Şimdi Ara

Desperate Houewives'ı Sırf Önyargılı Yaklaşıp İzlememek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hayatımda izlediğim en akıcı, en güzel dizi diyebilirim.

    İlk iki sezonunu izlerken amacım okuldan gelince kafamı dinlemek için bir bölüm izlemekti. Üçüncü sezona başlayınca biraz amacından saptı. Düzensiz izlemeye başladım. Günde üç, dört bölüm falan izliyordum. Haftada bir sezon bitirmeye başladım sonra.

    Hem komedi hem drama hem gerilim hem de sırlar olan merak uyandıran bir yapım. Keşke bir sekiz sezon daha olsaydı izleyebileceğim diyorum. İzlemeyenler gerçekten çok şanslı. Sırf önyargıdan izlemiyorsanız çok şey kaybediyorsunuz.



    _____________________________
    ~ Modern Family ~ How I Met Your Mother ~ Desperate Housewives ~ Fringe ~ American Horror Story ~ Kyle XY ~ The Secret Circle ~ Gossip Girl ~
    "İnsanlara Hümanizm ve Deizm Bilinci Yerleştirilmeli"
  • Listeye alayım ozaman hocam ne diyelim bukadar yazdıgına göre demekki güzel teşekkürler
  • bir ara cnbc e arda arda 3-4 bölüm yayınlıyordu gece gec saatlerde uyuyamayınca izliyordum.. gercekten cok güzel bir diziydi..genelde insanın aklıa sıkıcı ev hanımı dizileri gelir ama bu öyle değildi.. aslında bende bir ara bastan izlemeyi düşünüyorum da hangi diziyi izlicemi sasırdım.. bir sürü dizi bir sürü sezon...
    _____________________________
  • Önyargıyla yaklaşanlar büyük hata içindeler ben 5-6'ncı sezonları karışık e2den 7.ve 8.sezonlarını cnbc-e'den ve netten izledim. Bu dizide farklı bir şey vardı. Hiçbir bölümde sıkmıyordu her bölümde farkını ortaya koyuyordu. Müzikleriyle uyumlu bir diziydi. Oyunculuk zaten süper.Senaryo da süper.Bir ara vaktim olursa baştan izleyeceğim sonuçta en önemli yerleri izlemedim ben
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetrovaFire

    Önyargıyla yaklaşanlar büyük hata içindeler ben 5-6'ncı sezonları karışık e2den 7.ve 8.sezonlarını cnbc-e'den ve netten izledim. Bu dizide farklı bir şey vardı. Hiçbir bölümde sıkmıyordu her bölümde farkını ortaya koyuyordu. Müzikleriyle uyumlu bir diziydi. Oyunculuk zaten süper.Senaryo da süper.Bir ara vaktim olursa baştan izleyeceğim sonuçta en önemli yerleri izlemedim ben

    Tam yerinde izlemişsiniz. Altıncı ve sekizinci sezonlar en sevdiğim sezonlardır. Üçüncü ve dördüncü sezonları da çok sağlam. Yedinci sezon da ilk sezonlara bağlantılı.

    Ayrım yapamayacağım hepsi güzel ya
    _____________________________
    ~ Modern Family ~ How I Met Your Mother ~ Desperate Housewives ~ Fringe ~ American Horror Story ~ Kyle XY ~ The Secret Circle ~ Gossip Girl ~
    "İnsanlara Hümanizm ve Deizm Bilinci Yerleştirilmeli"




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.