Distributorumu kislik bakima hazirladim



-
-
Bütün elektronik ateşlemeli araçlarda distrübitör olur zaten, modern olanlardaki her silindirin üstünde olan küçücük bobin dediğimiz şey tek başına bir distrübitör.. onun gibi çalışmıyor ama onun yaptığı görevi yapıyor.
eskiden sizin araçtaki gibi egzantirik miline bağlı, mekanik enerjiden elektrik üretenler vardı.
-
distributor olduguna gore elektronik atesleme yok demektir. elektronik atesleme demek distributorun yaptigi mekanik isin elektronik olarak yapilmasi demek zaten. ara donemde elektronik kontrollu distributorler vardi galiba onlar ayri. egzantirik milinden tahrik aliyor.
her silindir icin ayri bobin olmasi sart degil, tek bobinli distributorsuz elektronik ateslemeli araclar vardi bir donem.
-
onlar da indirekt ateşleme oluyor..
elektronik kelimesi doğru değil aslında, sanayi ağzından bizim de ağzımıza yapışıyor.. ecu ile kontrol edilen ve edilmeyen var.
aslında tam mekanik olan ateşleme sistemleri platin ve meksefe kullananlar, renault spring'de olduğu gibi. gerisine yani distrübitör olup hall sensörü olana da elektronik diyen de var, sadece ecu ile direkt ateşleme olana da elektronik diyen var.
-
-
bizde bi murat 124 vardı model reno 12 vardı , sene 91 . ikide bir bu distibitör nemlenir ateşlemez,gitmez ,rezil kepaze bir arabaydı. reno 12 ye geçince rahatlamıştık dağ,bayır keçi gibi giderdi.
Benzer içerikler
- ses sistemi cezası
- arabada kalorifer nasıl açılır
- uzun süre antifiriz konulmayan araca antifiriz koymak
- clio 5 enjeksiyonu kontrol ettirin
- peugeot 2008 1.2 puretech 130 hp kullanıcı yorumları
- bmw elektrikli motor
- huawei aito m9 türkiye fiyatı
- skoda elroq
- peugeot 508 2024
- tiguan ölçüleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X