Bildirim
DEVRİM markası devam ediyor olsaydı (varsayım)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Çalışmadığım yerden sordun -
-
Otv olmazdi bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tam bizden olurdu yani ülke insanın istediği
-Az yaksın
-Fiyatı uygun olsun
Özellikleri olurdu ayrıca 1.6 dizeli de olurdu büyük ihtimal -
Hyundai gibi çok büyük bir fabrikamız ve yerli üretimimiz olurdu -
Aslında çok güzel tasarımlar yapılmış ama hepsi ya uçmuş, ya başka markalara kaptırılmış.
Mesela Citroen BX'in Anadol olduğunu duydum. Anadol prototipi üretmiş, ama masraflı geldiği için (O gün için çok lüks şeyler varmış, otomatik cam gibi) üretilmemiş sonra Citroen tasarımı almış 12 yıl boyunca peynir ekmek gibi satmış.
Bunun gibi bir sürü tasarım mevcut,
Yani Devrim'den başlansaydı ve siyasi engeller olmasaydı Türk'ün kafası gerçekten dünya markası bir otomobil üretebilecekti belki de.
-
Türkiyenin zaten içten yanmalı motor üretmesi şu tarihte imkansız. Üretse patentten kar mar kalmaz kendi imkanlarıyla bişey yapmaya kalksa 1940 model aracın motoru gibi olur 2.5 LT den 50 hp falan alırlar.
Ama 'Devrim' çok büyük şansmış.İçten yanmalı motor üretmenin tam zamanıymış.Motor üretme konusunda ancak o günkü teknoloji ve tecrübelerini geliştirip bu alanda uzmanlaşarak bu günlerin şartlarını kaldıracak motor üretebilirler.Ama geçmiş artık sıvı-gaz yakıtlı motor devri TR için kapandı.Artık elektrikli araçlardan umutluyuz.Devrim biraz sıkıntılı bi isim ama başka bir ad ile Elektrikli araç üretseler C segmentinde gayette iyi olur.Elektronik sanayiinde Türkiye iyi yerde. -
eğer üretim devam etseydi lada gibi bir marka olurdu,sonuçta yakın zamanda üretilmiş ve pek desteği olmamış bir marka -
-
Sadece arap, afrika ve kismen dogu blogu ulkelerine ihrac edilebilen, genellikle ic piyasada ragbet goren araclar olurdu diye tahmin ediyorum. Cok fazla oyuncagi olmazdi ama dayanikli olabilirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mercedes gibi marka olurdu,
+ bir de alt marka daha çıkarırdı dacia seviyesinde. -
Eğer o yürümeyen otomobil dedikleri otomobilimiz bugün olsaydı bugün atak helikopterinin motoru yüzünden ihracatta problemler yaşamazdık, Ankanın turbo motorunu nasıl temin edeceğiz derdine girmezdik. Fırtına obüsünü sırf motoru almanlar üretiyor diye Azerbaycanlı kardeşlerimize satmakta sıkıntı çekmezdik. Belki çok uç olacak ama jet motoru üretimini yapabilir miyiz acaba demeyebilirdik. Ve yükseltisi değişken ve fazla olan ülkemin yollarında rahat ve güvenli seyahat etmek için 2000cc ve üzerindeki motorlu araçlardan bu faiş vergileri almayabilirdik. Araç almak için cebimizde tomarla parayla gittiğimizde donanımlarda Türkiyeye has azaltmaların olduğu araçları aylarca ara zamları kabul edip beklemek zorunda kalmayabilirdik. Ve belkide en önemlisi "elin oğlu yapıyor yahu" demeyebilirdik... -
Dünyaya iki Evrim geldi. Birisi günümüz çakallarınca yalanlandı öteki ise evrimleşemeden Devrim olarak kaldı.. -
Devletin bu tür sanayi dallarına teşvikini(!) düşünürsek bir volkswagen olamazdı ama bir skoda gibi olurdu sanırım. Fakat en önemlisi motor üreten bir firma olurdu ve içten yanmalı motor gereksinimi olan çoğu yere destek sağlardı.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X