Şimdi Ara

:::DH TEMPRA TeAm::: (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.262
Cevap
24
Favori
608.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vay be.süpersin mavis717.böyle anlatmaya devam edersen sevinirim.inşallah yakın zamanda tempra alacam..bu yazdıkların benim için çok değerli..tekrar teşekkür ederim..

    ayrıca sana bi soru sormak istiyorum.belki bilirsin.dediklerine göre 91 model sxak'lar orjinal italyan üretimiymiş.91'den sonraki sxak'lar ise yerli üretim.bu doğru mu?ayrıca yerli üretimin parçaları italyan üretime uyar mı?son olarak bana hangi model sxak önerirsin?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Salih

    vay be.süpersin mavis717.böyle anlatmaya devam edersen sevinirim.inşallah yakın zamanda tempra alacam..bu yazdıkların benim için çok değerli..tekrar teşekkür ederim..

    ayrıca sana bi soru sormak istiyorum.belki bilirsin.dediklerine göre 91 model sxak'lar orjinal italyan üretimiymiş.91'den sonraki sxak'lar ise yerli üretim.bu doğru mu?ayrıca yerli üretimin parçaları italyan üretime uyar mı?son olarak bana hangi model sxak önerirsin?



    teşekkür ederim...bildiğim bir konu olursa yardımcı olurum..

    dediğin gibi 1991 ve öncesi ve hatta 1992 modellerin bir kısımı italyan üretimdir.yerli ve italyan üretim olanların parcaları birbirine uyar.merak etme.sadece enjeksiyonlu model olan tempralar 1997 ve üstü nün motor parcaları diğerlerinden farklıdır.alırsan klimalı modelleri tecih et.

    fiyatlar zaten uygun.yıpranmamış ve kurcalanmamış olanları seçmeye çalış.dağılmış olan bir aracı toplamak zordur.

    eğer alırsan mümkün olduğunca yüksek ve klimalı model olsun.artık sen paraya bak.bana sorarsan 1600cc SLX MPİ tavsiyemdir.bunlar 1997 model ve üstüdür.fiyatlarda biraz yüksektir.

    düşük model alacaksan klima mutlaka olsun.ben alırken tempra olsunda klimayı boşver demiştim.ama şimdi klimayı arıyorum....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mavis717


    quote:

    Orjinalden alıntı: Salih

    vay be.süpersin mavis717.böyle anlatmaya devam edersen sevinirim.inşallah yakın zamanda tempra alacam..bu yazdıkların benim için çok değerli..tekrar teşekkür ederim..

    ayrıca sana bi soru sormak istiyorum.belki bilirsin.dediklerine göre 91 model sxak'lar orjinal italyan üretimiymiş.91'den sonraki sxak'lar ise yerli üretim.bu doğru mu?ayrıca yerli üretimin parçaları italyan üretime uyar mı?son olarak bana hangi model sxak önerirsin?



    teşekkür ederim...bildiğim bir konu olursa yardımcı olurum..

    dediğin gibi 1991 ve öncesi ve hatta 1992 modellerin bir kısımı italyan üretimdir.yerli ve italyan üretim olanların parcaları birbirine uyar.merak etme.sadece enjeksiyonlu model olan tempralar 1997 ve üstü nün motor parcaları diğerlerinden farklıdır.alırsan klimalı modelleri tecih et.

    fiyatlar zaten uygun.yıpranmamış ve kurcalanmamış olanları seçmeye çalış.dağılmış olan bir aracı toplamak zordur.

    eğer alırsan mümkün olduğunca yüksek ve klimalı model olsun.artık sen paraya bak.bana sorarsan 1600cc SLX MPİ tavsiyemdir.bunlar 1997 model ve üstüdür.fiyatlarda biraz yüksektir.

    düşük model alacaksan klima mutlaka olsun.ben alırken tempra olsunda klimayı boşver demiştim.ama şimdi klimayı arıyorum....






    gönül ister ki üst model tempra alabileyim.ama bütçem max.6000 ytl. ve sxak almayı düşünüyorum..nette gördüğüm kadarıyla 7000 ytlden başlıyor fiyatları.ama biraz araştırınca ve pazarlıkla 6000 ytlye bulabilirim diye düşünüyorum..91 model almayı düşünüyorum.bakalım hayırlısı diyelim..




  • arkadaşlar mrb. bende 2 aylık tempra sahibiyim (tempra sxa 1992) forumunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. paylaşımlarınız gerçektem çok değerli. benim bir sorum olacak. İZMİRDE şöyle içim rahat "usta al bu arabayı şöyle her şeyini kontrol edip bi gözden geçir " diyebileceğim tempradan anlayan bir usta varmı bildiğiniz sağa sola götürdüm ama baktım ki kurcalayarak öğreniyorlar o yüzden içim rahat değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hcakirak

    arkadaşlar mrb. bende 2 aylık tempra sahibiyim (tempra sxa 1992) forumunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. paylaşımlarınız gerçektem çok değerli. benim bir sorum olacak. İZMİRDE şöyle içim rahat "usta al bu arabayı şöyle her şeyini kontrol edip bi gözden geçir " diyebileceğim tempradan anlayan bir usta varmı bildiğiniz sağa sola götürdüm ama baktım ki kurcalayarak öğreniyorlar o yüzden içim rahat değil.


    hoş geldin......ben izmirli değilim.bir usta söyleyemem ama umarım iyi bir usta bulursun..
  • TEMPRA FAR CAMI DEĞİŞTİRİLMESİ

    1-İlk önce panjur vidaları sökülerek çıkartılmalıdır.
    2- Far ,sinyal ve Park lambası elektrik bağlantıları sökülmelidir.çünkü far ve sinyal birbirine sabitlenmiştir.
    3- Farın arkasında farı kaportadaki far yuvasına sabitleyen 4 adet cıvata sökülmelidir.
    4- far civatalarını sökünce far ve sinyal çektiğimizde beraber gelir.
    5- far ve sinyalin arasında sinyali far gövdesine sabitleyen beyaz uzun çubuk çekilir.ve bu çubuğun takıldıgı tırnak aşağı bastırılarak sinyal fardan ayrılır.
    6- far camını tutan metal clipsler çıkarılır.


     :::DH TEMPRA TeAm:::


    7- far camı ve far gövdesi arasındaki silikon bıçak vasıtası ile kesilerek far camı gövdeden ayrılır.
    8- far camının girdiği gövdedeki kanallar silikondan temizlenir.

     :::DH TEMPRA TeAm:::


    9- bu kanallar temizlendikten sonra tekrar yeterince silikon sürülür.

     :::DH TEMPRA TeAm:::


    10- far camı yerine oturtulur.

     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


    11- far camını tutan metal clipsler tekrar yerlerine takılır.
    12- silikon artıkları temizlenir.silikon olmayan yerlere silikon takviyesi yapılır.silikon güzel sürülmelidir ki farımız su almasın.
    13- sonra sinyal çıkarıldığı gibi yerine takılır.sinyal sabitleme çubugu takılır.
    14- sonra far yerine takılır ve vidaları takılarak kaportadaki far yuvasına sabitlenir.
    15- Elektrik bağlantıları takılarak kontrol edilir.

    resimleri adım adım ayrıntılı çekemedim.bu seferlik böyle oldu..


    Ben far camlarını değiştirdikten sonra camların bir kısmına siyah folyo bant çektim.böylesi daha farklı duruyor.aslında sahinlere takılan çiftli farlardan istiyorum ama bulamadım.

    Siyah bantlı farların en son hali.arabamın yeni yüzü:


     :::DH TEMPRA TeAm:::


    MALİYETİ:
    FAR CAMI -----7 YTL
    SİLİKON ------2,5 YTL
    İŞÇİLİK-------BEDAVA




  • TEMPRA ROT BAŞI VE ARKA TORSİYON BİLYASI DEĞİŞİMİ

    Merhaba arkadaslar

    maliyaet olarak

    ROT BAŞLARI--------------------------------------------30 YTL (2 ADET)
    Z ROT(TANDIR KOLU)-(VİRAJ DENGE ROTLARI)-----20 YTL (2 ADET )
    ARKA TORSİYON BİLYA TAKIMI------------------------80 YTL (2 TAKIM)
    AMORTİSÖR YÜKSELTME TAKOZLARI------------------5 YTL (2 ADET)
    İŞÇİLİK---------------------------------------------------25 YTL


    TOPLAM----------------------------------------------------160 YTL

    arabada tık ses kalmadı...



    .bazı fotoları ayrıntılı çekemedim.çünkü bende hazır fırsat varken anahtarı civatayı aldım.söktüm taktım. elimi kolumu yağladım.rahatladım....

    malzeme adlarını burada kullanılan adlar ile yazdım başka yerlerde başka ad ile söyleniyor olabilir.

    ARABAM BİRAZCIK ÇAMURLU (((KUSURA BAKMAZSINIZ DEĞİL Mİ?)))

    RESİMLER

     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


    torsiyon kolu bilyaları bozulmuş ise araç arkadan simetrik durmuyor.bozuk yolda ses yapıyor.sizlerinde araclarınızı kontrol etmenizde fayda vardır.çünkü onları yaglayıp temizlemiyoruz.su, toz ve çamur 'a her zaman maruz kalıyorlar.
    torsiyon bilyalarını değiştirirken bir hayli zorlandık.bilyalar küflenmiş,dağılmış ve yatak yuvasına sıkışmıştı.buradaki bilyalar konik şekilli idi.yatakları güzelce temizledik.konik bilyaları çok güzel yagladık.yerlerine taktık.hatta kolu arka saseye bağlayan milin geçtiği boruyu'da tasladık 1mm kadar kısaltmak zorunda kaldık.uzun yapmışlar.(birde orjinal parça diye satıyorlar.)

     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::




  • selam ben de 96 model bi tempra almayı düşünüyorumda tempra 2ie bunlar lpg sıralı sistem olunca ii oluyomuş adamada sormadım.. eğer sıralı değilse sıralıya dönüştürmek çok mu masraflı olur acaba.. bi de alınır mı 8.5 a ? çok mu yüksek yoksa?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acaroğlu

    selam ben de 96 model bi tempra almayı düşünüyorumda tempra 2ie bunlar lpg sıralı sistem olunca ii oluyomuş adamada sormadım.. eğer sıralı değilse sıralıya dönüştürmek çok mu masraflı olur acaba.. bi de alınır mı 8.5 a ? çok mu yüksek yoksa?


    kardeş hayırlı olur insaallah aldığın araç.

    eğer 2000cc tempra alacaksan 16 v olanını tercih et.fiyat biraz yüksek.senin bahsettiğin arac sanırım 8v olanından.onların fiyatları 6000-7500 ytl civarı.bu araclar full elektronik enjeksiyonlu olduğu için sıralı sistem gerekir.sıralı sistem lpg fiyatları 1500-2000 ytl arası geçiyor.normal sistem lpg kullanan kullanan arkadaslarımız var.

    bana sorarsan 1,6 klimalı özellikle SLX mpi alırsan çok daha iyi olur.ama 2000cc ye meraklı isen o baska.

    alacağın arac çok fazla tamir görmemiş olsun.temiz olsun.fiyatlar aracın temiz olma durumuna göre değişiyor zaten..




  • mavis717 arkadaşım öncelikle Tempracılar için her yönü ile kaynak olan uğraşılarını foroğraflarla destekleyerek paylaştığın için çok teşekkürler.

    BEn şu mikser olayına takıldım.Benm aracımda da sanki bi sağırlık var gibi..Diğer forumda bazı arkadaşların mikser önerisi vardı.Acaba bunu hi test edebildin mi?Ben Isparta da bir kaç gaz işi ile uğraşan usta ile konutum.ANcak bana sen ne diyon der gibi baktılar...Belki ben anlatamadım.Şu mikserin adam akıllı bi resmi yadaşu şu modelin şu parçası şeklinde bi adı olsaydı.

    Acaba bu konuda ne yapılabilir?Bu mikser nasıl tarif edilebilinir?

    Konuyu bilmeyen arkadaşlar için aşağıya bir alıntı yaptım.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    """""taurus72 .........................ALINTI...................................



    Kayıt: 11 Hzr 2007
    Mesajlar: 25

    Tarih: Cum Hzr 15, 2007 8:57 pm Mesaj konusu: lpg ciler mikser değiştirinn..

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ben aracımı satın aldığımda çok sağırdı ..Aracı kullanan yaşlı bir adamdı 0 km satın aldığı bu araçla 80 i geçmediğini söyledi.. bi türlü gaz pedalımı tam gaz yaptığımda aracım istediğim tepkiyi vermiyor rampada ve sollamalarda geç hızlanıp ..son hızlara geç erişiyordu..Çekişi düşük araçta dolasyısı ile gaza fazla dipliyoruz ve daha fazla yakıtla daha az yol alıyoruz...aracımın bütün ayarlarını kontrol ettim herşey normal görünüyordu..aklıma bir nokta takıldı.. yüksek devirlerde yakıt hava ile yeteri kadar iyi karışıp performansı etkiliyor kanısına vardım..Nasılmı ? denemelerimde 2500 dev./dk. rahat çıkan araç 3000 dev./dk dan sonra sanki geri kaçıyor gibiydi ..mikseri inceledim ...bence hatalı imal edilmişti..Karbüratörlerimiz alçakhız ve yüksek hız olarak iki venturiye sahip bizim araçlarda malumunuz ..gaz verirken 3000 devir civarına kadar Alçak hız venturisi altındaki kelebek açılarak manifolda hava/yakıt geçiyor , 3000 Devir civarından sonra gaz pedalına basılmasına göre ikinci venturi yani güç devresi açılmaya başlar ve burdan daha fazla oranda hava yakıt geçmelidir ki yüksek devirdeki ihtiyaç karşılanmalı ..Ve benim aracımdaki mikserin LPG girişi alçak hıza daha yakın dı ve yüksek hıza daha az gaz veriyor du bu da yakıt karışımını fakirleştirip yüksek devirlerdeki performansı etkiliyordu...Ayrıca mikserin delikleri karbüratörden daha dardı dolayısı ile havada az giriyordu buda daha fazla gaza basma ihtiyacı doğuruyordu ...bende mikseri söktüm karbüratörün üstünden ve hava emiş hortumu içine Yuvarlak sekilli olan geniş delikli tek bir mikser taktım..bu mikser genelde enjeksiyonlu araçlarda kullanılan mikserlerden...ve sonuç harika ha Benzin ha LPG hiç farketmiyor performans arttı..bunu aradaşlarıma ait olan 93 tipo ve 92 tempra'yada uyguladık sonuç aynı ..muhteşem oldu 92 tempra kullanan arkadaşım çok rahat 195Kmh tipo kullanan arkadaşım 190 Kmh ulaşırken hiç zorlanmadıklarını söylediler ..ben fazla cesaretli almadığım için 175Kmh kestim gazı ve daha bassaydım gidecekti ayrıca yakıtta eskiye nazaran baya düştü ..LPG kullanıp performas isteyenler tavsiyemdir takın deneyin ...sağlıcakla kalın.. """""""



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyaztebeşir -- 6 Ağustos 2007; 13:35:38 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: beyaztebeşir

    mavis717 arkadaşım öncelikle Tempracılar için her yönü ile kaynak olan uğraşılarını foroğraflarla destekleyerek paylaştığın için çok teşekkürler.

    BEn şu mikser olayına takıldım.Benm aracımda da sanki bi sağırlık var gibi..Diğer forumda bazı arkadaşların mikser önerisi vardı.Acaba bunu hi test edebildin mi?Ben Isparta da bir kaç gaz işi ile uğraşan usta ile konutum.ANcak bana sen ne diyon der gibi baktılar...Belki ben anlatamadım.Şu mikserin adam akıllı bi resmi yadaşu şu modelin şu parçası şeklinde bi adı olsaydı.

    Acaba bu konuda ne yapılabilir?Bu mikser nasıl tarif edilebilinir?

    Konuyu bilmeyen arkadaşlar için aşağıya bir alıntı yaptım.

    quote:


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    """""taurus72 .........................ALINTI...................................



    Kayıt: 11 Hzr 2007
    Mesajlar: 25

    Tarih: Cum Hzr 15, 2007 8:57 pm Mesaj konusu: lpg ciler mikser değiştirinn..

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ben aracımı satın aldığımda çok sağırdı ..Aracı kullanan yaşlı bir adamdı 0 km satın aldığı bu araçla 80 i geçmediğini söyledi.. bi türlü gaz pedalımı tam gaz yaptığımda aracım istediğim tepkiyi vermiyor rampada ve sollamalarda geç hızlanıp ..son hızlara geç erişiyordu..Çekişi düşük araçta dolasyısı ile gaza fazla dipliyoruz ve daha fazla yakıtla daha az yol alıyoruz...aracımın bütün ayarlarını kontrol ettim herşey normal görünüyordu..aklıma bir nokta takıldı.. yüksek devirlerde yakıt hava ile yeteri kadar iyi karışıp performansı etkiliyor kanısına vardım..Nasılmı ? denemelerimde 2500 dev./dk. rahat çıkan araç 3000 dev./dk dan sonra sanki geri kaçıyor gibiydi ..mikseri inceledim ...bence hatalı imal edilmişti..Karbüratörlerimiz alçakhız ve yüksek hız olarak iki venturiye sahip bizim araçlarda malumunuz ..gaz verirken 3000 devir civarına kadar Alçak hız venturisi altındaki kelebek açılarak manifolda hava/yakıt geçiyor , 3000 Devir civarından sonra gaz pedalına basılmasına göre ikinci venturi yani güç devresi açılmaya başlar ve burdan daha fazla oranda hava yakıt geçmelidir ki yüksek devirdeki ihtiyaç karşılanmalı ..Ve benim aracımdaki mikserin LPG girişi alçak hıza daha yakın dı ve yüksek hıza daha az gaz veriyor du bu da yakıt karışımını fakirleştirip yüksek devirlerdeki performansı etkiliyordu...Ayrıca mikserin delikleri karbüratörden daha dardı dolayısı ile havada az giriyordu buda daha fazla gaza basma ihtiyacı doğuruyordu ...bende mikseri söktüm karbüratörün üstünden ve hava emiş hortumu içine Yuvarlak sekilli olan geniş delikli tek bir mikser taktım..bu mikser genelde enjeksiyonlu araçlarda kullanılan mikserlerden...ve sonuç harika ha Benzin ha LPG hiç farketmiyor performans arttı..bunu aradaşlarıma ait olan 93 tipo ve 92 tempra'yada uyguladık sonuç aynı ..muhteşem oldu 92 tempra kullanan arkadaşım çok rahat 195Kmh tipo kullanan arkadaşım 190 Kmh ulaşırken hiç zorlanmadıklarını söylediler ..ben fazla cesaretli almadığım için 175Kmh kestim gazı ve daha bassaydım gidecekti ayrıca yakıtta eskiye nazaran baya düştü ..LPG kullanıp performas isteyenler tavsiyemdir takın deneyin ...sağlıcakla kalın.. """""""






    ben teşekkür ederim....fırsatım varken arkadaslara yardımcı olmaya çalışıyorum.tempranın anlatıldığı kadar dandik olmadığını,tamirinin kolay olduğunu ve parcalarının çok pahalı olmadığını gösteriyor bu çalışmalar.

    mikser konusunda enjeksiyonlu aracların hava filtresi borusu ile emme manifoltu arrasına takılan yuvarlak,bizim mikserlere benzeyen ama büyük delikli bir mikser galiba.bende görmedim ama bunu anlattı arkadas.

    bu mesajı nereden kopyaladın bilmiyorum ama

    www.tempratipo.net.tc

    adresinde adresinde püf noktaları yararlı bilgiler kısımında lpg mikser değişimi var.hatta aynı yazılar.(sanırım oradan kopyaladın).

    .arkadas resim koymadı.ama benzer resimler var.

    kolaygelsin




  • benide eklermisin
    97 tempra 2.0 ie 16v cat
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mavis717

    TEMPRA ROT BAŞI VE ARKA TORSİYON BİLYASI DEĞİŞİMİ

    Merhaba arkadaslar

    maliyaet olarak

    ROT BAŞLARI--------------------------------------------30 YTL (2 ADET)
    Z ROT(TANDIR KOLU)-(VİRAJ DENGE ROTLARI)-----20 YTL (2 ADET )
    ARKA TORSİYON BİLYA TAKIMI------------------------80 YTL (2 TAKIM)
    AMORTİSÖR YÜKSELTME TAKOZLARI------------------5 YTL (2 ADET)
    İŞÇİLİK---------------------------------------------------25 YTL


    TOPLAM----------------------------------------------------160 YTL

    arabada tık ses kalmadı...



    .bazı fotoları ayrıntılı çekemedim.çünkü bende hazır fırsat varken anahtarı civatayı aldım.söktüm taktım. elimi kolumu yağladım.rahatladım....

    malzeme adlarını burada kullanılan adlar ile yazdım başka yerlerde başka ad ile söyleniyor olabilir.

    ARABAM BİRAZCIK ÇAMURLU (((KUSURA BAKMAZSINIZ DEĞİL Mİ?)))

    RESİMLER

     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


    torsiyon kolu bilyaları bozulmuş ise araç arkadan simetrik durmuyor.bozuk yolda ses yapıyor.sizlerinde araclarınızı kontrol etmenizde fayda vardır.çünkü onları yaglayıp temizlemiyoruz.su, toz ve çamur 'a her zaman maruz kalıyorlar.
    torsiyon bilyalarını değiştirirken bir hayli zorlandık.bilyalar küflenmiş,dağılmış ve yatak yuvasına sıkışmıştı.buradaki bilyalar konik şekilli idi.yatakları güzelce temizledik.konik bilyaları çok güzel yagladık.yerlerine taktık.hatta kolu arka saseye bağlayan milin geçtiği boruyu'da tasladık 1mm kadar kısaltmak zorunda kaldık.uzun yapmışlar.(birde orjinal parça diye satıyorlar.)

     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::



    saol maviş bende ön takımları değiştirmeyi düşünüyordum ellerine sağlık




  • TEMPRA 2000 MOTOR NE YAKIYOR PARİSORLU KARDES ALMAYI DÜSÜNÜYORUMDA..
  • mavis717 arkadaşım, yazılarını birkaç forumda okuyorum...Üstteki alıntıyıda;
    """http://tempratipotr.forumup.com/about207-0-tempratipotr.html"""adresinden aldım.Arkadaşın yaptıkları çok ilginç geldi açıkcası çokta mantıklı açıklamış... Bi bilen yok çevremde...
  • merhabalar maviş kardeş,
    derdimin ilacı sizsiniz herhalde,araba piyasasını çok yakından takip ediyorum ve benim aracımla eş özelliklerdeki arabalar 45-60.000 ytl arası.ayrıca 25 000 ytl den asağıda doğru düzgün araç yok.düşündüm araştırdım ve arabamı değiştirmemeye karar verdim .( 2000 cc 16 valf,deri koltuk vs.)
    Şimdi diyorumki üzerine 15-20 000 ytl verip daha güçsüz bir araba alacağıma 3-5 000 ytl harcayıp bunu cillop gibi yapsam ,ne dersiniz ayrıca böyle bir şeyi yaptırabilir miyim,nerede olur ve maliyeti nedir.haaa şunuda belirteyim arızalı olan bir yeri yok .sadece baktığımda her yerini sıfır araba gibi görmek istiyorum.Selamlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: parisorlu

    merhabalar maviş kardeş,
    derdimin ilacı sizsiniz herhalde,araba piyasasını çok yakından takip ediyorum ve benim aracımla eş özelliklerdeki arabalar 45-60.000 ytl arası.ayrıca 25 000 ytl den asağıda doğru düzgün araç yok.düşündüm araştırdım ve arabamı değiştirmemeye karar verdim .( 2000 cc 16 valf,deri koltuk vs.)
    Şimdi diyorumki üzerine 15-20 000 ytl verip daha güçsüz bir araba alacağıma 3-5 000 ytl harcayıp bunu cillop gibi yapsam ,ne dersiniz ayrıca böyle bir şeyi yaptırabilir miyim,nerede olur ve maliyeti nedir.haaa şunuda belirteyim arızalı olan bir yeri yok .sadece baktığımda her yerini sıfır araba gibi görmek istiyorum.Selamlar..


    Bende çok düşündüm.Vazgeçemedim...Şimdi kaporta ve boya yaptırıyorum..Full..10 gün sürermiş...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: parisorlu

    merhabalar maviş kardeş,
    derdimin ilacı sizsiniz herhalde,araba piyasasını çok yakından takip ediyorum ve benim aracımla eş özelliklerdeki arabalar 45-60.000 ytl arası.ayrıca 25 000 ytl den asağıda doğru düzgün araç yok.düşündüm araştırdım ve arabamı değiştirmemeye karar verdim .( 2000 cc 16 valf,deri koltuk vs.)
    Şimdi diyorumki üzerine 15-20 000 ytl verip daha güçsüz bir araba alacağıma 3-5 000 ytl harcayıp bunu cillop gibi yapsam ,ne dersiniz ayrıca böyle bir şeyi yaptırabilir miyim,nerede olur ve maliyeti nedir.haaa şunuda belirteyim arızalı olan bir yeri yok .sadece baktığımda her yerini sıfır araba gibi görmek istiyorum.Selamlar..


    @parisorlu kardeşim
    iyi bir noktaya temas etmişsin.zaten satsanda piyasa düşük.eşdeğeri aracların altına gidiyor.aracın bir de full olan modelmiş.bence tempra kullanıcısı fazlası ile memnun ediyor.eğer elinde tutmak istiyorsan boya bakım yapan yerlere gidip fiyat alabilirsin.gerçekten çok güzel yapıldığı aracın ilk günkü haline çok benzediği söyleniyor.benim çevremde yok böyle bir dükkan ama forumda yaptıran arkadaslar var.

    tabi alacağın memnuniyet uzman kişilerin değerlendirmesine bağlı.ben dün tamponları komple gövde rengi yaptırdım.aracın görüntüsü tamamen değişti.

    bence arac bakım yapan (ziebart,autowax vs) bir yere uğra .onlar gerekli değelendirmeleri yapıp sana bilgi verebilirler.plastik aksamların parlaması,döşeme temizliği çok iyi verim alınıyormuş..

    artık karar senin imkanın varsa böyle bir yere uğra fikir al.

    aracının resimlerini koyman mümkün mü?


    @beyaz tebeşir kardedeşim boya +kaporta 10 gün sürer.ben tampon boyama ve çamurluk düzeltmesi için 6 gün bekledim..


    resim eklerim uygun bir zamanda...




  • kanıdeli kardeş,tempra 2000 in 8 valf olanı var 16 valf olanları var 8 valfleri bilmiyorum.Ama inanki 16 valfin temizini bulursan kaçırma yakıta gelince ne kadar basarsan gitmem demez ve o kadarda yakar.
  • BENDE 1992 MODEL SXAK SAHİBİYİM VE KULUBE KATILAMK İSTİYORUM
    VE HASTAYIMMM
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.