Şimdi Ara

____ ::: DH SAAB TAKIMI ::: _____ (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.466
Cevap
59
Favori
322.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam fiyatları yüksek tutanlar genelde araçlarını hemen satma zorunluluğu olmayanlar da olabilir. Bu araçlar çok fazla elektronik ekipman barındırdığı için alırken iyi inceletmenizde fayda var.
  • Coolfire'a katılıyorum, yine tekrar söylüyorum mutlaka yetkili servise bir sokun expertize. Sonradan hatırladığım kronik bir sorun daha var özellikle dizeller için. Dizel Partikül Filtresi... Gökşenlerde expertiz yaptırdığımızda arızalı gözüküyordu değişmesi gerekiyor dendi ve yanlış hatırlamıyorsam 2500 lira gibi bir fiyatı vardı. Sonra temizlettik bir süre daha kullandık. 1-2 ay önce tekrar arıza verdi, bu sefer yine temizlettik ve komple söktük iptal ettik depoda duruyor. Muayeneye giderken taktıracağız sadece, sonra tekrar sökeceğiz. Sökmek aracı hem rahatlatıyor hem de biraz da olsa güç katıyormuş söylenene göre.

    Benzinli modeller için de katalitik konvertör aynı görevi görüyor yanılmıyorsam. Benzinliler için pek bir sorun yaşayanı duymadım ama yine de kontrol ettirmekte fayda var.

    @emintolga; İstanbul Anadolu yakasında Bostancı sanayi sitesinde Volcity ve Göksu otomotiv var. Özellikle Göksu otomotivdeki Ramazan usta alanında oldukça uzman. Avrupa yakasında da Maslak Sanayi sitesi 2. Kısım 3. Sokakta Viking Saab servisi var. Buradan da memnun kalacağından eminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onurcukka -- 30 Haziran 2011; 19:25:26 >




  • Arkadaslar iyi günler benim 2003 9-3 vectorum var son 2 haftadır sol on cam tam olarak açtığımda tekrar kapatmak istediğimde sorun yaratıyor tam ortaya gelip tekrar aşağıya iniyor bilgisi olan varmidir
  • Benzer sorun 2-3 gündür bizim de sağ ön camda var. Tamamen kapanınca sanki bir şey sıkışmış gibi otomatik olarak bir kademe açılıyor. Sıkışma kontrolünü devre dışı bırakarak kapatabiliyoruz ancak o camı. Belli ki bir şeyler sürtüyor, çünkü en sağ tarafında boydan boya 4-5 cm genişliğinde yol gibi bir iz oluştu. Kalibrasyon yapmayı denedim kalibrasyon da yapamadım, izin vermiyor sistem kalibrasyona. Bir servise gitmek lazım sanki...

    @qwerty1907 sen ilk etapta kalibrasyon yapmayı bir dene bence. Olmazsa iyi bir elektronikçiye veya servise gitmeden fayda var. Belki sıkışma kontrolünü devre dışı bırakarak sen de geçici olarak sorunu çözebilirsin.

    Sıkışma kontrolünü iptal ederek camı kapatmak şu şekilde yapılıyor bilmeyen arkadaşlarımız için;
    Sürücü kapısınndaki cam düymelerinin olduğu yerde bir de yolcu cam açma-kapama düymelerini devre dışı bırakan bir tuş vardır.
    Ona basılı tutuyoruz ve hangi camı açıp - kapatmak istiyorsak o cam için ilgili düymeye basarak işlemi gerçekleştiriyoruz. Sadece o anlık cam sıkışma kontrolünü devre dışı bırakmış oluyoruz. Bu şekilde cam sonuna kadar kapatılabiliyor veya açılabiliyor...

    Kalibrasyon basamakları için elinde var ise kitapçıktan detaylı ve net bilgiye ulaşabilirsin.
    Kitapçığın yok ise bu konuda 1 veya 2 sayfa öncesinde kitapçıktaki kalibrasyon basamaklarını aynen paylaşmıştık, oradan faydalanabilirsin.




  • Yaz aylarında aşırı sıcak nedeniyle camlar sıkışma alarmı verebilir. Böyle durumlarda bir önceki mesajda yazılan şekilde sıkışma alarmını devre dışı bırakabilir ya da sıkışma alarmı veren cama ait kapıdaki elektrik slotunu 30 saniye kadar yerinden söküp tekrar takarak bu aksiliği giderebilirsiniz. (Slot kapı menteşesinin hemen altında yer alır)
  • Merhaba,

    2003 model saab 9-3 2.0 ts aero 210 hp almayı düşünüyorum. Tavsiye edermisiniz? İlan fiyatı 32000 TL. Telefonda söylendiğine göre boya yok, değişme yok. 125.000 km 'de.

    Ama önce kendi gözüm gibi baktığım arabamı satmam gerekiyor. Opel Astra 2006 Twinport HB Sport Paketli.

    Acaba bu arabayı satıp onun yerine Saab alayım mı? Parçaları var mı? Çok mu pahallı gibi sorularım var. Evet ararsam cevap bulabilirim. Ama spesifik olarak yukarıdaki model saab'lar nasıldır?

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
  • Bende Takımdaki yerimi almak isterim
  • Merhaba;

    2004 Model bir saab 9-3 2.0 vector aldım, araçta malesef kullanım kılavuzu yok, türkçe kullanım kılavuzu nerden edinebilirim, yardımcı olabilir misiniz.
  • Arkadaşlar hoşgeldiniz aramıza...

    Türkçe kullanım klavuzu bulmak biraz zor olabilir ama kafanıza takılan noktaları yazarsanız bizim araçlarımızın kitapçıklarından yardımcı oluruz size.

    Arkadaşlar aramızda İstanbul Ataşehir'e yakın oturan dizel 9-3 sahibi olan var mı? Bir gün buluşup başka bir dizel 9-3'ü denemek istiyorum. Kafamda kendi aracımızla ilgili bazı soru işaretlerim var.
    Eğer var ise bir haftasonu buluşmayı çok istiyorum...

    Bu arada haftasonu şu cam sıkışması için gökşenlere gittim. Orada iki sprey sıktılar düzeldi cam. Sanayide de sprey sıktırmıştık ama düzelmemişti. Yetkili servis spreyi farklı oluyor demek :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onurcukka -- 8 Ağustos 2011; 15:15:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erko3000

    Merhaba,

    2003 model saab 9-3 2.0 ts aero 210 hp almayı düşünüyorum. Tavsiye edermisiniz? İlan fiyatı 32000 TL. Telefonda söylendiğine göre boya yok, değişme yok. 125.000 km 'de.

    Ama önce kendi gözüm gibi baktığım arabamı satmam gerekiyor. Opel Astra 2006 Twinport HB Sport Paketli.

    Acaba bu arabayı satıp onun yerine Saab alayım mı? Parçaları var mı? Çok mu pahallı gibi sorularım var. Evet ararsam cevap bulabilirim. Ama spesifik olarak yukarıdaki model saab'lar nasıldır?

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler...


    Genelde herkes Saab almaya kalkınca ilk olarak parça bulabilme ve pahalı olmasından dolayı endişe duyuyor. Parça bulmada sıkıntınız olmaz ama fiyatlar aradığınız parçaya göre değişir doğal olarak. Genel anlamda bir vw veya opelden çok da aşırı pahalı değil parçaları. Rutin bakımı örneğin 200-400 lira arasında yaptırılabiliyor.

    2003 model bir araç için km'si oldukça uygun, pek kullanılmamış temiz bir araç olabilir. Motor performansı olarak kesinlikle tavsiye edilebilir, tabi bu da beklentiye göre değişir.
    Konfor konusunda ise bizim aracımıza dayanarak pek olumlu şeyler söyleyemem. Amortisör ve şase yapısı biraz sert bu araçların. En ufak bir çukurda tümsekte tak tuk seslere katlanmanız gerekecek. Ancak uzun otoban yollarında da keyfi ayrı oluyor sert yapısının.




  • Arkadaslar yardim icin tesekkur ederim
    Maslak engin otomotivde 80 tl karsiliginda cam motorunu
    yeniden programlayip sorunu cozduler
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-saab-9-3-sahibinden-tertemiz-garaj-arabasi-31456539/detay/

    böyle bir aracı kim satabilir ya.... V6 motor. Sesi için bile satılmaz yahu...

    İmkanlar el vermiyor. İmkanım olsa bir saab sahibi olmak isterdim. çok güzel araba üstü aletler.
  • @qwerty1907 Sevindim sizin de cam sorununuzun çözülmesine : )

    @only gamer bu araçta benim de çok gözüm kalıyo her baktığımda ama 2.8 litre... hem vergi hem yakıt tüketimi belki satılma sebeplerinden biridir :) bir de saab'ı bence çok da gözde büyütmemek lazım. Tamam farklı, sağlam, oturaklı, güvenli araçlar ama piyasadaki birçok araçtan çok da fazla bir farkı yok. Sadece piyasada az diye sanırım insanlara cazip geliyor. Biraz gizemli kalmış çok fazla tutulmadığı için Türkiye'de... İnşallah gönlünüze göre bir Saab sahibi olursunuz siz de yakında :)
  • Hocam ondan değil benim gözümde büyümesi.

    Mesela geçen ankarada 29500tl'e aero 210hp satıldı. O özellikte ve güçte rakibi araç 50-60bin tl'de. O yüzden bir yer edinebiliyor. Adi passatlar bile 40-50bin tl ama saab'ta bulunan çoğu özellik başka markada yok. Üstüne 210hp veren güçlü motor da yok. 210hp motoru 250-270hp düzeyine yazılımla çekilmesi bile güzel.

    Üstteki kısımdan dolayı düşünüyorum. Ama az olması da insanların araca bir bakmasına sebep oluyor.
    2,8lt araç almak zaten ciddi bir masraf ama onu ödeyebilecek kişiler almalı.

    Ülkemizdeki vergi sistemi çok saçma ve dengesiz.


    İleride subaru impreza sti 2006 model düşünüyorum ama nerde görsem hepsi oynanmış modlanmış. Saab'lar hiçbir oynanma yapılmamış orijinal oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 10 Ağustos 2011; 0:58:51 >
  • Saab'ı düzgün bir firmaya Türkiye'de vermediler.

    Satış rakamlarına bakıyorumda bu sene hiç araba satamamış.

    Yeniden yapılanan böyle kaliteli bir firma için daha güçlü bir grupla anlaşma yapılsaydı herşey daha değişik olabilirdi.

    Gökşenler bu işi kotaramayacak gibi gözüküyor.Olan Saab'a oluyor.
  • ya arkadaşım ağzına sağlık şu passatta ne buluyorlar ben anlam veremiyorum içinde bir özellik yok boş arabaya 50000 tl veriyorlar zaten passat a genelde krolar biniyor saab bana göre porsche ve jaguar dan sonra türkiye ye gelmiş çok farklı bir araç ben de 9,5 aero vardı anlatılmaz yaşanır o hızlanma ızdırap veriyor çok sayıda bmw 5,30 5,30 d mercedes s320 e 320 audi 3,2 fsi vs vs gibi araçlara çok rahat üzdüm kısaca SAAB BİR HASTALIKTIR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aero84

    ya arkadaşım ağzına sağlık şu passatta ne buluyorlar ben anlam veremiyorum içinde bir özellik yok boş arabaya 50000 tl veriyorlar zaten passat a genelde krolar biniyor saab bana göre porsche ve jaguar dan sonra türkiye ye gelmiş çok farklı bir araç ben de 9,5 aero vardı anlatılmaz yaşanır o hızlanma ızdırap veriyor çok sayıda bmw 5,30 5,30 d mercedes s320 e 320 audi 3,2 fsi vs vs gibi araçlara çok rahat üzdüm kısaca SAAB BİR HASTALIKTIR


    Bende Katılıyorum Size Ya Saab Fanatiği Olduğmu sölediğim Zaman Millet şaşırıyo Saab ı Sevmeyenlere Tek Sözüm SAAB IN ADI YETER !
  • saab hayranı olarak aranıza katılmak istiyorum
  • @yek_ka aramıza hoşgeldiniz :)

    Arkadaşlar, özellikle 1.9 tid sahibi olanlar, aracınızın motor kapağının altında ses yalıtımı için keçe benzeri bir malzeme var mı?
  • Saab 9-5 veya 9-3 steyşin kullanan varmı?Steyşini nasıl bu Markanın?
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.