Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.308
Cevap
40
Favori
903.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun kardeş, sorunun bulunmasına sevindim.. Bizim servisde bu tip tüm değişimleri garantiye sokuyorlar belkide yakın bir tanıdığımızın olduğu için olabilir fakat tüm servislerin ellerinden geldiği kadar yardımcı olacağına inanıyorum.. Volvo parça çıkışı arızalı olmuş diye tutanak tutarsa, mahkeme falan gerekmeden değiştirilir diye düşünüyorum..
    quote:

    Orjinalden alıntı: sahin_k12345

    Arkadaşlar Ağustos ayında s40 1.6 d almıştım ve araçı yokuşta
    kaldırmakta sorun yaşıyordum ve son hızdada 170 in üstüne
    çıkamamıştım geçen hafta gene yokuşta uğraşırken baskı balatadan
    koku gelmeye başladı ve servise gidip durumu anlattım test sürüşü
    diğer araçla karşılaştırma ve saire araç bilgisayarı sorun vermiyor
    gayette iyi hızlanıyor sorun olmaya bilir derken motor kapagınıda
    açtı ve gaz verdim Adam hemen durdurdu beni bir şeyleri yerine oturttu
    birde ne göreyim 2000 devirde kalkmaya nazlanan araç 1500 devirde pati
    çekiyor.Meğer turbo hortumu tam oturmamış turbo hava alıyor ve tam
    verimli kullanılamıyormuş
    Bir yandan araçta bir sorun bulunmasına sevindim diğer yandan
    baskı balatayı düşünmeye başladım hata bende değildi turbo hortumu
    tam oturtulmamış bir araçı bana teslim etmişler ve araçı kaldırmaya uğraşırken
    baskı balata zorlanmıştı Şimdi baskı balatanın garantiden değişmesini talep
    ettim bugun yarin kesin sonucu bildirecekler (balata değişimine pek yanaşmıyorlar)
    Şİmdi sorum arkadaşlar bu turbo hortumunun hava almasından başka
    kısımlarda zarar görmüşmüdür baskı balatanın garantiden değişmesi
    için ne yapabilirim
    Yardımcı olacak herkese şimdiden teşekkür ederim

    hortum takıldıktan sonraki izlenimleri

    1700 devirden sonra araç koltuğa yaslıyor hafif yokuş yukarı 190 görüyor
    (düzde kesin 200 ü geçer) ve yokuş kalışları 1500 devirde bile kolaca
    ve motoru ısıtmadan yapılabiliyor.

    turbo hava alırken yaşadığım sorunlar yokuş yukarı kalkışın zorluğu
    ve 170 in üzerine çıkamamak birde turbo 2300 devirden sonra kendini
    gösteriyordu ve 3200 gibi sonlanıyordu şimdi olması gereken 1700 devirden
    itibaren 4000 e kadar çok canlı
    şehir içi yakıt değerleride yüksekti zannedersem onlarda düşecek



    Arkadaşlar sıfır alınmış bir araçta böyle bir sorunu tespit etmek
    çok zor motor o kadar güçlüki arızalı halde bile 7000 km yolu 1 2
    yokuş kaldırma hariç rahat yaptım yeni 1.6 110 bg dizel bir araç hafif
    yokuş yukarı bile rahat 190 yapması lazım ve kesin 1500 -1700 devir
    arasında rahat yokuş yukarı kalkması lazım bunları yapmıyorsa turbosunu
    kontrol ettirin çünkü araç soğukken yokuşta kaldırmam gerekmeseydi
    sorunu anlamayacaktım normal deyip kullanacaktım. 1.3 cdti corsa ile
    20000 km yapmış olmama rağmen Acemi dizelcide değilim ama
    Bu sorunların volvonun kasasının ağırlığından olduğunu düşünüyordum

    Herkese sorunsuz günler dilerim

    Volvo onlara olan güvenimide sarstı oda ayrı




  • Bosch'dan başka bilmiyorum. Ben de baktım far yokmuş. Özel servislerden benim konuştuklarım Volvo marka orjinal yedek parça satmıyorlardı ama belki satan da vardır. Bir ara internette, yanlış hatırlamıyorsam, Volvo yedek parça deposu gibi bir şeye rastlamıştım diye hatırlıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sozen41
    hesheit ilgin için çok teşekkür ederim...
    bir şey soracağım, Volvo nun (yetkili servisleri dışında) tüm yedek parçalarını bulabileceğim bir ya da bir kaç yer varmı ? :) Bu arada Bosch da Volvo farı bulamadım, far silecekleri ve mekanizmaları var :)
  • Merhabalar kardeşim.. Aracınız özellik ve motor olarak güzel gözüküyor fakat görünen o ki biraz hor kullanılmış.. Tanıdıkda 850R var kaç model bilmiyorum fakat 95 fln vardır en az, araç hala sapasağlam, periyodiklerde değişmesi gerekenler dışında değişen parçası yok ve araç hala en hızlı Volvo olma ünvanını taşıyor sanırım, fakat S60R kırmış olabilir rekorunu :) Şuan elimde değerleri olmadığı için bilemiyorum fakat benim T4 fln yanında fıs kalıyor öle düşünün.. Kısacası aracınızın başına gelenler pişmiş Volvo'nun başına gelmedik olaylar.. Gerçekten hem başınıza böyle bir talihsizliğin gelmesine, hemde bir Volvo'nun bukadar yıpranabilmiş olmasına şaşırdım..

    Far konsuna gelince, şunları söyleyebilirim.. Xenon dönüşümü için 5 farklı yöntem vardır;

    Detaylı bilgiyi linkten öğrenebilirsin..
    Bana sorarsan, 3. yöntem en iyisi bana sorarsan.. Maximum 100YTL ye 3,4 yada 5. dönüşüm yöntemlerinden birini en iyi şekilde uygulayabilirsin.. Fakat sakın sadece Xenon ampul takıp çalıştırmaya kalkma zaten ballast olmadaz yanmaz sanırım fakat sistemi aşırı yükleyip yakma gibi bir ihtimal var dikkatli ol, sağlam bir tesisatçıya döşet bilgin yoksa ;) Kolay gelsin.!



    quote:

    Orjinalden alıntı: sozen41
    Merhabalar,

    3-4 ay önce araba almaya karar verdiğimde ilk baktığım arabayı aldım. Hatta o kadar ilginçtir ki adam gibi arabayı göstermedim bile...

    Aldığım araba: S40 - 1997 Model, 2.000 Motor, Otomatik, Siyah, Deri Koltuk, arabamda hız sabitleyicisi ile hafızalı koltuk eksik. Arabayı 129.000 KM de aldım, şu anda 136.000KM de, aldığımdan bu yana hiç bir şey yapmadım ki arabanın 120.000 bakımı yapılmamıştı. Arabayı galeriden aldım (izmit) ön tarafında çok taş izi var. sol ön çamurluk ta çekiç izleri var ve sol aks ı kırmış ilk sahibi (bende 2. sahibiyim) (ilk sahibi istanbul da avukat, S40 ı satıp, 0 S80 almış zaten Volvo dan başkasına binemem diyor)

    İnternette araştırma yaparken denk geldi, konunun ilk 6 sayfasındaki açıklamaları okudum, sonuna kadar da okuyacağım.

    İnternette araştırma yapıyordum demiştim, araştırdığım konu şu: arabam 97 model ve far aynaları iyi göstermiyor, değiştirme yi düşünüyorum. 2004 model far takabilirmiyim sizce? kasa aynı olduğu için uyar diye düşünüyorum ama siz ne dersiniz?

    Bu arada arabamı aldığımdan sonra zaman içinde ne durumda olduğunu anladım, (ilk görüşte aşk, zamanla geçti ) ön takım bitmiş, direksiyon pompası arızalı, 120.000 bakımı yapılmamış, sol ön tekerlek yarım cm ileride, fren diskleri ve balataları sorunlu, araç ile 80KM/Hız ve üzerinde sabit hızda giderken ABS devre dışı kalıyor, araç sollarken gaza yüklendiğimde Katalizatör (tam adını bilemiyorum) yanım sönüyor ve arabayı silkeliyor vs. vs. sonuç olarak arabayı satayım başka bir şey alayım diye düşündüm, biraz da gaz verdiler... sonra arabamın yanına gittiğimde baktık ve kaldım, yani vaz geçtim... bu olay 5-6 defa oldu

    şu anda arabamı bir özel servise verdim 3 gündür orada (bu arada ilk defa arabamı özlüyorum, bir hastalık oldu bende, abartacağım belki ama malıma kıymet vermeyen biri olarak bazen camdan arabamı izliyorum neyse...), servisin sahipleri ile anlaştık, arabamın benzin deposuna kadar sökecekler, bakım ve tamiri yapılacak ayrıca boyayı kazıyacaklar ve komple boyanacak, camlarına en ince film den yaptıracam (yazın deri yakıyor) herşey için 2.000YTL lik çek verdim... Dedikleri: "Arabanı 10 gün sonra sıfır gibi alacaksın" ayrıca Sıralı Sistem LPG taktırıyorum 1.800YTL ye.....

    ondan sonra Xenon far ve 2004 model sinyal ile far alacağım... ancak far ı Altunizade de yetkili servise sordum tanesine 550YTL dedi biraz fazla geldi, uyarsa eğer daha ucuzunu nereden bulurum ?




  • wartox dediğine katılıyorum.denizlide tek firma war mercedesle uğraşıyorlar.oraya götürdüm kendileri riski göze alamıcaklarını sölediler daha doğrusu takmaya cesaret edemediler (aracın beyni muhabbeti).ben şuan vazgeçtim.ileride daha çok sorunların yaşanabileceğini göz önünde bulundurarak.bu riski daha önce göz önünde bulunduruyordum fakat yaptırmaya kararlıydım.nasip bidahaki arabada 5 kuruş fazla weririm xenon lu olur artık.çok koyuyor yanımdan bir xenon lu volvo s40 geçerken.ankarada balgatta bu s40 larla uğraşan firma war xenon dönüşüm kitleri monte ediyorlar.marka olarak bosch takıyorlar en güvendiğim markalardan .bir çok parçanın oluşturduğu bir marka yani araçlarda.yinede teşekkür ederim bilgilerinden dolayı
  • Xenon ile ilgili İzmit' te aracımı bıraktığım servisin sahibi kendi arabasına taktırmış, 450YTL ye ona taktıracağım, ancak ondan önce 2004 model far ve aynasını almak istiyorum (ucuzunu bulursam).

    Arabamı ilk sahibi gerçekten çok hor kullanmış, yarın mekanik bakımından çıkacak servisteki arkadaşlar baya hayıflandılar, çok fazla parça değişmiş, Allah' a emanet gittiğimi söylediler, rotların tamamı değişmiş. Diskleri tornalamışlar, yinede yeni disk almamın iyi olacağını söylüyorlar.

    Bu arada ben arabamın hala HP sini ve modelini bilmiyorum, nasıl öğrenirim ?

    birde

    yukarıda jant resimlerindeki 1. jant var arabam da ancak ortasındaki kapağın nikelajı çıkmış kaplatılabiliyor mu aceba?

    --------------------

    Unutmadan
    1) VolvoClub + İmza olayını ne yaptınız?
    2) Bundan sonra aktif olarak katılmaya çalışacam (zamanım el verdikçe)
    3) Tüm mesajları ancak bitirebildim, hepsini okudum, çok faydalı oldu, Herkeze Çok Teşekkür Ederim...
    4) Boya için ara verdik, boyaya 10 gün sonra vereceğim, (daha fazla ayrı kalamadım :) ) ilk fırsatta şu anki halini ve boyadan çıktıntan sonraki halini resimleyip, sizlerle paylaşacağım...


    Volvo bir hastalık, arabamı gören/duyan bende alıcam, bana da bul diyor :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sozen41 -- 5 Aralık 2006; 1:32:24 >




  • Sizin araç turbosuz ise B4204S motora sahip 140 bg, 103 kw elektrik üreten bir araç olmalı.
    Eğer turbo varsa motor B4204T, 160 bg ve 116 kw elektrik üretiyor olmalı.
    Modeli S40.
    Elinizdeki kasa S40lar 1996 yılında üretilmeye başlandı ve en son S40 Classic adı altında da 2004 yılında üretildi. Kasası efsaneler arasına girdi. 2004'te yerini yeni S40'a bıraktı. Yenisi teknolojik olarak üstün ama daha dar hacime sahiptir. Eski kasa S40'ın hb versiyonu yoktur. SW versiyonunun adı V40. Yeni S40'ın swsinin adı ise V50 oldu, hb'ide C30. Biraz, "Ali topu at" gibi oldu ama, giriş babından olsun

    İmza için resimler önermiştim. En azından "Volvo for Life" grubumuz kurulup daha iyi bir imza yapılana kadar ben birini seçtim, bu alana da link verdim kullanıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sozen41
    Bu arada ben arabamın hala HP sini ve modelini bilmiyorum, nasıl öğrenirim ?
    1) VolvoClub + İmza olayını ne yaptınız?




  • Teşekkürler Arkadaşlar,
    Dün arayıp baskı balatanın garantiden değişeceğini söylediler
    Biraz daha kullan sonra değiştiririz dediler
    Büyük ihtimale hafta sonu değiştirtirim çünkü yukarda kavrıyor
    bitipte başka kısımlardada sorun oluşturmasın

    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    sahin_k12345,
    Volvo baskı balatayı değişmezse tüketici mahkemesine dava açacaksın. Sanırım hatalı araçtan dolayı. Servisten turbo hortumunun yerine oturtulduğunu, alınalıberi yaşadığın şikayetin bunun üzerine giderildiğini belirten bir yazı al. Baskı balatan normalden fazla aşınmışsa mümkünse bunu Volvo'nun tespit ettiğine dair yazıyı da al. Aksi halde mahkeme yoluyla tespit edilecek. Sonra da bir avukat aracılığıyla tüketici mahkemesine başvur.
  • sahin_k12345
    baskı balatanın garantiden değişmesine sevindim. Eğer sen ödemiş olsaydın nekadarlık bir fatura ödeyecektin bilgin varmı?
    Bizimde parça konusunda fikrimiz olsun.
    tesekkurler



    quote:

    Orjinalden alıntı: sahin_k12345

    Teşekkürler Arkadaşlar,
    Dün arayıp baskı balatanın garantiden değişeceğini söylediler
    Biraz daha kullan sonra değiştiririz dediler
    Büyük ihtimale hafta sonu değiştirtirim çünkü yukarda kavrıyor
    bitipte başka kısımlardada sorun oluşturmasın

    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    sahin_k12345,
    Volvo baskı balatayı değişmezse tüketici mahkemesine dava açacaksın. Sanırım hatalı araçtan dolayı. Servisten turbo hortumunun yerine oturtulduğunu, alınalıberi yaşadığın şikayetin bunun üzerine giderildiğini belirten bir yazı al. Baskı balatan normalden fazla aşınmışsa mümkünse bunu Volvo'nun tespit ettiğine dair yazıyı da al. Aksi halde mahkeme yoluyla tespit edilecek. Sonra da bir avukat aracılığıyla tüketici mahkemesine başvur.






  • Merhaba arkadaşlar, Hafta sonu şöyle bir problem yaşadım aracımla.. İstanbul-İzmit otobanında kaptırmış giderken, araçta gaza basınca ön taraftan tıkırtılar gelmeye ve araç titremeye başladı. Bu olay 90-120 km arası hızlarda oluyor ve sadece gaza basınca hissediliyor. Gazdan ayağımı çekince ve 120 km'yi geçince herhangi bir ses veya titreme gelmiyor. Ulusoy servise götürdüm ve ön aks'lar ile ilgili bir problem olduğunu ama yolda bırakmayacağını söylediler. Aks'ları temizleyeceklerini ve takrar düzeltip takacaklarını, bu şekilde kurtulabileceğini, eğer olmazsa aks'ların değişeceğini bildirdiler. Sizce temizletip taktırayım mı aksları veya hiç uğraşmadan değiştireyim mi?? Ön aksların değişimi için 1500 YTL fiyat söylediler.Temizleme ve düzeltme için herhangi bir fiyat söylemediler. Yarım günlük bir iş varmış ama hafta sonu araç çok lazım olduğu için bana henüz bırakamadım servise..

    Daha önce buna benzer problem yaşayanlar oldu mu?? Nasıl çözdünüz?? Önerileriniz nelerdir?? Teşekkür ederim..

    Not : Belirtmek isterim, o halde bile babamın Passat'ından, abimin Golf'ünden ve dayımın Megane'ından yol istedim hep .. Performansçılara duyurulur ... (İnşallah problemi büyütmedik bu arada )




  • [simage]Http:\\img90.imageshack.us/my.php?image=volvomq6.jpg[/simage] imza olarak bu nasıl ?

    bilgiler için teşekkürler hesheit


    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    Sizin araç turbosuz ise B4204S motora sahip 140 bg, 103 kw elektrik üreten bir araç olmalı.
    Eğer turbo varsa motor B4204T, 160 bg ve 116 kw elektrik üretiyor olmalı.
    Modeli S40.
    Elinizdeki kasa S40lar 1996 yılında üretilmeye başlandı ve en son S40 Classic adı altında da 2004 yılında üretildi. Kasası efsaneler arasına girdi. 2004'te yerini yeni S40'a bıraktı. Yenisi teknolojik olarak üstün ama daha dar hacime sahiptir. Eski kasa S40'ın hb versiyonu yoktur. SW versiyonunun adı V40. Yeni S40'ın swsinin adı ise V50 oldu, hb'ide C30. Biraz, "Ali topu at" gibi oldu ama, giriş babından olsun

    İmza için resimler önermiştim. En azından "Volvo for Life" grubumuz kurulup daha iyi bir imza yapılana kadar ben birini seçtim, bu alana da link verdim kullanıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sozen41
    Bu arada ben arabamın hala HP sini ve modelini bilmiyorum, nasıl öğrenirim ?
    1) VolvoClub + İmza olayını ne yaptınız?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sozen41 -- 5 Aralık 2006; 11:23:18 >




  • baskı balatanın parça fiyatı 1500 ytl işçilik ne kadar olurdu bilmiyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: evinc19

    sahin_k12345
    baskı balatanın garantiden değişmesine sevindim. Eğer sen ödemiş olsaydın nekadarlık bir fatura ödeyecektin bilgin varmı?
    Bizimde parça konusunda fikrimiz olsun.
    tesekkurler



    quote:

    Orjinalden alıntı: sahin_k12345

    Teşekkürler Arkadaşlar,
    Dün arayıp baskı balatanın garantiden değişeceğini söylediler
    Biraz daha kullan sonra değiştiririz dediler
    Büyük ihtimale hafta sonu değiştirtirim çünkü yukarda kavrıyor
    bitipte başka kısımlardada sorun oluşturmasın

    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    sahin_k12345,
    Volvo baskı balatayı değişmezse tüketici mahkemesine dava açacaksın. Sanırım hatalı araçtan dolayı. Servisten turbo hortumunun yerine oturtulduğunu, alınalıberi yaşadığın şikayetin bunun üzerine giderildiğini belirten bir yazı al. Baskı balatan normalden fazla aşınmışsa mümkünse bunu Volvo'nun tespit ettiğine dair yazıyı da al. Aksi halde mahkeme yoluyla tespit edilecek. Sonra da bir avukat aracılığıyla tüketici mahkemesine başvur.








  • Xenon dönüşümü düşünen arkadaşlar,
    Az önce Bosch Car Service'den biriyle görüştüm. Bana Xenon takmayı önderdiler, kabul etmedim. Ama sizin yaşadığınız sorunları anlattım. Bu tarz sorunları çözebildiklerini, araca yeni far sistemini tanıttıklarını, zaten garanti kapsamında olduğundan çalışmazsa söküp geri aldıklarını söylediler. Bilginize.
  • || @sozen41: aracınızın şasi numarasını (YV1VS... diye başlayan kod dizisi), pm ile bana atabilirseniz kodda barınan özelliklerini size yazarım. ||

    Arkadaşlar biriniz bana 2000 S40 2.0T için kullanma kılavuzu temin edebilir misiniz? Forumda sanırım benden başka djarume black te var aynı araçtan. Eğer turbo olması nedeniyle kılavuzda bir fark yoksa 2000 model diğer S40 sahibi arkadaşlar da yardımcı olabilirler... Fotokopisini almak istiyorum mümkünse...

    Bu arada geçen gün eski hipodromda 5-6 kez 0-100 denedim, lpg ile 11.1 benzinle 10.5 saniye oldu son iki zamanım. Gerçi süreyi tutanla biraz senkronizasyon problemi yaşadık ama, fabrika verisi 8.5 saniye değil mi bu aracın? Hadi yaşlandı diye 9-9.5 olsun. Bir anlam veremedim. Kalkarken patinaja düştüğüm için devirli kalkamıyorum sorun budur belki. LPG kitinin ve 2. kişinin ağırlığı da etkileyebilir mi ne dersiniz? Zaman tutan varsa yazabilir misiniz acaba...




  • Volvo Modifikasyonu ile ilgili 2 site biliyordum, 2 sinide paylaşıyorum. :)

    1. Site
    2. Site

    faydalı olur inşallah...

    Not: ülkemizde bu şekilde volvo üzerine çalışan firmalar varmı aceba ? :)
  • Arkadaşlar bugün Saab 9.3 Sport sedan 1.9 tid kullandım. Araç spor şasi idi. Sentronik şanzumanlı: vites otomatik ama direksiyondan manuel olarak da kullanılıyor vs. Motor 150 bg.
    Gelelim izlenimlerime; bu aracı kullanmakla Saab’a olan tüm ilgimi kaybettim. 1900cc ve 150 bglik motora sahip bu araç 2400 cc ve 185 bglik dizel S60 fiyatına satılıyor. Tabii satılamıyor. Satışları yok denecek kadar azmış, sinek avlıyor bayiler. Bu araç değil S60’a alternatif olmayı, bunu benim S40 ile bile değişmem. Üstelik bu araca biraz da korkarak binmiştim: acaba kullandıktan sonra kendi aracımdan soğurmuyum diye. Aksine, Volvoma hayranlığım arttı
    Virajlarda spor şasi ve 18 inç jant olmasından ötürü yol tutuş iyi ama en silik yol şeridini bile kabinde hissediyorsunuz. Motorun manuel viteste iken düşük devirlerde hızlanmalarını pek beğenmedim, otomatikte ise işi iyi ayarlıyor. 62ltlik deposu şehiriçi ile 650 km gidiyormuş ki bence çok yakıyor. Dizel ekonomikliği yok demektir bu da. Üstelik bu rakamı bayideki şahıs söyledi; daha da fazla yakabilir. Uzun yolda ise asla aracıma değişmem.
    Hiç beğenmediğim yönü ön konsolde kullanılan plastik kalitesi. Bildiğimiz sert plastik. Yumuşak plastik kullanılan yerlerdeki plastik bile sert. Kafayı sertçe vursan yararsın. O çok sayıdaki düğmenin plastik kalitesi benim kabul edebileceğim cinsten değil. Deri koltuklar da nedense fotoğraflarındaki kadar ne şık ne de rahat.
    Volvo’dan inip bu araca binince spor bir araca bindiğiniz anlaşılıyor; ancak hepsi bu desem yeridir. Araçta teknolojinin bulduğu herşey var. Volvo’dan sonra, daha çok teknolojik bir çocuk oyuncağı. O çok beğenilen, uçak kabini vs. diye yere göre sığdırılamayan gösterge paneli ve ışıklandırması ve kokpit de beni pek etkilemedi. Günümüz son model araçlarında çok daha etkileyici paneller var. Kokpitte bir sıkışmışlık var. Orta bölümün ve ön konsolün yüksek olması sürücüyü çerçeveliyor, bu da ferahlığı engelliyor. Aracı kullanırken tek hissettiğim spor bir araç olması, o kadar. Mekanik olarak eminim çok iyidir ama ben öyle güvenli ve sağlam bir araç kullanıyorum hissine kapılamadım. Fiyatının ağırlığı bu araçta yok. Tekrar pahasına: teknolojik çocuk oyuncağı. Özetle bu araç ancak Golf’e alternatif olur, o da biraz pahalı bir alternatif.

    .........

    sozen41,
    İmza foton çıkmamış.




  • Hasarlı Satılık Volvo C70

    çok fazla hasar yok 6.000 YTL yi aşmaz diyor... sizde ne çıkar ? ve bu araba toplanırmı aceba?
    bir arkadaşım düşünüyor, ancak kararsız !!!

    http://urun.gittigidiyor.com/Volvo-C70-Coupe-2-0-hasarli_W0QQidZZ3169645
  • Hocam araçta çok büyük hasarlar yok ama 6.000 ytlye toplanması bana hayal gibi geldi. Değişmesi gereken parçalar bu parayı geçer.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sozen41
    Hasarlı Satılık Volvo C70
    çok fazla hasar yok 6.000 YTL yi aşmaz diyor... sizde ne çıkar ? ve bu araba toplanırmı aceba?
    bir arkadaşım düşünüyor, ancak kararsız !!!
    http://urun.gittigidiyor.com/Volvo-C70-Coupe-2-0-hasarli_W0QQidZZ3169645




  • kaç 6000YTL? sadece havayastıklarının kaça değişeceğini bir öğrenin arkadaşınız direkt vazgeçecektir...

    Bu arada yok mu bana bir 2000 model S40 kullanma kılavuzu sağlayacak hayırsever? :) Nette 2002-2004 arası S40/V40 için polonca kılavuz (pdf) bulabildim. Resimleri işime yarar diyen olursa gönderebilirim :)
  • Sanırım İzmir'deydiniz. Orada her sokakta var bu araçtan, birinden rica etsen ya da bir Volvo servisine gidip oradaki araçlardan birininkini fotokopilesen. Herşeye rağmen bulamazsan sana da fotokopisini çeker gönderirim ama söz vereceksin "bundan sonra ihtiyacı olanınkini karşılayacam diye"

    quote:

    Orjinalden alıntı: RealShark
    Bu arada yok mu bana bir 2000 model S40 kullanma kılavuzu sağlayacak hayırsever? :) Nette 2002-2004 arası S40/V40 için polonca kılavuz (pdf) bulabildim. Resimleri işime yarar diyen olursa gönderebilirim :)
  • Şu an Ankara'da yaşıyorum. İzmir'e sadece tatillerde gidebiliyorum . İstanbul'da araca ekspertiz yaptırmıştım alırken yetkili serviste (TANYOL) o zamandan beri yetkili servise hiç uğramadım. Açıkcası forumdan bi arkadaşla buluşup fotokopi almak daha kolayıma geldi gidip servise dilenmektense. Bulamazsam sizi rahatsız ederim teşekkür ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RealShark -- 7 Aralık 2006; 0:46:48 >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.