Şimdi Ara

Direksiyon Sınavı için Yardım Lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar kısaca durumumdan bahsedeyim.

    Şimdi ben haziranda felan kursa yazıldım. Ağustos1 de direksiyon sınavı vardı. 31 Temmuzda istifa edip. Araba alıp memlekete gidecektim. Buradan taşınıyordum çünkü. İlk defa direkiyon sınavına girişimdi herşeyi çok güzel yaptım parkı da ( en çok korktuğum şey) bi şekilde denk getirdim yaptım. Hocaya dedim biraz geri gidip çıkacağım dedim, arkadaki de böyle de çıkabilirsin ya bişey olmaz dedi. Ben de onun yönlendirmesi ile zorlaıdm hafiften dubaı salladı. Abi direksiyoınun başındasın arabanın ön tamponu da var . Yani gözle gördüğün şeyin dubaya değip değmediğini nasıl anlayacaksın yani duba uzakta görünüyor ama arada bi de görünmeyen tampon var duba hala uzak dişye gittikçe dubaya vurabiliriz bunu anlayamıyorum neyse işte komısyondakıler devam etsek mi diye düşündüler çok iyiydim diye sanırım biizm hoca yok riske atmaaylım müfettişler görmüşlerdir diye indirtti belkide orda devam etseydim hiç bunlarla uğraşmayacaktım. 2 . ide hiç o performansı yakalayaamdım bariz kendi hatamla kaldım. Uykusuzluk mu dıkkatsızlık mı artık neyse. Bu 3. olacak . Önemli olan 3. olması da değil. Sırf bu direksiyoın zımbırtısından dolayı bir - birbuçuk aydır işe başlayamadım 2 hafta sonra sınav 1 hafta sonra sınav bayram mayram dişe die bide herseferinde yol parası - sınav parası bi dünya kayıbım ve masrafım oldu tabiri caizse mahvetti beni. Bu arada taşındığı söylemiştim her sınav için taaa 18 saatlik yoldan buraya geliyorum. Ben böyle sistemin.......başka yerde de girilmiyor. Neyse işte 2 gündür çalışmalra katılyıroum bi de zorunluymuş zorunlu olmasa gelmm de para vermm de artık o salak çöalışmalara verdiğim paralara acımaya başladım. Ben sadece bi adet araba istiyorum öğrenmek - pratik apmak için. Yanıma bir adet mal çakma hoca vermelerine gerek yok. bi de kuru gürültü yapıyor. Komisyonda hocalar da kendilerini bi halt zannediyorlar cıldırıyorum . Abi derslerin hiç berimi olmuyor ben ne yaptıgımı anlıyamıorum ki. Yahu diyorum ben kendime göre öğreneyim ne zman yapacagım , neyi görünce yapacağım syani sınav da ben yapmak zorunda oalcagım diyorum ama anlatamıyorum anca laf laf laf .

    Şimdi sıkıntıları anlatayım beyler gözünüzü sevim bi yardımcı olun.

    En önemlisi park . Şimdi teorik olarak arka tekeri duba hizasına koyacaksın full sağ yapoıp geri geleceksin sonra sol yapıp geri geleceksin yetmezse full sğa ileri sonra full sol geri.

    İyi güzel hoş ta bi dünya tefarruatı var bu işin. Öncelikle ilk yanaaşma çok öenmli . Bu kodugmun dubasına ben nasıl yanaşacağım. mesafesi - tüosu - tekniği ... yok . Dubanın önünde dur diyorlar . öğretmek teriminden bi halt bildikler i yok.
    genel de dubaya çarparım diye uzak duruyorum bu da sıkıntı oluyor ama dediğim gibi ben direksiyoın başındaım arabanın sağ tarafının ne durumda oldugunu ne kadar mesafede odlguunu nasıl anlaayım. İşte bunun için park alanına gelmeden önce düz şekilde gelmem gerekior ( bana göre en iyi yöntem ) yani geri geri yi yaptıktan hemen sonra (ileride parkj var zaten) sağa anaşık gitmek gerekior aslında ama kalkışta sola sinal ver orta şeritten gir felan diyorlar. Ben direkt gidilkebilecek en sağdan giderim artık zaten 50 metre öte de park alanı var. Önceden düz girersem dubaya ilk yanaşmaı iyi ypaarım diye düşünüyorum .ama sınav günü bi dünya araba oluyor ve böyle geriden düz gelemiyorsun ortadan gidiyorsun dubalara giriecekken sağ tarafa geliyorsun yani araba çarpraz oalrak gleiyor demek sitediğimi analtabildim mi nbilmiyorum arabaı paralel ayarlmak zorlaşıyor . yani so lşeritten sağa kıvırıp ayarlamak zor. çok geirden dümdüz gelip dursak ne güzel ama olmayınca bunu nasıl ayarlayabilirimi. 2- dubanın yerini ayarlamak . Bu da sorundu ama çözdüm ayna ayarı çok öenmli önceden halletmek gereki
    yor tekeri görebilmen laızm. tam lastik - duba hizasıan getiriyorum. Önceden bunu da bilmiyorudum rasgele dubayı arka üçgen cama sığdırıp duruyordum ayrıntılı olmuyordu ama kafa da rahat oluyordu. Şmidi tam teker dubada duracak deyince tedirgin oluyorum ben mükemmlietçi biriyim şimdi teker ile dubayı tam hizata getirmm gerekiyır diye düşnüüyorum. Ama ilk sınavda tekere bakmaksızın dubayı arka cam hızasına getirip durdurmuştum ve olmuştu. Yine hem tekeri görmee çalışıtrım hem de arka camdan kontrol ederim. Ama bence dubamn o üst kare kısmı arka üçgen cam içinde olunca da iyi kötü giriyor olması laızm. Dimi arkadaşalr sadece arka camda dubayı görünce durmak ta sistemi bozmyordur heralde . Eğer ayrıntılı teker- duba hizası yapamazsam böyle apacağım . Ama bu kezde aynı hızada olamdı artık her hamle ters gidecek giibi düşünüyorum da. yazarken farkettim iyi kötü arka üçgen camda olsa . duba sapını arkalarda görsek de iyi kötü girer . Neyse sonra full sağ yapıyoruz geri geri giidyoruz. En can alıcı nokta burası NE ZAMAN DURACAĞIZ. bizim burda bi çizgi var sizah çizgi :) sanırım önceden çizgi varmış kodugmun itleri geri kapamışlar asfalt ile millet yararlanmasın die. Şimdi onun izi varo çizgie teker gelince - bazen stüğnde diyorlar. üstüne giidnce çok geldin diyorlar, tekeri çizgiyle görünce hmen duruyorum biraz daha gel diyorlar çözmeeidm bi türlü. Daha da vahimi o çizgiyi her zman göremiorum kapatılmış siyah bi çizgiyi nasıl göreyim ama bazen oluor bazen olmuyor ama işimzi şansa bırakamyız . bitane küçük üst ayna vardı işimi koalylaştırıyordu şimdi o da yok normal sağ anadan lastiği göremiorum ama ben ne yapayım görünmüyor görmeden de bi iş yapamzsın ki ne bo k yediğimi anlamadan nasıl hamele yapacağım. Araştırdım bide sol ayna da arkadaki dubayı görecekmişiz sanırım arka sağdakini diyorlar ama bizde arkada tek duba var. yani bi kaldırım var bide sol tarafta duba . Bazı yerlerde kaldırımda kırmızı işaret yapmışlar yani burası duba anlamında millet de ayandan o kırmızıı görünce 2. hamelye geçiyorlarmış . Ama o çzgiyi yada bahsettiğim arka soldaki dubaları aynadan görerek 2. hamlee geçmemiz gerektiğini anlaıp 2. hamlee geçebilir miyiz. Ve enresinde. Ayanın ortaısndamı köşesindemi. Arabanın tamponula bi işimiz varmı . Yani bana bi işaret lazım ne göreyim de 2. hamleye geçyim bu rası sıkıntı ve kdougmun mal ho calalrı hala sizyah çizgi deyip duruyorlar ben bilmisel ve ksuursuz bir öntem izliorum onlar ise hala kendı havalarnda . Anma taknik/ bilimsel olarak 2. hamleye geçmee zamanımız arka sağ lastiğin konumu o lastik öyle bir ere gelicekki ikinci hamleye başlyayaım çünkü o lastiğer göre girior araba ama bunu da maalsef göremioruz. Yani bi monitör olsaa tepe kamerası görüntüsü olsa ben arabnın tammını ve etrafı görsem o arabyı da o park yerinide ebesini bellerim. Ne yi ne zman apacağımı bilemiyorum . Bi de 45 derece diyolrar a. Artık hiç bi işaret göremezsem arabnın yönü yola 45 derece olunca 2. hamleye geçilemsi gerkeiyormuş mantıgen çok dogru onu da kafadan 45 derece ayarlamaya calsıyorum. Şimdi erken 2. hemlee geçersen sarı çizgi dışında kalma ihtimalin var ama en azından arabanın girme ihtimasli çok üksek . Geç başlarsan / çok giirpo 2. hamleye başlarsan bu kez de kaldırımla yüzyüze geliyoruz. Kaldırımı görünce bi full sağ ileri bi full sol geri yapıyorum düzeliyor ama b da garanti değil. Aslında o ileri geri yöntemine gerke kalmadan araba girse şahane olur. Çoğu zman oluyor ama bize kesin parametreler lazım. Şu olunca şunu yap- şu olunca şunu yap diye. bunları yapıcna da araba cuk diye girmeli .

    Lütfen bu konuda teknik - taktik verebilecek arkadşalr varsa ardımcı olurlarsa çok sevinirim artık kurtulmaım şu ehliyet işinden ....


    Bir de vites küçültmede sıkıntı var yine bana net parametre laızm ne zman küçülteceğiz ben ibreye bakıp ne mzna küçültmemeiz gerekior diyorum hocaya yine boş boş laflar bir rakam veremıyor ok ses yok bişlmem ne lan araba zaten tepkı vermeden ayarlamalıyım . Tahmniimie göre ibre 1.5 dan düşmeye başlayınca küçültmeye gitmeliiz. Yada hızımız azaldıgı için araba tepki verincemi bişeyler yapalım . Ben yavaşlayınca otomatik olarak vites küçültmek zorunda hissediyorum kendimi. ve korkuyorumda şu vites düşürmeyi ne tepki vereceği belli değil arabanın o yüzden çok korkuorum. Vites küçültmeye ihtiyacı olunca araba tekliyor muydu ses mi çıakrıyordu karıstırdım şimdi. Araba nasıl davranırsa kensınlıkle küçültmeliyiz. ? Bide küçültünce araba bazen sarsılıyor bunu istemiorum ne yapmlıyım. Mesela hızlı gidiyoruz ileriden u dönüşü yapacaz vites de 3 te . Gel de çık işin içinden önce firene basıyorum yavaslıyorum vites i2 ye alıyorum sonra dönüyorum evet ama öyle bişey oluorki bi bakıyorum dönme yerine gelmişiz ama aagım hala debrıajda çekemiorum / fırsat olmuyor aniden çekince araba sıkıntı cıkarır. Yani döneceğimiz yere gelip araba yavaşlayıp da hala da ayagım debriaj dao lunca da ben tedirgin oluorum. Ayağımı çekip vites işlemini tamamlyınca bişeyler olacak diye ( araba hareket halinde bu arada) Bazen öyle ayagımı çekince de sıkıntı oluor.
    Hızlı bir şekişlde gidioruz ve ileriden u dönüşü yapıcaz nasıl bir yol izlemeliiz . Aslında ban kalırsa yeri görüğnce vitesi 2 ye alıcaksın ( gerekirse frenle baya bi hız aaltıp ) o raya glemeden araban 2 de olacak kafa rahat gireceksin . Ama başımızdaki erken alma vitesi 3 e al hılzı gidelşim felan filanla mahvediyor . .acaba sınav anında dönelim deşikleri andan itibaren sola girip vitesi 2 ye alsam ( direk alırsam araba tepki verir demi ) hızı iyice üdşürüp vitesi 2 ye alıp dönme yerine gelemden 2 de olmuş olsam ne güzel girsem olamz mı


    Bu 2. konuda ve genel olarka yardım ederseniz çok sevinirim. Şimdi gerek matematik gibi dersler olsun gerek ugulamalı bi iş olsun öğrenirken çok zorluk çekiyorsunb ama öğrenınce okadar koaly oldugunu anlıyorsun. Ve tabikide güya size öğreten danga laklalrın aslında işin püf noktasını söylemedikelrini anlıyorsun. En azından ben öle. Sonra bi fark ediyorsun ''haaaaa '' şunun şöyle olması için aslında şunu da şöyle yapmalıyız.. Felan filan.. öğrenme everesinde bi dünya sorunla karşılaşıyorsun ve bu sorunun nedenini ve çözümünü öğreniorsun . Sonra sorun kalmıor inanın benım öğrebdiğim bir şeyi başkasına o çakma malalrdan daha yii öğretirim çünkü hangi sorunal karşılaştıgını biliyorsn öğretiğin kişilerde bunula karşılaşacak bunedenle bak şöle şöyle olur diyorsun ve ögretiyorsun. ama bu hocalarda öyle bi iş ok bu zmna a kadar karşıam çıkan hiç bir öğreticide o olay olmadı hep bi söylenemeyen bi kısım vardı kendim keşfettim. Sizlerden ricam tecrübelsiniz beni anlıorsunuz ne sorunlar yaşaığımı. ve benim bilmediğim ama sizin bildiğiniz bu sorunların neden kaynaklandıgını biliorsunuz bu klnuda bana teknik - taktik- tüyo veririseniz çok minnettar olurum.

    Sagılar , Teşekkürler..



    _____________________________




  • Gözlerim pert

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TahtalıKöyünMarangozu

    Gözlerim pert

    Genelde uzun yazarım evet. Ama nolur bi yardım edin.

    Parkta neler yapmalıyım.
    İlk anaşmaı nası ldüzgün yaparım. Ne zaman ne görürsem direksiyonu full sol yapacağım ( 2. hamleye geçeceğim ) bu konu sıkıntılı

    Birde hızlıca gidiorsun ileriden sola u döünüşü yapılacağı söylendi nasıl davranmalıım. ani hızlı azaltıp vitesi 2 e alıp dönmek laızm ama zamnlamammı olmuyor ne oluyor dönme yerine gelmişiz hala ayağım debrıyajda oluor. Debriyajdan çekersem araba stop edecek diye endişeleniyorım. Vites küçültme ye korkuyorum. U dönüşüne nasıl hazırlanmalı mesafe felan...
    _____________________________




  • kb001 K kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış anlamayın da o gün öyle güzel geçtiğini bir sonraki sınavda ise yapamadığınızı söylemişsiniz. Bu da demek oluyor ki her zaman aynı performansı veremiyorsunuz demek ki tam olarak öğrenememişsiniz ki sorduklarınızdan ben de tam bilmediğinizi düşünüyorum. Farzedelim ki ilk sınavda geçtiniz aldınız ehiyeti fakat araba kullanmayı daha tam bilmiyorsunuz bu sefer de başkalarının malı ve canı tehlikeye girecek belki de zarar görecekti görevlilere niye geçirmedi diye kızamayız ama şöyle bir durum da var araba kullanılmadan öğrenilmiyor. Kendiniz başkasının baskısı altında olmadan arabayı öğrenmeniz bence en iyisi. Kafanıza takılan bazı küçük şeyleri boş alanlarda deneyebilirsiniz falan ama kesinlikle kullanmanız lazım araba teorik işi değildir. Park konusuna gelecek olursak ezbere yapmanı önermem ama illa bir talimat olsun ona göre yapıcam diyorsan arabanın arka lastiğini yandaki arabanın arkasına hizala daha sonra direksiyonu bir tam tur çevirdikten sonra kaldırımla araba arasındaki açı yaklaşık 45 derece olana kadar git sonrasında da direksiyonu tam çevirip topla genel olarak bu şekilde ezberleyebilirsin ama dediğim gibi araba ezbere kullanılmaz pratik lazım. Vites olaylarına gelecek olursak 2000 devirin altına indikçe arabada bir zorlanma başlar ama 1500 altına düşünce devir ben düşürürüm vitesi. Vites arttırma konusuna gelecek olursak yakıt ekonomisi için kullandığımda 2500-3000 devir arasında vites yükseliyorum ama performanslı kullanacaksan arabayı biraz bağırtıp 4000 5000 devirde hatta ibreyi sona vurdurup da değiştirebilirsin vitesi. Ama illa şu devirde vitesi değiştireceksin falan öyle şeyler yok. Zaman geçtikçe arabanın sesine çekişine göre anlarsın zaten. Bu arada ben de usta şoför değilim 11 ay önce falan aldım ehliyetimi sağolsun ailem borca girerek bir araba aldı bu süreçte her gün kullandım neredeyse. Üniversiteye git gel, yakınları evlerine bırak derken 5 bin kilometreyi aşmışım. Benim dediklerimde de yanlışlar hatalar olabilir bilen arkadaşlar düzeltebilirler. Benim diyeceklerim bu kadar sürçü lisan ettiysem affola.
    _____________________________




  • Ehliyeti olan arkadaş

    Kiralık Araç

    Boş arazi

    Dört duba

    Bir koli yumurta

    1 kilo domates

    Yarım kilo carliston biber

    Tereyağ

    Tuz

    Sen yumurtaları kırmaz san

    Menemen yeriz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muti9696

    Hocam yanlış anlamayın da o gün öyle güzel geçtiğini bir sonraki sınavda ise yapamadığınızı söylemişsiniz. Bu da demek oluyor ki her zaman aynı performansı veremiyorsunuz demek ki tam olarak öğrenememişsiniz ki sorduklarınızdan ben de tam bilmediğinizi düşünüyorum. Farzedelim ki ilk sınavda geçtiniz aldınız ehiyeti fakat araba kullanmayı daha tam bilmiyorsunuz bu sefer de başkalarının malı ve canı tehlikeye girecek belki de zarar görecekti görevlilere niye geçirmedi diye kızamayız ama şöyle bir durum da var araba kullanılmadan öğrenilmiyor. Kendiniz başkasının baskısı altında olmadan arabayı öğrenmeniz bence en iyisi. Kafanıza takılan bazı küçük şeyleri boş alanlarda deneyebilirsiniz falan ama kesinlikle kullanmanız lazım araba teorik işi değildir. Park konusuna gelecek olursak ezbere yapmanı önermem ama illa bir talimat olsun ona göre yapıcam diyorsan arabanın arka lastiğini yandaki arabanın arkasına hizala daha sonra direksiyonu bir tam tur çevirdikten sonra kaldırımla araba arasındaki açı yaklaşık 45 derece olana kadar git sonrasında da direksiyonu tam çevirip topla genel olarak bu şekilde ezberleyebilirsin ama dediğim gibi araba ezbere kullanılmaz pratik lazım. Vites olaylarına gelecek olursak 2000 devirin altına indikçe arabada bir zorlanma başlar ama 1500 altına düşünce devir ben düşürürüm vitesi. Vites arttırma konusuna gelecek olursak yakıt ekonomisi için kullandığımda 2500-3000 devir arasında vites yükseliyorum ama performanslı kullanacaksan arabayı biraz bağırtıp 4000 5000 devirde hatta ibreyi sona vurdurup da değiştirebilirsin vitesi. Ama illa şu devirde vitesi değiştireceksin falan öyle şeyler yok. Zaman geçtikçe arabanın sesine çekişine göre anlarsın zaten. Bu arada ben de usta şoför değilim 11 ay önce falan aldım ehliyetimi sağolsun ailem borca girerek bir araba aldı bu süreçte her gün kullandım neredeyse. Üniversiteye git gel, yakınları evlerine bırak derken 5 bin kilometreyi aşmışım. Benim dediklerimde de yanlışlar hatalar olabilir bilen arkadaşlar düzeltebilirler. Benim diyeceklerim bu kadar sürçü lisan ettiysem affola.

    Öncelikle cevap için saolun. Ama 2. de de benim hatam diyorum ama araba rezalet vites geçti mi diye vitese bakayı mdedim araba azıcık sola gitmiş arkadaki masl da korna bastı. Belki araba olmasa hiç bişey olmayacak. Bir de bi tanesi şu şleriti dikkate alacaksın demişti sırf o uzden bile bile çizgiyi yani şeritin içindfeyim çizgide tam solumda tekerle yanyana tutuyordum öndeki araçlara da yahu bunlar niye sağa gidiyor diyordum ki adam indirdi. Yani ben bile bile şerite o kadar yaklaştım vitese baktıgmımda bile araba çizgiyi geçmemişti. Çizgi ne demek oraya kadar hakkın var demek arkadakı mal korna çalınca ben hatamı yapmış oluyorum allahın eğitim fakültesinden yanıma gelen adam benım hakkımda karar veriyor o ayrı bi kıllık. Yani yine ciddi bişey yoktu ve neredeyse bilerek gittiğim yönüdü ama yine de hata olarak saydım yoksa büyük bi hata değil . üstelik direksiyoın hakımıyetım ıyıdır arabayı ıy yonlendırırm. Yani o yok başkalrının canı güvernliği felana uymuyorum ben ehlieti alsam bile gidip de hemen ortalı k yerde sürmeyeceğim. YAzdıklarmdanda anlayacagınız üzere ben işimi şansa bırakmam herşey için tedbir alırım , benim ve başkalarının canını riske atmm temkinli giderim. Vermiş olsalardı kendimi geliştiriri öyle sürerdim. Ama şu an araba da alamıyorum çünkü ehliyet yok . E araba olmayınca da öğrenilmiyor. Kursun dandik dersleri bi işe yaramıyor önemli olan arabayı alıp kullanmman denemen. İmkan olsa sınav güzergahında sabahtan akşama turlarım ama yok .

    Benim tedirgin oldugum kısım ben sürmeyi biliorum öğrendim diebiliorum doalısı ile ehlieti alamlıyım ama bir hatada sınavdan kalıcak olması endişesi . Beni tedirgin eden bu ve almayı hakediorum bu kadar da saçmalık olmaz bu ne biçim iş.

    Herneyse o zaman ibre 1.5 tan aşağıya düşmeye başlarsa vites küçültürüm. 2.5 tan sonra zaten yukseltıyorum daima ...
    Park konusundada işte hocam o 45 dereceyi nasıl ayarlıyacaksın belki göz kararı olmayacak ama bi hakkın var . Bi parametre lazım ona göre hareket etmek lazım .. onu sormuştum ben..

    Verdiğiniz bilgielr için de teşekkürler
    _____________________________




  • kb001 K kullanıcısına yanıt
    Arkadaki adam sollayacaksa sen sola çıkıyorsun sanıp basmıştır kornaya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Klima için yardım lütfen
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asosyaller Kralı

    Arkadaki adam sollayacaksa sen sola çıkıyorsun sanıp basmıştır kornaya

    Hiç sorma ya gereksiz yere. Biraz internetten bakayım oun - simülatör oynayım diye geri de vazgeçtim sıkıldım. Böyle olumsuzda düşünmemek gerek sonuçta sürmeyi biliorum almam gerekior alırım...
    _____________________________
  • nokta virgül falan da kurtarmamış, roman gibi
    _____________________________
  • ilk 4bin harfi okudum. geri park konusunda ve diğer hususlarda önce teorik sonra bol bol pratik yapmanızı tavsiye ederim.
    iki duba arasına park, yaklaşık 1 dakikalık basit bir işlem. yaptığımız direksiyon hareketleri hepsinde aynı. araca ve park edilecek yere göre değişen tek şey aynada gördüğümüz konumlar.
    dubayı yan tarafta gör. direksiyonu sağa çevir. araç düzgünce yanaşıncaya kadar git. sonra sola çevir toparla bırak.

    _____________________________
    "vazgeçmek bir seçenek değildir."




  • Bunu okuyan çocuk kör oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Alea iacta est
  • kb001 K kullanıcısına yanıt
    Araba kirala ehliyeti olan birini al yanına ve git çalış. Yokuşta kaldır park et hepsini çalış. Tamamen tecrübe başka bişey değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asosyaller Kralı

    Araba kirala ehliyeti olan birini al yanına ve git çalış. Yokuşta kaldır park et hepsini çalış. Tamamen tecrübe başka bişey değil

    walla zaten ben de onu düşünüyorum bugun onla uğraştım. Şans yok ki ehlieti olan adam bulamıoruzx arkadaşın birini ayarladık oda çalışıyor sadece akşamları çalışırız dedi neyse dedim gittim şimdi de diğer çalışan gelmemiş full oradaymış arabaı alıp gleleim bari kalsın dedim ona bile gidemedik :(

    Birisi de o işe girmeyin cezası çok olur başınıza iş alırsınız dedi. Kaza maza olursa baa bi sıkıntı imiş. Dikkatli kullanırım yawas giderim aksi bişey olamdıkca bişey olmaz inş. Siz ne düşünüorsunuz bu konuuda . Yoksa ben de aynen sizin dediğiniz gibi . Ehlietli birini alıp araba kiralaıp sınav güzergahında parkta felan 10-20 tur atmak bunu yaptıktan sonra her turlu halşlederım diye düşündüm ama bi türlü halledemedik kiralama işini :(
    _____________________________




  • Ehliyetsiz çıkma yola. Ne aksilikler gelir başa Allah bilir. Sen yanına birini al da kaza da yaparsa yapsın. O seni boş bi yere yada sürücü kursu parkuruna götürsün orda çalışın işte.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • noktalama işareti yok kardeş okuyamadım hatta uykum geldi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asosyaller Kralı

    Ehliyetsiz çıkma yola. Ne aksilikler gelir başa Allah bilir. Sen yanına birini al da kaza da yaparsa yapsın. O seni boş bi yere yada sürücü kursu parkuruna götürsün orda çalışın işte.

    e hani çalış diyordun. yok sınav güzergahına o götürecekte. Park alanı geri geri yokus heopsi aynı yerde ve trafiksiz orada sıknıtı olmaz da. ben tam sınav güzergahını 3-5 kere gidip geleyim diye düşünüordum. Yani önce yoldan gidicez ( normal şehir olu) sonra park felan.... erine giidcez ordan çıkıp ine uzunca bi yol , esas yolda gidip dönücez 2 u dönüşü yani ben bu şekilde düşündüm...

    Yanıma zaten birini alaım da direksiyon da ben olacagım. Nasıl yapalım bu işi nasıl verim alırım ve bi iş çıakrtmadan atlatırım bu işi ?
    _____________________________




  • kb001 K kullanıcısına yanıt
    E arkadaş çalış yine çalış ,çalışma demiyorum ben sana ama git önce bi sürücü kursu gibi yerlerde parka çalış. Sonra tenha bi yokuşta kalkmayı dene. Sonra 1 2 tur at kenarda köşede. Bak kenarda köşede diyorum. Mesela az kullanılan yollarda sür usul usul. Hani bu yerine alteratifi açılmış olduğu için kullanılmayan yollarda. Ehliyetsiz trafiğe çıkmak senin başını ağrıtır yine. Polis bi çevirirse tak kitler 2 3 bin tl cezayı. Hem Allah korusun çarpsan birine hesabını nasıl vereceksin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Malum sözlükte konular var. Küçük tiyolar da vermişler. Kurallara uy 5 6 saniyede bir aynaya bak gelen giden var mı diye. İşaretleri biliyosundur zaten ve unutma trafikteki herkes sağırdır kördür ona göre davran
    Edit:düzenleyecektim alıntı yapmışım tekrar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cakma Iphone -- 16 Ekim 2015; 17:34:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Parkla ilgili şöyle bir taktik vermiştim, ben bu taktikle geçtim sonra burda paylaştım birisi daha denemişti, işe yaramıştı.

    quote:

    Dubaya araba arasında yaklaşık 50cm mesafe olcak. Tekerin üstündeki camdan duruş hizasını ayarlayabilirsin. Arka teker dubayla aynı hizaya geldiğinde dur. Direksiyonu tam sağ yapıp geri geri gel, göz kararı biraz geldikten sonra sol aynaya bak, eğer arkadaki 2 dubayı da tam net görebiliyorsan dur. Göremiyosan görebilecek kadar gel. Gördükten sonra direksiyonu tam sol yap ve yine geri geri gelerek park işlemini tamamla. Baktın arkada mesafe kalmadı, biraz da öne alarak parkı tamamla. Kursta yarım saat çalışsan sular seller gibi yaparsın.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.