Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.307
Cevap
40
Favori
903.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VOLVO960
    Aracın gerçekten süpermiş, yakın tarihte S40 almamış olsaydım, ciddi ciddi düşünürdüm. Senin aracın muhabbetini yukarıda bir yerde yapmış olabiliriz. Fiyatın makul, hatta senin de söylediğin gibi T'de Volvoların ikinci elinin olmamasının sonucu bir rakam. O paraya o özelliklere sahip bir araç bulmak zor. Galiba bir LPG'ye ihtiyacı var. Sonrasında süper bir araç çok ekonomik binilebilir. Forumun ikinci el ilan bölümünü de kullanmanı öneririm:http://forum.donanimhaber.com/m_6204128/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 10 Ağustos 2006; 11:30:36 >
  • teşekkürler hesheit
    ama burası s40 başlığı burada s40 çılar var onlar yardımcı olabilirler oyüzden burayı kullandım
  • http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2656605

    ben açmıştım 960 alayımmı diye heist bana önermişti :=))
    3000 motor hem benzin hemde vergi açısından biraz zorlar bizi kaldı ki istanbul hep sıkışık trafik benzini nasıl gider bunun

    aracına nazar degmesin çok güzel .

    823 ytl gelecek yıl vergisi var .. araba bir depoyu kaç ytl ye dolduruyor ve ne kadar km gidiyor bilgi verebilirmisin ?

    bide aracın iç mekan konsol felan resimleri varmı ? buraya eklesen hani almayı düşünmüyor degilim

    geçen gün benim hyundai tamire verdim pasta cila boya çizik felan yapıldı araba cillop gibi oldu yaw bide sonaxa soksam 2006 model olacak harbi ..

    onu satmakla meşgulüm bu aralar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BMW 528 -- 10 Ağustos 2006; 12:16:39 >




  • İmzadaki aracım hakkındaki izlenimlerim:
    Önce artı yönleri:

    1. Yol tutuş çok iyi. Kalkışlarda sizi eken yüksek motorlu araçları yüksek hızlarda ve virajlarda geride bırakabiliyorsunuz. Birçok aracın fren yapmak zorunda kaldığı virajı gaza basarak alabiliyorsunuz. Virajlarda yana yatmayan araç da oluyormuş.
    2. Ülkemizde yol diye bize sunulan şeyin aslında çukur ve tümsek yuvası olduğunu düşündüğümüzde sağlam bir araç binmek her zaman gönül rahatlatıcı. Volvonun sağlamlığı sayesinde endişeniz olmadan her çukura rahatça girip çıkabiliyorsunuz.
    3. Yine ülkemizde ölümcül kazaların sıklığı göz önüne alındığında araçtaki güvenlik donanımının yüksek oluşu önemli. Hatırlatayım, Volvoların hiçbir modelinde hiçbir zaman, hiçbir ülkede güvenliğe ait donanımların herhangi birisi ekstra olarak sunulmadı. Volvo’da olmak insana güven veriyor.
    4. Bence eski S40, daha geniş hacmi ve içte kullanılan malzemenin daha kaliteli olması nedeniyle yeni S40’a göre daha bir Volvo. Eski S40 kullanıcısı olarak aracımı yenilemeye kalksam yeni S40 ile yenilemeyi düşünmem. En azından S60 ile yenilerim.
    5. 1600 benzinli motor performans olarak yeterince tatmin edici. Zaten kalkışta size fark atanları yukarıda da söylediğim gibi virajlarda ve yüksek hızlarda yakalıyorsunuz. Dezavantajını ise aşağıda yazdım.
    6. Ben aracımla en fazla saatte 200km hız yapabildim. Yer Aydın otobanıydı. Viraj yaklaştığı için hızımı kestim. Sanırım viraja 160 ile filan girdim. Ancak virajı çok rahat aldım. Bu kadar rahat alacağımı bilseydim hızımı kesmezdim. Ne de olsa bu süratte aracımı ilk denemem idi. 200 km/s hızla giderken sanırım devir saati 5000’de filandı ve aracın motorunda herhangi bir gürültü, araçta herhangi bir titreme, havalanma, yola tutunamama durumu gözlenmedi. Hatta 200 ile gittiğinizi hissetmeniz de kolay değil. Araçtaki arkadaş farkedemedi mesela, sonradan söyledim. Doğrusu bir S40’tan bu kadarını ben de beklemiyordum.
    7. Volvoların izolasyonu çok iyi. Kabinde motor, yol/lastik ve dış gürültü sesi yok. Gürültülü bir ortamda camları kapatınca birde kabin sessizliğe bürünüyor.
    8. Araçtaki müzik sistemi tek kelimeyle mükemmel.
    9. Aracın 5. vitesi hemen hemen iptal. 160 kmden önce beşinci vitese attığınızda araç devirden düşüyor. Beşinci vites sadece yüksek hız vitesi konumunda. Dördüncü vitesin aralığı kısa 120-160 arası. 120’den düşük hızlarda dördüncü vitesin performansı idare eder nitelikte; burada amaç yakıt tasarrufu olabilir. 160’dan daha hızlı gidecekseniz de beşe atmadan devrini yükseltmeniz şart. Üçüncü vitesi ise 60-120 arası çok rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Üçüncü vitese ben otomatik vites diyorum. Saatlerce üçüncü viteste gitmek mümkün. İkinci vitesle de 100’e çıkmanız işten değil ama km 80’e düşmeden ikinci vitese girmiyor. Kimi araçlardaki lastiklerin dönmesi durmadan birinci vitese atamama durumu bu araçta yok. Açıklama: burada yazdığım vites aralıkları kesinlikle kırmızı çizgi aralıkları değil. En üst devrin 5000 olduğu aralıklar. Kırmızı çizgiler 6500-8000 arası.
    10. Aracımın beğendiğim bir yanı da içinin toz almaması, koltukların da toz kapmaması ve kir tutmaması. Daha önce kullandığım araçların içinin tozunu en fazla beş gün sonra almak gerekirken, Volvo’nun içinde pek toz göremiyorum. Bu ara, koltuk kumaşlarının yanmayan bir malzemeden üretilmiş olduğunu da ekleyeyim.
    11. Volvoların ülkemizde az tercih edilmesine rağmen ciddi bir prestiji var. Bunu şehir içinde de şehir dışında da aracınıza ve size yöneltilen bakışlardan anlayabiliyorsunuz.
    12. Volvo bir uzun yol arabası.
    Aracın eksilerine gelince:
    1. Aracım kullandığım diğer hidrolik direksiyonlu araçlar içinde en ağır direksiyona sahip. İstanbul şehir içinde bu araçla gezinmek kolay değil. Manevra kabiliyetinizi sınırlıyor. Araç boy olarak uzun da olunca İst. şehir içi trafiğinde atraksiyona girilecek bir araç değil.
    2. Kalkışlarda 1600 motor ağır kaçıyor.
    3. Aracımın bilgisayarı şehir içinde 10.5lt/100km, şehir dışında ise 9.5lt/100km yaktığını söylüyor. Benim hesaplamalarım ise bilgisayarın 0.5 puan yanıldığı yönünde. Sonuçta araç İst şehir içinde 11lt/100km, şehir dışında ise 10lt/100 km yakıyor. Şehir dışında da şehir içinde de devirli kullandığımı ekleyeyeyim. Hem 1600 motordan yüksek performans almak istediğim için hem de tümsek ve çukurlar, dalgalı asfaltlar yüzünden yola daha iyi tutunmak istediğim için devirli kullanıyorum. Ancak aksini yapan sürücünün de 1lt/100 km’den daha fazla tasarruf edebileceğini sanmıyorum. Yakıtı, Volvo’nun tüm artılarına karşılık ödeyeceğeniz bedeli.
    4. Aracımın bence önemli bir dezavantajı 250-300 kmden sonra koltuklarının bel ve sırt ağrısı yapması. (Bu benim sırt yapıma özgü bir sorun mudur, bilmiyorum; genelde Volvolar konforlu olarak biliniyor.) Koltukların ayarı size konsolün ve gösterge tablosunun altına doğru girme imkanı vermiyor. Gösterge tablolarına, konsole ve yola daha bir tepeden, dik bir oturuşla bakabiliyorsunuz. Zaten çok fonskiyonlu koltuğun yükseklik ayarı hiç yok; ön ve arka kısımlarının yatma, bel destek filan ayarları var. Koltuğun mevcut konumu da bence yüksek. Bunun olumlu tarafları ise yola daha iyi hakimiyet, dinamik bir sürüş ve üç saatte bir yarım saat dinlenmenin araç tarafından size zorunlu koşulması.
    5. Direksiyonun solundaki kolu kendinize çekerek selektör yapabiliyorsunuz. Ancak sıkı bastırırsanız uzun fara dönüşüyor. Bence uzun far aynı kol geri itilerek olmalıydı; böylelikle, istemeden daimi olarak uzun farları yakmaz sadece selektör yapabilirdiniz. Bunun ayarı imkansız değil, hafif dokunarak selektör, uzun basarak uzun far yakmak mümkün ama uzun yolda bu kadar hassas şeyleri yapmanın mümkün olmadığı anlar oluyor.
    6. Klima bagaja hiç işlemiyor. Bagaja soğuk hava geçişini arka koltuklar tamamen kesiyor. Hani biraz geçiş olsa bagajdaki eşyalar için fena olmayacak. Denemedim ama çözümü sanırım şu: arka koltukların tümü dolu değilse, tekli olanı yatırmak. Bunun için bagajdaki eşyalarınızı kaza anında bu boşluktan dışarı fırlamayacak şekilde yerleştirmeniz gerekli.
    Son söz: Tüm bunlar tamamen kişisel gözlemlerim olup araç hakkında ebedi gerçekler değildir; diğer kullanıcılar da izlenimlerini yazarsalar aracı etraflıca tanımış oluruz. Bildiğim kadarıyla forumda on kadar eski S40 kullanıcısı var.
    Aklıma geldikçe ya da yeni şeyler keşfettikçe yine yazarım,
    Hepinize keyifli sürüşler,




  • ya arkadaşlar airbagların ve yan hava yastıkları işte srs vss. kullanım ömrü varmı?

    öz önce okudurm forumda airbag için 10 yıl yazıyordu adamın biri

    quote:

    Orjinalden alıntı: VOLVO960

    Tesekkur ederim ,
    Verdim işte ilanları , alıcısını bekliyorum.Hoş alan olmazsa da dert etmeyip binmeye devam
    edeceğim çünkü aracımdan son derece memnunum.Neticede bunu satıp bunun ayarında alacağım yeni model bir Volvo için üzerine 25 - 30.000 Euro gibi fark ödemem gerekecek bana tek farkı da daha güncel bir otomobil olması olacak.Satılmazsa da param cebimde kalacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BMW 528 -- 10 Ağustos 2006; 13:55:46 >
  • arkadaşlar volvo s40'lar hakkında biraz daha kafanızda belirgin bir izlenim bırakayım.2001 model 1.6 s40'ımı CENMAX'a götürdüm ve arkaya park sensörleri taktırmak istedim ancak oradaki arkadaşlarım bana aynen şunu söylediler:Abi az önce 2000 model mercedes E200 geldi ona taktık ancak senin araca takmamız imkansız senin tamponu matkap falan delmiyor,işlemiyor.(Tamponun altı boş olmadığı için).Ancak yüksek süratlarda yapılacak kazalarda volvo falan dinlemez aman dikkat.
  • tşk.. sen bize biraz aracın teknik detaylarını anlatabilirmisin ? depo kaç lt? ş.içi ve dışı eger gitti idiysen ne kadar yol yapabildin?

    sence araçta eksi ve artı yönler nelerdir?

    aslında ben volvo araç almak içinde soruyorum bunlar hemde forumu okuyan arkadaşlar 960 modeli sahibinden dinlerler diye düşünüyorum
  • Volvo 960'ın yakıt deposu 80 litre.Bugünkü koşullarda 240 Ytl gibi doluyor.
    Istanbul şehiriçi trafiğinde 550 Km yol yapıyor.Yani şehirici tüketim 14,54 Ltr/100 km.
    Şehirdışında bu rakam rahatlıkla 700 km ye çıkıyor.Zorlayıp 750 km gördüğüm oldu ama
    78.5 litre benzin almıştı Dolayısıyla şehirdışını da 10.66 Ltr/100 km. gibi düşünebilirsiniz.

    Malum araç 3 litre ve otomatik olunca Istanbul şehiriçi yakıt tüketimi biraz fazla ama emsal
    segment araçlarla karşılaştırırsak 3 litre benzinli araçların yakıt tüketimleri bu seviyede.
    Şehirdışında da yüksek tork değeri sayesinde araç son derece akıcı ve yokuşlarda dahi gaz
    pedalına basma ihtiyacı hissetmiyorsunuz.

    Son hızını merak ediyor olabilirsiniz ,Izmir-Çeşme otoyolunda birkaç defa 240 km/h gördüm.Zaten araç
    200 lü kilometrelere zorlanmadan ve kısa sürede çıkıyor.Ama en makul son hızı 220 km/h , 240 ta biraz sarsıyor yalan yok.

    Aracın artıları :

    -Son derece konforlu oluşu ,kesinlikle yol yorgunluğu vermemesi,geniş iç hacimi,sessiz sürüş keyfi
    -Kuvvetli motor sayesinde hiç zorlanmıyor
    -Korkunç bir bagaj hacmi
    -Full aksesuar oluşu
    -Sağlamlığı ( Geçen sene bana ışıkta beklerken Hyundai Getz çarpmıştı arkadan ,gitti arabanın orjinalliği
    diye indim aşağıya bir de baktım ki Getz'den dumanlar çıkıyor , yağlar sular yerlere akıyor ,ben arka
    tamponu dahi boyatmadım Getz çekiciyle gitti ...
    -Gene sağlamlığı diyorum 11 yıllık bir araç ve kesinlikle çürüme yok,boyası ilk günkü gibi
    -Fren mesafesi
    -Yol tutuşu
    -Kalitesi ,hiçbir aksamı bozulmuyor
    -Manevra kabiliyeti , korkunç bir direksiyon turu var boyu kadar park yerine tek hamlede giriyor.
    -Cruise control - hız sabitleme sistemi bence her arabanınkinden daha çabuk tepki veriyor ve
    kusursuz aynı zamanda çok pratik çalışıyor.Bizde bir tane de BMW var onunki tam bir yılan hikayesi.

    Aracın eksileri :

    -4 ileri otomatik oluşu , 5 ileri olsaydı daha az yakıt tüketir ve daha da sessiz olurdu zaten
    -İkinci el değeri,tabi bu da ülkemizle alakalı
    -Türkiye'deki servis organizasyonunun ücretlendirme politikası.Ben yetkili servise bakıma gidiyorum ama
    internetteki oem parça fiyatlarını gördükçe burdaki fiyatlara çıldırıyorum.Tabi bu da tüm Volvo lar için geçerli.
    -Alçak tavan mesafesi , araba uzun içi de geniş ama tavan biraz alçak
    -Sunroof'un arada bir serviste ayarlanması gerekiyor ,ayarı kaçarsa rüzgar sesi yapabiliyor ( Gerçi bu problem eniştemin S60 R aracında da var )

    Aklıma gelenler şimdilik bunlar daha detaylı sorularınız varsa cevaplayabilirim.

    Ama genel olarak adı üstünde '' VOLVO - FOR LIFE ''




  • Resim eklemek içinhttp://www.imageshack.us/ adresine gir, browse bilgisayarından istediğin resmi seç.
    host it 'e bas "direct link to image" yazılan satırı copy yap, vakit geçirmeden msj kısmında
    [simage]bu araya paste yap[/simage]
    kolay gelsin
    quote:

    Orjinalden alıntı: VOLVO960
    ... resimlerini koymak isterim ama açıkçası resim nasıl konuluyor bilmiyorum yönlendirirseniz sevinirim.
  •  [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • yaw bu araba degil be uçak
  • abiler

    forumları tarıyorum volvo ile ilgili acayip yazılar var ve ben seçim yaparken önceligi s40 modeline verdim. s70 özellikle t5 olanlar benzin açısından çok sakıncalı volvo 960 dan fazla yakıyor 100 km 14 lt diye yazılıyor
    1998 sonrası için sorun çıkabilir yazıyorlar mekanikden elektronik kelebek diye birşeye geçmişler ..eger olursa s70 düz düşünüyorum turbo felan degil


    bide bu servis olayları var .kesinlikle volvo servisine gitmem yaw.özel servisler varmış onlara gitmeyi düşünüyorum..

    mesela bir yazı

    dostlar çok sevdiyim 2000 model s40 t4 aracım bu araç benim taa lise yıllarımda kanıma girmişti ilk fırsattada bulup aldım ama bu servisleri yüzünden aracımdan soğudum aracı 100.000 bakımına görütdüm 4 disk balata deyişecek birse sağ ön salıncak deyişecek dediler bana toplamda saat ücretleri ile 1.400 ytl fatura çıkardılar bundan öncede araç kesiklik yapıyor diye servise gidip 4 tane buji deyişimine 166 ytl ödemiştim anlayacağınız çok kötü soyuldum :1nee



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BMW 528 -- 11 Ağustos 2006; 17:43:40 >




  • arabanın en hoşuma giden tarafı jantları bu ujantların bir modeli yada adı varmı? hani alırsak kısmet olursa takmayı düşünüyorum tekerleklere
    quote:

    Orjinalden alıntı: VOLVO960

     [DH]   V O L V O    for   L I F E




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BMW 528 -- 12 Ağustos 2006; 10:11:45 >




  • Volvo'nun ilk HB aracı (S40 HB de diyebiliriz) yola çıkmaya hazırlanıyor.

     [DH]   V O L V O    for   L I F E

     [DH]   V O L V O    for   L I F E

     [DH]   V O L V O    for   L I F E
     [DH]   V O L V O    for   L I F E


    Bu da araç hakkında (alıntıdır):

    Hareketli şehir yaşam stilini tercih edenler için: Genç ve Dinamik VOLVO C30
    Volvo’nun yeni tasarım anlayışını bütünüyle yansıtan ve hakkında en fazla konuşulan yeni modellerinden Volvo C30 sportif tasarımı, iki kapısı, dört kişisel koltuğu ve farklı cam arka kapı tasarımı ile benzersiz bir karaktere bürünüyor. Volvo’nun yeni yüzü C30, hareketli kentsel yaşam biçimine sahip, genç ve dinamik müşteri grubunu hedefliyor. Volvo C30’un üretimine 2006 yılı sonunda başlanacak.

    Volvo Cars’ın Başkanı ve CEO’su Fredrik Arp, yeni C30’u “cool” bir otomobil olarak tanımlıyor. Arp, yılda 65 bin adet Volvo C30 satmayı hedeflediklerini belirtirken, Volvo C30’u yüzde 75 gibi ağırlıklı bir oranda Avrupalı sürücülerin satın alacakları yönünde beklentileri olduğunu iletiyor.

    Arp, Volvo C30’un hedef kitlesini “Hareketli ve yoğun şehir yaşamını seçen genç bekarlar veya çiftler. Bu kişilerin önceliği, tasarımda heyecan ve sürüş özellikleridir. Bu otomobil, onların zevkine ve yaşam biçimine uygun şekilde tasarlanmıştır” şeklinde özetledi.

    Volvo’nun yılda 600 bin araç satış adedine ulaşmasında yeni C30’un önemli bir rol oynayacağını belirten Fredrik Arp, “ daha genç müşterilerimizin mümkün olduğunca erken zamanda doğru karar vererek bir Volvo seçmelerini mümkün kılmak için ürün gamımızı genişletiyoruz” dedi.

    Dinamik cephe ve hızlı siluet
    Volvo C30’un üretime hazır modelinin tasarımı, açılı ön farları, alçak ve geniş ön ızgarası ile dinamik ön cephe özelliğini korurken 2006 başında Detroit Motor Show’da sunulan Volvo C30 Tasarım Konsepti ile uyumlu olmasına özen gösterildi.

    C30’a hızlı bir görünüm kazandıran farklı jant yuvaları ve eğimli tavana ek olarak ekstrem bot şeklindeki yan camlar ile aracın yandan görünümü daha da geliştirildi. Arka destekler güçlü biçimde yuvarlatıldı ayrıca stop lambası ve cam arka kapının nal şeklindeki aydınlatma modeli ile vurgulandı. Yeni Volvo C30’un arka kapısının üst kenarındaki spoyler de iki farklı versiyonla tüketicinin beğenisine sunuldu.

    Volvo Cars’ın Tasarım Müdürü Steve Mattin, yeni Volvo C30’un sportif ve kompakt bir pakette çok fazla güce sahip olduğunu ifade ediyor. Mattin, “Volvo SCC’yi (Güvenlik Konsept Arabası) hatırlayanlar eşi olmayan ve kullanışlı arka kapıyı tanıyacaklar. Volvo C30’un belirgin stop lambaları, trafikte, sürücülerin önlerinde hangi otomobil olduğu konusunda şüphe duymamalarını sağlıyor” dedi.

    Bireylere özel dizayn ve dört kişilik yer
    Yeni Volvo C30, geniş baş ve diz mesafesi sahip iki ayrı arka koltuğuyla araçta dört erişkin bulundurma kapasitesine sahip. Hafifçe ortalanarak yerleştirilen arka koltuklar araç içinde rahatlık hissi verirken aynı zamanda iyi bir ileri görüş alanı sağlıyor. Koltuklar arasındaki geniş mesafe sayesinde ince ve havada asılı gibi duran orta konsol arka
    camdan rahatça görülebiliyor.

    Kişisel tercihler için hedef kitlenin zevkine hitap edecek şekilde değiştirilebilen iç tasarım, üç çekici renkte döşeme seçeneği sunuyor.

    Birinci sınıf ses sistemi sunan Volvo C30’da, gerçek audiofiller Alpine Dolby® Pro Logic II Surround’dan dijital 5x130W ICE Güç amplifikatörü ve Danish Dynaudio®’dan 10 hoparlör içeren Premium Ses sistemi seçebiliyorlar.

    C30 projesini yöneten Håkan Abrahamsson, C30’da “kişiye özel fonksiyonellik” olduğunu vurguluyor. Volvo C30’u kişiselleştirmek için pek çok imkan bulunduğunu ifade eden Abrahamsson, C30’un bu tip otomobilleri tercih eden kişilerin istekleri doğrultusunda, doğru ve akıllıca tasarlanmış tüm çözümlere sahip olduğunun da altını çiziyor.

    100–220 hp arasında değişen motor
    Yeni Volvo C30, 100 hp, dört silindir 1.6-litre benzinli motor ile 109 hp temiz ve verimli dört silindir, 1.6-litre dizelden; sırasıyla 180 ve 220 hp güce sahip beş silindir, D5 ve T5 turbo motora kadar geniş motor seçeneği sunuyor.

    Volvo S40’tan 22 santimetre daha kısa olan C30, 425 santimetre ile Volvo modelleri arasında en küçük otomobil olma özelliğini taşıyor.

    Håkan Abrahamsson C30’un sürüş özelliklerini ve manevra kabiliyetini, “Masküler manevra kabiliyetini ifade eden bir otomobilin direksiyonuna geçtiğinizde, otomobilin görünüşünün hakkını vermesi gerekiyor. C30’da 1.6-litre dizel veya T5 motoru seçmenizin bir önemi yok çünkü otomobil sportif sürüş özellikleri sunan bir şasiye sahip,” sözleriyle anlatıyor.

    Birinci sınıf güvenlik
    Güvenlik söz konusu olduğunda Volvo C30 gerçek bir Volvo’dur. Otomobilde, sürücünün otomobilin arka kenarlarındaki kör noktada bulunan diğer aracın tanımlanmasına yardımcı olan BLIS (Kör Nokta Bilgi Sistemi) yer alıyor. Cephesi, S40 ve V50 ile aynı patentli yapıya sahip olan C30, hava yastıkları ve emniyet kemeri gergileri ile birlikte birinci sınıf güvenlik sunuyor.

    Güvenlik ekipmanı olarak, yan hava yastıkları ve hava perdesiyle Boyun Zedelenmesi Koruma Sistemi, WHIPS ile Yan Darbelerden Koruma Sistemi bulunan C30, segmentindeki en güvenli otomobillerden biri olmaya aday.




  • GÜZEL SEVİMLİ BİR VOLVO
  • S80 DIŞ FOTOLARI

     [DH]   V O L V O    for   L I F E


     [DH]   V O L V O    for   L I F E


     [DH]   V O L V O    for   L I F E


     [DH]   V O L V O    for   L I F E



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turusan -- 14 Ağustos 2006; 12:06:20 >




  • S80 İÇ FOTOLARI

     [DH]   V O L V O    for   L I F E


     [DH]   V O L V O    for   L I F E


     [DH]   V O L V O    for   L I F E



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turusan -- 14 Ağustos 2006; 12:06:49 >




  • ÇOK FAZLA TEKNİK BİLGİM YOK FAKAT ARABANIN 1.6 BENZİNLİ OLANININ PERFORMANSINI BEĞENMEYENLER VAR. 1.6 DİZELİNİN PERFORMANSINI BİLMİYORUM AMA TORKU BENZİNLİSİNE GÖRE BAYA YÜKSEKMİŞ BEYGİR GÜCÜ HEMEN HEMEN AYNI SÜRATİNDEDE 5KM LİK FARK VAR. DİZEL MAX. 190 BASIYOMUŞ. BENZİNLİ 185. YAKIT TÜKETİMİDE O DEV GİBİ ARABAYA GÖRE BENCE ÇOK İYİ. AYNI SINIF ARABASI OLMAYABİLİR HATTA GÖRÜNÜŞÜ VOLVUNUN YANİNDA HAFİF KALADABİLİR AMA CİTROEN C5 DENEN ARABAYIDA Bİ İNCELE HİÇ DEĞİLSE FİYATTA VOLVOYA FARK ATAR
  • İlk defa yeni S40’da gördüğümüz havada asılı orta konsöl C70’den sonra yeni S80’de de yerini almış. Ancak gördüğüm kadarıyla S80’de ciddi bir kaliteye bürünmüş. Artık Volvo modellerinin vazgeçilmezi olacağa benzer.
  • Konuyu açan turusan arkadaşa, başlığı Volvo modellerinin tümüne yönelik değiştirdiği için teşekkür ediyoruz. Kendisine bugünün anlam ve önemini belirten hediye olarak ilk Volvo'nun resimlerini gönderiyorum.

     [DH]   V O L V O    for   L I F E

     [DH]   V O L V O    for   L I F E

     [DH]   V O L V O    for   L I F E


    Model: ÖV4 Jakob
    Variants: ÖV4 TV (Pick up)
    ÖV4 Chassis
    Produced: 1927 -1929
    Volume: 275 (of which 205 delivered with open tourer body).
    Body: Open tourer, or as a chassis.
    Engine: In-line 4 cylinder with side valves; 1,944 cc; 75x110 mm; 28 bhp at 2000 rpm

    The first series-produced Volvo car left the Lundby factory on April 14th 1927. ÖV4 was the designation for this old-fashioned open car with 4 cylinders. The body was built on an ash and beech frame, covered with sheet metal and was only available in one colour combination, dark blue with black wings. The ÖV4 was often nicknamed "Jakob".

    A small number of the ÖV4 cars were delivered as small vans or as bare chassis suitable for small commercial vehicles, vans, pick ups etc.The first series-produced Volvo car left the Lundby factory on April 14th 1927. ÖV4 was the designation for this old-fashioned open car with 4 cylinders. The body was built on an ash and beech frame, covered with sheet metal and was only available in one colour combination, dark blue with black wings. The ÖV4 was often nicknamed "Jakob".




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.