Şimdi Ara

diamond klima arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
7.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle merhaba arkadaşlar antalyada yaşıyoruz evimizde diamond 9000 btu luk kfr25 modeli bir klima var 2 gün öncesine kadar stabil şekilde çalışıyordu.dün klimayı çalıştırdıktan 2 dk sonra klima iç ünitesindeki pervane durdu ve üflemeyi kesti.daha sonra denedik kapatıp tekrar açtıktan 2 dk sonra tekrar pervane duruyor üfleme kesiliyor fakat klimanın dijital derece göstergesinin altındaki RUN ışığı normal çalışırken devamlı yandığı halde bu şekildeyken devamlı yanıp sönüyor.bir müddet sonrada klima kendini komple kapatıyor.(iç ünitedeki kartın içinden bu olay olmadan önce çıt diye bir ses geliyor ve pervane duruyor)
    sorum bu arkadaşlar eğer yardımcı olabilcek varsa şimdiden teşekkür ederim

    ii forumlar...



  • quote:

    Orjinalden alıntı: sesama

    http://www.klimam.com/diamond.electric.klima.html

    hangisi

    hocam bizim klima bayağı eski yaklaşık 8 yaşında o yüzden burdaki modellerden Diamond Electric Duvar Tipi Klima DSH 09QV II modeline çok benziyor ışıklar falan aynı yerde
  • arkadaşım kliman ilk diamond lardan,diamond antalyanın markası ve ithalatçısı orada.Ararsan sana yardımcı olurlar.Sana erızanıda söyleyeyim büyük ihtimalle dış ünite kartı üzerinde bulunan kompresör rolesinin lehimleri çatlamıştır.Eyer bilgin varsa kontrol et.Ama anlama dersen çok kurcalama cihaz çok güzel yazık edersin .Lara cd.başında As kima var ,Alim bey arkadaşımız olur İzmir den Birol un selamı var de internetten arkadaşımız olur deyim yardımcı olur,diamond un ciğerini bilir ,üstattır kendisi tel:0242 3111389



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbirol -- 8 Eylül 2008; 15:40:29 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbirol

    arkadaşım kliman ilk diamond lardan,diamond antalyanın markası ve ithalatçısı orada.Ararsan sana yardımcı olurlar.Sana erızanıda söyleyeyim büyük ihtimalle dış ünite kartı üzerinde bulunan kompresör rolesinin lehimleri çatlamıştır.Eyer bilgin varsa kontrol et.Ama anlama dersen çok kurcalama cihaz çok güzel yazık edersin .Lara cd.başında As kima var ,Alim bey arkadaşımız olur İzmir den Birol un selamı var de internetten arkadaşımız olur deyim yardımcı olur,diamond un ciğerini bilir ,üstattır kendisi tel:0242 3111389


    çok teşekkür ederim birol bey ilginiz için söylediğiniz yere en kısa zamanda uğruycam




  • diamon klima bende de sorun cıkardı.
  • şöyle ki: arkadaşlar bundan yaklasık 6 ay önce diamond inverter klima aldım.fiyatı 1.700 idi.hersey yolunda calışıyordu taki 1 hafta önce sabah uyandıgımda calıştırmak istedim ve klimadan tık yok.servisi aradım.geldiler içindeki kartı aldılar götürdüler ve 3 gün sonra beni aradılar.voltajdan dolayı klimanın ana kartı yanmış ve garanti kapsamına girmiyormuş.değiştirmek için 300-400 arası bir rakam istediler.ben de su an beklemedeyim.
    şimdi size sormak isterim.benim hatam dışımda klima arızalanıyor ve garanti kapsamında olmasına ragmen garanti içine almıyorlar bu arızayı.bu durumda ben ne yapabilirim? bi fikriniz varsa paylaşırsnız sevinirim.şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dead can dance

    şöyle ki: arkadaşlar bundan yaklasık 6 ay önce diamond inverter klima aldım.fiyatı 1.700 idi.hersey yolunda calışıyordu taki 1 hafta önce sabah uyandıgımda calıştırmak istedim ve klimadan tık yok.servisi aradım.geldiler içindeki kartı aldılar götürdüler ve 3 gün sonra beni aradılar.voltajdan dolayı klimanın ana kartı yanmış ve garanti kapsamına girmiyormuş.değiştirmek için 300-400 arası bir rakam istediler.ben de su an beklemedeyim.
    şimdi size sormak isterim.benim hatam dışımda klima arızalanıyor ve garanti kapsamında olmasına ragmen garanti içine almıyorlar bu arızayı.bu durumda ben ne yapabilirim? bi fikriniz varsa paylaşırsnız sevinirim.şimdiden teşekkürler.

    Eğer gerçekten voltajdan ise elektrik idaresi bunun faturasını ödeyecek.




  • yani yandıgı tarihte tedastan kaynaklı bir hata varsa bu ücreti karsılayacak mı diyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dead can dance

    şöyle ki: arkadaşlar bundan yaklasık 6 ay önce diamond inverter klima aldım.fiyatı 1.700 idi.hersey yolunda calışıyordu taki 1 hafta önce sabah uyandıgımda calıştırmak istedim ve klimadan tık yok.servisi aradım.geldiler içindeki kartı aldılar götürdüler ve 3 gün sonra beni aradılar.voltajdan dolayı klimanın ana kartı yanmış ve garanti kapsamına girmiyormuş.değiştirmek için 300-400 arası bir rakam istediler.ben de su an beklemedeyim.
    şimdi size sormak isterim.benim hatam dışımda klima arızalanıyor ve garanti kapsamında olmasına ragmen garanti içine almıyorlar bu arızayı.bu durumda ben ne yapabilirim? bi fikriniz varsa paylaşırsnız sevinirim.şimdiden teşekkürler.

    Kart yüksek voltaj dan kaynaklanan bir arızadan dolayı zarar görmüşse garanti kapsamı dışındadır.Bu doğrultuda servis raporu düzenlenip,tedaşa müracat etmeniz durumunda ,arızayı Tedaş üslenmek zorunda ,tabi tüketici kanunları gereği.Bunun içinde arızanın oluş zamanın da bulunduğunuz bölgede farklı yerlrden böyle talepler olup olmadığına da bakarlar kanatindeyim.

    Bu inverter de elektrik tesisat işinin 2. bir ayağı daha var,kart arızaları konusunda.Sağlam topraklama,yani klimanın besleme hattında topraklamanızın sağlam olması lazım..Bununla beraber karta bu tür zararlar bazende gevşek elektrik kablolarında da kaynaklanır.Yani evinizdeki iç tesisat veya panodaki tesisatlar.Gevşeklikler bu tarz yüksek enerji çeken elektrikli ürünler için büyük sıkıntıdır.İnverter makinelerdeki elektronik ağırlıklı kontrol sistemlerinden dolayı çok kısa sürelide olsa arklanma kar zarar görür.

    Yani işin özü hassas makineler için,sağlam elektrik beslemesi.

    Kimse yanlış anlamasın bu arada firma korumacılık falan değil bu yazdıklarımız.Ben bu güne kadar gördüğüm kart arızalarının %99 nun elektrik hattındaki düzensizliklerden kaynaklandığına yüzlerce kez şahitimdir.Elektrik düzgünse en dandik klima bile yıllarca sorunsuz çalışır.Elektronik kartta bir sıkıntı olsa 1-2 gün içerisinde ortaya çıkar.Hatta ilk başta bile çıkar.




  • birol bey cok tesekkürler.yukarıda sorun yasayan arkadas gibi ben de antalyada yaşıyorum.o arkadası as klima ya yönlendirdiniz diye ben de bugun ugradım oraya bana yol göstermeleri için.cok yardımsever davrandılar.bunun için size ve onlara ayrıyeten tesekkür ederim.
    sorunu cözmeye calısacagım.tedas a ugrayacagım ardından tükoder e basvuracagım.bakalım sonuc nasıl gelişecek.sonuclanınca buraya yeniden yazarım.
    en azından bu sıkıntıyla karsılacak arkadaslara da yol göstermiş oluruz. :)
  • ilaveten bir sey daha sormak isterim. o gün elektrik düzensizliğinden dolayı evimde sadece klima arızalandı.camasır makinesi ,buzdolabı gibi diğer elektronik ürünlere hiç bir zarar gelmedi.akıllı klima diye aldım ama aklı cabuk karıştı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.