Şimdi Ara

DELTA SERVİS Hizmet Reziliği!!! ( Galaxy S4) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
2
Favori
7.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    Ben de takas yolu ile 10 günlük bir telefon alacağım da. Delta Servis garantisindeymiş telefon. Bir çok konu okudum, içimde hala şüphe var. Sürüsüyle mesaj okudum, olumlu sonuçlanan şikayetlerde var, olumsuz sonuçlananlarda var. Bu konu ne oldu acaba Aykut ? Umarım haklı çıkmışsınızdır. Çünkü kimse inanmaz, bataryanın darbe ile şişeceğine.


    iyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Aslında siz kusura bakmayın,cevabınızı ve yazdığınızı tekrar okuyunca ve sizin açıklayıcı yorumunuzdan sonra siz "haklısınız" demekten başka birşey kalmıyor.İlk sorunuzdaki "iç acıcı yorumlar" yok kısmına takıldık biraz ve konunun başlığı ile birleşince buradan pozitif bir anlam çıkarmak mümkün olmuyor.

    Yazılan yorumları sizin gözünüzden görmek ve gözden kaçırdığımız bir şey varmı diye öğrenmek istediğimiz için "hangi yorumlardan bahsediyorsunuz?" sorusunu sordum.Alınan cevaplardan ve ilgiden gayet memnunuz,ancak farketmediğiniz bir konu var,"müşterilerimiz teşekkür ederiz cihazımı yaptınız ve gönderdiniz" diye paylaşımda bulunmazlar.Burada paylaşımını gördüğümüz ve göreceğimiz genel konu şikayetler olacaktır.Amaç bazen gerçek eleştiri,bazen de elindeki garanti dışı ürünü bir şekilde sosyal platform tehdidi ile ücretsiz yaptırmak olacaktır.Gün içerisinde bu tehditler ile karşılıyoruz ve sus payı verir gibi bu tehditlerin tarafımızca kabul edilmesi mümkün değildir.

    Şu şekilde bir hesap yapalım,ortalama günlük arızalı ürün girişi 85 bu da günde 85 farklı tüketicinin ürünü hizmet görüyor demektir.Ayda ortalama (26 günden) 2200 ürün yapar.Mayıs ayından itibaren DH platformunda aktif olduğumuzu varsayarsak bu dönemde hizmet gören ürün sayısı yaklaşık 10 bin ürün yapıyor.Sadece akıllı telefonlara hizmet verdiğimizi ve tüketicilerin en azından %70'nin internetten haberi olduğunu ve onunda yarısının Google üzerinden arama yaparak buradaki konuları görmesi ihtimalini göz önünde bulundurursak yaklaşık 4000 DH platformundan haberdar kişinin Delta Servis'ten hizmet aldığını düşünebiliriz.Geri kalan hesaplama da basit.Sonuç olarak genel anlamda problemli bir durum yaratmıyorsanız sunduğunuz çözümlerin bir değeri kalmıyor ve bunun üzerine bir teşekkür yazısı beklemek de doğru olmayacaktır.Sistem işliyor,insanlar hizmet almaya devam ediyor.Memnun kalmayanlar da eleştiri ve şikayet paylaşımlarında bulunuyorlar.Paylaşımlara cevap verirken,hizmette hata olduğunu farkediyorsak özür dileyip sorunu giderme yolunu seçiyoruz.Ancak izlenen prosedürün doğru olduğunu düşünüyorsak,üslubumuzu dengeleyip cevap vermeye çalışıyoruz.Agresif olan bir paylaşıma,ne kadar sakin cevap verirseniz verin 3.kişi tarafından okunduğu zaman ortaya ufak bir tartışma yazısı çıkıyor.

    "Delta Servis Hizmet Rezilliği!!!" konusu altında yazılan cevabımızı okuduğunuzu varsayıyorum ve size danışmak istiyorum : "Siz nasıl cevap verirdiniz?".Bu şikayetin ortaya çıkmasında ve verilen cevapta iyi bir servis olmak ve ya olmamak ile ilgili bir bağlantı yok.

    Yukarıdaki size verdiğimiz cevabımızda hiç bir şekilde laf sokma niyeti olmadığını tekrar beyan ederek,asıl sorunuzun haricindeki olumsuz düşünceye takıldığımız için özür dileriz.Bizim için sosyal plaftormlardaki intiba önemli olmasa,inanınki bizim de bu şekilde her yazılanı cevaplama ve paylaşımlarda bulunma çabamız olmazdı.

    "Okuyan herkes mi yanlış anlıyor" kısmı da önemli bizim için.Burada oluşan pozitif algı tarafımıza iletiliyor,ben sizin gözünüzden negatif olan kısmını öğrenmek ve problem varsa düzeltmek adına sizden bilgi rica ettim-ediyorum.

    Yukarıdaki cevapta " Yardımcı olmanız için soruyorum,lütfen yanlış anlaşılmasın." cümlesinin rahatsızlık vermemek adına yeterli olmadığını farkettiğimizi ve bizim için görüşlerinizin değerli olduğunu tekrar belirtmek isterim.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Her şeyi uzun uzun yazıyorsun.




  • bende delda'dan 2 tane s4 alacaktım iyiki okudum bunları artık delta benden uzak dursun..
  • Xperia Z2 almayı düşünüyordum kafam karıştı. sorun yaşayanlar var
  • Yani delta garantili almıyalım diyosun .
  • telpayıda bekliyoruz dh e bir üyelik alsınlarda gm şikayetlerini cevaplasınlar.gelelim konuya konuyu acan kişi servis dahil oldumu degişti.valla kusurabakmasınlar ben bu delta servisinden birsey anlamadım
  • Delta, Telpa bi akrabalıklarımı var isimleri birbirlerine yakında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amorcalient -- 8 Nisan 2014; 14:01:30 >
  • Deltanın şuana kadar gördüğum tek sorunu telefon çizilirse garanti dışı sayıyor.Telefon bu, düşebilir çizilebilir neden garanti dışı sayıyorsunuz anlamadım.sırf bu yüzden deltayı tercih etmem ben şahsen ama doğruya doğru, gerçekten ilgili servissiniz.şu çizik olayınızda olmasa iyiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • epeydir internetten bakıyorum, genel şikayet telefon çizik ya da ufak ezilmeler olsa dahi delta tarafından garanti dışı sayılıyor. kullananlar bilir samsung telefonlarda metal görünümlü çerçeve ezilmeye ve çizilmeye çok müsaittir. eğer darbe sonucu içerideki herhangi bir devrede, lehimlenmiş bir parçada, başka bir elektronik aksamda hasar var ise o zaman darbeye bağlı garanti dışı bırakırsın. üzerindeki çiziği bahane ederek para talep etmek nedir yahu ? içini bile açıyorlar mı acaba merak ediyorum. geçen sene hep bu servisin telefonlarını önerdim eşe dosta ancak görünen o ki garanti maranti hikaye. en temizi garantisiz yurt dışı telefon. böyle insanlara para kaptırmamak lazım.
  • 1.5 yıllık Samsung note II cihazım var. Son 2 aydır cihazı formatlama ve pili kalibre etmeme rağmen pil performansında büyük bir düşüş var.Önceleri akşama kadar %50 kalan şarj şimdilerde öğlen saatlerinde 50 civarına iniyor. Tamam pil performansı düşer ama erken değil mi? Önceden orjinal şarj aleti ile 4 saatte şarj olan batarya 2 saate maşallah full oluyor :D
    Pil değişim yaparlar mı? DELTA servis garantili cihazım.. Göndermeden önce buraya sormak istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mygokhan

    1.5 yıllık Samsung note II cihazım var. Son 2 aydır cihazı formatlama ve pili kalibre etmeme rağmen pil performansında büyük bir düşüş var.Önceleri akşama kadar %50 kalan şarj şimdilerde öğlen saatlerinde 50 civarına iniyor. Tamam pil performansı düşer ama erken değil mi? Önceden orjinal şarj aleti ile 4 saatte şarj olan batarya 2 saate maşallah full oluyor :D
    Pil değişim yaparlar mı? DELTA servis garantili cihazım.. Göndermeden önce buraya sormak istedim.

    hocam bildiğim bataryanın kendi garantisi oluyor, 1.5 yılda bataryanın gitmesi normal hocam yapabilirler belki
  • mkaratayy M kullanıcısına yanıt
    Teker teker söğüşlüyor.
  • Delta servis garantiliymiş benim tel de s4 :/ Ekranın içinde hava kabarcıgı gibi birşey oluştu. Nette bakındım deli gibi şikayet var Delta servisle ilgili, korktum teli yollamaya. Düşme izleri olan teli direk garanti kapsamından saymıyorlar. telefon illa düşüyor, fakat düşme ile ilgili bir sorunu yok telin. Delta servis hala burada aktif mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karub77 -- 26 Ekim 2014; 19:42:24 >
  • Gittigidiyordan Delta Servis garantili olarak Ağustos 2013 tarihinde almış olduğum s4 telefonumun ekranı biran yeşil renk oldu ve görüntü kayboldu.
    Cihazı Delta Servise gönderdim. 3 gün sonra arandım ve cihazımda sıvı teması olduğunu ve garanti dışı kaldığını, tamir için 530 lira ücret ödemem gerektiği tarafıma söylendi.

    Telefonu aldığımdan beri kılıfında ve itinayla kullanan biri olarak telefondaki kişiye kesinlikle sıvı teması vs. bi durum olmadığını izah etmeye çalışsamda bi sonuç elde edemedim, ellerinde telefonun sıvı teması olduğuna dair fotoğrafların bulunduğu vs. bir sürü cümlelerle karşılaştım, 10 dk kadar süren karşılıklı konuşmadan bir sonuç elde edemeyince telefonumun iade edilmesini isteyip görüşmeyi sonlandırdım.

    internette yapmış olduğum araştırmada -keşke bu araştırmayı telefonu almadan önce yapsaydım- Delta Servisin birsürü kişiye aynı şekilde sıvı teması veya darbe şeklinde bahaneler üreterek telefonun garanti dışı kaldığını ilettiğini okumuş bulunmaktayım.

    Ben telefona verdiğim 1.500 lirayla fakir olmam, ama herkes mi sıvı teması yapıp yolluyo bu telefonları Delta Servise, burası çok manidar, bu şekilde şikayet eden bir sürü kişide olduğu gibi benim telefonuma da kesinlikle sıvı teması vs. olmadı, adım soyadım kadar eminim, şu anda anlamış bulunmaktayım ki gönderilen telefonlara sıvı teması vs. deyip garanti dışı bırakıp ücretle tamir etmeye çalışıyorlar. Ben telefona verdiğim 1.500 TL ile fakir olmam hatta sadakam olsun size.

    Bu şekilde telefon almak isteyen arkadaşlara ibret olsun diye yazdım, siz siz olun DELTA SERVİS garantili telefonlardan uzak durun, yok fiyatı uygun diye illa ki almak istiyorsanız da garantisi olmadığını ve bi sorunla karşılaştığınızda SIVI TEMASI yanıtı alcağınızı ve ücret ödemeden tamir olmayacağını unutmayın.




  • Ucuz Etin yahnisi olmaz atasözünün ne kadar doğru olduğunu hatırlatan firma

    sorunumu anlatırsam, LG g2 telefonum sarı ekran hatasından serviste değişti, geldiğinde ekranın altı kısmında beyaz bir parlama fark ettim ama tekrar 1 ay telefonsuz kalmayım diye sonra göndermedim bu şekilde kullandım, daha sonra telefon güncelleme yaparken telefonum açılmadı ve tekrar servise gönderdim.

    Servis darbe olduğundan anakart arızası var dedi bende tamam o zaman ekranı yapın dedim kasada darbe olduğundan ekranı değiştiremeyiz dediler telefon çok temiz telefonu mağazadan alın 10 dakika sonra verin deltaya bir arızada darbe var deyip size kitleyecek bir firma bu köylü uyanıklarına paranızı kaptırmayın
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.