Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.307
Cevap
40
Favori
903.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun. Süper bir değişim. Önce sen anlat, 850'yi kaça sattın, S60'ı kaça aldın ve S60'ı sürerken ne hissetmektesin, nasıl farklar var? Ve ikinci el Volvo piyasası hakkında görüşlerin nedir?
    (Listemizi güncelledik )

    quote:

    Orjinalden alıntı: volvo850GLT
    Sevgili arkadaşlar;
    6 senedir kullandığım 10 yaşında ki(230.000km) 850 GLT`mi satıp 2003 model S60T satın aldım. Yeni arabam 105.000km`de,içi bej dışı füme renkte.Uzun zamandır Volvo kullanmama rağmen S60 hakkında fazla bilgi sahibi değilim.Fikirlerinizi ve varsa deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    topgear.......... : 2005, S40 1.6D, gümüş gri, Sofya
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    volvo850GLT... : 2003, S60 2.0T, Füme, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4, 2.0, gri, Ankara
    poyrasimu...... : 2001, S40, 2.0T, metalik gri, İstanbul
    Hokka ........... : 2001, S40 1.8, metalik gri, İstanbul
    djarume black. : 2000, S40 2.0T, siyah, Antalya
    RealShark....... : 2000, S40, 2.0T, Bordo, İzmir-Ankara
    decsan........... : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara




  • VOLVO SAHİPLERİ İÇİN KIŞA HAZIRLANMA FIRSATI
    VOLVO SAHİPLERİ İÇİN BU KIŞ ÇOK DAHA AVANTAJLI VE ÇOK DAHA GÜZEL GEÇECEK. ÇÜNKÜ VOLVO SERVİSLERİNDE ONLARI KIŞA ÖZEL FIRSATLAR BEKLİYOR. SİZ DE VOLVO'NUZU EN YAKIN YETKİLİ SERVİSİNİZE GETİRİN, ORİJİNAL VOLVO YEDEK PARÇA VE BAKIM İŞÇİLİKLERİNDE % 20, AKSESUARDA % 10 İNDİRİMDEN YARARLANIN, KIŞA İÇİNİZ RAHAT GİRİN.

    Bu haber üzerine aracımın 40 bin bakımında yaptırmak istediklerimin listesini Volvo yetkili servislerine yazıp fiyat teklifi istedim. %20 indirimli olarak 850ytl gibi bir fiyat teklif ettiler. Aynı işler için Bosch Car'dan 550ytl teklif almıştım. Muhtemelen Bosch Car'a gideceğim. Sonucu yine yazarım.
  • Merhaba, C70 bencede çok güzel bir seçim ama 13000€ banada biraz düşük geldi. Aracımı daha yeni aldığım için neredeyse tüm Volvo piyasasını biliyorum ve C70'lerle çok ilgilendim. Ama en uygun bulduğum araç 37-38000 YTL civarındaydı. Eğer o temiz bir araçsa kaçırmayın derim naçizane...
  • Merhaba, C70 bencede çok güzel bir seçim ama 13000€ banada biraz düşük geldi. Aracımı daha yeni aldığım için neredeyse tüm Volvo piyasasını biliyorum ve C70'lerle çok ilgilendim. Ama en uygun bulduğum araç 37-38000 YTL civarındaydı. Eğer o temiz bir araçsa kaçırmayın derim naçizane...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    Birim konusunda atmayayım 185/65/15 ise sırasıyla taban genişliği, boy ve jantın çapı oluyor. Aslında büyük lastik demek ikinci sırada yer alan boy veya en demek. Ben de ilk önce şaşırmıştım taban genişliğinin 185 olmasına, çoğu güncel araçta 205 diye, ama benim araç 1.6 205 tabanı zor harekete geçirir Günün moda ölçüleri ise 205/55/16. Bildiğim kadarıyla 55 ene sahip Volvo yok. Konfor için önemli olan öncelikle boy/en, yani ikinci rakam. Lastiğin boyu ne kadar büyük olursa çukur, tümsek o kadar az hissedilir. T4lerde ise sanırım 17 jant var. 17 jant yol tutuşu artırır ama konfordan biraz kırpar. Ancak süratli araçlarda yol tutuş daha önemli olduğu için normaldir.
    Bir de hız değerleri var. H: max. 210 km/s hız, T: max. 190 km/s hıza dayanıklı.
    Ayrıca M (Mud) çamurda gidebilir, S (Snow) kar lastiği demek.

    dostum bizim araçta 205/55/15var, ayrıca T4 lerde kullanılan jant boyutu 16inch, volvo yanaktan çok feragat etmediği için konfor konusunda çok fazla taviz vermiyor , ve üstünde orjinal olarak kullanılan lastiklerde 240km/h a kadar dayanıklı, en azından s40 2.0t için öyle, benim aracın stepnesi 175/55/15 bu arada , volvo araçlarda geçici stepne kullanıyor, ve bu geçici stepneyle 30 km üzerinde yol katedilmesini tavsiye etmiyor, bilgilerinize ek olsun




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    VOLVO SAHİPLERİ İÇİN KIŞA HAZIRLANMA FIRSATI
    VOLVO SAHİPLERİ İÇİN BU KIŞ ÇOK DAHA AVANTAJLI VE ÇOK DAHA GÜZEL GEÇECEK. ÇÜNKÜ VOLVO SERVİSLERİNDE ONLARI KIŞA ÖZEL FIRSATLAR BEKLİYOR. SİZ DE VOLVO'NUZU EN YAKIN YETKİLİ SERVİSİNİZE GETİRİN, ORİJİNAL VOLVO YEDEK PARÇA VE BAKIM İŞÇİLİKLERİNDE % 20, AKSESUARDA % 10 İNDİRİMDEN YARARLANIN, KIŞA İÇİNİZ RAHAT GİRİN.

    Bu haber üzerine aracımın 40 bin bakımında yaptırmak istediklerimin listesini Volvo yetkili servislerine yazıp fiyat teklifi istedim. %20 indirimli olarak 850ytl gibi bir fiyat teklif ettiler. Aynı işler için Bosch Car'dan 550ytl teklif almıştım. Muhtemelen Bosch Car'a gideceğim. Sonucu yine yazarım.

    en mantıklısı olur, :) yetkili servislerin indirimi biraz göz boyama oluyor, bizde uzun süredir ulusoy servise kazıklandığımız için biliyorum ama, insan bi girdimi çıkaramıyoda aracı yetkli servisten , 170bin bakımına daha geçen ay 550ytl ödedik




  • Teşekkür ederim,850`nin üstüne 26000ytl ödedim.İki araç arasında ki en büyük fark hızlanma(turbo farkı) ve yol tutuşu.850 daha hantaldı,virajlarda pek iyi değildi(haksızlık etmeyelim aralarında 7 yaş ve 125.000km vardı).S60 uzun zamandır almayı düşündüğüm bir araçtı.Başka hiç bir markaya bakmadım ve S60`da karar kıldım.Volvo`ya binen,bir daha başka araca binemez dedikleri gerçekten doğruymuş.İkinci el piyasasına gelince,aynı sınıftaki araçlardan daha hesaplı,bunun nedeni bence herkesin BMW,Mercedes peşinde olması,bu da bizim gibi Volvo severlerin çok kaliteli ve sağlam bir araca sahip olmasını kolaylaştırıyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    Hayırlı olsun. Süper bir değişim. Önce sen anlat, 850'yi kaça sattın, S60'ı kaça aldın ve S60'ı sürerken ne hissetmektesin, nasıl farklar var? Ve ikinci el Volvo piyasası hakkında görüşlerin nedir?
    (Listemizi güncelledik )

    quote:

    Orjinalden alıntı: volvo850GLT
    Sevgili arkadaşlar;
    6 senedir kullandığım 10 yaşında ki(230.000km) 850 GLT`mi satıp 2003 model S60T satın aldım. Yeni arabam 105.000km`de,içi bej dışı füme renkte.Uzun zamandır Volvo kullanmama rağmen S60 hakkında fazla bilgi sahibi değilim.Fikirlerinizi ve varsa deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    topgear.......... : 2005, S40 1.6D, gümüş gri, Sofya
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    volvo850GLT... : 2003, S60 2.0T, Füme, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4, 2.0, gri, Ankara
    poyrasimu...... : 2001, S40, 2.0T, metalik gri, İstanbul
    Hokka ........... : 2001, S40 1.8, metalik gri, İstanbul
    djarume black. : 2000, S40 2.0T, siyah, Antalya
    RealShark....... : 2000, S40, 2.0T, Bordo, İzmir-Ankara
    decsan........... : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara







  • Kış bakımı ve servis olayına gelince;
    Bu bakım olayı bence ne yaptıracağınıza bağlıdır.. Kış bakımı dediğiniz aslında çokda zor birşey olmamakla beraber herhangi bir serviste yapılabilir.. Nedir yağa bakılır, suya bakılır, antifiriz atılır ve yürür aksam kontrolden geçirilir.. Bu tip bir bakım için servise yüksek ücretler ödemeye bence hiç gerek yoktur çünkü sadece basit işlemlerden ibaret. Yani her servis hiçbir risk olmadan halledebilir. Fakat eğer aracınızın balatası fln değişicekse veya bir şikayetiniz varsa, periyodik bakımı geldiyse servisten şaşmayın derim. Araçtaki problemlerde Volvo Servisleri dışındaki servisler aracı daha kötü duruma getirebilir, mesela elektrikle ilgili olduğunu düşündüğünüz problemlerde kesinlikle servise gidin çünkü çoğu durumda aslında elektrik problemi yoktur, basit bir yazılım probleminden ibarettir.. Dışarda problemi çözemez boşuna orjinal sistemi değiştirme v.b. saçma işlemler yaparlar.. Bilgilerinize..




  • Tekrar: süper bir değişim.
    Ülkemizde Volvolar da Mercedes, BMW, Audi kadar sevilseydi, bu rakamlara gerek sıfır, gerekse ikinci elde zor Volvo binerdik Focusun fiyatı bile gelmiş S40'a dayanmış. A3 ise C30dan %50 daha pahalı Volvo sevmekle doğru yapmışız

    quote:

    Orjinalden alıntı: volvo850GLT
    Başka hiç bir markaya bakmadım ve S60`da karar kıldım.Volvo`ya binen,bir daha başka araca binemez dedikleri gerçekten doğruymuş.İkinci el piyasasına gelince,aynı sınıftaki araçlardan daha hesaplı,bunun nedeni bence herkesin BMW,Mercedes peşinde olması,bu da bizim gibi Volvo severlerin çok kaliteli ve sağlam bir araca sahip olmasını kolaylaştırıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX


    Kış bakımı ve servis olayına gelince;
    Bu bakım olayı bence ne yaptıracağınıza bağlıdır.. Kış bakımı dediğiniz aslında çokda zor birşey olmamakla beraber herhangi bir serviste yapılabilir.. Nedir yağa bakılır, suya bakılır, antifiriz atılır ve yürür aksam kontrolden geçirilir.. Bu tip bir bakım için servise yüksek ücretler ödemeye bence hiç gerek yoktur çünkü sadece basit işlemlerden ibaret. Yani her servis hiçbir risk olmadan halledebilir. Fakat eğer aracınızın balatası fln değişicekse veya bir şikayetiniz varsa, periyodik bakımı geldiyse servisten şaşmayın derim. Araçtaki problemlerde Volvo Servisleri dışındaki servisler aracı daha kötü duruma getirebilir, mesela elektrikle ilgili olduğunu düşündüğünüz problemlerde kesinlikle servise gidin çünkü çoğu durumda aslında elektrik problemi yoktur, basit bir yazılım probleminden ibarettir.. Dışarda problemi çözemez boşuna orjinal sistemi değiştirme v.b. saçma işlemler yaparlar.. Bilgilerinize..


    efet haklısın mesela bizim aracın beyni, 10bin kmde 2-3kez hata sinyali veriyor, bu da periyodik bakımlarda araç pc ye bağlanınca ortaya çıkıyor, ama dragta rollingte en ufak bir performans düşüklüğü yok önemli olan da bu, yeterki araç yürüsün, turbo borusuna zeval gelmesin. volvolarda dayanıklı olmakla beraber, siz yinede turboyu çok zorlamayın. benim gibi çarşıda turbo şöleni vericem diye uzun süre devir kesici gösterirseniz turbo borusu zarar görüyor aracın ,yanılmıyorsam 50ytl civarında bir parça




  • quote:

    Orjinalden alıntı: djarume black


    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX


    Kış bakımı ve servis olayına gelince;
    Bu bakım olayı bence ne yaptıracağınıza bağlıdır.. Kış bakımı dediğiniz aslında çokda zor birşey olmamakla beraber herhangi bir serviste yapılabilir.. Nedir yağa bakılır, suya bakılır, antifiriz atılır ve yürür aksam kontrolden geçirilir.. Bu tip bir bakım için servise yüksek ücretler ödemeye bence hiç gerek yoktur çünkü sadece basit işlemlerden ibaret. Yani her servis hiçbir risk olmadan halledebilir. Fakat eğer aracınızın balatası fln değişicekse veya bir şikayetiniz varsa, periyodik bakımı geldiyse servisten şaşmayın derim. Araçtaki problemlerde Volvo Servisleri dışındaki servisler aracı daha kötü duruma getirebilir, mesela elektrikle ilgili olduğunu düşündüğünüz problemlerde kesinlikle servise gidin çünkü çoğu durumda aslında elektrik problemi yoktur, basit bir yazılım probleminden ibarettir.. Dışarda problemi çözemez boşuna orjinal sistemi değiştirme v.b. saçma işlemler yaparlar.. Bilgilerinize..


    efet haklısın mesela bizim aracın beyni, 10bin kmde 2-3kez hata sinyali veriyor, bu da periyodik bakımlarda araç pc ye bağlanınca ortaya çıkıyor, ama dragta rollingte en ufak bir performans düşüklüğü yok önemli olan da bu, yeterki araç yürüsün, turbo borusuna zeval gelmesin. volvolarda dayanıklı olmakla beraber, siz yinede turboyu çok zorlamayın. benim gibi çarşıda turbo şöleni vericem diye uzun süre devir kesici gösterirseniz turbo borusu zarar görüyor aracın ,yanılmıyorsam 50ytl civarında bir parça


    Kardeş araç yürüsün önemli olan o ama bence şu bilgisayar işini hallettir derim.. Yazılım hatasından mali açıdan bir problem çıkmaz, parça yakma, çipin hasar görmesi gibi bişi olmaz fakat birgün yolda kalırsan hiç şaşırmam.. Araç kendini kitleyebilir bir anda, yada hiç çalışmayabilir birgün busefer çekici üstünde gidersin.. Sen sen ol aracın uyarılarına kulak ver ve en yakın servise götür yoksa çok sakat bir yerde numara çeker götürmediğine pişman olursun..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX


    quote:

    Orjinalden alıntı: djarume black


    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX


    Kış bakımı ve servis olayına gelince;
    Bu bakım olayı bence ne yaptıracağınıza bağlıdır.. Kış bakımı dediğiniz aslında çokda zor birşey olmamakla beraber herhangi bir serviste yapılabilir.. Nedir yağa bakılır, suya bakılır, antifiriz atılır ve yürür aksam kontrolden geçirilir.. Bu tip bir bakım için servise yüksek ücretler ödemeye bence hiç gerek yoktur çünkü sadece basit işlemlerden ibaret. Yani her servis hiçbir risk olmadan halledebilir. Fakat eğer aracınızın balatası fln değişicekse veya bir şikayetiniz varsa, periyodik bakımı geldiyse servisten şaşmayın derim. Araçtaki problemlerde Volvo Servisleri dışındaki servisler aracı daha kötü duruma getirebilir, mesela elektrikle ilgili olduğunu düşündüğünüz problemlerde kesinlikle servise gidin çünkü çoğu durumda aslında elektrik problemi yoktur, basit bir yazılım probleminden ibarettir.. Dışarda problemi çözemez boşuna orjinal sistemi değiştirme v.b. saçma işlemler yaparlar.. Bilgilerinize..


    efet haklısın mesela bizim aracın beyni, 10bin kmde 2-3kez hata sinyali veriyor, bu da periyodik bakımlarda araç pc ye bağlanınca ortaya çıkıyor, ama dragta rollingte en ufak bir performans düşüklüğü yok önemli olan da bu, yeterki araç yürüsün, turbo borusuna zeval gelmesin. volvolarda dayanıklı olmakla beraber, siz yinede turboyu çok zorlamayın. benim gibi çarşıda turbo şöleni vericem diye uzun süre devir kesici gösterirseniz turbo borusu zarar görüyor aracın ,yanılmıyorsam 50ytl civarında bir parça


    Kardeş araç yürüsün önemli olan o ama bence şu bilgisayar işini hallettir derim.. Yazılım hatasından mali açıdan bir problem çıkmaz, parça yakma, çipin hasar görmesi gibi bişi olmaz fakat birgün yolda kalırsan hiç şaşırmam.. Araç kendini kitleyebilir bir anda, yada hiç çalışmayabilir birgün busefer çekici üstünde gidersin.. Sen sen ol aracın uyarılarına kulak ver ve en yakın servise götür yoksa çok sakat bir yerde numara çeker götürmediğine pişman olursun..


    yok hocam anlatamadım ben, servis bu sinyalleri görüp kontrol ediyor zaten , elektronik aksam teferruatlı olduğu için yapıyor araçlar bu tür uyarılar , araca sıkıntı vermeyen ufak ayrıntılar bunlar




  • merhaba arkadaslar ben de araniza katilmak isterim. iki hafta oldu 2004 volvo S40 1.6 calssic lacivert bir arabam oldu.
    fakat malesef bugun bir porsche Chayenne arabaya arkadan vurdum ve aksam uzeri ulusoy servise biraktim.
    yine de volvo sahibi olmak ozel hissettiyor. kaput degisecek gibi gorunuyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tk261

    merhaba arkadaslar ben de araniza katilmak isterim. iki hafta oldu 2004 volvo S40 1.6 calssic lacivert bir arabam oldu.
    fakat malesef bugun bir porsche Chayenne arabaya arkadan vurdum ve aksam uzeri ulusoy servise biraktim.
    yine de volvo sahibi olmak ozel hissettiyor. kaput degisecek gibi gorunuyor


    Öncelikle, geçmiş olsun diyorum.. Aracının kaza fotoğrafı varsa koyabilirsen seviniriz, porsche de olan hasarı ve Volvo da olan hasarı görmek amacıyla.. Umarım çok hasar yoktur?
  • tk261,
    Hayırlı olsun, geçmiş olsun ve aramıza hoşgeldiniz.
    Aracınız kaç kmde ve nereden kaça aldınız, yazarsanız seviniriz; tabii bir de servis işlemlerini ve faturayı merak etmekteyiz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX
    quote:

    Orjinalden alıntı: tk261
    merhaba arkadaslar ben de araniza katilmak isterim. iki hafta oldu 2004 volvo S40 1.6 calssic lacivert bir arabam oldu.
    fakat malesef bugun bir porsche Chayenne arabaya arkadan vurdum ve aksam uzeri ulusoy servise biraktim.
    yine de volvo sahibi olmak ozel hissettiyor. kaput degisecek gibi gorunuyor

    Öncelikle, geçmiş olsun diyorum.. Aracının kaza fotoğrafı varsa koyabilirsen seviniriz, porsche de olan hasarı ve Volvo da olan hasarı görmek amacıyla.. Umarım çok hasar yoktur?


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    topgear.......... : 2005, S40 1.6D, gümüş gri, Sofya
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    tk261.............. : 2004, S40 Classic 1.6, lacivert, İstanbul
    volvo850GLT... : 2003, S60 2.0T, Füme, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4, 2.0, gri, Ankara
    poyrasimu...... : 2001, S40, 2.0T, metalik gri, İstanbul
    Hokka ............ : 2001, S40 1.8, metalik gri, İstanbul
    djarume black. : 2000, S40 2.0T, siyah, Antalya
    RealShark........ : 2000, S40, 2.0T, Bordo, İzmir-Ankara
    decsan............ : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    tk261,
    Hayırlı olsun, geçmiş olsun ve aramıza hoşgeldiniz.
    Aracınız kaç kmde ve nereden kaça aldınız, yazarsanız seviniriz; tabii bir de servis işlemlerini ve faturayı merak etmekteyiz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX
    quote:

    Orjinalden alıntı: tk261
    merhaba arkadaslar ben de araniza katilmak isterim. iki hafta oldu 2004 volvo S40 1.6 calssic lacivert bir arabam oldu.
    fakat malesef bugun bir porsche Chayenne arabaya arkadan vurdum ve aksam uzeri ulusoy servise biraktim.
    yine de volvo sahibi olmak ozel hissettiyor. kaput degisecek gibi gorunuyor

    Öncelikle, geçmiş olsun diyorum.. Aracının kaza fotoğrafı varsa koyabilirsen seviniriz, porsche de olan hasarı ve Volvo da olan hasarı görmek amacıyla.. Umarım çok hasar yoktur?


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    topgear.......... : 2005, S40 1.6D, gümüş gri, Sofya
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    tk261.............. : 2004, S40 Classic 1.6, lacivert, İstanbul
    volvo850GLT... : 2003, S60 2.0T, Füme, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4, 2.0, gri, Ankara
    poyrasimu...... : 2001, S40, 2.0T, metalik gri, İstanbul
    Hokka ............ : 2001, S40 1.8, metalik gri, İstanbul
    djarume black. : 2000, S40 2.0T, siyah, Antalya
    RealShark........ : 2000, S40, 2.0T, Bordo, İzmir-Ankara
    decsan............ : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara




    Merhabalar,

    3-4 ay önce araba almaya karar verdiğimde ilk baktığım arabayı aldım. Hatta o kadar ilginçtir ki adam gibi arabayı göstermedim bile...

    Aldığım araba: S40 - 1997 Model, 2.000 Motor, Otomatik, Siyah, Deri Koltuk, arabamda hız sabitleyicisi ile hafızalı koltuk eksik. Arabayı 129.000 KM de aldım, şu anda 136.000KM de, aldığımdan bu yana hiç bir şey yapmadım ki arabanın 120.000 bakımı yapılmamıştı. Arabayı galeriden aldım (izmit) ön tarafında çok taş izi var. sol ön çamurluk ta çekiç izleri var ve sol aks ı kırmış ilk sahibi (bende 2. sahibiyim) (ilk sahibi istanbul da avukat, S40 ı satıp, 0 S80 almış zaten Volvo dan başkasına binemem diyor)

    İnternette araştırma yaparken denk geldi, konunun ilk 6 sayfasındaki açıklamaları okudum, sonuna kadar da okuyacağım.

    İnternette araştırma yapıyordum demiştim, araştırdığım konu şu: arabam 97 model ve far aynaları iyi göstermiyor, değiştirme yi düşünüyorum. 2004 model far takabilirmiyim sizce? kasa aynı olduğu için uyar diye düşünüyorum ama siz ne dersiniz?

    Bu arada arabamı aldığımdan sonra zaman içinde ne durumda olduğunu anladım, (ilk görüşte aşk, zamanla geçti ) ön takım bitmiş, direksiyon pompası arızalı, 120.000 bakımı yapılmamış, sol ön tekerlek yarım cm ileride, fren diskleri ve balataları sorunlu, araç ile 80KM/Hız ve üzerinde sabit hızda giderken ABS devre dışı kalıyor, araç sollarken gaza yüklendiğimde Katalizatör (tam adını bilemiyorum) yanım sönüyor ve arabayı silkeliyor vs. vs. sonuç olarak arabayı satayım başka bir şey alayım diye düşündüm, biraz da gaz verdiler... sonra arabamın yanına gittiğimde baktık ve kaldım, yani vaz geçtim... bu olay 5-6 defa oldu

    şu anda arabamı bir özel servise verdim 3 gündür orada (bu arada ilk defa arabamı özlüyorum, bir hastalık oldu bende, abartacağım belki ama malıma kıymet vermeyen biri olarak bazen camdan arabamı izliyorum neyse...), servisin sahipleri ile anlaştık, arabamın benzin deposuna kadar sökecekler, bakım ve tamiri yapılacak ayrıca boyayı kazıyacaklar ve komple boyanacak, camlarına en ince film den yaptıracam (yazın deri yakıyor) herşey için 2.000YTL lik çek verdim... Dedikleri: "Arabanı 10 gün sonra sıfır gibi alacaksın" ayrıca Sıralı Sistem LPG taktırıyorum 1.800YTL ye.....

    ondan sonra Xenon far ve 2004 model sinyal ile far alacağım... ancak far ı Altunizade de yetkili servise sordum tanesine 550YTL dedi biraz fazla geldi, uyarsa eğer daha ucuzunu nereden bulurum ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sozen41 -- 4 Aralık 2006; 0:39:35 >




  • sozen41 aramıza hoşgeldin,
    Yazdıklarına gelince; araç, kilometresi az olmasına rağmen görünen o ki kötü kullanılmış. Doğrusunu yapmış bakıma çekmişsin, çıktığında keyif alacağından eminim.
    Soruna gelince; bence neden uymasın. Bildiğim kadarıyla arada geçen sürede kasada, farda değil, sadece iç mekanda, donanımda filan birkaç değişiklik oldu. Tabii en iyisi servise sormak.
    Ek: Far için bir de Bosch Türkiye'nin sayfasını gezebilirsin, hatırlamıyorum ama daha uyguna Bosch marka olabilir. Bosch ürünleri hangi marka ve modele göre üretilmişse ona göre kodlandırılmışlar, bu bilgiler ve fiyatları veb sayfalarında var.

    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    topgear.......... : 2005, S40 1.6D, gümüş gri, Sofya
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    tk261.............. : 2004, S40 Classic 1.6, lacivert, İstanbul
    volvo850GLT... : 2003, S60 2.0T, füme, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4, 2.0, gri, Ankara
    poyrasimu...... : 2001, S40, 2.0T, metalik gri, İstanbul
    Hokka ............ : 2001, S40 1.8, metalik gri, İstanbul
    djarume black. : 2000, S40 2.0T, siyah, Antalya
    RealShark........ : 2000, S40, 2.0T, bordo, İzmir-Ankara
    decsan............ : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara
    sozen41.......... : 1997, S40 2.0, siyah, İzmit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 5 Aralık 2006; 3:07:51 >




  • Arkadaşlar Ağustos ayında s40 1.6 d almıştım ve araçı yokuşta
    kaldırmakta sorun yaşıyordum ve son hızdada 170 in üstüne
    çıkamamıştım geçen hafta gene yokuşta uğraşırken baskı balatadan
    koku gelmeye başladı ve servise gidip durumu anlattım test sürüşü
    diğer araçla karşılaştırma ve saire araç bilgisayarı sorun vermiyor
    gayette iyi hızlanıyor sorun olmaya bilir derken motor kapagınıda
    açtı ve gaz verdim Adam hemen durdurdu beni bir şeyleri yerine oturttu
    birde ne göreyim 2000 devirde kalkmaya nazlanan araç 1500 devirde pati
    çekiyor.Meğer turbo hortumu tam oturmamış turbo hava alıyor ve tam
    verimli kullanılamıyormuş
    Bir yandan araçta bir sorun bulunmasına sevindim diğer yandan
    baskı balatayı düşünmeye başladım hata bende değildi turbo hortumu
    tam oturtulmamış bir araçı bana teslim etmişler ve araçı kaldırmaya uğraşırken
    baskı balata zorlanmıştı Şimdi baskı balatanın garantiden değişmesini talep
    ettim bugun yarin kesin sonucu bildirecekler (balata değişimine pek yanaşmıyorlar)
    Şİmdi sorum arkadaşlar bu turbo hortumunun hava almasından başka
    kısımlarda zarar görmüşmüdür baskı balatanın garantiden değişmesi
    için ne yapabilirim
    Yardımcı olacak herkese şimdiden teşekkür ederim

    hortum takıldıktan sonraki izlenimleri

    1700 devirden sonra araç koltuğa yaslıyor hafif yokuş yukarı 190 görüyor
    (düzde kesin 200 ü geçer) ve yokuş kalışları 1500 devirde bile kolaca
    ve motoru ısıtmadan yapılabiliyor.

    turbo hava alırken yaşadığım sorunlar yokuş yukarı kalkışın zorluğu
    ve 170 in üzerine çıkamamak birde turbo 2300 devirden sonra kendini
    gösteriyordu ve 3200 gibi sonlanıyordu şimdi olması gereken 1700 devirden
    itibaren 4000 e kadar çok canlı
    şehir içi yakıt değerleride yüksekti zannedersem onlarda düşecek



    Arkadaşlar sıfır alınmış bir araçta böyle bir sorunu tespit etmek
    çok zor motor o kadar güçlüki arızalı halde bile 7000 km yolu 1 2
    yokuş kaldırma hariç rahat yaptım yeni 1.6 110 bg dizel bir araç hafif
    yokuş yukarı bile rahat 190 yapması lazım ve kesin 1500 -1700 devir
    arasında rahat yokuş yukarı kalkması lazım bunları yapmıyorsa turbosunu
    kontrol ettirin çünkü araç soğukken yokuşta kaldırmam gerekmeseydi
    sorunu anlamayacaktım normal deyip kullanacaktım. 1.3 cdti corsa ile
    20000 km yapmış olmama rağmen Acemi dizelcide değilim ama
    Bu sorunların volvonun kasasının ağırlığından olduğunu düşünüyordum

    Herkese sorunsuz günler dilerim

    Volvo onlara olan güvenimide sarstı oda ayrı




  • sahin_k12345,
    Volvo baskı balatayı değişmezse tüketici mahkemesine dava açacaksın. Sanırım hatalı araçtan dolayı. Servisten turbo hortumunun yerine oturtulduğunu, alınalıberi yaşadığın şikayetin bunun üzerine giderildiğini belirten bir yazı al. Baskı balatan normalden fazla aşınmışsa mümkünse bunu Volvo'nun tespit ettiğine dair yazıyı da al. Aksi halde mahkeme yoluyla tespit edilecek. Sonra da bir avukat aracılığıyla tüketici mahkemesine başvur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 4 Aralık 2006; 21:50:55 >
  • hesheit ilgin için çok teşekkür ederim...

    bir şey soracağım, Volvo nun (yetkili servisleri dışında) tüm yedek parçalarını bulabileceğim bir ya da bir kaç yer varmı ? :) Bu arada Bosch da Volvo farı bulamadım, far silecekleri ve mekanizmaları var :)
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.