Şimdi Ara

DH LİNEA TAKIMI (69 ÜYE ) (210. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.672
Cevap
46
Favori
537.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araba zaten şirket işi çıktı şüphelendim ama şansıma ...
  • İkinci el Linea alırken GRİ ve BEYAZ renklere özellikle 2008 modellere çok dikkat edin..
    Genellikle Filo kiralama şirketlerinin standart rengidir Gri ve Beyaz.. Ayrıca kiralama sözleşmeleri 3 yıllık yapıldığından 2008 model olup ta sözleşmesi bittiği için Filo şirketlerinin geri alıp grup olarak açık arttırma usulü olarak galerilere sattığı yüzlerce araç var...

    Megane 2 - Focus - Linea gibi araç alacakların 2008 model Gri ve Beyaz araçlara azami dikkat etmesi gerekiyor..

    Ayrıca sizin 2010 Linea nın şirket aracı olması ve satılması çok ilginç.. Çünkü Filo sözleşmesi bitmeden çok büyük bir kaza olmadığı sürece araç sözleşme sahibinden geri alınmaz... ???
  • Kucuk kiralama sirketleri yillik anlasma yapabiliyorlar ve 2 yil sonunda araclari satiyorlar. Gecen 2010 model bir araca ben de rastlamistim.
  • 2010 model emotion plus paket yok maalesef (araç büyük ihtimal abdi ibrahim ilaç firmasının plasiyer aracı trafiğe çıkış tarihide eylül 2009 olmalı)

    ben olsam serviste genel kontrolünü yaptırır gönül rahatlığı ilede alırım
  • arkadaşlar 2009 1.4 turbo emotion lpg li düşünüorum.23000 tl 24000tl gibi bir param var.yakıtı gayet iyi.ama bir yandanda aynı model 1.3 multijetlerde var.oda aklıma çok giriyor.acaba deneyimlerinizden banada bir kaç tavsiyeniz olurmu?napsam bilemedim.bide hafta sonları ailece yaylaya çıkıoruz çıkarken tırmanamama gibi bi sorun yaparmı acaba.mersinde toroslara:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1478

    arkadaşlar 2009 1.4 turbo emotion lpg li düşünüorum.23000 tl 24000tl gibi bir param var.yakıtı gayet iyi.ama bir yandanda aynı model 1.3 multijetlerde var.oda aklıma çok giriyor.acaba deneyimlerinizden banada bir kaç tavsiyeniz olurmu?napsam bilemedim.bide hafta sonları ailece yaylaya çıkıoruz çıkarken tırmanamama gibi bi sorun yaparmı acaba.mersinde toroslara:)

    Araçta turbo olduktan sonra rampalardan korkmayın hepsine tırmanır. Yakıt olarak LPG'li biraz daha tasarrufludur ama LPG ile bazı engeller mevcut. Otopark, yedek lastik , ayar, menzil..

    Onun dışında 1.4 performansı çok daha iyi. Fakat vergi olarak biraz fazlalığı var, yakıtı eşitler..

    Karar zor. Ben otomatik almasaydım aynı ikieme düşerdim.
  • gerçekten kararı zor oluyor. emotion olanına çok taktım dizelide olsa benzinliside olsa alıcam bakalım araştırmalaım sürüyor.dün beğendiğim iki arabayı almak için aradım ikiside sattık dediler şans ya.bakalım bu aralar bulurum belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackpearlll

    bugün aracımızı teslim aldık. allah herkese km si 0 yazan bir araba nasip etsin. toplam 14 km yaptık. yarın sehirlerarası yola çıkıcam. detaylı yorumlarımı o zaman yapmayı tercih ederim izninizle. genel görüş olarak biz beğendik. ama bir 500 km yapıp gelelim asıl görüşler o zaman ortaya cıkacak.
    iyi geceler herkese...

    Acaba araba ile ilgili görüşleriniz nedir?
  • geç cevabım için kusura bakmayın.
    arabamız şu anda 1116 kilometreyi geçmiş ve sorun çıkarmamıştır. bayramda uşak-izmir-uşak ve daha sonra uşak-eskişehir-uşak arası yol yaptık. bence tek eksik motor ve yol sesi yalıtımının iyi olmaması. motor olarak kuvvetli ihtiyaçlarımızı karşılayan bir araç aldığımızı düşünüyoruz. dizel oluşundan dolayı şehir içi-şehir dışı karışık şu anki yakıt harcamamız 250-260 tl arası oldu(şu ana kadar). 150-160 km si 2. vitesle şehir içinde geçtiği için şu anki ortalamanın iyiye yakın olduğunu düşünüyoruz. düşünceler olumlu ah bide o motorun sesi o kadar içeri gelmeseydi...
  • Ziebarh izolasyonu ile kafanız rahat eder...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Ziebarh izolasyonu ile kafanız rahat eder...

    o kadar etkili oluyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: k35

    grande punto ve evo gibi mi olabilir?

    Açıkcası detayı saklanıyor. Ben de pek bilmiyorum ama konsol ve ön tarafı güncellenecek diye okudum.

    Merhabalar,

    2011 model 1,3 Mjet Actvive Plus + Stil Paketi + Güvenlik Paketi beyaz araç kullanıyorum, daha önce 2006-2011 arası hafif ticari araç kullanmıştım(Combo ve Connect). Şu anda 17.000km de, ve ortalama yakıt tüketimi 6,0lt/100km. Bence kompakt sınıflar kadar yüksek konfor, sürüş güvenliği, malzeme kalitesi ve donanım sunmasa da, fayda/maliyet oranı ile hafif ticarilerden ve aynı sınıftaki rakiplerinden fersah fersah önde. Bu sebepten makyaj sonrası genel görünüm ve iç mekan hoşuma giderse ve tabi en önemlisi fiyatlandırma konusunda garip uygulamalar yapılmazsa üçüne beşine bakmam aracımı hemen makyajlı olanla değiştiririm.

    Birkaç internet sitesinde fotoğraflar gördüm ama hiç biri resmi olmadığından aracın makyaj sonrası neye benzeyeceğini bilemiyorum. Ama Grande-Evo arasında bile genel hatlarda değişiklik olmadığını ön görürsek(hatta 2012 için makyajlanıp da EVO ekinden kurtulan Punto'da bile fazla değişiklik yok), marka kimliği çerçevesinde yapılacak far, tampon, torpido ve belki ışık tüplü stoplar aracı çok çekici hale getirecektir diye düşünüyorum.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can




  • Geçen bir arkadaş şubat mart gibi satışa başlayacak demişt. Güzel değişiklikler olursa ben de güncelleyebilirim. Bakalım artık..
  • Adam akıllı değişiklik şart bence...

    - Ön mercekli farlar(üst donanımlarda standart 4300 K Xenon - Orta ve baz donanımda standart halojen mercekli far)
    - Arka led tasarımlı stoplar...
    - 1.3 95 Hp motor entegrasyonu
    - Orta konsolun gücncellenip adam gidi doğru düzgün bir entegre navigasyon (opsiyon veya top donanımda standart) ve yine doğru düzgün bir Cd- radyo teyp ekranı olan bir ses sistemi
    - Allah rızası için aracın iz açıklığının biraz genişlemesi ve böylece iç hacmin artması (Özellikle arka koltukar)

    Kasa da makyajlanacaksa , ufak tefek rötüşlar ile güzel bir stil ortaya çıkabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Adam akıllı değişiklik şart bence...

    - Ön mercekli farlar(üst donanımlarda standart 4300 K Xenon - Orta ve baz donanımda standart halojen mercekli far)
    - Arka led tasarımlı stoplar...
    - 1.3 95 Hp motor entegrasyonu
    - Orta konsolun gücncellenip adam gidi doğru düzgün bir entegre navigasyon (opsiyon veya top donanımda standart) ve yine doğru düzgün bir Cd- radyo teyp ekranı olan bir ses sistemi
    - Allah rızası için aracın iz açıklığının biraz genişlemesi ve böylece iç hacmin artması (Özellikle arka koltukar)

    Kasa da makyajlanacaksa , ufak tefek rötüşlar ile güzel bir stil ortaya çıkabilir...

    Sevgili BIXI-MAN,

    Yazdıklarınıza katılmamak elde değil, ancak bazı noktaları ancak umut edebilir ve hatta biraz abartarak rüyamızda görürüz gibi geliyor. Buna sebep olarak şöyle devam edebilirim :

    İz genişliklerinin arttırılması makyajdan öte bir çalışma ve karoserin komple yenilenmesini gerektireceğinden en azından makyajda bunu göremeyeceğimizden eminim. Kaldı ki, araçlarımız piyasaya ilk çıktıklarında genişlikleri kompakt sınıf ölçülerinden çok düşük değildi. Son zamanlarda bütün sınıflarda yaşanan büyüme eğilimi sonrası Linea bariz şekilde sırıtmaya başladı, yeni tip üretilirse bu boşluğu kapatma ihtimali yüksek, zira marka olarak kompakt sedan sınıfında başka modeli yok.

    Farlar konusunda mevcut Bravo modeli örnek alınabilir diyorsunuz, bence makul ve mantıklıdır. Ancak araçlarımız Punto bazlı olduğu ve bu modelin Abarth dahil hiçbir versiyonunda bu tip mercekli farlar kullanılmadığı için bu ihtimal de biraz uzak görünüyor.

    Ledli veya ısık şeritli stoplar çok daha olası, zira Punto EVO da kullanılmaya başlandı, birçok farklı markada da görebildiğimize göre uygulanması çok zor olmasa gerek.

    1.3Mjet 95HP ünite zaten Türkiye'de üretilen Fiorino ve Doblolarda mevcut, makyajla birlikte Linea'da da kullanılacağından çok eminim, hem maliyeti yok hem de pazarlama açısından(daha fazla güç, daha düşük yakıt tüketimi ve emisyon) da oldukça faydalı. Ancak aynı motoru kullanan Astra gibi 6 ileri vites kutusu olur mu bilemiyorum.

    Orta konsolun 2012 için makyajlanan Punto'dan devşirilme ihtimali yüksek, bu sebeple görüntü ve malzeme kalitesi açısından umutluyum. Entegre navigasyon biraz zor görünüyor, ancak Punto EVO, Fiorino ve Doblo benzeri ve TomTom destekli tak-çıkar bir navigasyon mümkün olabilir, olursa da makul fiyatlı olduğundan tercih edilebilir.

    Uzun oldu biraz galiba, kusura bakmayın.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can




  • 2012 linea emotion plus veya ikinciel toyota coralla arasında kaldık, eski arabamız nissan, tavsiyeleriniz ne olurdu. Donanım bakımından linea full ve sıfır ama diğer tarafta da toyota var, her gün 60-70 km yol yapıyorum ikisinin de dizeli olacak, 40.000 tlyi çok aşamıyoruz
  • 2. el boş toyota dizel almaktansa, sıfır 2012 linea 1.6 multijet emotion plus almak daha mantıklı geldi
  • dün akşam tv de reklamlarda sanki ''yeni iç dizaynıyla fiat linea showroomlarda '' diye bişey duydum doğrumudur acaba yoksa ben mi yanlış anladım yan odada pc ile uğraşıyorsdum da !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronin67777

    dün akşam tv de reklamlarda sanki ''yeni iç dizaynıyla fiat linea showroomlarda '' diye bişey duydum doğrumudur acaba yoksa ben mi yanlış anladım yan odada pc ile uğraşıyorsdum da !

    aynen ben de izledim sanırım iç dizaynda biraz değişiklik var.Sitesine baktım ama foto yoktu.
  • Linea'nın 2012 fiyat listesinden active plus ile dynamic arasında via diye bir donanım seçeneği var,acaba bu olabilir mi ?
  • 
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.