Şimdi Ara

<<<DH HYUNDAİ ERA TAKIMI>>> (1871. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43.493
Cevap
95
Favori
1.681.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18691870187118721873
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    geçmiş olsun ateşleme sistemiyle ilgili bir sıkıntınız var gibi



    bu arada güneydın takım.

    Şuan servisde araç. Sonucu bildirecem çok saolun.

    Ne oldu hocam sonuç nedir?

    Biraz geç yazabildim kusuruma bakmayın.

    Serviste buji ve ateşleme bobinleri değişmesi gerekiyor dediler. Bunun için 800 küsür lira fiyat çıktı. Ve bunlar değişince motorun revizyona girse iyi olur dediler. Bunun da maliyeti 1000-2500 tl arası olur dendi. Sadece buji bobin değişse ve revizyona girmese dedim bir sorun olmaz fakat yaparsak iyi olur dediler. Ayrıca baskı balata da değişse çekiş artar dendi. Bunun üzerine arıza tespit ücreti vermemek için polen filtresini değiştirdik ve 45 tl ile servisten çıktık.

    Devamlı götürdüğümüz tamirci baktı araca. 2 buji çalışmıyormuş. Buji ve bobinleri (ikisini) değiştirdi ve aracın sorunu düzeldi. Yalnız baskı balata sıkıntılı dediler. Baskı balata, yağ bakım, el freni tamiratı 650 tl fiyat istedi. Yarın sabahtan bırakıp akşam alacaz aracı.

    Benim anlamadığım şu ki serviste buji değişikliği sonrası motor revizyonu yapılırsa iyi olucağı, revizyon için sadece civata fiyatının 550tl olması ve revizyon olmaz ise nazik kullanıldığında sıkıntı yaratmaz demeleri saçma değil mi?

    eğer motor kompresyonları ölçülüp bunları söylediler ise maalesef ki ileride sıkıntı çıkabilir demektir , 1000 tl. ile kurtarırsanız çok iyi derim

    birde sanayide motor rektefe yapanlarla görüşüp fiyat alırsanız iyi olur diye düşünüyorum

    tabi baskı balatanın da aynı zamanda gitmesi biraz şanssızlık olmuş


    yalnız bu kadar çok sorunla bu arabayı kullandınız ise bu sorunlar gittikten sonra müthiş fark göreceksiniz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemal1414 -- 7 Şubat 2014; 3:05:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    geçmiş olsun ateşleme sistemiyle ilgili bir sıkıntınız var gibi



    bu arada güneydın takım.

    Şuan servisde araç. Sonucu bildirecem çok saolun.

    Ne oldu hocam sonuç nedir?

    Biraz geç yazabildim kusuruma bakmayın.

    Serviste buji ve ateşleme bobinleri değişmesi gerekiyor dediler. Bunun için 800 küsür lira fiyat çıktı. Ve bunlar değişince motorun revizyona girse iyi olur dediler. Bunun da maliyeti 1000-2500 tl arası olur dendi. Sadece buji bobin değişse ve revizyona girmese dedim bir sorun olmaz fakat yaparsak iyi olur dediler. Ayrıca baskı balata da değişse çekiş artar dendi. Bunun üzerine arıza tespit ücreti vermemek için polen filtresini değiştirdik ve 45 tl ile servisten çıktık.

    Devamlı götürdüğümüz tamirci baktı araca. 2 buji çalışmıyormuş. Buji ve bobinleri (ikisini) değiştirdi ve aracın sorunu düzeldi. Yalnız baskı balata sıkıntılı dediler. Baskı balata, yağ bakım, el freni tamiratı 650 tl fiyat istedi. Yarın sabahtan bırakıp akşam alacaz aracı.

    Benim anlamadığım şu ki serviste buji değişikliği sonrası motor revizyonu yapılırsa iyi olucağı, revizyon için sadece civata fiyatının 550tl olması ve revizyon olmaz ise nazik kullanıldığında sıkıntı yaratmaz demeleri saçma değil mi?

    Servislerin "rektefe gerekli" sözlerine nedense hiç inanasım gelmiyor.
    Bobinleri çift değiştiriyorlar zaten hocam bildiğim kadarıyla..1 ile 3 ü, 2 ile 4 ü birlikte değiştiriyorlar.
    Servis normalden çok daha fazla para istiyor.
    Dışarıda güvendiğiniz bir ustanız varsa gerekenleri öyle yaptırırsanız daha iyi olur kanaatindeyim.
    Tekrar geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dumanyack

    Hoşbulduk Passenger. Merhaba Kadu5 :)
    Kemal1414: Urfada yaşıyorum ve buranın esnafına güvenmediğim için internetten aldım..Süt-yogurt meselesi..Garantisi bitecekse de bitsin sinir oldum bu düzenbazlığa..5 ay önce yaptırmış olduğum amörtisorlerin tekrar patlaması iğrenç bir durum.
    Araştırdığım kadarıyla Eibach Pro-kit 3.5 cm Spor yay ve Monroe amörtisorlerle, hyundaiclubın sitesinden ve yabancı sitelerden baktığım kadarıyla bunlar uyum sağlayıp yol hakimiyetin artıyormuş. Bende aldım deneyeceğim ve sonuçları sizlere aktarırım. 2 tane patlak amörtisöre servise 300 vereceğime, 400 veririm 4 tane monroe amörtisör alırım daha iyi. Satıcı değilde uzun süreli binici olduğum için bunu yaptım.

    Yalnız Eibach Pro kit 3.5 cm Spor yayların sıfırı baya pahalıda ben sahibinden.cm dan ikinci el çok uygun fiyata buldum ve aldım hafta sonu elimde olacak. İkinci el aldığım arkadaş ilaç firmasındaymış arabasını değiştirdikleri için o da bu parçaları satmış. Bu Eibach + Monroeyi kullanmış biri olarak oda kesinlikle önerdi. Yalnız bunlardan biri olmazsa o aradığın güvenlik ve konfor olmayabilir dedi (bu ne kadar doğru bilemiyorum)

    Sizde merak ediyorsanız Yabancı sitelerden " Hyundai verna Monroe dampers eibach " diye aratın bir iki yerde yazısı çıkacaktır.

    hadi hayırlısı sonuçları bekliyoruz.


    bu arada iyi günler takım,hayırlı cumalar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    geçmiş olsun ateşleme sistemiyle ilgili bir sıkıntınız var gibi



    bu arada güneydın takım.

    Şuan servisde araç. Sonucu bildirecem çok saolun.

    Ne oldu hocam sonuç nedir?

    Biraz geç yazabildim kusuruma bakmayın.

    Serviste buji ve ateşleme bobinleri değişmesi gerekiyor dediler. Bunun için 800 küsür lira fiyat çıktı. Ve bunlar değişince motorun revizyona girse iyi olur dediler. Bunun da maliyeti 1000-2500 tl arası olur dendi. Sadece buji bobin değişse ve revizyona girmese dedim bir sorun olmaz fakat yaparsak iyi olur dediler. Ayrıca baskı balata da değişse çekiş artar dendi. Bunun üzerine arıza tespit ücreti vermemek için polen filtresini değiştirdik ve 45 tl ile servisten çıktık.

    Devamlı götürdüğümüz tamirci baktı araca. 2 buji çalışmıyormuş. Buji ve bobinleri (ikisini) değiştirdi ve aracın sorunu düzeldi. Yalnız baskı balata sıkıntılı dediler. Baskı balata, yağ bakım, el freni tamiratı 650 tl fiyat istedi. Yarın sabahtan bırakıp akşam alacaz aracı.

    Benim anlamadığım şu ki serviste buji değişikliği sonrası motor revizyonu yapılırsa iyi olucağı, revizyon için sadece civata fiyatının 550tl olması ve revizyon olmaz ise nazik kullanıldığında sıkıntı yaratmaz demeleri saçma değil mi?

    araç kaç km de,servisten uzak durun,sahtekar herifler,ben size dün ateşleme sistemiyle alakalı olduğunu söylemiştim,ben sizin yerinizde olsam 4 bujiyi ve kablolarını değiştiririm baskı balata aracı tekletmez ama zorlar,motor gücü yola az yansır,yakıt tüketimi artar,baskı balata da orjinali valeo markadır,onu taktırun derim,şanzıman yağını ekletme değil,tam olarak değiştirin.
    Daha sonra da iyi bir ustaya lpg ayarı yaptırırsanız daha da rahatlarsınız.




  • ankaraharun A kullanıcısına yanıt
    Servislerin her dediğine inanmayın, sağlam giren aracınızı bozar çıkarırlar. Servislerde çalışan ustalar sözde ustalar, iyi ustalar dışarıda kendine dükkan açıyorlar. Geçen gün arkadaşın ford fiesta baskı balata değişecekti servis 950 tl demişti dışarıda 380 tl yaptırmıştı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    geçmiş olsun ateşleme sistemiyle ilgili bir sıkıntınız var gibi



    bu arada güneydın takım.

    Şuan servisde araç. Sonucu bildirecem çok saolun.

    Ne oldu hocam sonuç nedir?

    Biraz geç yazabildim kusuruma bakmayın.

    Serviste buji ve ateşleme bobinleri değişmesi gerekiyor dediler. Bunun için 800 küsür lira fiyat çıktı. Ve bunlar değişince motorun revizyona girse iyi olur dediler. Bunun da maliyeti 1000-2500 tl arası olur dendi. Sadece buji bobin değişse ve revizyona girmese dedim bir sorun olmaz fakat yaparsak iyi olur dediler. Ayrıca baskı balata da değişse çekiş artar dendi. Bunun üzerine arıza tespit ücreti vermemek için polen filtresini değiştirdik ve 45 tl ile servisten çıktık.

    Devamlı götürdüğümüz tamirci baktı araca. 2 buji çalışmıyormuş. Buji ve bobinleri (ikisini) değiştirdi ve aracın sorunu düzeldi. Yalnız baskı balata sıkıntılı dediler. Baskı balata, yağ bakım, el freni tamiratı 650 tl fiyat istedi. Yarın sabahtan bırakıp akşam alacaz aracı.

    Benim anlamadığım şu ki serviste buji değişikliği sonrası motor revizyonu yapılırsa iyi olucağı, revizyon için sadece civata fiyatının 550tl olması ve revizyon olmaz ise nazik kullanıldığında sıkıntı yaratmaz demeleri saçma değil mi?

    araç kaç km de,servisten uzak durun,sahtekar herifler,ben size dün ateşleme sistemiyle alakalı olduğunu söylemiştim,ben sizin yerinizde olsam 4 bujiyi ve kablolarını değiştiririm baskı balata aracı tekletmez ama zorlar,motor gücü yola az yansır,yakıt tüketimi artar,baskı balata da orjinali valeo markadır,onu taktırun derim,şanzıman yağını ekletme değil,tam olarak değiştirin.
    Daha sonra da iyi bir ustaya lpg ayarı yaptırırsanız daha da rahatlarsınız.

    Araç 49.000 kmde. Aldığımızda 42.000 deydi bir senede 7.000 km yaptık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hayırlı cumalar takım...
  • Tünaydın. Nedense bende Servislere hiç güvenmiyorum.. Bir şeyleri kitleme çabasında olduklarını hissediyorum hep..
  • Şanzıman yağını nasıl kontrol edebiliriz?

    @
    ankaraharun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaraharun

    Arkadaşlar bir sıkıntımız oluştu yardım edebilmeniz mümkünse sevinirim.
    2007 lpg li eramız var 45000 km de. Motor arıza lambası lpg de olduğunda sürekli yanıyordu ve atiker servisi de korkulacak bir şey yok bunlarda arıza lambasını yakıyor demişlerdi. 1 senedir falanda bir sıkıntı yaşamadık bu şekilde kullandık. Bugün ise arıza lambası devamlı yanıp sönüyor ve aracın çekişi düştü. Sesi falan pat pat çıkmaya başladı sanki rolanti düşük gibi. Benzinde de aynı sorunu yaratıyor. Önceden benzine atınca arıza lambası sönüyordu şimdi benzinde de arıza ışığı yanıp sönüyor ve araç resmen gitmiyor. Yarın servise bakıtacaz ama ne sorun olabilir sizce? Yardımlarınız olursa çok sevinirim, teşekkürler.

    geçmiş olsun ateşleme sistemiyle ilgili bir sıkıntınız var gibi



    bu arada güneydın takım.

    Şuan servisde araç. Sonucu bildirecem çok saolun.

    Ne oldu hocam sonuç nedir?

    Biraz geç yazabildim kusuruma bakmayın.

    Serviste buji ve ateşleme bobinleri değişmesi gerekiyor dediler. Bunun için 800 küsür lira fiyat çıktı. Ve bunlar değişince motorun revizyona girse iyi olur dediler. Bunun da maliyeti 1000-2500 tl arası olur dendi. Sadece buji bobin değişse ve revizyona girmese dedim bir sorun olmaz fakat yaparsak iyi olur dediler. Ayrıca baskı balata da değişse çekiş artar dendi. Bunun üzerine arıza tespit ücreti vermemek için polen filtresini değiştirdik ve 45 tl ile servisten çıktık.

    Devamlı götürdüğümüz tamirci baktı araca. 2 buji çalışmıyormuş. Buji ve bobinleri (ikisini) değiştirdi ve aracın sorunu düzeldi. Yalnız baskı balata sıkıntılı dediler. Baskı balata, yağ bakım, el freni tamiratı 650 tl fiyat istedi. Yarın sabahtan bırakıp akşam alacaz aracı.

    Benim anlamadığım şu ki serviste buji değişikliği sonrası motor revizyonu yapılırsa iyi olucağı, revizyon için sadece civata fiyatının 550tl olması ve revizyon olmaz ise nazik kullanıldığında sıkıntı yaratmaz demeleri saçma değil mi?

    araç kaç km de,servisten uzak durun,sahtekar herifler,ben size dün ateşleme sistemiyle alakalı olduğunu söylemiştim,ben sizin yerinizde olsam 4 bujiyi ve kablolarını değiştiririm baskı balata aracı tekletmez ama zorlar,motor gücü yola az yansır,yakıt tüketimi artar,baskı balata da orjinali valeo markadır,onu taktırun derim,şanzıman yağını ekletme değil,tam olarak değiştirin.
    Daha sonra da iyi bir ustaya lpg ayarı yaptırırsanız daha da rahatlarsınız.

    Araç 49.000 kmde. Aldığımızda 42.000 deydi bir senede 7.000 km yaptık.

    bu km de arabaya rektife demek,çok özür dilerim ama şerefsizlikten başka bir şey değil,neyse geçmiş olsun,ellerinden kurtulmuşsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dumanyack

    Hoşbulduk Passenger. Merhaba Kadu5 :)
    Kemal1414: Urfada yaşıyorum ve buranın esnafına güvenmediğim için internetten aldım..Süt-yogurt meselesi..Garantisi bitecekse de bitsin sinir oldum bu düzenbazlığa..5 ay önce yaptırmış olduğum amörtisorlerin tekrar patlaması iğrenç bir durum.
    Araştırdığım kadarıyla Eibach Pro-kit 3.5 cm Spor yay ve Monroe amörtisorlerle, hyundaiclubın sitesinden ve yabancı sitelerden baktığım kadarıyla bunlar uyum sağlayıp yol hakimiyetin artıyormuş. Bende aldım deneyeceğim ve sonuçları sizlere aktarırım. 2 tane patlak amörtisöre servise 300 vereceğime, 400 veririm 4 tane monroe amörtisör alırım daha iyi. Satıcı değilde uzun süreli binici olduğum için bunu yaptım.

    Yalnız Eibach Pro kit 3.5 cm Spor yayların sıfırı baya pahalıda ben sahibinden.cm dan ikinci el çok uygun fiyata buldum ve aldım hafta sonu elimde olacak. İkinci el aldığım arkadaş ilaç firmasındaymış arabasını değiştirdikleri için o da bu parçaları satmış. Bu Eibach + Monroeyi kullanmış biri olarak oda kesinlikle önerdi. Yalnız bunlardan biri olmazsa o aradığın güvenlik ve konfor olmayabilir dedi (bu ne kadar doğru bilemiyorum)

    Sizde merak ediyorsanız Yabancı sitelerden " Hyundai verna Monroe dampers eibach " diye aratın bir iki yerde yazısı çıkacaktır.

    urfada bende çalışmıştım 2 yıl kadar doğrudur esnafı biraz sıkıntılıdır urfanın:) Deneyin bakalım bende merak ediyorum sonuçları. Şahsen benim arabanın amörtisörlerinde bir sıkıntı olmadan değiştirmeyi düşünmüyorum arabamı değiştirmek istediğim için sıkıntı çıkarmadıkça dokunmuyorum. Bende geçenlerde yağını hava ve yağ filtresini değiştirdim. polen filtresini yazın değiştirelim toz yok şimdi dedi. Triger kayışını değiştirmek sitedim bence acele etme ama yazın değiştirsen daha iyi olur dedi. en fazla 250tl tutar 220-250 arası dedi. arabam 47.000 de 2008 model bu arada paylaşayım dedim.




  • araç garanti kapsamında değilse servise gitmenin bi manası yok fiyatlar 2 katı nerdeyse benim aracın baskı balata değişimine serviste 800 tl demişlerdi,Orjinal parçayı aldım ustamla beraber değiştirdik 450 tl işçilik dahil hallettim ustaya 150 verdim allah dedi daha sonra arabanın çekişi artıyo yakıttada bi nebze azalma farketti 1 de pati çekmeyen araç daha sonra 2 de bile çeker oldu kafa kaldırıyo yolda yedim araçların sayısını unuttum seviyorum erayı CRDI 110 BG...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi han68 -- 7 Şubat 2014; 22:17:02 >
  • Bİ DE ŞU SÖZÜMÜ TUTUP EFENDİ EFENDİ KULLANABİLSEM İLLA Bİ ARANAN ÇIKIYO YOLDA EN SON DİKİZ AYNAMDA GÖRÜYOM BİDAHA ...HELE RAMPADA YAKALAMIYIM
  • vinsanityx kullanıcısına yanıt
    şanzıman yağını senin kontrol etmen biraz zor öyle çubuğu falan yoktr arac liftdeyken altta bi tıpası var orayı açıp bakıyolar sanayide yağ değişimi yapan yerler bakarlar eksikse ilave ederler normalde eksilmez şanzıman yağı eğer kaçak yoksa ilave edilen yağda aynı özellikte olmalı
  • kadu5 K kullanıcısına yanıt
    hayırlı günlerde kullanman dileğiyle km çok yeniymiş güle güle kullan. Kazasız belasız inş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: han68

    şanzıman yağını senin kontrol etmen biraz zor öyle çubuğu falan yoktr arac liftdeyken altta bi tıpası var orayı açıp bakıyolar sanayide yağ değişimi yapan yerler bakarlar eksikse ilave ederler normalde eksilmez şanzıman yağı eğer kaçak yoksa ilave edilen yağda aynı özellikte olmalı

    tesekuur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dumanyack

    hayırlı günlerde kullanman dileğiyle km çok yeniymiş güle güle kullan. Kazasız belasız inş.

    Teşekkürler kardeş.
  • hyundai era dizel otomatik vites arac almaya niyetlendim.istanbuldayım.
    full otomatik dizel istanbull şehiriçinde kaç lt yakıyor arkadaşlar?

    (ayrıca otomatik lpglisini alsam eranın lpg uyumu iyi midir.sorun yaratır mı?şehiriçinde kaç lt yakar?)

    teşekkürler.
  • Günaydın uykucu ve tatilci takım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi pazarlar takım
  • 
Sayfa: önceki 18691870187118721873
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.