Şimdi Ara

<<<DH HYUNDAİ ERA TAKIMI>>> (1870. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
43.493
Cevap
95
Favori
1.681.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18681869187018711872
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam Takım
  • Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.
  • İyi geceler takım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    Hocam aracınız LPG'li olsa gerek.Zengin fakir karışımına bağlı olarak yanabiliyor hocam.Söndürseniz de yine yanıyordur muhtemelen böyledir.
    CHECK uyarı ışığı sarı yanıyorsa sorun yoktur demişti ustam ama kırmızıya dönmüşse gerçekten büyük bir sorun vardır demişti.

    Aracı zorlamayın hocam çekici yardımıyla servise götürün bilgisayara bağlanıp arıza tesbiti yapılır.

    Muhtemelen bobin yada bujiden kaynaklıdır hocam.
    Servise götürdüğünüzde sonucu yazarsanız bilgi edinmiş oluruz.
    Geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    Hocam aracınız LPG'li olsa gerek.Zengin fakir karışımına bağlı olarak yanabiliyor hocam.Söndürseniz de yine yanıyordur muhtemelen böyledir.
    CHECK uyarı ışığı sarı yanıyorsa sorun yoktur demişti ustam ama kırmızıya dönmüşse gerçekten büyük bir sorun vardır demişti.

    Aracı zorlamayın hocam çekici yardımıyla servise götürün bilgisayara bağlanıp arıza tesbiti yapılır.

    Muhtemelen bobin yada bujiden kaynaklıdır hocam.
    Servise götürdüğünüzde sonucu yazarsanız bilgi edinmiş oluruz.
    Geçmiş olsun.

    Araç lpg li. Check ışığı sarı yanıp sönüyor. Sesi falan değişti ve gazı geç alıyor çekişi çok düştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankaraharun -- 6 Şubat 2014; 1:02:42 >




  • Bobinlerden olabilir hocam cok fazla tutmaz herhalde. Sorunun LPG kaynaklı olmadığını düşünüyorum acizane hocam Tekrar geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    Bobinlerden olabilir hocam cok fazla tutmaz herhalde. Sorunun LPG kaynaklı olmadığını düşünüyorum acizane hocam Tekrar geçmiş olsun

    Çok saolun. Yarın servisten randevu alabilirsek sonucu buraya yazarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    Bobinlerden olabilir hocam cok fazla tutmaz herhalde. Sorunun LPG kaynaklı olmadığını düşünüyorum acizane hocam Tekrar geçmiş olsun

    Çok saolun. Yarın servisten randevu alabilirsek sonucu buraya yazarım.

    İnşallah hocam.Sonucu merakla beklemekteyim.
  • günaydın takım herkese hayırlı işler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    geçmiş olsun ateşleme sistemiyle ilgili bir sıkıntınız var gibi



    bu arada güneydın takım.




  • Hoşbulduk Passenger. Merhaba Kadu5 :)
    Kemal1414: Urfada yaşıyorum ve buranın esnafına güvenmediğim için internetten aldım..Süt-yogurt meselesi..Garantisi bitecekse de bitsin sinir oldum bu düzenbazlığa..5 ay önce yaptırmış olduğum amörtisorlerin tekrar patlaması iğrenç bir durum.
    Araştırdığım kadarıyla Eibach Pro-kit 3.5 cm Spor yay ve Monroe amörtisorlerle, hyundaiclubın sitesinden ve yabancı sitelerden baktığım kadarıyla bunlar uyum sağlayıp yol hakimiyetin artıyormuş. Bende aldım deneyeceğim ve sonuçları sizlere aktarırım. 2 tane patlak amörtisöre servise 300 vereceğime, 400 veririm 4 tane monroe amörtisör alırım daha iyi. Satıcı değilde uzun süreli binici olduğum için bunu yaptım.

    Yalnız Eibach Pro kit 3.5 cm Spor yayların sıfırı baya pahalıda ben sahibinden.cm dan ikinci el çok uygun fiyata buldum ve aldım hafta sonu elimde olacak. İkinci el aldığım arkadaş ilaç firmasındaymış arabasını değiştirdikleri için o da bu parçaları satmış. Bu Eibach + Monroeyi kullanmış biri olarak oda kesinlikle önerdi. Yalnız bunlardan biri olmazsa o aradığın güvenlik ve konfor olmayabilir dedi (bu ne kadar doğru bilemiyorum)

    Sizde merak ediyorsanız Yabancı sitelerden " Hyundai verna Monroe dampers eibach " diye aratın bir iki yerde yazısı çıkacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dumanyack -- 6 Şubat 2014; 12:49:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    geçmiş olsun ateşleme sistemiyle ilgili bir sıkıntınız var gibi



    bu arada güneydın takım.

    Şuan servisde araç. Sonucu bildirecem çok saolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    geçmiş olsun ateşleme sistemiyle ilgili bir sıkıntınız var gibi



    bu arada güneydın takım.

    Şuan servisde araç. Sonucu bildirecem çok saolun.

    Ne oldu hocam sonuç nedir?




  • Selam Takım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dumanyack

    Hoşbulduk Passenger. Merhaba Kadu5 :)
    Kemal1414: Urfada yaşıyorum ve buranın esnafına güvenmediğim için internetten aldım..Süt-yogurt meselesi..Garantisi bitecekse de bitsin sinir oldum bu düzenbazlığa..5 ay önce yaptırmış olduğum amörtisorlerin tekrar patlaması iğrenç bir durum.
    Araştırdığım kadarıyla Eibach Pro-kit 3.5 cm Spor yay ve Monroe amörtisorlerle, hyundaiclubın sitesinden ve yabancı sitelerden baktığım kadarıyla bunlar uyum sağlayıp yol hakimiyetin artıyormuş. Bende aldım deneyeceğim ve sonuçları sizlere aktarırım. 2 tane patlak amörtisöre servise 300 vereceğime, 400 veririm 4 tane monroe amörtisör alırım daha iyi. Satıcı değilde uzun süreli binici olduğum için bunu yaptım.

    Yalnız Eibach Pro kit 3.5 cm Spor yayların sıfırı baya pahalıda ben sahibinden.cm dan ikinci el çok uygun fiyata buldum ve aldım hafta sonu elimde olacak. İkinci el aldığım arkadaş ilaç firmasındaymış arabasını değiştirdikleri için o da bu parçaları satmış. Bu Eibach + Monroeyi kullanmış biri olarak oda kesinlikle önerdi. Yalnız bunlardan biri olmazsa o aradığın güvenlik ve konfor olmayabilir dedi (bu ne kadar doğru bilemiyorum)

    Sizde merak ediyorsanız Yabancı sitelerden " Hyundai verna Monroe dampers eibach " diye aratın bir iki yerde yazısı çıkacaktır.

    yaylarla birlikte amortisör değişimi bence de daha sağlıklı olacaktır (aynı zamanda arabaya tam uyumlu ise)

    servis para isterse zaten hiçbir anlamı kalmaz ve dışarıda yaptırmak her zaman daha uygun olur ama iyi bir özel servis yada usta bulmak koşuluyla




  • 140 KM hızla giderken öndeki kamyona çarpan era

    http://www.mynet.com/haber/yasam/ibre-140ta-takili-kaldi-1039880-1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bitanesi77

    140 KM hızla giderken öndeki kamyona çarpan era

    http://www.mynet.com/haber/yasam/ibre-140ta-takili-kaldi-1039880-1

    uyuduğu iddia edilmiş ama kurtulmasını yine hava yastığı ve emniyet kemerine bağlamışlar

    şoför bölümünden kamyona çarpan araç ve sürücüsünün hiçbir şansı olmuyor , çünkü tam kafa hizasında girdiğinden iş bitiyor




  • Önündeki araca çarpan kişi ya uyumuştur ya kriz falan geçiriyordur. Yada kördür. Başka bir şey olamaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Django01 D kullanıcısına yanıt
    aramıza hoş geldin hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    geçmiş olsun ateşleme sistemiyle ilgili bir sıkıntınız var gibi



    bu arada güneydın takım.

    Şuan servisde araç. Sonucu bildirecem çok saolun.

    Ne oldu hocam sonuç nedir?

    Biraz geç yazabildim kusuruma bakmayın.

    Serviste buji ve ateşleme bobinleri değişmesi gerekiyor dediler. Bunun için 800 küsür lira fiyat çıktı. Ve bunlar değişince motorun revizyona girse iyi olur dediler. Bunun da maliyeti 1000-2500 tl arası olur dendi. Sadece buji bobin değişse ve revizyona girmese dedim bir sorun olmaz fakat yaparsak iyi olur dediler. Ayrıca baskı balata da değişse çekiş artar dendi. Bunun üzerine arıza tespit ücreti vermemek için polen filtresini değiştirdik ve 45 tl ile servisten çıktık.

    Devamlı götürdüğümüz tamirci baktı araca. 2 buji çalışmıyormuş. Buji ve bobinleri (ikisini) değiştirdi ve aracın sorunu düzeldi. Yalnız baskı balata sıkıntılı dediler. Baskı balata, yağ bakım, el freni tamiratı 650 tl fiyat istedi. Yarın sabahtan bırakıp akşam alacaz aracı.

    Benim anlamadığım şu ki serviste buji değişikliği sonrası motor revizyonu yapılırsa iyi olucağı, revizyon için sadece civata fiyatının 550tl olması ve revizyon olmaz ise nazik kullanıldığında sıkıntı yaratmaz demeleri saçma değil mi?




  • 
Sayfa: önceki 18681869187018711872
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.