Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Devir arttıkça debriyaj kullanım hizinin da artması.

17
Cevap
0
Favori
445
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Devir arttıkça debriyaj kullanım hizinin da artması.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3218 Mesaj
      03 Temmuz 2017 22:24:31 Konu Sahibi
      Sanırım böyle bir durum var.. ust devirlerde vites değişim yeteneğimin gelişmesi için çalışmalar yapıyorum ama debriyaj in üst devirlerdeki serilik gereksinimine ayak uydurmak zor acikcasi. Sizin görüşleriniz nedir.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



      |
      |
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      03 Temmuz 2017 22:41:57



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      1 Not
      03 Temmuz 2017 22:53:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58



      ilk kez sana katılıyorum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yarbay
      11810 Mesaj
      03 Temmuz 2017 22:54:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: başaran


      quote:

      Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58



      ilk kez sana katılıyorum

      ufuk hoca size ne etti
      _____________________________





    • Yarbay
      6702 Mesaj
      03 Temmuz 2017 23:09:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: jimhendrix


      quote:

      Orijinalden alıntı: başaran


      quote:

      Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58



      ilk kez sana katılıyorum

      ufuk hoca size ne etti

      Ufuk hoca mı?



      Dacia,Satış müdûrü Ufuk bey olmasın



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yarbay
      11810 Mesaj
      03 Temmuz 2017 23:14:32

      plazada değiliz ki forumdayız
      |
      |
      -Uzumaki Naruto- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      719 Mesaj
      03 Temmuz 2017 23:20:32
      Oklava kimin fites atarım



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      (&#128308;⭕ __skyline__/⭕&#128308;)
    • Yarbay
      4426 Mesaj
      03 Temmuz 2017 23:26:23
      Devire gore debriyaj siz vites degistirmek mümkün.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      "vazgeçmek bir seçenek değildir."
    • Yarbay
      2640 Mesaj
      03 Temmuz 2017 23:28:51
      İstanbul trafiğinde vites değiştirmek mi yıllardır otomatik kullandığım için debriyaj kullanmıyorum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      kawasaki zx6r
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      1 Not
      03 Temmuz 2017 23:57:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: _mp_

      Devire gore debriyaj siz vites degistirmek mümkün.


      Riskli iş bunlar



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2968 Mesaj
      04 Temmuz 2017 00:10:53
      Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.
      _____________________________

      PEUGEOT 309 GTI - Renault Clio 3 Night & Day - Honda MSX 125
    • Yarbay
      3218 Mesaj
      04 Temmuz 2017 00:33:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mono Italiano

      Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.

      Kazanmaya çalıştığım şey bu sanirim.



      Fakat motor da esnek olması gerekiyor galiba.



      Gazdan ayağımı çekince kendini çabuk toplayıp devrini kaybetmeyen motorlar ile bu dediğinizi yapmak lazım.



      Öyle sürücüler var ki her şartta eli uygun zamanda vitese gidebiliyor dikkatini başka şeye verse bile adeta kendini robot sürücü yapıyor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Bayerische schönen mädchen und ein BMW auto? Wer ist dein Liebhaber?




    • Yarbay
      2968 Mesaj
      04 Temmuz 2017 01:38:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


      quote:

      Orijinalden alıntı: Mono Italiano

      Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.

      Kazanmaya çalıştığım şey bu sanirim.



      Fakat motor da esnek olması gerekiyor galiba.



      Gazdan ayağımı çekince kendini çabuk toplayıp devrini kaybetmeyen motorlar ile bu dediğinizi yapmak lazım.



      Öyle sürücüler var ki her şartta eli uygun zamanda vitese gidebiliyor dikkatini başka şeye verse bile adeta kendini robot sürücü yapıyor.

      Birazda şanzımanın yapısının hızlı vites değişimine müsait olması lazım. Mesela Accent Erada üst devirlerde vitese geçmeme sorunu yaşamıştım. Denediğiniz araç nedir ? Aslında çok zor bişey değil sadece el ayak kordinasyonu. Motorla çok bi ilgisi yok 1.3 Fiorinoda bile gayet kayıpsız vites değiştirebiliyordum.
      _____________________________

      PEUGEOT 309 GTI - Renault Clio 3 Night & Day - Honda MSX 125




    • Binbaşı
      1076 Mesaj
      04 Temmuz 2017 01:49:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mono Italiano


      quote:

      Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


      quote:

      Orijinalden alıntı: Mono Italiano

      Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.

      Kazanmaya çalıştığım şey bu sanirim.



      Fakat motor da esnek olması gerekiyor galiba.



      Gazdan ayağımı çekince kendini çabuk toplayıp devrini kaybetmeyen motorlar ile bu dediğinizi yapmak lazım.



      Öyle sürücüler var ki her şartta eli uygun zamanda vitese gidebiliyor dikkatini başka şeye verse bile adeta kendini robot sürücü yapıyor.

      Birazda şanzımanın yapısının hızlı vites değişimine müsait olması lazım. Mesela Accent Erada üst devirlerde vitese geçmeme sorunu yaşamıştım. Denediğiniz araç nedir ? Aslında çok zor bişey değil sadece el ayak kordinasyonu. Motorla çok bi ilgisi yok 1.3 Fiorinoda bile gayet kayıpsız vites değiştirebiliyordum.

      Eranın vitesi çok gereksiz şekilde kemikli hocam belkide bundan kaynaklıdır bahsettiğiniz konu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yarbay
      2968 Mesaj
      04 Temmuz 2017 02:13:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: Yalnız Yolcu


      quote:

      Orijinalden alıntı: Mono Italiano


      quote:

      Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


      quote:

      Orijinalden alıntı: Mono Italiano

      Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.

      Kazanmaya çalıştığım şey bu sanirim.



      Fakat motor da esnek olması gerekiyor galiba.



      Gazdan ayağımı çekince kendini çabuk toplayıp devrini kaybetmeyen motorlar ile bu dediğinizi yapmak lazım.



      Öyle sürücüler var ki her şartta eli uygun zamanda vitese gidebiliyor dikkatini başka şeye verse bile adeta kendini robot sürücü yapıyor.

      Birazda şanzımanın yapısının hızlı vites değişimine müsait olması lazım. Mesela Accent Erada üst devirlerde vitese geçmeme sorunu yaşamıştım. Denediğiniz araç nedir ? Aslında çok zor bişey değil sadece el ayak kordinasyonu. Motorla çok bi ilgisi yok 1.3 Fiorinoda bile gayet kayıpsız vites değiştirebiliyordum.

      Eranın vitesi çok gereksiz şekilde kemikli hocam belkide bundan kaynaklıdır bahsettiğiniz konu

      Aracın yorgunluğuyla daha çok alakalı diye düşünüyorum. Corsa Cupta yarışan arkadaşlarım araç yıprandığından dolayı kesiciye yakın vitesin geçmediğini ve vites kaçırdıklarını söylemişti. Kendi kullandığım aracım Clio 3 1.5 90HP kemikli geçişleri var fakat gayet seri limitlerde vites değiştirilebiliyor.
      |
      |
      _____________________________

      PEUGEOT 309 GTI - Renault Clio 3 Night & Day - Honda MSX 125




    • Teğmen
      197 Mesaj
      04 Temmuz 2017 02:37:57

      Konuyla alakasını hiç anlamadım@_mp_



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _mp_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Şereftir Seni Sevmek...Senle Ağlayıp Gülmek...
    • Yarbay
      9801 Mesaj
      04 Temmuz 2017 03:01:03
      büyük motorlu ve dizel arabalarda daha kolay galiba.

      dizel duster ile ikinci vitesten sonra debriyaj olmasa da olur gibi geliyor. o kadar rahatlıyor ki vites geçişleri.
      |
      |
      _____________________________

      "Sandy Bridge Kullanlar Kulübü"
      AsRocK Z77 Extreme 6 // i5 2500K // 2x8GB GskiLL // Asus GTX 1050Ti // Sandisk Ultra II 480GB SSD // 2x2TB Toshiba Hitachi / 1.5TB // PHILIPS 27" AMVA LED // Logitech K330 // Sound Blaster Omni / Takstar HD5500 // Logitech F710 // Oukitel k6000 Plus // Fc5 Elegance Otom.
      Allah rızası için yaşamıyorsan, neden hayatla mücadele ediyorsun ki ?..
    • Yarbay
      4426 Mesaj
      04 Temmuz 2017 07:52:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: forecaster_ltba

      Konuyla alakasını hiç anlamadım@_mp_

      Kalkıştan sonraki vites degisimlerinde debriyaj kullanımı sadece formaliteden ibaret gibi düşünülebilir.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      "vazgeçmek bir seçenek değildir."
Reklamlar
son dakika
Paykasa
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.