Şimdi Ara

Delta servis rezaleti(xiaomi mi5)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
4.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HB den aldıgım telefonda ölü piksel cıkınca iade için servisden arızalı raporu istediler ve 22 aralıkta gönderdiğim telefon bugün 3 subatta geri geldi ki ne gelmek buyrun taraflarına attıgım mailde durum gayet açık şimdi telefonu tekrar kendilerine göndermemi istiyorlar bir de böyle birşey asla mümkün olamazmış yedikleri halta da inanmıyorlar

    Alıcı: info
    ekranda piksel hatası bulunan telefonu 22.12.2016 tarihinde size gönderdim.telefona herhangi bir işlem yapılmasını istemediğimi sadece arızalı raporu almak istediğimi belirttiğim halde ekran değişimi yapılmıs. geçen 40 gün süresi boyunca 2 kez aradım işlemler sürüyor şeklinde geçiştirdiniz, açtıgım destek talebi 10 gün cevapsız kaldı kendi kendine kapandı.01.02.2017 tarihinde 05380950654 nolu telefondan arayan elemanınız telefonun ekranın değiştigini, hiçbir sorunun kalmadıgını ve kargoya verildigini söyledi ayrıca kendisinden de şikayetciyim. bugün 03.02.2017 tarihinde elime ulaşan Telefonun ekranını yapıştırırken taşan silikonları temizleme zahmetinde dahi bulunmamışsınız.Ekran telefona tam oturmamıs alt tarafında bosluk var ve hertarafından ışık sızıyor.Menü tuşu bir tarafı içine göçmüş ve yamuk bir vaziyette. 1,5 ay süren bu rezil servis hizmetinin resimleri ekte mevcuttur.Buyrun bu rezaleti nasıl telafi edeceginiz merakla bekliyorum. Hertürlü yasal haklarımı kullanarak tüm haklarımı hukuk yoluyla arayacak ve durumun ısrarla takipcisi olacagımıda bilmenizi isterim.

     Delta servis rezaleti(xiaomi mi5)
     Delta servis rezaleti(xiaomi mi5)
     Delta servis rezaleti(xiaomi mi5)
     Delta servis rezaleti(xiaomi mi5)







  • Ekran kenarlarından sızan yapışkanı temizlemişler. Fakat home tuşunu bu vaziyette nasıl göndermişler hayret..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu nasıl iş böyle hayret.. telefonu bu halde nasıl gönderiyorlar.. mahvetmişler telefonu...

    ithalat garantili telefon almak garantisiz telefon almak gibi bir şey...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dimsum -- 3 Şubat 2017; 17:44:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frux

    Ekran kenarlarından sızan yapışkanı temizlemişler. Fakat home tuşunu bu vaziyette nasıl göndermişler hayret..

    son 2 resimde cok net belli oluyor köşelerde parça parça silikon var.Herşeyi geçtim zaten ben telefona herhangi bir işlem yapılmasını istemedim sadece arıza raporu almak için göndermiştim ama telefon bana sorunsuz gelseydi yine sorun cıkarmayıp kullanacaktım 1,5 aydır bezdim zaten daha fazla ugrasmak istemedim ama telefonu mahvetmişler resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dimsum

    bu nasıl iş böyle hayret.. telefonu bu halde nasıl gönderiyorlar.. mahvetmişler telefonu...

    ithalat garantili telefon almak garantisiz telefon almak gibi bir şey...

    aynen öyle, sitelerine girince insan birşey sanıyor bunları kurumsallık memnuniyet falan atıp tutmuslar resmen merdiven altı tezgah işi yapıp göndermişler telefonu
  • Benimde hepsiburadadan aldığım mi4 iki defa servise gitti. İlkinde ekranı değiştirdiler, doğru düzgün yapıştırmamışlar kenarlardan ışık sızıyor tuş ışıkları yanmıyordu. Tekrar gönderdim sadece ekranı yapıştırmışlar, tuşlara ışık sızıyor, ışıkları yanmıyor birde ekranı çizmişler. Bunlara rezalet kelimesi az gelir. Tüketici hakem heyetine verdim para iadesi bekliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici kanunlarına göre 6 ay içinde ürün bozulursa cihaz değişimi veya para iadesi hakkınız var. Para iadesi hakkınızı kullanmanızı tavsiye ederim. Önce hepsiburada ile görüşün para iadesi istediğinizi belirtin. Eğer diretirlerse tüketici hakem heyetine başvurun. Tüketici hakem heyeti süreci yaklaşık 2 ay sürer. Maddi durumunuz müsaitse yeni telefon alın. Büyük ihtimalle para iadesi alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uacellat_62

    Tüketici kanunlarına göre 6 ay içinde ürün bozulursa cihaz değişimi veya para iadesi hakkınız var. Para iadesi hakkınızı kullanmanızı tavsiye ederim. Önce hepsiburada ile görüşün para iadesi istediğinizi belirtin. Eğer diretirlerse tüketici hakem heyetine başvurun. Tüketici hakem heyeti süreci yaklaşık 2 ay sürer. Maddi durumunuz müsaitse yeni telefon alın. Büyük ihtimalle para iadesi alırsınız.

    Teşekkürler dediğiniz gibi yapacagım. Tekrar geri gönderin sorun varsa düzeltelim dediler ama göndermeyecegim 1 gün bile kullanmadıgım sıfır ürünü ne hale getirmişler
  • Albay17 A kullanıcısına yanıt
    Keşke servise göndermeseydiniz. İnternetten alışverişlerde üründe hiçbir kusur-sorun olmasa bile 14 Gün boyunca İade-cayma hakkı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu servislere yüklü miktarda para cezası kesilmesi lazım. İnsanları sürekli mağdur ediyorlar böyle şeymi olur yahu bir tane olumlu yorum görmedim Delta ile ilgili.
  • Hepsiburadaya defalarca iade/değişim için başvurdum kanun tanımıyorlar, servise gönderiyorlar. Servis zaten rezalet ötesi, mi4 konusunda fotoğraflarım var ne hale getirdiler sağlam telefonu. Bunlara dur diyemiyor kimse, bir çok kişi mağdur durumda bizim gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İthalat garantili telefon ucuz oluyor, ama bir de böyle moral bozucu riskleri var.
    Servis elemanları çok tecrübesiz sanırım. Böyle telefon ekranı mı değişir.?!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uacellat_62 kullanıcısına yanıt
    Belki benim bilgi eksikligimden yararlandılar bilmiyorum ama servis raporu olmadan iade almayacaklarında direttiler, ben de diğer süreç daha uzun sürer düşüncesiyle servis raporu alarak iade edeyim diye düşündüm ki düşünmez olaydım
  • servis süresi belli 40 gün niye beklediniz ki? Hakem heyetinden tamir süresi geçtiği için karar alıp kararı HB'ye bildirip paranızı iade alabilirsiniz

    geçmiş olsun
  • bu ne rezalet arkadaş, birde Delta çıkışlı telefonlar garantili diye satılıyor. garantili servis buysa kalsın, aman uzak durun.
  • arkadaşlar ben de alacağım bu telefonu da gittigidiyor dan mı önerirsiniz hepsiburadadan mı?
  • Delta servis garantisine güvenip alma sakın, gittigidiyor ve n11de arızalı ürünü değiştiren satıcılar duydum miui Türkiye sitesindeki foruma bak. Hepsiburadaya güvenme ben para iadesi bekliyorum ilgilenmeden servise gönderdiler iki defa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moonlapsevertigo -- 4 Şubat 2017; 19:54:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vakit geçirmeden satıcı firma ve ithalatçı firmayı hakem heyetine şikayet edin. Kapılarına icra memurları gelince yüzlerini görmek istersiniz.
  • THH'de deltayi degil hepsiburadayi sikayet etmeyi unutmayin.Yoksa isleme alinmiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi ben mi 4 gönderdim 2-3 ay kullanmadan geldi geri gönderdim geldi geri gönderdim bir ara garanti dışı dediler yine gönderdim 😂 sonrası cüzi miktarda para vererek mi5 aldım .peşini bırakmayın hiç tereddüt etmeyin. Ayrıca bütün konuşma ve mail tarafigini saati saatine kayıt ediniz 😎

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.