Bildirim
Delta servis rezaleti(xiaomi mi5)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Ekran kenarlarından sızan yapışkanı temizlemişler. Fakat home tuşunu bu vaziyette nasıl göndermişler hayret..
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
bu nasıl iş böyle hayret.. telefonu bu halde nasıl gönderiyorlar.. mahvetmişler telefonu...
ithalat garantili telefon almak garantisiz telefon almak gibi bir şey...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dimsum -- 3 Şubat 2017; 17:44:11 > -
quote:
Orijinalden alıntı: frux
Ekran kenarlarından sızan yapışkanı temizlemişler. Fakat home tuşunu bu vaziyette nasıl göndermişler hayret..
son 2 resimde cok net belli oluyor köşelerde parça parça silikon var.Herşeyi geçtim zaten ben telefona herhangi bir işlem yapılmasını istemedim sadece arıza raporu almak için göndermiştim ama telefon bana sorunsuz gelseydi yine sorun cıkarmayıp kullanacaktım 1,5 aydır bezdim zaten daha fazla ugrasmak istemedim ama telefonu mahvetmişler resmen -
quote:
Orijinalden alıntı: dimsum
bu nasıl iş böyle hayret.. telefonu bu halde nasıl gönderiyorlar.. mahvetmişler telefonu...
ithalat garantili telefon almak garantisiz telefon almak gibi bir şey...
aynen öyle, sitelerine girince insan birşey sanıyor bunları kurumsallık memnuniyet falan atıp tutmuslar resmen merdiven altı tezgah işi yapıp göndermişler telefonu -
Benimde hepsiburadadan aldığım mi4 iki defa servise gitti. İlkinde ekranı değiştirdiler, doğru düzgün yapıştırmamışlar kenarlardan ışık sızıyor tuş ışıkları yanmıyordu. Tekrar gönderdim sadece ekranı yapıştırmışlar, tuşlara ışık sızıyor, ışıkları yanmıyor birde ekranı çizmişler. Bunlara rezalet kelimesi az gelir. Tüketici hakem heyetine verdim para iadesi bekliyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüketici kanunlarına göre 6 ay içinde ürün bozulursa cihaz değişimi veya para iadesi hakkınız var. Para iadesi hakkınızı kullanmanızı tavsiye ederim. Önce hepsiburada ile görüşün para iadesi istediğinizi belirtin. Eğer diretirlerse tüketici hakem heyetine başvurun. Tüketici hakem heyeti süreci yaklaşık 2 ay sürer. Maddi durumunuz müsaitse yeni telefon alın. Büyük ihtimalle para iadesi alırsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Uacellat_62
Tüketici kanunlarına göre 6 ay içinde ürün bozulursa cihaz değişimi veya para iadesi hakkınız var. Para iadesi hakkınızı kullanmanızı tavsiye ederim. Önce hepsiburada ile görüşün para iadesi istediğinizi belirtin. Eğer diretirlerse tüketici hakem heyetine başvurun. Tüketici hakem heyeti süreci yaklaşık 2 ay sürer. Maddi durumunuz müsaitse yeni telefon alın. Büyük ihtimalle para iadesi alırsınız.
Teşekkürler dediğiniz gibi yapacagım. Tekrar geri gönderin sorun varsa düzeltelim dediler ama göndermeyecegim 1 gün bile kullanmadıgım sıfır ürünü ne hale getirmişler -
Keşke servise göndermeseydiniz. İnternetten alışverişlerde üründe hiçbir kusur-sorun olmasa bile 14 Gün boyunca İade-cayma hakkı var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu servislere yüklü miktarda para cezası kesilmesi lazım. İnsanları sürekli mağdur ediyorlar böyle şeymi olur yahu bir tane olumlu yorum görmedim Delta ile ilgili. -
Hepsiburadaya defalarca iade/değişim için başvurdum kanun tanımıyorlar, servise gönderiyorlar. Servis zaten rezalet ötesi, mi4 konusunda fotoğraflarım var ne hale getirdiler sağlam telefonu. Bunlara dur diyemiyor kimse, bir çok kişi mağdur durumda bizim gibi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İthalat garantili telefon ucuz oluyor, ama bir de böyle moral bozucu riskleri var.
Servis elemanları çok tecrübesiz sanırım. Böyle telefon ekranı mı değişir.?!
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Belki benim bilgi eksikligimden yararlandılar bilmiyorum ama servis raporu olmadan iade almayacaklarında direttiler, ben de diğer süreç daha uzun sürer düşüncesiyle servis raporu alarak iade edeyim diye düşündüm ki düşünmez olaydım -
servis süresi belli 40 gün niye beklediniz ki? Hakem heyetinden tamir süresi geçtiği için karar alıp kararı HB'ye bildirip paranızı iade alabilirsiniz
geçmiş olsun -
bu ne rezalet arkadaş, birde Delta çıkışlı telefonlar garantili diye satılıyor. garantili servis buysa kalsın, aman uzak durun. -
arkadaşlar ben de alacağım bu telefonu da gittigidiyor dan mı önerirsiniz hepsiburadadan mı? -
Delta servis garantisine güvenip alma sakın, gittigidiyor ve n11de arızalı ürünü değiştiren satıcılar duydum miui Türkiye sitesindeki foruma bak. Hepsiburadaya güvenme ben para iadesi bekliyorum ilgilenmeden servise gönderdiler iki defa.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moonlapsevertigo -- 4 Şubat 2017; 19:54:0 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Vakit geçirmeden satıcı firma ve ithalatçı firmayı hakem heyetine şikayet edin. Kapılarına icra memurları gelince yüzlerini görmek istersiniz. -
THH'de deltayi degil hepsiburadayi sikayet etmeyi unutmayin.Yoksa isleme alinmiyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Vallahi ben mi 4 gönderdim 2-3 ay kullanmadan geldi geri gönderdim geldi geri gönderdim bir ara garanti dışı dediler yine gönderdim 😂 sonrası cüzi miktarda para vererek mi5 aldım .peşini bırakmayın hiç tereddüt etmeyin. Ayrıca bütün konuşma ve mail tarafigini saati saatine kayıt ediniz 😎
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- poco f5 kullanıcı yorumları
- poco x6 pro imei atılıyor mu
- xiaomi orjinal batarya nereden alınır
- xiaomi 14 imei atılıyor mu
- çağrı başka bir cihazda cevaplandı ne demek
- gizli numara
- redmi watch 3 active özellikleri
- poco x5 pro özellikleri
- redmi note 12 yurtdışı fiyatı
- k60 ultra
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X