıca aracın kıysalanması kategorisine ve motoruna göre yapılırsa daha net sonuçlar alınabilir (partner 1.4, kangoo 1.4 benzinli gibi). Eğer amacınız aile aracı almaksa, zaten 1.9 değil 2.9 olsa da bu aracı önermem. Bu araçlar, geniş ve kullanışlı aile aracı değil, ticari araca koltuk takılmış versiyonlarıdır. Ne aktarma organları, nede kasa yapısı otomobil özelliklerini göstermez.

    Ama arkadaşım bunların haricinde sadece Doblo içindeki 1.2 motorlu olanını almak isterse, buna göre araca ait değerlendirmem, ekonomik (gerek tükerim, gerekse genel olarak) iyi bir araçtır. Astra aracınız bu değerlerine yakmasına karşın, taşıma kapasitesi 400kg civarında olan 450-500dm3 bagajı olan, bir araçtır ve doblonun 1.9 olanı ile bile kıyaslanmamalıdır.

    Alıntıları Göster
    Doblonun 1.9 düz modellerinde motorlarında sıkıntı var ve motor yiyor deniliyor ve onun için ikinci eli çok zayıf. Ama 1.9 JTD olanlarda bu sorun yok ve tabiki güç olarakta daha iyi. Onun için 1.9 motor alırsan sakın düz olanını alma, JTD al. 1.2 ise böyle büyük bir kasa için zayıf kalır. Ve bu motor küçük hacimli olduğundan tüketimide fazla olur. Bu tarz bir araba alacaksan 1.9 JTD dobloya göre daha uygun fiyatlı kangoolarada bakabilirsin. Kangoolarında 1.9 motorunnu alabilirsin. Zira 1.5 dizelleri biraz daha pahalıdır (Bu motor daha az yakıyor ve kangoonun kasaya fazlasıyla yetiyor).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya

    Doblonun 1.9 düz modellerinde motorlarında sıkıntı var ve motor yiyor deniliyor ve onun için ikinci eli çok zayıf. Ama 1.9 JTD olanlarda bu sorun yok ve tabiki güç olarakta daha iyi. Onun için 1.9 motor alırsan sakın düz olanını alma, JTD al. 1.2 ise böyle büyük bir kasa için zayıf kalır. Ve bu motor küçük hacimli olduğundan tüketimide fazla olur. Bu tarz bir araba alacaksan 1.9 JTD dobloya göre daha uygun fiyatlı kangoolarada bakabilirsin. Kangoolarında 1.9 motorunnu alabilirsin. Zira 1.5 dizelleri biraz daha pahalıdır (Bu motor daha az yakıyor ve kangoonun kasaya fazlasıyla yetiyor).

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu malesef doblo 1.2 de halen kararlıyım. Malesef diyorum çünkü 1.9 a param yetmiyor. Aracı kullanma fırsatı buldum. Gerçekten çok hoşuma gitti. Araba gitmiyor çekişi berbat diyenler acaba aracı kullandılarmı çok merak ediyorum.

    Doblo 1.2, 1.9 ve 1.3 e göre tabiki düşük bir performansa sahip fakat 1.2 alınmayacak kadar kötü değil bence.

    Maddi durumum 1.2 ye el vermese 1.9 ve 1.3 alabilirdim fakat öğrenci olduğum için en fazla 1.2 alabilirim ve konudada belirttiğim gibi kilolu ve boylu olduğum için doblo tercih etmek zorunda kalıyorum.Başka alternatif bulamadım.

    Son bir kaç sorum olacak.

    1 Doblolarda minibüs mü yoksa panelvan olarakmı vergi ödeniyor ?

    2 Birde Doblo 1.2 nin fiyat aralığında (2. el 11-13 bin ytl arası) boy ve kilomu göz önünde bulundurarak hususi oto veya hafif ticari önerileriniz nedir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sjsero

    Evet arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu malesef doblo 1.2 de halen kararlıyım. Malesef diyorum çünkü 1.9 a param yetmiyor. Aracı kullanma fırsatı buldum. Gerçekten çok hoşuma gitti. Araba gitmiyor çekişi berbat diyenler acaba aracı kullandılarmı çok merak ediyorum.

    Doblo 1.2, 1.9 ve 1.3 e göre tabiki düşük bir performansa sahip fakat 1.2 alınmayacak kadar kötü değil bence.

    Maddi durumum 1.2 ye el vermese 1.9 ve 1.3 alabilirdim fakat öğrenci olduğum için en fazla 1.2 alabilirim ve konudada belirttiğim gibi kilolu ve boylu olduğum için doblo tercih etmek zorunda kalıyorum.Başka alternatif bulamadım.

    Son bir kaç sorum olacak.

    1 Doblolarda minibüs mü yoksa panelvan olarakmı vergi ödeniyor ?

    2 Birde Doblo 1.2 nin fiyat aralığında (2. el 11-13 bin ytl arası) boy ve kilomu göz önünde bulundurarak hususi oto veya hafif ticari önerileriniz nedir ?

    Alıntıları Göster
    doblonun yerine accentlere bakabilirsin o fiyata skoda fabia bulabilirsin bende hafif boylu ve tonaji fazla biriyim iki aractada sorun yasamadim simdiye kadar.13 milyara guzel araclar bulunabilir arastirdiktan sonra




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    doblonun yerine accentlere bakabilirsin o fiyata skoda fabia bulabilirsin bende hafif boylu ve tonaji fazla biriyim iki aractada sorun yasamadim simdiye kadar.13 milyara guzel araclar bulunabilir arastirdiktan sonra

    Alıntıları Göster
    bahsetmiş olduğum fiyata accentlerin 2001 model civarı 1.3 ls veya lx modelleri alınabiliyor. onlarda aynı şekilde çekiş sıkıntısı v.s v.s olduğu söylenmişti bende vazgeçmiştim.

    araştırdığım kadarıylada skoda fabialar 15 bin den aşağı görünmüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sjsero

    bahsetmiş olduğum fiyata accentlerin 2001 model civarı 1.3 ls veya lx modelleri alınabiliyor. onlarda aynı şekilde çekiş sıkıntısı v.s v.s olduğu söylenmişti bende vazgeçmiştim.

    araştırdığım kadarıylada skoda fabialar 15 bin den aşağı görünmüyor.

    Alıntıları Göster
    makyajsiz kasalari 13milyar civarı dolasiyor fabia larin 1.4 75 hp ambiante gecen satildi 13 kusur milyara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    makyajsiz kasalari 13milyar civarı dolasiyor fabia larin 1.4 75 hp ambiante gecen satildi 13 kusur milyara

    Alıntıları Göster
    bir araştıracağım , teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sjsero

    bir araştıracağım , teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    Doblonun piyasada binek ve ticariversiyonlar mevcuttur.

    Karşılaştığım 2004 modele kadar olanlarda hususi oto olarak geçer ve 1300cc motor hacminin altında vergi ödersiniz. Tercihiniz bu yönde olmalı. Ancak piyasada şirketlerin kullandığı yüksek model panelvanlar var. Hatta panelvanın 2006 modelini bile 12-13 arasına bulabilirsiniz. Ancak onları vergisi, 1900cc altı panelvan vergisi (350 civarındadır) olarak ödersiniz. Ayrıca her sene muayene ve bazı caddelere girememe riski vardır.

    Bu araçların hususi olanları genelde temiz kullanılmış olarak bulunması mümkün. Hatta 2001-2002 model lüks versiyonlarını 12-15 arasına bulabilirsniz. Tercihinizi o yönde yapın denirm.

    Amacınız aile aracı ise, accent veya benzeri hiçbir araçla kıyaslamamanızı öneririm. Zira doblo, ne yol tutuş, ne performans nede konfor olarak bu araçlarla kıyaslanamaz. Ama geniş, ekonomik şartlarda ortalama özelliklerde bir aile aracı olarak bakacaksanız, station araçları da seçenekleriniz arasında bulundurun derim.

    Bir hususu gözardı ediyoruz. Bu aracı öğrenci aracı olarak alacaksanız kesinlikle önermem. Öğrenci aracı olacak kadar ekonomik ve pratik bir araç değildir. Arkadaşların dediği gibi accent, palio, clio gibi modellere bakın derim.

    Felcia'yı da seçenekleriniz arasına alın. Gerçekten harika araçlar. Hele 1.6 olanlarını zevkle kullanırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgakmg -- 11 Ocak 2008; 9:42:59 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.