Şimdi Ara

..direksiyon niye sertleşir....?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
7.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eskisine nazaran direksiyon dönme eğilimi zorlaşıyorsa bunun nededi neler olabilir...

    yada hidrolik bir direksiyon daha yumuşak nasıl yapılır...

    ciddi bir konudur kaynatmıyalım....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkes -- 17 Nisan 2006; 17:46:43 >



  • yumuşatıcı koy. Yumoş marka öneririm

    1-ön lastiklerin havasını kontrol et

    2-hidrolik yağını kontrol et

    bunlarda bi sorun yoksa bi ustaya göster



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackal78 -- 17 Nisan 2006; 15:55:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackal78

    yumuşatıcı koy. Yumoş marka öneririm

    1-ön lastiklerin havasını kontrol et

    2-hidrolik yağını kontrol et

    bunlarda bi sorun yoksa bi ustaya göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    yumuşatıcı koy. Yumoş marka öneririm

    1-ön lastiklerin havasını kontrol et

    2-hidrolik yağını kontrol et

    bunlarda bi sorun yoksa bi ustaya göster



    +1

    Eğer yeni kalın tabanlı lastik aldıysan veya direksiyon simidini spor tiple değiştiysende yapar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiatci

    quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    yumuşatıcı koy. Yumoş marka öneririm

    1-ön lastiklerin havasını kontrol et

    2-hidrolik yağını kontrol et

    bunlarda bi sorun yoksa bi ustaya göster



    +1

    Eğer yeni kalın tabanlı lastik aldıysan veya direksiyon simidini spor tiple değiştiysende yapar..

    Alıntıları Göster
    HEHEHE... YENİ LASTİK !!!!....DOĞRU SEN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMİŞTİN DİMİİİİ...YENİ LASTİKLERDE DİREKSİYONDA SERTLEŞME YAPABİLİR. AMA ZAMANLA GEÇER MERAK ETME




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackal78

    HEHEHE... YENİ LASTİK !!!!....DOĞRU SEN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMİŞTİN DİMİİİİ...YENİ LASTİKLERDE DİREKSİYONDA SERTLEŞME YAPABİLİR. AMA ZAMANLA GEÇER MERAK ETME

    Alıntıları Göster
    Jantlarda önemi... Daha büyük jant taktıysan????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Professional

    Jantlarda önemi... Daha büyük jant taktıysan????

    Alıntıları Göster
    Hmm, tipik bir sertleşme problemi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedikodu

    Hmm, tipik bir sertleşme problemi.


    Alıntıları Göster
    Evet.. özellikle yumuşak hamurlu yeni lastikler takıldıysa bariz hissedilir bu...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Araba soğukken fren tutmuyor
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedikodu

    Hmm, tipik bir sertleşme problemi.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dedikodu

    Hmm, tipik bir sertleşme problemi.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackal78

    quote:

    Orjinalden alıntı: dedikodu

    Hmm, tipik bir sertleşme problemi.





    Alıntıları Göster
    Araç normalden fazla yüklüyse de direksiyon daha sertleşir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolverine

    Araç normalden fazla yüklüyse de direksiyon daha sertleşir.

    Alıntıları Göster
    bu soruyu 98 nissan primerası olan arkadaşım için sormuştum...
    benim aracın direksiyonu pamuk gibi....ayrıca ben önleri değiştirmedim.
    önler sabit kaldı arkaları michelin yaptım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackal78

    HEHEHE... YENİ LASTİK !!!!....DOĞRU SEN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMİŞTİN DİMİİİİ...YENİ LASTİKLERDE DİREKSİYONDA SERTLEŞME YAPABİLİR. AMA ZAMANLA GEÇER MERAK ETME

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    HEHEHE... YENİ LASTİK !!!!....DOĞRU SEN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMİŞTİN DİMİİİİ...YENİ LASTİKLERDE DİREKSİYONDA SERTLEŞME YAPABİLİR. AMA ZAMANLA GEÇER MERAK ETME

    yeni lastikte sürtünme azaldığı için direksiyonda bariz bir yumuşama olur!!!!!!!
    serkes bu skoda konusu nereye gitti kaybolduu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drberti -- 18 Nisan 2006; 21:30:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drberti

    quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    HEHEHE... YENİ LASTİK !!!!....DOĞRU SEN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMİŞTİN DİMİİİİ...YENİ LASTİKLERDE DİREKSİYONDA SERTLEŞME YAPABİLİR. AMA ZAMANLA GEÇER MERAK ETME

    yeni lastikte sürtünme azaldığı için direksiyonda bariz bir yumuşama olur!!!!!!!
    serkes bu skoda konusu nereye gitti kaybolduu

    Alıntıları Göster
    bence eğer çok rahatsız edici şekilde sertlik warsa pompa ya bi baktırmak lazım lastiklerin havasından da büyük ölçüde etkilenir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyalı alli

    bence eğer çok rahatsız edici şekilde sertlik warsa pompa ya bi baktırmak lazım lastiklerin havasından da büyük ölçüde etkilenir...

    Alıntıları Göster
    En önemlisi Direksiyon yağını kontrol et bundan olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drberti

    quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    HEHEHE... YENİ LASTİK !!!!....DOĞRU SEN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMİŞTİN DİMİİİİ...YENİ LASTİKLERDE DİREKSİYONDA SERTLEŞME YAPABİLİR. AMA ZAMANLA GEÇER MERAK ETME

    yeni lastikte sürtünme azaldığı için direksiyonda bariz bir yumuşama olur!!!!!!!
    serkes bu skoda konusu nereye gitti kaybolduu

    Alıntıları Göster
    Benim Bildigim Hidrolik sistemlerde ne olursa olsun Sertlesme olmaz (hiza duyarli hidrolikler haric) Yani Hidroligin amaci zaten az guc harcayarak basinctan yararlanarak Guc elde etmek direksiyona bagli hidrolik motoru zorlanabilir ama bildigim direksiyonda sertlesme olmaz. hidrolik yagini kontrol edilmeli kanaatimce (bu konuda tecrubesizim sadece fikir yurutyorum)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drberti

    quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    HEHEHE... YENİ LASTİK !!!!....DOĞRU SEN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMİŞTİN DİMİİİİ...YENİ LASTİKLERDE DİREKSİYONDA SERTLEŞME YAPABİLİR. AMA ZAMANLA GEÇER MERAK ETME

    yeni lastikte sürtünme azaldığı için direksiyonda bariz bir yumuşama olur!!!!!!!
    serkes bu skoda konusu nereye gitti kaybolduu

    Alıntıları Göster
    HD OLMAYAN ARAÇLARDA, 3-4 YILLIK ESKİ LASTİKLER SERTLEŞTİĞİ İÇİN, YENİ LASTİĞE GÖRE DAHA SERT OLUR VE DİREKSİYON RAHAT DÖNER. EĞER YENİ LASTİK YUMUŞAK HAMURLU İSE DİREKSİYON ÇOK AZ SERTLEŞEBİLİR.
    HİDROLİK DİREKSİYONLU BİR ARAÇTA İSE, LASTİĞİN (ESKİ/YENİ) HAVASI NORMAL OLDUĞU SÜRECE DİREKSİYONUN SERTLİĞİNE HİSSEDİLİR ETKİSİ OLMAZ...

    quote:

    Orjinalden alıntı: drberti

    quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    HEHEHE... YENİ LASTİK !!!!....DOĞRU SEN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMİŞTİN DİMİİİİ...YENİ LASTİKLERDE DİREKSİYONDA SERTLEŞME YAPABİLİR. AMA ZAMANLA GEÇER MERAK ETME

    yeni lastikte sürtünme azaldığı için direksiyonda bariz bir yumuşama olur!!!!!!!
    serkes bu skoda konusu nereye gitti kaybolduu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roverci -- 18 Nisan 2006; 21:40:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    HD OLMAYAN ARAÇLARDA, 3-4 YILLIK ESKİ LASTİKLER SERTLEŞTİĞİ İÇİN, YENİ LASTİĞE GÖRE DAHA SERT OLUR VE DİREKSİYON RAHAT DÖNER. EĞER YENİ LASTİK YUMUŞAK HAMURLU İSE DİREKSİYON ÇOK AZ SERTLEŞEBİLİR.
    HİDROLİK DİREKSİYONLU BİR ARAÇTA İSE, LASTİĞİN (ESKİ/YENİ) HAVASI NORMAL OLDUĞU SÜRECE DİREKSİYONUN SERTLİĞİNE HİSSEDİLİR ETKİSİ OLMAZ...

    quote:

    Orjinalden alıntı: drberti

    quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    HEHEHE... YENİ LASTİK !!!!....DOĞRU SEN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMİŞTİN DİMİİİİ...YENİ LASTİKLERDE DİREKSİYONDA SERTLEŞME YAPABİLİR. AMA ZAMANLA GEÇER MERAK ETME

    yeni lastikte sürtünme azaldığı için direksiyonda bariz bir yumuşama olur!!!!!!!
    serkes bu skoda konusu nereye gitti kaybolduu


    Alıntıları Göster
    2002 206 peugeot'um var. 1-2 aydır bende de sertlik problemi başladı. servisine götürdüm (daha doğrusu kayınpeder götürdü), hidrolik direksiyonun power ünitesi bozulmuş dediler. fiyatı da 800 ytl civarındaymış. sanayiye gittim 650 ytl fiyat çıkardılar ama bu model arabalarda bu arızayı yapmaz, bir hata olmalı tekrar baktır dediler. haftaya başka bir servise götüreceğim. ama hiç bir usta lastiklerin havası, sertliği vs üzerinde durmadı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: resmonse

    2002 206 peugeot'um var. 1-2 aydır bende de sertlik problemi başladı. servisine götürdüm (daha doğrusu kayınpeder götürdü), hidrolik direksiyonun power ünitesi bozulmuş dediler. fiyatı da 800 ytl civarındaymış. sanayiye gittim 650 ytl fiyat çıkardılar ama bu model arabalarda bu arızayı yapmaz, bir hata olmalı tekrar baktır dediler. haftaya başka bir servise götüreceğim. ama hiç bir usta lastiklerin havası, sertliği vs üzerinde durmadı...

    Alıntıları Göster
    Bende de aynı sorun var diyordum sonra servise götürdüm eleman bişey yok dedi ama içime sinmedi sonra serviste benim arabanın aynısından birtanedaha sürdüm anca öyle rahatladım psikolojikte olabilir dikkat etmek lazım. En azından bende öyleydi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byurt

    Bende de aynı sorun var diyordum sonra servise götürdüm eleman bişey yok dedi ama içime sinmedi sonra serviste benim arabanın aynısından birtanedaha sürdüm anca öyle rahatladım psikolojikte olabilir dikkat etmek lazım. En azından bende öyleydi...

    Alıntıları Göster
    lastik havası bende hatta langır langır gidiyodu arabayla çok dolaştığım için dilinden anlıyorum en ufak aksiliği hissetiğim için gittim lastik havalarına baktım cuma günü uzun yol yaptığım için lastik ısınmış ve bende aleti 32 ye ayarlamıştım lastik ısındığı için 35 olmuş bende 32 olsun diye indirdim biraz inik oldu ve o inik hali öyle bi etkilediki arabayı ön konsol angur lungur oynadı çukurlarda


    bugün gittim lastikler soğukken önlere 32 arkalara 33 bastım Alt tarafı bi lastik havası dersin ama okadar fark ettiki vallaha langur lungur düzensiz oynama gitti direksiyon azda olsa biraz hafifledi çünkü ikiside aynı basınçta yüksek hızda titreme gitti. Şimdi bi tek şey kaldı yarıns servise gidecem şu performans düşüşünü soracam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    lastik havası bende hatta langır langır gidiyodu arabayla çok dolaştığım için dilinden anlıyorum en ufak aksiliği hissetiğim için gittim lastik havalarına baktım cuma günü uzun yol yaptığım için lastik ısınmış ve bende aleti 32 ye ayarlamıştım lastik ısındığı için 35 olmuş bende 32 olsun diye indirdim biraz inik oldu ve o inik hali öyle bi etkilediki arabayı ön konsol angur lungur oynadı çukurlarda


    bugün gittim lastikler soğukken önlere 32 arkalara 33 bastım Alt tarafı bi lastik havası dersin ama okadar fark ettiki vallaha langur lungur düzensiz oynama gitti direksiyon azda olsa biraz hafifledi çünkü ikiside aynı basınçta yüksek hızda titreme gitti. Şimdi bi tek şey kaldı yarıns servise gidecem şu performans düşüşünü soracam

    Alıntıları Göster
    lastik havasını düşünmemiştim...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online



    lastik havası bende hatta langır langır gidiyodu arabayla çok dolaştığım için dilinden anlıyorum en ufak aksiliği hissetiğim için gittim lastik havalarına baktım cuma günü uzun yol yaptığım için lastik ısınmış ve bende aleti 32 ye ayarlamıştım lastik ısındığı için 35 olmuş bende 32 olsun diye indirdim biraz inik oldu ve o inik hali öyle bi etkilediki arabayı ön konsol angur lungur oynadı çukurlarda


    bugün gittim lastikler soğukken önlere 32 arkalara 33 bastım Alt tarafı bi lastik havası dersin ama okadar fark ettiki vallaha langur lungur düzensiz oynama gitti direksiyon azda olsa biraz hafifledi çünkü ikiside aynı basınçta yüksek hızda titreme gitti. Şimdi bi tek şey kaldı yarıns servise gidecem şu performans düşüşünü soracam




  • ön düzen den kaynaklanır muhtemelen rotiller eskimiştir direksiyon kutusunda arıza olabilir direksiyon hidrolikse hidrolik arızası olabilir
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.