Şimdi Ara

[DH]-------------Megane I Kulübü-------------[98-04] (356. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.148
Cevap
26
Favori
747.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 354355356357358
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar ıcın ıcınden cıkamadım anlıyan basından gecen bırı vars yardım etsın lutfen.2003 model megane dınamık var kontagı cevırıyorum gostergeler yanıyor calıstırmak ıcın cevırıyorum hıc ses seda yok vurdurunca calısıyor bır ıkı km gezıp gelıyorum tekrar basıyorum calısıyor aradan 1 gun gecıyor yıne ses seda yok
    araba calısmıorken aku voltajı 12.55/75 arası akude sorun yok
    mars motorunun komurlerını yenı degıstırdım
    ısın ıcınden cıkamadım bu araba neden calısmaz
  • sea_demon S kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk akıla gelen akü bakılmış, bir çok nedeni olabilir. Özellikle anladığım araç soğuk normal marş almıyor. Arabada rölanti sorunları varmı, daha çncesinde geç çalışma. Volan sensöründen olabilir.
    Hocam oto elektricisinin görmesinde fayda var bobinden marş sistemine, yakıt pompasına kadar bakılmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baranel -- 9 Mart 2017; 21:25:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bendede benzer arıza oldu. Krank sensörü oksitlenmişti zaman zaman marşa bastığımda almıyordu temizlendi düzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 alize 1.6 benzinli bugünlerde arabanın çekişi düştü sebebini bilen varsa yardımcı olabilirmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün yağ eksilttiğini farkettim. 3000km olmuştu son yağ değişiminden bu yana. 700ml 10/40 sentetik ve birde 1 lt motor koruyucu ilave ettim, motorun çalışma sesi değişti. Motor yağının çok önemli olduğunu anladım. arkadaşlara bilgi olsun diye söylüyorum.
  • Hocam aracınız 3000 km de içerisinde bulunan yağın yarısına yakın eksiltmiş. Muhtemelen ciddi bir yağ kaçağı sorunu var. Yolda araç durduğunda kaputa dikkatli bakın duman görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baranel -- 19 Mart 2017; 15:59:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baranel hocam ilginiz için teşekkür ederim bugün yolda giderken tııırt diye bir ses geldi araba stop etti. Çekiciyle sanayii ye götürdüm triger atmış araba megane 1 alize 2004 model 106000 de senteyi kaydırmış. Usta değişecek parçalar olarak

    -sibop tk

    -üst takım conta

    -triger seti

    -devir daim

    -v kayışı

    -v kayış gergi bilyası

    -eksantrik tapa 2 adet

    -gaz kelebek oringi 2 adet

    Bunları alma konusunda yanlış yapmamak için tavsiyelerinizi bilmek isterim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yeni gördüm, sibop takımı kapak contası dediğine göre usta, durum biraz masraflı. Hocam ustaya sorun, kapak blok ölçüm gerekirmi, birde sibop lastikleri ne durumda, genelde onlarda değişir.

    Ustaya birde 5 bin km sonra ayar için geleceksem kapak contasını ucuz olandan alayım, 5 bin km sonra orijinalini takarmıyız diye sor. Boşa masrafa girme, orijinal fransız aynısı tek satılıyor, set alarak masrafa girme. Tirger grubunda rulman biraz pahalıdır lakin onu mutlaka orijinal almanı öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baranel -- 27 Mart 2017; 21:0:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ilginize teşekkür ederim ustaya bıraktım arabayı triger takım olarak gergisiyle aldım orjinalin bir altı dedi usta çıkandan iyi deyip kullandı contayı takım halinde istedi siboplarda değişti. Allahtan horozda bir şey yok masraf artardı yoksa. Sibop lastikleriyle ilgili bir şey söylemedi sadece üst kapak taşlamaya gitti. Aks körüğü yağ sızdıriyordu onuda değiştir dedim. Nasipse yarın teslim alacam.durum hakkında tekrar yazarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 model Alize nasıl oluyor? Meegane 1 üretimi 2001 de sone ermedi mi? 2002 ve sonrası Megane 2 olması lazım.
  • Hocam son üretimmiş alize megane 1 full 2004 hatta 2005 te trafiğe çıkmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi arabza hazırmış Almaya gidiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam motor saat gibi oldu çekiş arttı fabrika ayarlarına döndü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam kapak blok ölçümüne gerek yok dedi sibop lastikleride değişmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spdygon S kullanıcısına yanıt
    Hocam araç şu aşamada sesli ve şakırtılı çalışacak ve fazla yakacak. Bu durum sibop ayarından sonra düzelir, usta size şu km de gel ayar yapalım demiştir. Usta sanırım aynı kapak contasını ayar sonrası kullanacak, genelde kapak söküldüğünde contanın değişmesi gerekir. Aks körüğü için önerim fkk marka aks körüğü kullanmanız, usta size gerek yok diyecek ucuz olana yönlendirecektir. Bunun nedeni ucuz olanın körük lastiği kötü kelepçesi iyi. fkk olanın körük kaliteli sağlam kelepçesi ince ve kolay atması. Fkk alın ve birde geniş kelepçe alın, kutudan çıkan kelepçeyi kullanmayın. Çok daha uzun ömürlü olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baranel Hocam bütün ayarlari yapildi. conta değişti. başka herhangi bir ayara gerek kalmadan yapıldı. arabayı ben hiç bukadar atak görmedim. Adeta fişek gibi gitmeye başladı. kendimi yarış arabasında hissetmeye başladım. trigerin atmasına hiç bukadar sevineceğimi düşünmemiştim.
  • Hocam sol sis farı almam gerekiyor ve far lambaları parlak değil değiştirmeliyim tavsiyeniz varmı bu konuda
  • spdygon S kullanıcısına yanıt
    Hocam sis farı konusunda, tek alacağınız için diğer tarafdaki ne marka ise onu alın. Orijinal olan valeo, muadil olanlar ayfar ve depo marka. Ayfar kalitesi düşüktür lakin kutudan çerçeveside çıkar. Depo marka kalitelidir lakin kutudan çerçeve çıkmaz. Valeo en kaliteli olan çerçeve kutudan çukar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Sağ sis lambası orijinal fakat markasına bakmadım valeo olabilir. Usta tekrar gel ayar yapalım demedi. Tüm ayarları yapmış trigerede 80000km garanti verdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spdygon S kullanıcısına yanıt
    Triger değiştirilrken V (alternatör ) kayışı, kasnağı gerekiyorsa gergileri de değiştirilir. Özellikle kasnak ve kayış önemli.
    http://www.renaultfanclub.com/renault-servis-teknik-destek/15552-k4mler-icin-alternator-kasnagi-uyarisi.html
  • 
Sayfa: önceki 354355356357358
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.