Şimdi Ara

Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
5.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • doğanın yapısına aykırı bir araç yapacaksın ee bu araba çok iyi oldu bunu biz çok iyi yaptık


    biraz kısalım olmaz olamaz bundan sonraki superb şimdikinden daha kötü olamaz
  • VW nin bu tarz reklamlar yapacağını sanmıyorum,Skoda nın VW ye rakip olduğu zaten doğru.Bugün Superb müşterisi Passat tan,Octavia müşterisi Jetta dan çalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    VW nin bu tarz reklamlar yapacağını sanmıyorum,Skoda nın VW ye rakip olduğu zaten doğru.Bugün Superb müşterisi Passat tan,Octavia müşterisi Jetta dan çalıyor.


    Beko'nun Arçelik'in müşterisini çalmasına Koç Holdingin kızması gibi bir şey bu bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    VW nin bu tarz reklamlar yapacağını sanmıyorum,Skoda nın VW ye rakip olduğu zaten doğru.Bugün Superb müşterisi Passat tan,Octavia müşterisi Jetta dan çalıyor.



    mesela babam bana acaba passatmı alsak dedi ben engelledim şimdi bana dua ediyor

    iyiki superb almışısız diye ama yeni kasa passat gelince ne olur bilemem

    şuda bir gerçekki şimdi passat satışlarıyla bile superb baş edemiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    1 aracı herhalde o şekilde alırsın, senin anlamak istemediğin 20 aracı birden leasing değil uzun dönem kiralama ile alabilmek.
    ne demek istediğimi anlayamadın henüz.
    uzun dönem kiralamada adam gibi fiyat vermezler, demek istediğim bu
    leasing toplu alımlarda şu an için intercity'nin kanunları gereği kobi'ler için daha avantajlı
    uzun dönem kiralama ise şirketin geçmişine ve faaliyetlerine bakıyor.
    epi topu 1 senelik firmaya iyi fiyatla 20 tane aracı uzun dönem verirler mi aklın alıyor mu senin, kendini intercity gibi düşün, aynı araçları sabancı ya da doğuş'a vermek istemez miydin!
    yanlış bilmiyorum, aksine en doğrusunu biliyorum. yarın öbür gün yüksek sayıda araç kiralamak isteyecek insanların karşılaşacaklarını yazıyorum.
    sen hala ısrarla aynı şeyleri bana yazıyorsun. bari bu mesajımı biraz dikkatli oku, bak o kadar yazı yazdım, gelip bana 1 tane "bile" aracı o şekilde alabilirsin diyorsun.
    intercity için bir aracın risk faktöründen ne olacak zaten


    200 araç alana verdiği kira ile senin kiraladığın 20 araca verdiği arasında tabiki fark olacak

    2 yıllık şirket geçmişi yeterli intercity'den kiralama yapabilmek için

    sonuçta leasing'in götürdüklerindense uzun dönem kiralama daha avantajlı

    bunu yapan tek firma intercity değil eğer sana koşulları uymuyorsa gider başka firma ile anlaşırsın

    kobi v.b. limitli kredi imkanı bulunan veya kredi kullanma imkanı olmayan firmalar leasinge gider ancak bunun maliyeti kiralama şirketinin alacağı risk nedeniyle daha yüksek olur

    nedir bu ekstra leasingin getirdiği maliyet operasyonel kiralamada olmayan dosya masrafı 500-1000 dolar, aylık kira bedeli + kasko bedeli, sözleşme gideri, noter masrafı, binek otomobil için; kira bedelleri üzerine, otomobil motor hacmi ve ağırlığına bağlı olarak %26 ya da %40 oranında KDV eklemektedir. (Oysaki, operasyonel kiralamada bu oran %18) + periyodik bakım, 50.000 km deki lastik değişimleri, egzos pullarının alınması gibi hizmetlerde bulunmazlar. Yanısıra, otomobilin hasarlı ya da tamirinin uzun sürmesi durumunda muadil başka bir otomobil tahsisi de yapılmamaktadır.(Operasyonel kiralamada ise bu tür hizmetler için ekstra bir ücret alınmamakta)

    Leasing firması ile 2 yıllık bir kiralama yapıldığında, otomobilin ekonomik ömrü zaten dolmuş olmaktadır. İki yıl sonunda firmanın kendi üstüne geçen otomobil, zaten ortalama 1 yıl sonra satılmaktadır. Satış değeri de o günkü kasko değerinden olmak zorundadır. Bu durumda; firmalar otomobil satış bedeli üzerinden ciddi oranda kar elde etmiş (!) gözüktüğünden, olmayan bu karın bir de vergisini vermek zorunda kalmaktadır. Leasing firmaları bazı durumlarda otomobilin satışından kaynaklanan KDV farkını da kiracıdan isteyebilmektedir. Oysaki, operasyonel kiralamada bu tür kayıplar söz konusu olmamaktadır.


    herkez ayağını yorganına göre uzatacak efe sonuç bu ancak bunu yaparken sadece intercity şöyle böyle bana niye versin sabancı'ya vermek varken gibi düşünceler bence yeterince araştırmamakla alakalı

    birsürü firma var dışarıda bu tarz uzun dönem kiralama yapan onlardan da fiyat alabilirdiniz ya neyse ...

    şu da var eğer işiniz için yüklü bir kredi kullanımı söz konusu olmuş ve limite ulaşmışsa dosya ondan dolayı da geri dönmüş veya abartılı maliyet çıkmış olabilir

    herneyse ya sonuç olarak insanlar ihtiyaçları doğrultusunda teklif alıp gereğini yaparlar bizim burada yırtınmamızın gereği yok




  • Boyle sacmalik mi olur , skoda zagten ney ,bildigin volkswagen uzerine skoda amblemmi yapistirilmis. VAG grubunun markasi neden baslari dertte olsun.
    Renaultun daciasi hesabi . ayni tas ayni hamam . sadece daha hesapli.
  • selam
    böyle olacağı belli idi
    sen herşeyini vw den alacan sonra onu geçecen olmaz
    vw bünyesinde en altta olması gereken bi marka yerini beğenmezse başındaki adamı kovarlar tabi
    şimdi imkanım olsa kesin superb alırdım yavvv
    forumda son günlerdeki skoda konularından sonra bi sonraki aracım skoda olabilir diye düşünüyordum açıkcası öyle ya aynı vw kalitesi ama şimdi artık kaliteden ödün verilecekmiş resmen söylendi
    işin kötüsü kaliteden ödün verilmese bile artık böyle bilinecek zaten skoda nın ülkemizdeki imajı kötü
  • bu haberden sonra VW'nin Seat için ne düşündüğünü merak ettim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Skoda'nın kalitesini düşürmek yerine VW'in kalitesi arttırma yoluna gideceklerini tahmin ediyorum. Bu durum üzücü değil sevindirici olmalı, hedefler büyük altyapı var, güç var.

    Zaten sanki VW bundan yakınıyormuş gibi bir anlam çıkıyor ama insanlara verilen mesaj çok farklı: 'Skoda, VW kalitesine ulaştı, dikkatinize...'


    Tamamen pazarlama stratejisi

    Merak etmeyin ne Skoda VW yi geçer nede VW Audi yi..

    Milyar dolarlık şirket bunlar,yolunu yordamını hepimizden iyi bilirler merak etmeyin


    Konunun devamında zaten yolları ve yordamları ile ilgili tahmini düşüncelerimizi iletmiştik. Zaten pazarlama stratejisi olduğunu vurgulamışım, kendi markalarını yeniden konumlandırmanın peşinde olabileceklerini vurgulamışım ama siz benim çıkardığım anlamı, merak etmeyin öyledir diye bana geri yazmışsınız.


    Ben size katıldığımı belirtmek için alıntı yaptım..

    Yani bir cevap vermek değildi amacım ekleme yapmaktı sizinkilere artı olarak..Üstünüze alınmanız talihsizlik diyelim




  • eğer bir sonraki SUPERB bundan daha iyi olmayacaksa bizim 2. el satıcıları için resmen bayram niteliğinde olur. Adamlar sıfırından bile pahalıya sattıkları ikinci el araçları şimdi peynir ekmek gibi satacaklar. Hatta diyecekler ki " abi bak bu araba passat'tan daha iyi çıkmış zmanında, ve bundan sonra çıkan modeller de külüstürmüş, bence kaçmaz bu araç" diyerek müthiş 2. el rakamlarına ulaşır.

    AAhhh ülkemin simsar satıcıları ahhhh...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    bu haberden sonra VW'nin Seat için ne düşündüğünü merak ettim?


    seat sanırım skoda kadar tercih edilmiyor onun için bir sıkıntıları yok herhalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    bu haberden sonra VW'nin Seat için ne düşündüğünü merak ettim?


    seat sanırım skoda kadar tercih edilmiyor onun için bir sıkıntıları yok herhalde


    olabilir
  • Skodanın yaptığı bir şey yok VW gelişemiyor ve değişemiyor...

    Golf 4-5-6 ve tüm VW ürün gamı içerisine bindiğiniz anda hepsi aynı Caddy sine kadar...

    motorlar daha yeni getirdiği 1.4 Tsi skodanın tüm ürün gamında yeni yüz ve farklı iç mekanı ile karşılıyor...

    Vw boyut değiştirmeli...bıraksın skodayı da kendisine baksın...

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Skodanın yaptığı bir şey yok VW gelişemiyor ve değişemiyor...

    Golf 4-5-6 ve tüm VW ürün gamı içerisine bindiğiniz anda hepsi aynı Caddy sine kadar...

    motorlar daha yeni getirdiği 1.4 Tsi skodanın tüm ürün gamında yeni yüz ve farklı iç mekanı ile karşılıyor...

    Vw boyut değiştirmeli...bıraksın skodayı da kendisine baksın...



    eğer ilk sayfada tahmin etmeye çalıştığım strateji doğruysa eğer yukarıda saydıkların vw'in başarısızlığı değil tam tersine başarısıdır, çünkü bahsettiğim strateji üzerinden hareket ediyorlarsa birinci adım olarak vw nin kendini geliştirmesi değil, skodanın vw'i yakalaması amaçlanır. vw daha sonra gelecek bir hamle serisi ile bir üst modele gözünü diker, tabi bu sırada skoda artık o serideki yerini sağlama baglamıştır..

    ama sizin saydığınız şekilde ilk başta vw gelişse ve bir üst seriye gözünü dikse skodanın "....'nin seviyesine geldim" diyebileceği bir sözde rakibi kalmayacaktır. yani bizim gibi insanlar çıkıp da "skoda vw'i yakaladı" diyemeyecekler. eğer elinizde bir objeyi kıyaslamak için bir referans varsa insanları o objenin referansa ne kadar benzediğine çok rahat inandırırsınız, ama referans aldığınız obje bir süre önce gelişmiş, değişmi, farklılaşmış ise ozaman karşılaştırma yapabileceğiniz bir obje kalmadığı için, artık insanları inandırmanız zordur.

    oyunu büyük düşünmek lazım. ayrıca şunuda çok iyi bilmek gerekir ki eğer vw sanıldığı gibi kendini geliştiremeyen, sürekli yerinde sayan, kar marjı git gide düşen bir firma olsa, emin olun kimse gözünün yaşına bakmaz. vw'e yapılan yatırımlar kesilir ve grup bünyesinde kar eden başka firmalara aktarılır ve kademeli olarak vw kapatılır. ama bulanık suyun üstünden gördüğümüz kadarıyla durum bu değil.

    yani sonuç olarak vw skoda belli bir seviyeye gelene kadar bilerek isteyerek ve kasıtlı bir şekilde gelişmiyor

    not: bu yazdıklarım tamamen kişisel yorumlarımdır. direkt olrak doğru veya yanlış şeklinde irdelemek yerine gelişmelerle örtüşüp örtüşmediğini irdeleyerek doğru veya yanlış olduğunu bulmaya çalışmak çok daha doğru sonuçlar verir

    not2: eğer amaçları bu saydıklarımı yapmaksa ve gerçekten yapabilirlerse 3 büyükler yerine 4 büyükler geliyor demektir, hadi hayırlı olsun




  • http://www.milliyet.com.tr/skoda-yeti-turkiye-pazarinda/ekonomi/sondakika/16.03.2010/1212207/default.htm

    Skoda’nın yatırımlarıyla ilgili bir soruya karşılık da, Ukrayna ve Çin’deki yatırımların hizmete geçtiğini anımsatan Kadirbeyoğlu, “Ondan sonra Türkiye gündeme gelecekti. Ancak bu global kriz maalesef onu iki yıllık bir ertelemeye götürdü. Şu anda bu kriz ortamında maalesef planlanamıyor” dedi.
  • Satışları artırmak için gizli reklam işte ne derdi ...

    Aynı şeyi Audi' nin başı Volkswagen ile dertte diye de bir sürü yerde okumadık mı ?

    amaç, her markanın imajını yükseltmek. sadece birisinin değil.

    hani testlerde sürekli ifadeler geçer; işte "bu aracın içinde premium algısı" "üst sınıfı zorlayan detaylar" vs... Tüm bu ifadelerin doğrultusu da aynıdır, aynı amaca hizmet eder. imajı yükseltmek; pozitif ön yargı oluşturmak..

    Bir dergiyi açıyorsun VW, Audi ile aynı kalitede üretilirken audi' nin varlığı tehlikede mi ?" konulu makale.
    sonra interneti açarsın, bir açıklama; "yoksa skoda, vw' i solluyor mu ... "
    bunların arasındaki benzerliği hatta eşliği farketmemek mümkün değil yapmayın. aynı yöntem, aynı hedef. hadi ben de isim taktım; "upmarketing" olsun

    adamlar alık mı afedersiniz başları kendi markasıyla dertte olsun vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    Satışları artırmak için gizli reklam işte ne derdi ...

    Aynı şeyi Audi' nin başı Volkswagen ile dertte diye de bir sürü yerde okumadık mı ?

    amaç, her markanın imajını yükseltmek. sadece birisinin değil.

    hani testlerde sürekli ifadeler geçer; işte "bu aracın içinde premium algısı" "üst sınıfı zorlayan detaylar" vs... Tüm bu ifadelerin doğrultusu da aynıdır, aynı amaca hizmet eder. imajı yükseltmek; pozitif ön yargı oluşturmak..

    Bir dergiyi açıyorsun VW, Audi ile aynı kalitede üretilirken audi' nin varlığı tehlikede mi ?" konulu makale.
    sonra interneti açarsın, bir açıklama; "yoksa skoda, vw' i solluyor mu ... "
    bunların arasındaki benzerliği hatta eşliği farketmemek mümkün değil yapmayın. aynı yöntem, aynı hedef. hadi ben de isim taktım; "upmarketing" olsun

    adamlar alık mı afedersiniz başları kendi markasıyla dertte olsun vs.



    Gelde anlat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH-ALEMDAR -- 17 Mart 2010; 22:19:51 >




  • volkswagenin başı skoda ile dertte imiş almanlara göre,bize göre de arçeliğin başı beko ile belada,yaw bu palavraları ciddiye alan var mı acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite



     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte


    bunlar neymış yaa 1.ve 3. fotodakıne hasta oldum




  • öcelikle hepinize merhabalar
    forumu uzun zamandır takip etmeme rağmen üye olmak bu güne nasipmiş. nacizane görüşlerimi paylaşmak istedim. almayadaki dergide yayınlanan haberin spekülatif olarak kafa karıştırmak ve bilinç altımızda skoda markasını daha üst sıralara taşımak amacını gütmekteyim. audi wv seat skoda hepsi aynı üretim bantlarında çıkan araçlardır. aynı "bosh simens profilo" " arçelik beko" vs olduğu gibi. bence wv skodanın satışlarından ziyedesaiyle memnun olduğu gibi kar da elde etmektedir. bakınız güncel octavia eski golf 5 platformunu, süperb de çok yakında kasa değiştirecek passat kasası kullanmaktadır. yani wv nin üretimini terk ettiği platformlar cazip donanım makul fiyat vs skodada hayat bulmaktatır. böylece wv ürtim maliyetlerini aşağı çekebilmektedir. yoksa insanın kendi markası başına bela olmaz.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.