Şimdi Ara

Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
5.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orthosis

    öcelikle hepinize merhabalar
    forumu uzun zamandır takip etmeme rağmen üye olmak bu güne nasipmiş. nacizane görüşlerimi paylaşmak istedim. almayadaki dergide yayınlanan haberin spekülatif olarak kafa karıştırmak ve bilinç altımızda skoda markasını daha üst sıralara taşımak amacını gütmekteyim. audi wv seat skoda hepsi aynı üretim bantlarında çıkan araçlardır. aynı "bosh simens profilo" " arçelik beko" vs olduğu gibi. bence wv skodanın satışlarından ziyedesaiyle memnun olduğu gibi kar da elde etmektedir. bakınız güncel octavia eski golf 5 platformunu, süperb de çok yakında kasa değiştirecek passat kasası kullanmaktadır. yani wv nin üretimini terk ettiği platformlar cazip donanım makul fiyat vs skodada hayat bulmaktatır. böylece wv ürtim maliyetlerini aşağı çekebilmektedir. yoksa insanın kendi markası başına bela olmaz.



    yani şuanda superb güncel kasa passat kasasınımı kullanıyor doğrumu anlamışım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdrturhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: orthosis

    öcelikle hepinize merhabalar
    forumu uzun zamandır takip etmeme rağmen üye olmak bu güne nasipmiş. nacizane görüşlerimi paylaşmak istedim. almayadaki dergide yayınlanan haberin spekülatif olarak kafa karıştırmak ve bilinç altımızda skoda markasını daha üst sıralara taşımak amacını gütmekteyim. audi wv seat skoda hepsi aynı üretim bantlarında çıkan araçlardır. aynı "bosh simens profilo" " arçelik beko" vs olduğu gibi. bence wv skodanın satışlarından ziyedesaiyle memnun olduğu gibi kar da elde etmektedir. bakınız güncel octavia eski golf 5 platformunu, süperb de çok yakında kasa değiştirecek passat kasası kullanmaktadır. yani wv nin üretimini terk ettiği platformlar cazip donanım makul fiyat vs skodada hayat bulmaktatır. böylece wv ürtim maliyetlerini aşağı çekebilmektedir. yoksa insanın kendi markası başına bela olmaz.



    yani şuanda superb güncel kasa passat kasasınımı kullanıyor doğrumu anlamışım




    evet doğru:


    http://de.wikipedia.org/wiki/Plattform_(Automobil)#Volkswagen.2C_Audi.2C_Seat.2C_.C5.A0koda.2C_Bentley

    PQ46 (2005), modifizierte Golf-V-Plattform: VW Passat (3C), VW Eos, Škoda Superb (2. Gen.)


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_B_platform#B6_.2F_PQ46

    B6 / PQ46
    Volkswagen Passat (Typ 3C, 2006-)
    Volkswagen Passat CC (Typ 3C8, 2009-)
    Skoda Superb II (Typ 3T, 2008-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isikayhan -- 21 Mart 2010; 0:56:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastforyou


    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite



     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte


    bunlar neymış yaa 1.ve 3. fotodakıne hasta oldum

    evet..1 özellikle çok hoş

    Ben zaten superb yi passattan iyi görmüşümdür oldum olası..Daha ağır ve gösterişli duruyor..

    Ve bu olaylar pazarlama stratejisinden başka birşey değil passat eskidi vw grubu artık superb yi satıyor olay bu..yeni passat geldiği zaman arada dünya fiyat farkı olmaz ise bu defa tahta passat oturacak sıra sıra yani..




  • Resmi rakamlar Skoda'nın vergi sonrası 2009 yılı kârının (Profit after income tax) 2008 yılına göre %68 oranında düştüğünü gösteriyor:

    http://new.skoda-auto.com/COM/about/info/news/News/Pages/2010_13_Sales2009.aspx

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isikayhan -- 27 Mart 2010; 16:16:40 >




  • VW müşterisinin marka saplantısıda yok değil hani. 18 kg lık yağ tenekesine 4 tane teker tak bu yeni passat de oldu bitti işte müşteri kitlesinin içinde maalesef böyle bir grup var örnek pazarda jettayı passat sanarak inceleyip pazarlık aşamasında satıcıdan arabanın passat olmadığını öğrenip vazgeçen bir alıcı. Skodaya gelince önyargıyla yaklaşılan markaların başında gelir. 2007 de Hb clio II aracımı sattıktan sonra aile arabası arayışına girdim. Segmentte en büyük bagaj olarak skoda octavia A5 kasa aracı tesadüfen Ankarada bir galeride gördüm (Bu arada Afyonda bir tane bile A5 kasa octavia yoktu). Sanayi esnafından kime sorduysam alma dedi. Hazır Afyondada A5 kasa hiç yok başladık araştırmaya tabi bu arada en büyük etkilerinden biriside ikinci eldeki düşük fiyatıydı. Temmuz 2007 de 2006 model Octavia Classic aldım tabiriyle boş olan model. Ertesi gün lpg montajı ve ucuza alınmış kalite ve mutluluk. Eğer ki ev kredim olmasa bugün gidip SuperB alırım. Ben memnunum tavsiyede ederim.




  • Her ne kadar Skoda'nın vergi sonrası 2009 yılı kârı (Profit after Tax) 2008 yılına göre %68 oranında düşmüş olsa da, VW AG'nin kârı aynı dönemde %80,6 oranında düşümüş:

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte


    Kaynak:
    http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/content/en/the_group/key_figures.html#field1=0007&field2=0002




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArmaganT

    Eğer ki ev kredim olmasa bugün gidip SuperB alırım.

    Aynı durum ve düşüncedeyim
  • VW Grubu Markalarının 2009'da en çok satan sekiz modeli (bin adet)

     Der Spiegel: VW'nin Skoda ile başı dertte


    Not: Gol, VW'nin Güney Amerika'da satılan bir modelidir
    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Gol

    Kaynak: VW AG Annual Report 2009
    http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/info_center/en/publications/2010/03/Annual_Report_2009.-bin.acq/qual-BinaryStorageItem.Single.File/Y_2009_e.pdf




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.