Şimdi Ara

DELTA Servis (82. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.778
Cevap
44
Favori
234.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Deltanın cevaplar bi banamı inandırıcı gelmedi. Mahalle bakkalı kendini savunuyor sanki öyle bi samimiyet
  • arkadaşlar merhaba..
    Samsung J3 Pro alacağım ama maalesef Samsung garantili yok.delta garantili var.n11 gittigidiyor gibi sitelerde baktım satışları iyi ama işte ithalatçı garantili...
    hepsiburada üzerinden alacağım ama delta yorumları düşündürüyor. bu servis bütün telefonlarda mı sorun çıkartıyor hiç mi iyi bir tamir edip yollamıyor telefonları hiç mi memnun yok ???
  • tolga68 kullanıcısına yanıt
    Hocam bazı sorunlar yaşanıyor hatta çoğu zaman işlerini tam olarak mükemmel yapmıyorlar. 5 6 kez servis isim oldu ama ithalat garantili alacaksan illa yöne de bir muhatap vardır delta da öyle böyle halledersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milliadam

    Hocam bazı sorunlar yaşanıyor hatta çoğu zaman işlerini tam olarak mükemmel yapmıyorlar. 5 6 kez servis isim oldu ama ithalat garantili alacaksan illa yöne de bir muhatap vardır delta da öyle böyle halledersin

    Alacağım telefon sadece delta garantili olduğundan yapacak bişey yok. Artık teknoloji şans işi deyip alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolga68 kullanıcısına yanıt
    Deltanın bir işi bitirebildiğini okumadım hiçbir yerde.. Kendi sitelerinde bile olumlu yorum en son 2015 yılında diye hatırlıyorum ki ne kadar güvenirsen... Başka seçenek yoksa sen bilirsin hocam ama bu servisten uzak durman da yarar var..
  • Ben de LG G3 telefonumu wifi, bluetooth ve 3G'nin çalışmaması, ekran titremesi ve kapanması sorunu ile Delta'ya elden teslim etmiştim. 20 iş günü geçmesine rağmen Delta sisteminde "parça bekleniyor" yazıyordu.

    Dün, https://tuketicisikayeti.gtb.gov.tr/ adresinden THH için başvuru yaptım; şikayetimi yazdım, faturayı kesen satıcı firma ve kendi iletişim bilgilerimi girdim, garanti belgesi, fatura bilgilerini sisteme PDF olarak yükledim ve sistem oturduğum yere yakın THH'ye konuyu havale etti.

    Sanırım THH sonucunu 2-3 ay içinde alacağım ve satıcı parayı ödemeyecek ve sonra icra takibi başlatacağım. Sanırım 2017 sonu para iadesi almış olurum.

    Sizler de Tüketici Hakem Heyeti başvurusunu yukarıdaki adresten online olarak yapabilirsiniz. Fatura, Garanti Belgesi gibi belgeleri PDF olarak bilgisayarınıza kaydetmeyi unutmayın ve şikayet metnini düzgün yazın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 7 Haziran 2017; 17:42:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Ben de LG G3 telefonumu wifi, bluetooth ve 3G'nin çalışmaması, ekran titremesi ve kapanması sorunu ile Delta'ya elden teslim etmiştim. 20 iş günü geçmesine rağmen Delta sisteminde "parça bekleniyor" yazıyordu.

    Dün, https://tuketicisikayeti.gtb.gov.tr/ adresinden THH için başvuru yaptım; şikayetimi yazdım, faturayı kesen satıcı firma ve kendi iletişim bilgilerimi girdim, garanti belgesi, fatura bilgilerini sisteme PDF olarak yükledim ve sistem oturduğum yere yakın THH'ye konuyu havale etti.

    Sanırım THH sonucunu 2-3 ay içinde alacağım ve satıcı parayı ödemeyecek ve sonra icra takibi başlatacağım. Sanırım 2017 sonu para iadesi almış olurum.

    Sizler de Tüketici Hakem Heyeti başvurusunu yukarıdaki adresten online olarak yapabilirsiniz. Fatura, Garanti Belgesi gibi belgeleri PDF olarak bilgisayarınıza kaydetmeyi unutmayın ve şikayet metnini düzgün yazın.

    Şu rezilliğe bak. Yıl sonunu bekleyeceğim diyorsun. Avrupa'da Amerika'da olsa analarından emdikleri sütü burunlarından getirir gene de seni mağdur etmezler.




  • Ülkenin ve ülke insanının fıtratı bu. Fazla dosya, iş yoğunlu, az sayıda personel çalıştırma vs üst üste gelince Avrupa kalitesinde hizmet beklemek mümkün değil.
  • Nisandan beri parami almak icin ugrasiyorum,1 ay once icrays verdim,daha tebligat gitmemis.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar nexus 4 orijinal bataryası lazım yardım edebilecek biri var mı ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yakın zamanda delta servise lg g4 yollayan oldu mu? bizim lg g4 lg logosunda takılı kalıyor yani bootloop sorunu.yollayanlar nasıl sonuç aldı yazarsa sevinirim.yüksek ihtimalle 20 iş günü içinde yapmayacaklar biz de thh'ye başvuracağız.
  • Benim bugün tam 62 gün oldu lg g5 delta servise verdiğim ,hala parça bekliyor diye cevap veriyorlar, telefonumu geri istedim yine vermediler. Çok mağdurum
  • Şeref Ahıskalı kullanıcısına yanıt
    20 iş günü geçtikten sonra tüketici hakem heyetine uğramış olsanız şimdilerde paranızı almak üzere olabilirdiniz. Bu kadar beklemeniz hata olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şeref Ahıskalı

    Benim bugün tam 62 gün oldu lg g5 delta servise verdiğim ,hala parça bekliyor diye cevap veriyorlar, telefonumu geri istedim yine vermediler. Çok mağdurum

    Yani connectpeople arkadaş çok haklı. 20 is günü doldumu hemen vereceksiniz. Adalet sizden yana merak etmeyin millet çatır çatır ya yeni telefon yada parasını alıyor. İnşallah hayırlısı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şeref Ahıskalı kullanıcısına yanıt
    Şeref ahıskalı; deltanın internet sitesinden telefonun durumunu kontrol edebiliyor musun? Biz de dün lg bayiine g4 verdik deltaya yollayacaklarmış.internet sitesinden nasıl kontrol edilir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    delta servis sitesine girip kayıt yapman lazım ,arıza takip bölümünden cihaz durumu gözüküyor
  • xxxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huhuq -- 9 Mayıs 2020; 19:57:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şeref Ahıskalı

    Benim bugün tam 62 gün oldu lg g5 delta servise verdiğim ,hala parça bekliyor diye cevap veriyorlar, telefonumu geri istedim yine vermediler. Çok mağdurum


    Tüketici Bilgi Sistemi'ne girin, gerekli başvuru dokümanlarını doldurun ve siteye yükleyin, sorulan sorulara düzgün ve doğru cevaplar verin, yaşadığınız ilçe'nin tüketici hakem heyeti konuya atanıyor ve başvurunuzu takibe başlıyor.

    Normalde servise verdiğiniz sürenin üzerinden 20 iş günü geçtiğinde hakem heyetine başvurup para iadesi isteyebiliyorsunuz. 62 gün beklemek hata olmuş.

    Sisteme TC kimlik numaranız ve e-devlet şifreniz ile gireceksiniz. E-devlet şifreniz yoksa en yakın PTT'den alabilirsiniz.
    https://tuketicisikayeti.gtb.gov.tr/home/edevlet

    Şikayetinizi düzgün ve anlaşılır şekilde yazın, faturayı kesen satıcı firma ve kendi iletişim bilgilerimi girin, garanti belgesi, fatura bilgilerini sisteme PDF olarak yükleyin. Hakem heyeti para iadesine karar verir ama satıcı parayı ödemezse önce ılımlı icra takibi başlatın ve ihtar çektirin, bundan sonra parayı genelde ödüyorlar.

    Fatura, Garanti Belgesi gibi belgeleri PDF olarak bilgisayarınıza kaydetmeyi unutmayın ve şikayet metnini düzgün ve anlaşılır yazın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 24 Temmuz 2017; 12:53:5 >




  • Hiç bu servise telefon verip bir üst sürümünün sıfırını veya aynı telefonun sıfırını alabilen oldumu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavyeter

    Hiç bu servise telefon verip bir üst sürümünün sıfırını veya aynı telefonun sıfırını alabilen oldumu?

    Bana hakem heyeti kararı sonucu değişim veya para iadesi çıktı,g2'ydi telefonun,delta tamir edilmiş başka bir g2 vermeye kalktı.Sıfır diye servise daha önce gelmiş bi telefonu tamir edip,kutulayıp,jelatinleyip veriyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.