Şimdi Ara

DELTA Servis (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19sng19

    iyi gunler delta servis
    hakkinizdaki iddialari ve cevaplarinizi dikkatle okudum fakat su ana kadar hakkinizda iki adet sikayet var ve ikiside serviste cihazin darbe aldigi iddiasi ve iki iddiada muallakta kalmis.
    merak ettigim 2 urunun nerede darbe aldigi
    servise gelmeden once mi yoksa serviste kaldigi esnada mi ?
    bu duruma nasil aciklik getirebiliriz ?

    Merhaba,

    Servis prosesleri ile ilgili tartışmaya açık tek nokta garanti dışı durumu.Diğer tüm süreçler (İş günü,onarılamama ve arızanın tekrarlanması) yönetmelikler ile belirlenmiş durumda.Bir ürünün garanti dışında kalıp kalmaması gerektiğine yetkili servis karar verir ve bu kararı tüketiciye açıklarken gözle görünen bir durum varsa bunu fotoğraflar.Ben dahil her kullanıcı ;
    - Cep telefonunu düşürebilir,
    - Yağmurda kullanmak zorunda kalabilir,
    - Terliyken konuşabilir,
    - Güneşin altında bırakabilir,
    - Kalitesiz aksesuar kullanabilir,
    - Çevresindeki küçük cocuklara kaptırabilir kısa bir süreliğine (onlarda hemen ağzına sokarlar telefonu),

    Ve bu durumları anında farkedemeyebiliriz. Çünkü bu hasarların hepsinde belirgin bir iz olmaz.Her düşme ve ya sıvı teması anında cihazınızı bozmayabilir.Yani telefonunuzu düşürürsünüz ve 3-5 ay daha sorunsuz kullanabilirsiniz.Bu süre sonucunda bir arıza ile karşılaşırsanız ve servisin size verdiği cevap "cihazınız düşmeye bağlı olarak arıza veriyor" olursa şaşırmayınız.Aklınıza gelen "Tamam düşürdüm ama ondan sonra kullanmaya devam ettik sorunun düşme ile ilgisi yok" düşüncesi olmasın.Düşürdükten sonra kontrol ettiğinizde en ufak bir çizik bile görünmeyebilir ama içindeki BGA (alttan pinli) entegrelerin bağlantıları çatlamış olabilir.Bu çatlaklar zaman içerisinde kırılmalar ve kopmalar ile sonuçlanır ve ürün arıza vermeye başlar.

    Bizim görevimiz garanti dışı durumlarda,hasar tespiti yapıp tüketiciye durumu bildirmek ve onarım sonrasında ürün kullanımında problem çıkacaksa tüketiciyi uyarmak.Hasar tespitini fotoğraflayıp bunu paylaştıktan sonra "Ben yapmadım,siz yaptınız" gibi bir suçlama ile karşı karşıya kalınca amaç polemiğe girmek olmadığından fazla verilecek bir cevap kalmıyor.
    Belirttiğiniz iki şikayette çözümlendi ancak bu hasarları tabii ki biz vermedik.Aslında verilen cevaplarda açıkça belirtiliyor bu durum.Şunu net olarak söyleyebilirim ki serviste kaldığı süre içerisinde ürününüze bir hasar gelirse bunu hissetmeniz mümkün olmayacaktır çünkü konu size yansıtılmadan hasar servis tarafından hemen giderilir.

    Özetle bu hasarların şirketimiz dışında olduğunu ama nerede ne şekilde olduğunu bilmememizin mümkün olmadığını çok net bir şekilde beyan ettik.Burada dikkat edilmesi gereken husus şikayetlerin çözümlenmiş olması.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    telefonun fiziki darbe almasi durumunda gozle gorulmese bile icindeki devrelerde catlamalar olabilecegini, bundan dolayi ilerde ariza yapabilecegini soylemissiniz.

    bunun ustunede cihaz serviste insanlik hali!! ile dusurulurse kozmetik olarak zarar goren parcalari degistirir cihazi gondeririz diyorsunuz.
    yani ileride cikacak problemler muhtemelen garanti kapsami bitmis olacagindan tuketicinin sorunu olacak.
    bir serviste telefonun dusurulmesi kabul edilemez bir husustur, ayni zamanda yazilip yukleyip donma sorunu varmi yokmu diye 6 gun cihazin test edilmesidir. bu 6 gunluk test cihazin servis elemanlarinca profosyonel servis yontemleri disinda gunluk kullanildigi kanisi uyandirmaktadir.
    diger bir husus ise elinize bir sikayet ile gelmis telefonun ilk is olarak fiziki hasari, dusmesi varmi yokmu incelenmesidir. bir kac gun sonra bilgi verilmesi yine telefonun elemanlarin elinde bir sure gezdirildigi hissi uyandiriyor. siz tabi aksini iddia edeceksiniz, hic sanmam ama sizinde bilginiz disinda bu tur seylerin yasanabilecegi unutulmamali, telefonu delta servisteyken porno sitelere girmek icin kullanildigini ispat etmis bir vatandas, sizde o teknisyeni isten cikardiginizi soylemissiniz. boyle olaylar 1 tane bile olsa firmanin kurumsallik seviyesini gosterir diye dusunuyorum. \

    bende delta servis garantili bir note 2 almak istiyordum ne zamandir ama cesaret edemiyordum, bugun sikayet vs bakayim yoksa sundan bi tane alayim dedim, bu yazilari gorunce vazgectim. zaten gunde 80-120 telefon girisi ne demektir ??? delta garantili olan kac tane satiliyorki gunde? bunlar gunde 80-120 adet satilmiyodur eminim, demekki alayi tekrar tekrar servise geliyor ki bu da sizin cogu konuyu cozmediginizi gosteriyor. ben bu yasima kadar kac tane telefon aldim, bir tanesiyle tek bir sorunum olmadi. bu nedenle garantisiz bile alirdim ama tr piyasasina ucuz giren cihazlarla ilgili bir suphem var. bu pahalisini gider alirim demek degil, yurtdisindan alirim yine ucuz alirim, ama magaza mali olur kesinlikle.




  • clayd C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    İlk olarak verdiğimiz tüm cevapları çok enteresan (!) bir şekilde farklı yorumlamışsınız gerçekten.Cevapladığımız soruların içerisinden kelimeleri ve cümleleri cımbızla çekip,yan yana koyup,kendinize göre bir anlam çıkarmışsınız.Ben gerçekten cihaz almak için araştırma yapan ve yaptığı araştırmalar sonucunda bu şekilde yorumlayan ve yazan bir tüketici olduğunuza inanmak isterdim.Sorulan soruları ve tarafımızdan yapılan açıklamaları tekrar tekrar okudum,yetmedi 3 farklı kişiye daha okuttum ancak sizin çıkardığınız gibi bir anlam çıkaramadık.Biz çıkaramadık artı olarak da verdiğimiz cevapların son 1 aydır inanılmaz pozitif yansıması oldu ve onlarca teşekkür mesajı ve maili aldık üyeler tarafından.(Demek ki onlar da olumsuz bir anlam çıkaramamış).
    Yazdıklarınızın içinde en ufak bir soru dahi yok ,tamamıyla bilip bilmeden ağır ithamlardan oluşan bir yazı hazırlamışsınız.Soru sorma gereği dahi görmemişsiniz.
    Size pm attım,çünkü merak ettim kim olduğunuzu ve hangi işle uğraştığınızı.Ürün almak isteyen biri olduğunuzdan emin olmak istedim.
    Bakın bildiğiniz üzere burası açık bir platform ve Türkiye'nin en gözde teknolojik platformu.Biz de satış sonrası destek veren bir firmayız.Burada soruları ve merak edilenleri cevaplamak,kendimizi tanıtmak ve oluşabilecek müşteri şikayetlerini-taleplerini takip etmek ve çözümlemek adına aktif olarak bulunuyoruz.

    Yazdıklarınıza tarafımızdan cevap verilmesi gerekmese de, "gerçekten ilgilenen üyelerin" aklında soru işareti kalmaması adına yaptığınız paylaşımdaki ağır ithamlarınıza elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım.

    Başlayalım...:

    - Clayd:" telefonun fiziki darbe almasi durumunda gozle gorulmese bile icindeki devrelerde catlamalar olabilecegini, bundan dolayi ilerde ariza yapabilecegini soylemissiniz.bunun ustunede cihaz serviste insanlik hali!! ile dusurulurse kozmetik olarak zarar goren parcalari degistirir cihazi gondeririz diyorsunuz.yani ileride cikacak problemler muhtemelen garanti kapsami bitmis olacagindan tuketicinin sorunu olacak. bir serviste telefonun dusurulmesi kabul edilemez bir husustur,"

    - DeltaServis : Soru-cevap şeklinde gelişen akıcı yazışmalardaki üyenin sorusunun içerisinde de geçtiği için "insanlık hali" tabirini kullandım."Çalıştığımız teknik ortamda ürünlerin hasar görmesi mümkün olmasa da,olur da tarafımızdan müşterinin ürününe bir hasar verilmesi başarılırsa (!),siz farketmeden hasar gören parçalar değişir zaten" şeklinde cevap verdim.Garanti kapsamı ile ilgili söylediğinizi anlamadım,acaba "telefonu serviste düşürdünüz yıllar sonra problem çıktı üstlenmezsiniz değil mi bu durumu?" mi demek istiyorsunuz?
    Telefonun serviste düşmesi tabii ki kabul edilebilir bir durum değildir, ama siz telefonların serviste düştüğü fikrine nasıl kapıldınız?(DeltaServis Soru 1)

    - Clayd : "ayni zamanda yazilip yukleyip donma sorunu varmi yokmu diye 6 gun cihazin test edilmesidir. bu 6 gunluk test cihazin servis elemanlarinca profosyonel servis yontemleri disinda gunluk kullanildigi kanisi uyandirmaktadir."

    - DeltaServis : Bahsi geçen ürün servise bir haftalık zaman zarfında 2.kez internette gezinirken "ara sıra" donuyor şikayeti ile gelmiş bir üründür. Bu durumdaki bir ürünün mutlak suretle gün içi aktif kullanıma tabii tutulması gerekmektedir.Yazılım güncellemesi yaptığınız ve yazılım olarak fabrikadan çıktığı konuma getirip tüketiciye gönderdiğiniz bir ürün aynı şikayet ile bir daha gelirse bunu aktif test etmeden anlamınız mümkün değildir.( Tabii ki bizim teknik bilgimize göre bu şekilde,Clayd teknolojiyi açıklayınca bu uygulamadan biz de vazgeçip onarım süresi konusunda avantaj sağlayacağız kesinlikle).
    Siz hangi teknolojik ekipman ile Android İşletim Sistemi barındıran bir ürünün yazılım güncellemesinden sonra da internette ara sıra donma problemini test edeceksiniz? Kullanılmadan yapılacak bir işlem olduğunu iddia ettiğinize göre bizim bilmediğimiz bir teknolojiden haberiniz var.Lütfen bu durumu buradan paylaşınız ve bizi bilgilendiriniz. (DeltaServis Soru 2)

    - Clayd : "diger bir husus ise elinize bir sikayet ile gelmis telefonun ilk is olarak fiziki hasari, dusmesi varmi yokmu incelenmesidir. bir kac gun sonra bilgi verilmesi yine telefonun elemanlarin elinde bir sure gezdirildigi hissi uyandiriyor. siz tabi aksini iddia edeceksiniz, hic sanmam ama sizinde bilginiz disinda bu tur seylerin yasanabilecegi unutulmamali"

    - DeltaServis : Kesinlikle ilk olarak bakılması gereken durum budur.Hiç bir şekilde cihaz bekletilmeden tüketiciye bilgi verilmesi gerekmektedir.Arızalı cihazı elemanların elinde gezdirmekten kastınız ürünlerin keyfi olarak kullanılması olarak anlaşılıyor.Test edilmesi gerekmediği sürece biz neden müşterilerin cihazlarını kullanalım,neden böyle bir gereksinimiz olsun,gelen cihazları biz ilk kez mi görüyoruz,kullanmak için cihaz mı alamıyoruz,zamanımız çok da oyun mu oynuyoruz telefonlarla??
    Şöyle mi düşünüyorsunuz acaba : "Eleman derki : Aaa Galaxy S4 geldi hemen kullanmaya başlayayım sonra göndeririz sahibine.Bu cihazı alır düşürür ve hemen sonrasında rapor hazırlar : Müşteri düşürmüş cihazı ,bu ürün garanti dışı kalmalı ."
    Biraz düşünerek yazın lütfen,biraz olasılığı olsun ihtimallerin.

    Buna eklemek isterim ki foruma konu olan iki durumda çözüldü ve müşterilerimizle yapılan telefon görüşmelerinde hiç bir şekilde ürünlerin tarafımızdan düşürülmesine dair bir itham ile karşılaşmadık.Cihazların arızaları ücretsiz olarak giderildi ve aynı kozmetik aksamlar (Kasa)ile gönderildi.Çünkü hasar veren tarafın servis olmadığına ikna oldular ve aksam değişimine dair talep dahi gelmedi müşterilerimizden.

    Yarın aynı durum tekrarlansa,sizin de bu yazınız referans olsa (kaldı ki ciddiye alınacağını zannetmiyorum) ve tüketici servis tarafından düşürüldüğünü ve hasar gördüğünü iddia etse,tarafımızdan uygulanacak prosedür şu şekilde olacaktır:
    Bu durumun tarafımızdan yapılmadığı açıkça beyan edilir,mümkünse kanıtlanır ve müşteri kazanılmaya çalışılır.Müşteri tarafındaki "siz yaptınız" düşüncesi devam ederse de ne olursa olsun müşterimizi yalancılık ile itham edeceğimize ürünü onarıp,sorunu çözüp göndeririz.Bu konuda şüpheniz olmasın.Buradaki durum iyi niyetli ve hoşgörülü olması tarafların.Anlaşmazlıklar ne kadar kolay çözülürdü hepimiz, hatta "siz" de hoş görülü olsaydınız.

    Clayd : " telefonu delta servisteyken porno sitelere girmek icin kullanildigini ispat etmis bir vatandas, sizde o teknisyeni isten cikardiginizi soylemissiniz. boyle olaylar 1 tane bile olsa firmanin kurumsallik seviyesini gosterir diye dusunuyorum. \ "

    DeltaServis : Bahsettiğiniz konuyu müşteri geçen hafta cevaplayınca farkettim.Defalarca okudum ve çok utandım yazılanlardan.Çok uzun süredir bu işi yapıyorum,çok sorunla karşılaştım ve hepsi birer tecrübe oldu ancak böylesi ilk kez karşıma çıkıyor ve bu konuya herhangi bir cevap yazamadım çünkü verilebilecek cevap bulamadım.Ertesi sabah derhal konuyu araştırdım ve konunun personelin google accountu'nu test cihazı ilişkilendirmesinden dolayı olduğunu,özel bilgisayarında da aynı account üzerinden girdiği siteler olduğunu öğrendim.Yani müşterinin cihazından girilmiyor sitelere,şahsi Google Hesabını telefona tanımlıyor personel.Ancak benim içinde iki durumda aynı farkeden bir şey yok.Bunun üzerine tüketiciyi aradım ve aldığım cevap aynen şu şekildeydi :
    "Sorunun firmanızla ilgisi olmadığını net bir şekilde biliyorum,bilgilendirilmeniz açısından durumu paylaştım,geç de olsa dönüş yaptığınız için teşekkür ederim" şeklinde oldu.Tüketiciler ürün alımı yaparken çalıştırdığımız personele güvenerek değil kuruma güvenip alıyorlar.Bu durumda personel yapmış gibi bir bahanemiz kesinlikle olamaz,tüm sorumluk tarafıma aittir ve bu sebeple kendisinden defalarca özür diledim.Personeli işten çıkaramadık zaten 3 ay önce ayrılmıştı şirketten.
    Kurumsallık ile nasıl ilişkilendirirsiniz konuyu bilmiyorum ancak benim aldığım eğitim bunu yapmamı gerektirdiği için bu şekilde davranmayı seçtim.
    Bu konuda herhangi bir paylaşımımız olmamasına rağmen,teknisyeni işten çıkardığımız gibi bir kanıya nasıl vardınız ve sizin bu konudaki çözüm önerileriniz nelerdir? (DeltaServis Soru 3)

    Clayd : " bende delta servis garantili bir note 2 almak istiyordum ne zamandir ama cesaret edemiyordum, bugun sikayet vs bakayim yoksa sundan bi tane alayim dedim, bu yazilari gorunce vazgectim. zaten gunde 80-120 telefon girisi ne demektir ??? delta garantili olan kac tane satiliyorki gunde? bunlar gunde 80-120 adet satilmiyodur eminim, demekki alayi tekrar tekrar servise geliyor ki bu da sizin cogu konuyu cozmediginizi gosteriyor. ben bu yasima kadar kac tane telefon aldim, bir tanesiyle tek bir sorunum olmadi. bu nedenle garantisiz bile alirdim ama tr piyasasina ucuz giren cihazlarla ilgili bir suphem var. bu pahalisini gider alirim demek degil, yurtdisindan alirim yine ucuz alirim, ama magaza mali olur kesinlikle. "

    DeltaServis : Satış yapılan rakam mayıs sonu itibari ile 343.600 idi.Artı olarak firmamızın garanti hizmeti dışında düzenli olarak ücretli onarım hizmeti verdiği içerisinde kurumsal firmalarında olduğu ürün-müşteri portföyü bulunmaktadır.Verdiğimiz cevapların bir kısmında yapılan satışların sadece internet üzerinden olmadığını hizmet verdiğimiz bir çok ithalatçı olduğunu belirttim bir kaç kez.

    Sizin varsayımınız doğru olsa idi bahsi geçen rakam kadar ürün tekrar tekrar servis görseydi ayakta kalmamız,referans gösterebilmemiz artı olarak da bu kadar şikayet almamız mümkün olabilir miydi? (DeltaServis Soru 4)

    Sonuç olarak elimden geldiğince cevap vermeye çalıştım ve size 4 adet soru sordum siz de cevaplarsanız sevinirim.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 10 Haziran 2013; 10:41:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaluk1

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar83

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar83

    Çok mantıklı. Yanında alınca %50 indirimli veriyorlarmış. Ek 75 liraya hemen hemen her türlü garantiyi almak güzel...

    Şuan biraz araştırdım ve sözümü geri alıyorum :) Çok şikayet var haklarında 2 aydan önce geri dönmemeler, telefonla ulaşamamalar, türlü bahanelerle sigorta kapsamı dışına almalar... Klasik sigortacıymış yani...

    Benim aldığım bilgiye göre sorgusuz sualsiz değişim yapıyorlarmış, teknosa yetkilileri de bu şekilde söyledi. Ama sizin mesajınızdan sonra ben de araştırdım, dediğiniz gibi internette çok fazla şikayet var. Özellikle ulaşılamama (çağrı merkezi yetersiz ve ciddiyetsiz), garanti kapsamı dışında bırakma gibi şikayetler çok fazla. Umarım başımıza gelmez, 75TL çöpe gitmez.

    Ayrıca sikayetvar sitesinde hiçbir şikayete geri dönüş yapmamışlar, bu ciddi anlamda rahatsız etti beni.

    Umarım gitmez, ama bunlara da güven olmaz. Face sayfalarında bile millet Allah'ın günü saydırıyor...
    Delta Servis'ten biraz örnek almalılar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdarowsky -- 10 Haziran 2013; 12:09:07 >




  • mesaj alintilarla beraber baya uzun olmus, okurken dagildim, aklimda kaldigi kadari ile cevap vermeden once bir sorum var onuda sorayim:

    telefonu satin alip acinca cok kisa surede donma problemi ile karsilasan tuketicinin urunu iade edilmisti (delta servis garantili cihaz alinirmi diye aratinca bahsiniz gecen tum konulari okudum, okumamis olanlar icin bu sayfalarda degilde farkli baslik altinda gecmis olabilir, ama siz cevap vermissiniz).

    bu iade edilen urun daha sonra ne oldu? ambalajlanip, yazilimi guncellenip baska bir tuketiciye sifir urun olarak satildimi? bildiginiz gibi yurt disinda bu tur urunler refurbished olarak normal piyasasinin altina satilir, alanda herhangi bir nedenle iade urun oldugunu bilir. gg'da nerdeyse ayni fiyatla benzer urunler satan biri var, urunlerin teshir-iade vs oldugunu acikca beyan ediyor ama sattiklari fiyat sizin garantinizle satanlardan 30-40 tl ucuz sadece.

    ben size basit bir soru sordum, cevabini zaten onceden vermistiniz anlayan anladi zaten. sizin gorevliniz arkadasa telefonda demedimi? dusurulmus cihaz garanti kapsaminda degerlendirilemez diye? bunun bir nedeni var, aciklamissiniz, gorunmeyen bir sure sonra cikabilecek arizalara neden olmasi demissiniz. bende bundan oturu diyorumki sizin servisinizde dusurulmus bir cihazin kozmetik olarak onarilmasi bir cozum degil, ongordugunuz gibi ileride bir ariza cikabilecegi sizin agzinizdan cikan laftir. madem bu sekilde yapip gonderiyorsaniz ufak tefek kozmetik hasari olan cihazi garanti disi birakmaniz durumu birbiri ile ortusmuyor.

    beni soyledigim gibi bir tuketici olmamak, sadece sizi kotulemek icin veya icinde oldugum bir ticari niyete fayda saglamak ugruna bunlari yazdigimi sooylemek istiyorsunuz istiyorsunuz sanirim? dogrumu anladim? capulcuyum ben capulcu... anlamak isterseniz anlarsiniz...

    diger bir sorunuz test icin yeni bir teknoloji biliyormuyum? saniyorum sizin bilmediginiz bir teknoloji biliyorum, evet.
    kisaca bu teknoloji: telefonu masa ustunde tutmak, farkli zamanlarda bir kac defa internete girmek, gerekirse bunu ertesi gun tekrarlamak :) 6 gun nedir ya bu sayede telefonun serviste dusuruldugunu soyleyen, hatta servise gondermeden telefonunun fotograflarini ceken kullaniciyi hatirlatayim, nerden cikardigimi siz bulun, ok ?

    yazamayacak kadar utandigim dediginiz topikte basligi acan arkadas o teknisyenin isten cikartildigini eklemis mesajina. burda yazdiginizi ordada yazsaydiniz, bizde biryerimizden cikartmamis olurduk bu fikri :)




  • clayd C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    - İade edilen ürünler bakımları yapıldıktan sonra ithalatçıya geri teslim ediliyor.İthalatçılar bunları "mağazalarda" sıfırından daha ucuz, 2.el fiyatından daha pahalı bir fiyat ortalaması ile bilgi vererek satıyorlar.Bu ürünlerin tekrar tüketiciye gönderilmeleri mümkün değil,çünkü hepsi kapalı kutu olarak gidiyor.

    - "Ufak tefek" göreceli bir kavram.Çalışma ortamımızda bir ürünün "ufak tefek" olarak darbe alması dahi mümkün değildir.Çizilme,soyulma gibi durumları göz önünde bulundurarak bu konuya cevap verdim.Ben soruyu okuduğumda şu şekilde anlıyorum hala " Eğer ki iddia edildiği gibi ürüne hasar verseydiniz,sorumluluğu alıp ürünün arkasında durup problemi giderir miydiniz?". Buna cevap tabii ki evet olacaktır.Cevapların örtüşmemesi gayet normal çünkü bu soru ile bahsedilen sorunlar farklı.Açık söylemek gerekirse konuyu çok detaylandırdığınızı düşünüyorum ve "empati" yaparak buradan nereye varabiliriz diye düşünüyorum .

    - Ürün almadan araştırmalar sonucunda bu şekilde negatif bir eleştiri de bulunmanızı samimi bulmadım.Çok ciddi şekilde zahmete girmişsiniz ve tek bir soru dahi sormamışsınız. Durum bilgi almak ile ilgili değil niyetinizin direk eleştirmek hatta karalamak olduğunu hissediyorum.

    "Çapulcuyum ben çapulcu" söyleminizi çok net bir şekilde anlıyorum merak etmeyiniz.Ancak hiç bir zaman anlamayacağım hatta kabul edemeyeceğim husus :

    17 gündür çok ciddi bir şekilde insanlarımızın tepkisi var ve hala sürüyor."çapulçu" kelimesi direniş için bir simge olmuş durumda.Siyasi görüşünüz,yaşam tarzınız ve düşünceleriniz ne olursa olsun bu olayın çok ciddi olduğunu ve ülke tarihinde her yönü ile yerini alacağını inkar edemeyiz.Kendinize kullanmak üzere alacağınız yeni cep telefonun servisini araştırırken hoşunuza gitmeyenleri paylaştınız ve buna karşı cevap verildi tarafınıza.Bu kadar "basit" paylaşımımızı nasıl ilişkilendirdiniz "çapulcu" olmak ile (!) ?

    Hoşgörüden kastettiğim durum buydu aslında.

    Sonuç olarak amaç sizinle tartışmak değil kesinlikle.Ön yargınızı bir kenara bırakarak merak ettiklerinizi sormanızı umuyoruz.

    Saygılarımızla,

    DeltaServis




  • Bu konuyu okudum ve dün Galaxy S4 aldım ve özellikle Delta garantisiyle. Bakalım nasıl bir firmaymış :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Halit Bey'in yazısına da bir cevap vermek istedik...

    Halit Ulusoy :Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.

    Delta Servis: Kargo personeli yanında paketi açtığınızda hasara dair tutanak tuttursaydınız ve ya servisi arasaydınız taşıma ile ilgili problem olduğunu kanıtlayabilirdik.

    Halit Ulusoy : Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Delta Servis : Bahsi geçen darbeyi kasıtlı olarak yapabilirseniz eğer size yeni bir ürün vereceğimizi çok net bir şekilde tahaahüt ederiz.Artı olarak "dürüstlük" bir karakter kriteridir.Ve "çöpe atacağınız bir ürün için" kimseyi dürüst olmamak ile itham etmeniz doğru değildir. Farkındaysanız size karşı aynı ithamda bulunmaktan ziyade mağduriyetinizi gidermeyi tercih ettik.

    Halit Ulusoy : Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Delta Servis : Halit Bey tekrar belirtmek isteriz ki amacımız bir telefon üzerinde hasar oluşturmaktan ve "insanları kandırmaktan" ziyade marka değeri oluşturmak artı oluşturulan değeri korumak,arızalı ürünün bir daha geri gelmemesi adına da gereken tüm onarım proseslerini uygulamaktır.Bu prosesler içerisinde müşterilerin cihazların kırıp dökmek bulunmamaktadır.Servisimize giriş yapan ürünlerin değerine göre değildir ilgi gösterme seviyemiz yani " 3 küruşluk" diye ayırmayız müşterinin kullandığı ürünü onarım yaparken.Garantili olan ürünü tabii ki servisine göndereceksiniz bu konuda kimsenin şüphesi olduğunu zannetmiyoruz.Servisimize günde 80-120 arası ürün gelmektedir.İnsanların telefonlarına hasar vermenin ne kadar zor olacağı konusunda bir fikriniz var mı?

    Halit Ulusoy : Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Delta Servis : Telefonunuzu iyi günlerde kullanmanızı ve işlerinizin bol kazançlı olmasını temenni ederiz.İlk servis formunda bu şekilde bir hasar görülmediği için bir bilgi geçilmemiş.2. servise gönderme sürenizde bir haftalık bir kullanım süresi var lütfen göz ardı etmeyiniz.Kronik olarak tanımladığınız ürününüzün anakartını başka bir ürün olarak toplayıp kullanmaktayım ve internet kullanımı dahil herhangi bir problem göremedik 3 gündür.

    Halit Ulusoy : Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.

    Delta Servis : Halit Bey memnun olmadığınız hizmette hakkınızı aramanız en doğal tercih sebebiniz.İlk talebinizde sizin firmamız tarafından dönüş yapılıp tüm sorunlarınızın çözümünün sağlandığını düşünmekteyiz.Şikayette bulunduktan 1 saat sonra aranıp sorunum çözülüyorsa o firma için " dürüstlük " ibaresi kullanmazdım.Tahmin ediyorum ki siz artık bizim iyi bir referansımız olacaksınız.
    Sizden ricamız bu topic'i devam ettirip sizinde çözüm hakkındaki görüşlerinizi yazmanız.Bundan sonra herkes durup düşünsün diyelim beraber.

    İyi Günler,

    DeltaServis

    ben bu konuda delta servisin yanındayım. bende demin delta servisi araştırır incelerken bu konuya denk geldim... eğer delta servis konuşmadan alıntı yapıp bu alıntı yazıya tektek ilgi gösterip cevap veriyorsa , bence bu işindeki ciddiyetini ve samimiyetini gösterir.... ben bu yazıdan sonra delta garantili telefonumu gittigidiyor sitesinden İDEALSECİM üyesinden satın aldım. ve yarın gelecek....

    şahsi düşüncem budur ki bence bu şikayet bir karalama olabileceği gibi, bahsi geçen telefonun hasar verilmesi konusuda şüphe uyandırıcıdır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: yenuse

    Merhaba forumdaşlar;Delta Servis konusunu görünce bugün yaşadığım olayı sizinle de paylaşmak istedim.06.05.2013 tarihinde Xperia Z model cihazımı batarya sorunu nedeniyle Delta'ya gönderdim.Batarya sorunu diyorum çünkü cihaz açılıyor ve açılıp şebeke aramaya başlar başlamaz kapanıyor ya da kapanmasa bile birini aramak istediğimde ekran aniden kapanıyordu.Uçak modunda böyle bir sorun yaşanmıyordu.Neyse arkadaşlar bugün beni aradı;komedi gibi ya...15 gün sonra arızanın farkına varmışlar ya...Neymiş cihazım sol üst köşeden darbe almış bariz izi varmış ve içindeki parçalar zarar görmüş.260.00 Tl parça değişimi yapılması için bana banka hesap bilgilerini göndermek için mail adresimi isterler...Ben de arkadaşa o telefona darbeyi siz verdiniz 15 gündür sizde dedim ve aksini iddia edince cihazı göndermeden hemen önce çektiğim resimleri(ekranda imei numarama kadar görünüyor;yakın planlı çekim yaptırdım bizim şirketin bilgi işlemcisine)size mail atayım dedim.Hala mail bekliyorum ki resimleri göndereyim.Ya bunlar nasıl şirket,neden böyle art niyet...Yetmiyor mu arkadaş ithalattan,satıştan kazandıklarınız.Gerekirse cihazı gözden çıkartır sonuna kadar uğraşacağım sizin gibi firmalarla.Nasılsa şirket avukatları dava ücreti de almıyor biz şirket çalışanlarından.Vakit buldukça size gelişmeleri yazarım dostlar.

    Merhaba İbrahim Bey,
    Öncelikle konuşma kaydınızı dinledim ve bu kadar başarılı bir karşılıklı görüşmeden ve itirazınız üzerine telefonunuz tekrar incelemeye alınmışken neden böyle bir şikayette bulundunuz anlam veremedim.

    Bu gün yapılan telefon görüşmenizde telefonunuzun hiç bir şekilde düşürülmediğini,servise göndermeden önce herhangi bir darbe izi olmadığını hatta sizde ürünün göndermeden önceki resimlerinin olduğunu belirtmişsiniz.Bunun üzerine mail adresi verebilirseniz ürünün resimlerinin size gönderileceği söylenmiştir.Sizde " ürünün resimlerinin gönderilmesi" için mail adresinizi iletmişsiniz.Size bu bilgiler iletilirken yanınızda bulunan arkadaşınıza " Ürünü düşürüp düşürmediğini" sorduğunuz için konudan haberiniz olmayacağı düşünülerek tarafınıza hasarı görmeniz için resim gönderimi yapılması önerilmiştir.Sizinle yapılan görüşmelerde herhangi bir şekilde hesap numarası konusu geçmiyor.Size ürün hakkındaki durum iletiliyor ve itirazınız üzerine inceleyip tekrar dönelim bu arada resimleri size atalım sizde bakın şeklinde bilgi veriliyor.Tartışma,hakeret,iddialaşma,inatlaşma,yüzünüze telefon kapatma gibi bir durum yaşanmıyor.Görüşme karşılıklı fotoğraf gönderiminden sonra tekrar görüşülmek üzere sonlandırılıyor.Ancak tarafımdan ürünü ücretsiz yapalım "Müşteri Memnuniyeti Adına" şeklinde onay alındıktan sonra mail atmaya gerek olmadan sözlü olarak iletilmek üzere aranıyorsunuz ve o anda ulaşılamıyorsunuz sabit hattınızdan.(Saat 15:02)Bunun üzerine tekrar arama yapılacak olarak not alınıp çalışılmaya devam ediliyor personel tarafından.

    Biz krimal birimi ve ya adli tıp değiliz İbrahim Bey,telefonun nerede ne şekilde hasar gördüğünü kimin bu hale getirdiğini bilemeyiz kaldı ki bunu araştırmak bizim işimiz değil.Üründe fiziksel bir belirti varsa kullanıcı aranılır durum iletilir ve ona göre işleme alınır ve ya iade edilir.Sizin itirazınız üzerine durum tarafıma iletilmiş olup bunun üzerine destek istenmiştir.Bende ürünü "Müşteri Memnuniyeti" adına ücretsiz yapalım bilgisini verdim.Yazdıklarınızı okuyana kadar da aynı fikirdeydim.
    "Darbeyi siz verdiniz","Nasıl şirket","Neden böyle art niyet" gibi aşırı beyanatlarınız maalesef sizi memnun etmenin imkansız olduğunu anlamamı sağladı.Bakın forumda aktif olarak bulunmamızın sebebi tüketiciler ile yakın temas içerisinde olup,onlara yaşanabilecek her türlü probleme karşı tarafımıza ulaşılabilme ve bilgi edinebilme kolaylığı sağlamaktır.Takdir edersiniz ki memnuniyetsizlik oranının en üst düzeyde olduğu satış sonrası hizmet sektöründe cesaret ister bu kadar göz önünde bulunmak.Sizden de bu konuda destek bekliyoruz ve bunun diğer distribütör ve paralel ithalat olan ürünlerin satış sonrası yetkililerine de örnek olmasını umuyoruz.

    - Arıza bataryadan kaynaklanmıyor bu konuda herhangi bir şüpheniz olmasın.
    - Hakkımızdaki şikayetleri nerede okudunuz gözden kaçırdığımız bir konu var mı belirtirseniz seviniriz.
    - Hesap numarası ile ilgili mail beklemeyiniz görüşmenizde hiç bir şekilde hesap numarası kelimesi dahi geçmemektedir.
    - Delta Servis ithalat ve ya satış yapan bir firma değildir.
    - Ben yakın çekim resmi ekledim.lütfen sizde ekleyiniz.Ayrıca siz de diğer resimlere ...... linkinden 15 haneli IMEI numaranızı girerek ulaşabilirsiniz.(Linkte problem var bu sebeple değiştirildi)
    - Paralel İthalat benzeri bir durum yok,garantili ürün ya distiribütördür ya da paralel ithalattır.
    - KVK'nın fabrikasyon arıza dediğiniz ürünün yeni modelini göndermesi aynı modelin bulanamasından kaynaklı.Garanti dışı durumla " Fabrikasyon Arıza" nın hiç bir benzerliği yoktur.Aynı işlemi değişim konusunda biz de yapıyoruz.

    Konuşma Metniniz : (Dilerseniz sesli olarak da yollarım tarafınıza)


    D.s : İyi günler İbrahim Bey,
    İ.B : İyi günler
    D.S : Delta Teknik Servisten arıyorum.Servisimize cep telefonunuzun gönderimini yapmışsınız.
    İ.B : Evet
    D.S : Sim Şifresini Yazdıktan Sonra Telefon Kapanıyor,Uçak Modunda Bu Problem Olmuyor arızalarını belirtmişsiniz.
    İ.B : Efendim
    D.S : Uçak modunda bu problem olmuyor olarak belirtmişsiniz.
    İ.B : Ya şimdi normalde telefonu açıyorum açtığım anda telefon 2 dk sonra kapanıyor batarya full olduğu halde.
    D.S : Anladım.Cihazınız incelendi.İncelemeler sonucunda üst köşeden darbe aldığı tespit edildi.Darbeden dolayı flash entegresi zarar görmüş.
    İ.B : Telefonum herhangi bir şekilde hiçbir darbe almadı.
    D.S : Tamam.Resimini göndereyim ben size o zaman resminide kontrol edersiniz.Flash entegresi zarar gördüğünden ürününüzde kapanma sorunu meydana geliyor.230 TL masrafı var.Ben sizden bir mail adresi alayım resimleri mail olarak göndereyim size
    İ.B : Bir saniye benim telefonumda darbemi var şuanda yani herhangi bir üst tarafında darbe falan belirtisimi var.
    D.S : Evet
    İ.B : Bir saniye lütfen ( Daha sonra yanındaki arkadaşına '' abi sen bu telefonu gönderdiğinde telefonda darbe falan varmıydı diye '' sorar.Yanındaki arkadaşına sorun bataryadan değil flashı zedelenmiş darbe almış sol üst köşesinden tamam siz resimlerini bana mesaj ee sms pardon mail atabilirmisiniz. y.... @ hotmail.com.
    D.S : Tamam ben birazdan gönderiyorum.
    İ.B : Tamam çünkü ben boyle şeyler yaşandığı için forumda delta servisle ilgili yazıları okudum.Mutlaka servise göndermeden önce telefonunuzun resimlerini çekin bende bol bol yakın flashtan yakın şeyden markajdan.
    D.S : Anladım.Kargonuzu gönderirken sigortalattınız mı?
    İ.B : Hayır.
    D.S : Kargoda da olmuş olabilir.Şöyle anlatayım ezilmiş veya açılmış kargolar teslim alınmıyor.
    İ.B : Hanımefendi ezilmiş olması imkansız.Ben öyle bir paket yaptım ki zaten
    D.S : Hayır hayır sizin kargonuzdan bahsetmiyorum.Ezilmiş veya açılmış kargolar teslim alınmıyor.Sizin kargonuzda herhangi bir hasar tespit edilmediğinden teslim almış arkadaşlar zaten.Sizin çektiğiniz resimleri de bana gönderirseniz eğer bende kontrol etmek isterim.
    İ.B : Tamam bende size çektiğim şey... yanındaki bayana '' M... Hanım!M... Hanım! telefonda resimleriniz duruyor dimi hala çektiğim resimler onları alabilir miyim?Tamam ben size hangi adrese göndereyim?
    D.S : Ben size mail atacağım zaten o adresten yanıtlarsınız.
    İ.B : Tamam
    D.S : Teşekkür ederim
    i.B : Çok teşekkürler.İyi çalışmalar
    D.S : iyi günler


    Başlangıçta belirttiğim gibi ürününüz hakkında daha sonuç yokken neden böyle bir konu paylaştınız anlam veremiyorum.Bunu yazma amacınızın karalama yolu ile ürününüzü ücretsiz yaptırmak olduğunu düşünmüyorum.Ancak sizi memnun etmemizin mümkün olmadığının net bir şekilde farkına vardık bu yüzden ürünü sonucu olmayacak memnuniyet adına da ücretsiz olarak yaptırmanın bir anlamı olmadığına karar verdik.Şikayetinizi çok ciddi şekilde dikkate alıyorum ve "siz yaptınız";"art niyet" gibi söylemlerinizden dolayı THH yoluyla hakkınızı aramanızı tavsiye ediyorum biz de bu hukuki mücadelenizi sonuna kadar paylaşıyor olacağız sizinle.

    Not : Tarafımızdan uygulanan bir yaptırım değildir ancak her problem de bu şekilde ağır ithamlar inandırıcılığını yitiriyor.Sorun olmadan çözüm olmaz ama her sorun da servis değildir haksız olan.Yerden yere vurulan,asılsız ve haksız paylaşımlar emek veren bir yapı için gerçekten adaletsizlik oluyor.Benim önerim sorunu ilk kez paylaşırken daha ılımlı şekilde iletişim kurulması yönünde.En azından çözüm ve ya imtiyaz talep edilebilir tehdit olmadan. Muhattabınızın zaten destek vermek isteyen bir kurum olduğunu ve orada da sizin çalıştığınız firmada da olduğu gibi çalışanlar olduğunu ve klavye başında tanımadan,bilip bilmeden,araştırmadan ve ya sormadan asılsız ithamlarda bulunmanın da "biraz" haksızlık olarak görüldüğünü özellikle bilmenizi isterim.Bu şekilde sorunu çözümsüz bırakmaktan ciddi şekilde rahatsızlık duyduğumuzu da belirtmek isterim ancak ağır itham sonucu memnuniyet sağlamak tehdit sonucu yapılmış samimiyetsiz bir davranış olacaktır.Tüketicinin hakkını sonuna kadar arama imkanı ve haklı bulunduğu takdirde bunun karşılanacağının garantisi ile doğru kararın bu olduğunu düşünüyorum.Yorumu tarafınıza bırakıyorum.


    Saygılarımızla,

    DeltaServis



    ben bu konuda da delta servisin elinden geldiğinin fazlasını yaptığını düşünüyorum. ücretsiz yapılacak denmesi müşteri memnuniyetini çok ciddi düşünen firma olduğu kanısındayım... bu yazıdan sonra firmaya olan güvenim açıkçası dahada arttı... telefonum yarın geliyor ve herhangi bir sıkıntıda delta servisin bu denli hizmet sağlamasından dolayı telefonumu çok rahat ve huzurlu bir şekilde kullanacağım inşaallah :)


    arkadaşım telefonun kaldıki zaten senin değilmiş, başkasının çıkarı için dürüstlüğünden ödün vermemelisin.. (ibrahim bey için)

    telefon düşebilir, kırılabilir, fabrikasyonel bir hata olmadığından yada darbesiz arıza vermediğinden garanti dışıdır diye düşünüyorum. bu sebeple dikkatli olunması gerekli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19sng19

    iyi gunler delta servis
    hakkinizdaki iddialari ve cevaplarinizi dikkatle okudum fakat su ana kadar hakkinizda iki adet sikayet var ve ikiside serviste cihazin darbe aldigi iddiasi ve iki iddiada muallakta kalmis.
    merak ettigim 2 urunun nerede darbe aldigi
    servise gelmeden once mi yoksa serviste kaldigi esnada mi ?
    bu duruma nasil aciklik getirebiliriz ?

    Merhaba,

    Servis prosesleri ile ilgili tartışmaya açık tek nokta garanti dışı durumu.Diğer tüm süreçler (İş günü,onarılamama ve arızanın tekrarlanması) yönetmelikler ile belirlenmiş durumda.Bir ürünün garanti dışında kalıp kalmaması gerektiğine yetkili servis karar verir ve bu kararı tüketiciye açıklarken gözle görünen bir durum varsa bunu fotoğraflar.Ben dahil her kullanıcı ;
    - Cep telefonunu düşürebilir,
    - Yağmurda kullanmak zorunda kalabilir,
    - Terliyken konuşabilir,
    - Güneşin altında bırakabilir,
    - Kalitesiz aksesuar kullanabilir,
    - Çevresindeki küçük cocuklara kaptırabilir kısa bir süreliğine (onlarda hemen ağzına sokarlar telefonu),

    Ve bu durumları anında farkedemeyebiliriz. Çünkü bu hasarların hepsinde belirgin bir iz olmaz.Her düşme ve ya sıvı teması anında cihazınızı bozmayabilir.Yani telefonunuzu düşürürsünüz ve 3-5 ay daha sorunsuz kullanabilirsiniz.Bu süre sonucunda bir arıza ile karşılaşırsanız ve servisin size verdiği cevap "cihazınız düşmeye bağlı olarak arıza veriyor" olursa şaşırmayınız.Aklınıza gelen "Tamam düşürdüm ama ondan sonra kullanmaya devam ettik sorunun düşme ile ilgisi yok" düşüncesi olmasın.Düşürdükten sonra kontrol ettiğinizde en ufak bir çizik bile görünmeyebilir ama içindeki BGA (alttan pinli) entegrelerin bağlantıları çatlamış olabilir.Bu çatlaklar zaman içerisinde kırılmalar ve kopmalar ile sonuçlanır ve ürün arıza vermeye başlar.

    Bizim görevimiz garanti dışı durumlarda,hasar tespiti yapıp tüketiciye durumu bildirmek ve onarım sonrasında ürün kullanımında problem çıkacaksa tüketiciyi uyarmak.Hasar tespitini fotoğraflayıp bunu paylaştıktan sonra "Ben yapmadım,siz yaptınız" gibi bir suçlama ile karşı karşıya kalınca amaç polemiğe girmek olmadığından fazla verilecek bir cevap kalmıyor.
    Belirttiğiniz iki şikayette çözümlendi ancak bu hasarları tabii ki biz vermedik.Aslında verilen cevaplarda açıkça belirtiliyor bu durum.Şunu net olarak söyleyebilirim ki serviste kaldığı süre içerisinde ürününüze bir hasar gelirse bunu hissetmeniz mümkün olmayacaktır çünkü konu size yansıtılmadan hasar servis tarafından hemen giderilir.

    Özetle bu hasarların şirketimiz dışında olduğunu ama nerede ne şekilde olduğunu bilmememizin mümkün olmadığını çok net bir şekilde beyan ettik.Burada dikkat edilmesi gereken husus şikayetlerin çözümlenmiş olması.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    servis budur... telefona verdiği arızayı hissettirmeden çözüp sorunu giderendir... delta servis bu yaklaşıımınızı kutlarım. ve çalıştığınız ömrünüz boyunca delta servis hep böle olmalı... bu ve buna benzer diğer konular hakkındada... konunuzu incelemeye devam etmekteyim. delta servisin forumda olup satışa etkisi %100 dür..




  • Sayın Delta Servis Yetkilisi,

    Birkaç gündür Galaxy S4 almak için araştırma yapıyorum. Bu başlıkta okuduklarımın ışığında Delta servis garantili bir ürün almaya karar verdim.

    Fakat şuan gözümü korkutan en büyük sorun hiç bir site paralel ithalat ürünlerde garantinin kim tarafından sağlandığını yazmıyor. Web'de abartmıyorum yüzlerce paralel ithalat ürün satan yer var ve hepsine tek tek garanti sağlayıcısının kim olduğunu sormak için mail atmak imkansız. Sizden ricam bu konuda sizin garantinizde ürün satan siteleri acilen uyarıp gerekli düzenlemeleri yapmalarını sağlamanızdır.

    Arkadaşlarımdan duyduklarım ve forumlardan okuduğum kadarıyla şuan şöyle bir servis kalite sıralaması oluşmuş :

    1. Resmi Distribütör Garanti Firmaları (Telpa, Kvk, vs.)
    2. Delta Servis
    3. Diğerleri (Medcell, gold, promtec, vs...)

    İnsanlarda oluşan bu iyi izlenimin karşılığını verip kendinizi acilen diğer paralel ithalat sağlayıcılarından ayırıcı bir ibare eklemelisiniz. Tabi fiyat olarak da bir avantaja ihtiyacınız var.

    Saygılar.




  • Merhabalar,

    Ben Delta Servis garantisi adı altında s3 almayı planlıyorum, şunu merak ediyorum : servis şubeleri tamamen kapanması durumu olabilir mi ve kapanırsa ne yapmalıyım ? teşekkürler...
  • Merhaba,

    Servis kalite standartını en iyi siz belirleyebilirsiniz.Aldığınız hizmetten memnun kaldıysanız en kaliteli hizmet bu demektir.

    Çalıştığımız firmalara bir süredir belirtmeleri konusunda ikazda bulunduk.Büyük bir kısmı da düzeltti ancak hepsi için "şimdilik" geçerli olamadı bu durum.Fiyat konusunda inanılmaz rekabetçi davranıyorlar.Ürünün fiyatı düşmemesine rağmen satış fiyatlarını sürekli düşürdüler.Şu an dolar kuru da arttı dolayısı ile fiyat düzenlemeleri olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • yusufakali Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Böyle bir durumun olması anlaşmalar çerçevesinde imkansız.Sizin bu konuda 3 muhattabınız var.DeltaServis-Satıcı Firma (Faturayı kesen) ve ithalatçı.Herhangi birinden hak talep etme hakkına sahipsiniz.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Ben trabzonda oturuyorum 1 2 gün içinde delta servis garantili ürün alıcam fakat garantilik bir durum olduğunda ürünü kargoyla size ulaştırmam mümkünmü mümkünse nasıl yollicam en kısa sürede cevaplarsanız sevinirim bir an önce ürünü almam lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    İlk olarak verdiğimiz tüm cevapları çok enteresan (!) bir şekilde farklı yorumlamışsınız gerçekten.Cevapladığımız soruların içerisinden kelimeleri ve cümleleri cımbızla çekip,yan yana koyup,kendinize göre bir anlam çıkarmışsınız.Ben gerçekten cihaz almak için araştırma yapan ve yaptığı araştırmalar sonucunda bu şekilde yorumlayan ve yazan bir tüketici olduğunuza inanmak isterdim.Sorulan soruları ve tarafımızdan yapılan açıklamaları tekrar tekrar okudum,yetmedi 3 farklı kişiye daha okuttum ancak sizin çıkardığınız gibi bir anlam çıkaramadık.Biz çıkaramadık artı olarak da verdiğimiz cevapların son 1 aydır inanılmaz pozitif yansıması oldu ve onlarca teşekkür mesajı ve maili aldık üyeler tarafından.(Demek ki onlar da olumsuz bir anlam çıkaramamış).
    Yazdıklarınızın içinde en ufak bir soru dahi yok ,tamamıyla bilip bilmeden ağır ithamlardan oluşan bir yazı hazırlamışsınız.Soru sorma gereği dahi görmemişsiniz.
    Size pm attım,çünkü merak ettim kim olduğunuzu ve hangi işle uğraştığınızı.Ürün almak isteyen biri olduğunuzdan emin olmak istedim.
    Bakın bildiğiniz üzere burası açık bir platform ve Türkiye'nin en gözde teknolojik platformu.Biz de satış sonrası destek veren bir firmayız.Burada soruları ve merak edilenleri cevaplamak,kendimizi tanıtmak ve oluşabilecek müşteri şikayetlerini-taleplerini takip etmek ve çözümlemek adına aktif olarak bulunuyoruz.

    Yazdıklarınıza tarafımızdan cevap verilmesi gerekmese de, "gerçekten ilgilenen üyelerin" aklında soru işareti kalmaması adına yaptığınız paylaşımdaki ağır ithamlarınıza elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım.

    Başlayalım...:

    - Clayd:" telefonun fiziki darbe almasi durumunda gozle gorulmese bile icindeki devrelerde catlamalar olabilecegini, bundan dolayi ilerde ariza yapabilecegini soylemissiniz.bunun ustunede cihaz serviste insanlik hali!! ile dusurulurse kozmetik olarak zarar goren parcalari degistirir cihazi gondeririz diyorsunuz.yani ileride cikacak problemler muhtemelen garanti kapsami bitmis olacagindan tuketicinin sorunu olacak. bir serviste telefonun dusurulmesi kabul edilemez bir husustur,"

    - DeltaServis : Soru-cevap şeklinde gelişen akıcı yazışmalardaki üyenin sorusunun içerisinde de geçtiği için "insanlık hali" tabirini kullandım."Çalıştığımız teknik ortamda ürünlerin hasar görmesi mümkün olmasa da,olur da tarafımızdan müşterinin ürününe bir hasar verilmesi başarılırsa (!),siz farketmeden hasar gören parçalar değişir zaten" şeklinde cevap verdim.Garanti kapsamı ile ilgili söylediğinizi anlamadım,acaba "telefonu serviste düşürdünüz yıllar sonra problem çıktı üstlenmezsiniz değil mi bu durumu?" mi demek istiyorsunuz?
    Telefonun serviste düşmesi tabii ki kabul edilebilir bir durum değildir, ama siz telefonların serviste düştüğü fikrine nasıl kapıldınız?(DeltaServis Soru 1)

    - Clayd : "ayni zamanda yazilip yukleyip donma sorunu varmi yokmu diye 6 gun cihazin test edilmesidir. bu 6 gunluk test cihazin servis elemanlarinca profosyonel servis yontemleri disinda gunluk kullanildigi kanisi uyandirmaktadir."

    - DeltaServis : Bahsi geçen ürün servise bir haftalık zaman zarfında 2.kez internette gezinirken "ara sıra" donuyor şikayeti ile gelmiş bir üründür. Bu durumdaki bir ürünün mutlak suretle gün içi aktif kullanıma tabii tutulması gerekmektedir.Yazılım güncellemesi yaptığınız ve yazılım olarak fabrikadan çıktığı konuma getirip tüketiciye gönderdiğiniz bir ürün aynı şikayet ile bir daha gelirse bunu aktif test etmeden anlamınız mümkün değildir.( Tabii ki bizim teknik bilgimize göre bu şekilde,Clayd teknolojiyi açıklayınca bu uygulamadan biz de vazgeçip onarım süresi konusunda avantaj sağlayacağız kesinlikle).
    Siz hangi teknolojik ekipman ile Android İşletim Sistemi barındıran bir ürünün yazılım güncellemesinden sonra da internette ara sıra donma problemini test edeceksiniz? Kullanılmadan yapılacak bir işlem olduğunu iddia ettiğinize göre bizim bilmediğimiz bir teknolojiden haberiniz var.Lütfen bu durumu buradan paylaşınız ve bizi bilgilendiriniz. (DeltaServis Soru 2)

    - Clayd : "diger bir husus ise elinize bir sikayet ile gelmis telefonun ilk is olarak fiziki hasari, dusmesi varmi yokmu incelenmesidir. bir kac gun sonra bilgi verilmesi yine telefonun elemanlarin elinde bir sure gezdirildigi hissi uyandiriyor. siz tabi aksini iddia edeceksiniz, hic sanmam ama sizinde bilginiz disinda bu tur seylerin yasanabilecegi unutulmamali"

    - DeltaServis : Kesinlikle ilk olarak bakılması gereken durum budur.Hiç bir şekilde cihaz bekletilmeden tüketiciye bilgi verilmesi gerekmektedir.Arızalı cihazı elemanların elinde gezdirmekten kastınız ürünlerin keyfi olarak kullanılması olarak anlaşılıyor.Test edilmesi gerekmediği sürece biz neden müşterilerin cihazlarını kullanalım,neden böyle bir gereksinimiz olsun,gelen cihazları biz ilk kez mi görüyoruz,kullanmak için cihaz mı alamıyoruz,zamanımız çok da oyun mu oynuyoruz telefonlarla??
    Şöyle mi düşünüyorsunuz acaba : "Eleman derki : Aaa Galaxy S4 geldi hemen kullanmaya başlayayım sonra göndeririz sahibine.Bu cihazı alır düşürür ve hemen sonrasında rapor hazırlar : Müşteri düşürmüş cihazı ,bu ürün garanti dışı kalmalı ."
    Biraz düşünerek yazın lütfen,biraz olasılığı olsun ihtimallerin.

    Buna eklemek isterim ki foruma konu olan iki durumda çözüldü ve müşterilerimizle yapılan telefon görüşmelerinde hiç bir şekilde ürünlerin tarafımızdan düşürülmesine dair bir itham ile karşılaşmadık.Cihazların arızaları ücretsiz olarak giderildi ve aynı kozmetik aksamlar (Kasa)ile gönderildi.Çünkü hasar veren tarafın servis olmadığına ikna oldular ve aksam değişimine dair talep dahi gelmedi müşterilerimizden.

    Yarın aynı durum tekrarlansa,sizin de bu yazınız referans olsa (kaldı ki ciddiye alınacağını zannetmiyorum) ve tüketici servis tarafından düşürüldüğünü ve hasar gördüğünü iddia etse,tarafımızdan uygulanacak prosedür şu şekilde olacaktır:
    Bu durumun tarafımızdan yapılmadığı açıkça beyan edilir,mümkünse kanıtlanır ve müşteri kazanılmaya çalışılır.Müşteri tarafındaki "siz yaptınız" düşüncesi devam ederse de ne olursa olsun müşterimizi yalancılık ile itham edeceğimize ürünü onarıp,sorunu çözüp göndeririz.Bu konuda şüpheniz olmasın.Buradaki durum iyi niyetli ve hoşgörülü olması tarafların.Anlaşmazlıklar ne kadar kolay çözülürdü hepimiz, hatta "siz" de hoş görülü olsaydınız.

    Clayd : " telefonu delta servisteyken porno sitelere girmek icin kullanildigini ispat etmis bir vatandas, sizde o teknisyeni isten cikardiginizi soylemissiniz. boyle olaylar 1 tane bile olsa firmanin kurumsallik seviyesini gosterir diye dusunuyorum. \ "

    DeltaServis : Bahsettiğiniz konuyu müşteri geçen hafta cevaplayınca farkettim.Defalarca okudum ve çok utandım yazılanlardan.Çok uzun süredir bu işi yapıyorum,çok sorunla karşılaştım ve hepsi birer tecrübe oldu ancak böylesi ilk kez karşıma çıkıyor ve bu konuya herhangi bir cevap yazamadım çünkü verilebilecek cevap bulamadım.Ertesi sabah derhal konuyu araştırdım ve konunun personelin google accountu'nu test cihazı ilişkilendirmesinden dolayı olduğunu,özel bilgisayarında da aynı account üzerinden girdiği siteler olduğunu öğrendim.Yani müşterinin cihazından girilmiyor sitelere,şahsi Google Hesabını telefona tanımlıyor personel.Ancak benim içinde iki durumda aynı farkeden bir şey yok.Bunun üzerine tüketiciyi aradım ve aldığım cevap aynen şu şekildeydi :
    "Sorunun firmanızla ilgisi olmadığını net bir şekilde biliyorum,bilgilendirilmeniz açısından durumu paylaştım,geç de olsa dönüş yaptığınız için teşekkür ederim" şeklinde oldu.Tüketiciler ürün alımı yaparken çalıştırdığımız personele güvenerek değil kuruma güvenip alıyorlar.Bu durumda personel yapmış gibi bir bahanemiz kesinlikle olamaz,tüm sorumluk tarafıma aittir ve bu sebeple kendisinden defalarca özür diledim.Personeli işten çıkaramadık zaten 3 ay önce ayrılmıştı şirketten.
    Kurumsallık ile nasıl ilişkilendirirsiniz konuyu bilmiyorum ancak benim aldığım eğitim bunu yapmamı gerektirdiği için bu şekilde davranmayı seçtim.
    Bu konuda herhangi bir paylaşımımız olmamasına rağmen,teknisyeni işten çıkardığımız gibi bir kanıya nasıl vardınız ve sizin bu konudaki çözüm önerileriniz nelerdir? (DeltaServis Soru 3)

    Clayd : " bende delta servis garantili bir note 2 almak istiyordum ne zamandir ama cesaret edemiyordum, bugun sikayet vs bakayim yoksa sundan bi tane alayim dedim, bu yazilari gorunce vazgectim. zaten gunde 80-120 telefon girisi ne demektir ??? delta garantili olan kac tane satiliyorki gunde? bunlar gunde 80-120 adet satilmiyodur eminim, demekki alayi tekrar tekrar servise geliyor ki bu da sizin cogu konuyu cozmediginizi gosteriyor. ben bu yasima kadar kac tane telefon aldim, bir tanesiyle tek bir sorunum olmadi. bu nedenle garantisiz bile alirdim ama tr piyasasina ucuz giren cihazlarla ilgili bir suphem var. bu pahalisini gider alirim demek degil, yurtdisindan alirim yine ucuz alirim, ama magaza mali olur kesinlikle. "

    DeltaServis : Satış yapılan rakam mayıs sonu itibari ile 343.600 idi.Artı olarak firmamızın garanti hizmeti dışında düzenli olarak ücretli onarım hizmeti verdiği içerisinde kurumsal firmalarında olduğu ürün-müşteri portföyü bulunmaktadır.Verdiğimiz cevapların bir kısmında yapılan satışların sadece internet üzerinden olmadığını hizmet verdiğimiz bir çok ithalatçı olduğunu belirttim bir kaç kez.

    Sizin varsayımınız doğru olsa idi bahsi geçen rakam kadar ürün tekrar tekrar servis görseydi ayakta kalmamız,referans gösterebilmemiz artı olarak da bu kadar şikayet almamız mümkün olabilir miydi? (DeltaServis Soru 4)

    Sonuç olarak elimden geldiğince cevap vermeye çalıştım ve size 4 adet soru sordum siz de cevaplarsanız sevinirim.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    delta servis kardeşim. çok ilgilisin ama ilgiye layık olmayan çok bilmişlik taslayanları buradakiler görür sen merak etme... claydın amacı başka... elinde cımbız var ve sadece denizden balık tutar gibi cımbızlayıp polemik yaratıyor. gözünün önünde yazıyorum clayd soru soracaksan kısaca sor şüphen varsa da kısaca belirt... herkesle bu denli uzun uzun uğraşamaz kardeşim... yaşın kaç bilmem ama insanların işi gücü var...




  • mehmet kardesim, soru sorulmus, cevabi ilgilisi vermis,benim anlamadigim sana ne oluyor kac gun sonra? avatarinda samsung, var demekki bir yara gocunmusluk vs.

    soruyu sanami sormusum? hayir... ee sana ne oluyor? hosuna gitmezse okumazsin, yazmazsin, ok? benim o cimbizle sectigim konular sayesinde detayli cevaplar verilmis ve durum delta servis lehinde olumlu bir hava yaratmisken, senin mesajinin ancak delta sevisle iliskili olman, konuyu aktif tutmak veya taraftarlik yapmak adina spam benzeri bir mesaj olur ancak, gerci kardesim demissin, bir iliskin var belliki.

    yasca benden kucuk oldugundan hic suphem yok, arkadasda burda isi gucu bizlere cevap yazmak icin gelmis gibi gorunuyor, arkadasinin vaktini aldim demek. kendi sikayet etmiyor, sen mi ediyorsun? hem senden izinmi alicaktim, sanane? sen kimsin onu bir acikla. tuketici pozisyonunda olmadigin kesin.

    madem mevzu tekrar acildi, delta servisten genel goruntuler ve tamir masalarindan kesit resimler istesek nasil olur? neye benzer bu delta servis? calisanlar kimlerdir? teknisyenler egitimli-sertifikalimidir?

    edit: servis resimlerini kendi sitelerinde gordum, gerek kalmadi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi clayd -- 23 Haziran 2013; 16:18:21 >




  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle geç cevap verdiğimiz için özür dileriz.Arızalı ürünü kargo ile ulaştırabiliyorsunuz.Şu an Yurtiçi ve MNG Kargo firmaları ile anlaşmalıyız.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • clayd C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Konunun tekrar açılmasının ve bahsi geçen konunun bizimle hiç bir ilgisi yoktur öncelikle bunu belirtmek isteriz.

    Sizin yazınıza cevap verdikten sonra herhangi bir düzenleme ve ya cevap yazma gereği duymadık.İlişkilendirme konusuna gelince, bence sizde böyle bir ilişki olmadığını biliyorsunuz.Aranızdaki diyaloğa karışmak doğru olmayacaktır ancak bizden bir isteğiniz varsa bilgilendirme konusunda,üşünmeden- erinmeden hatta keyif alarak cevaplandırırım.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • herkese merhaba. Delt bir kaç sorum olacak. Cevaplarlarsa çok sevinirim.

    Öncelikle ben GREY yani paralel ithalat cihaz alıp bu cihazı sıkıntılarını çeken biriyim. Aslında grey cihazlarla diğer cihazlar arasında hiç bir fark bulunmamakta. Bizler cihazı alırken sadece firma ile muhattap oluyoruz, ardından tüm muhattabımız garanti sunan firmalar oluyor. Aslına bakarsanız ben grey cihaz almamaya yemin etmiştim ama DELTA SERVİSİN sağladığı güvenceyi, müşteri memnuyetine verdiği önemi sizler aracılığıyla fark edince fikrim değişti diyebilirim.
    1- Delta servis bizdeuygun sitesinin sattığı ürünlere garantisi altına almış mı?
    2- Böyle bir garanti yoksa sizin garanti sağladığınız internet sitesi hangisi?
    3- Son olarak kullanıcı hatası ile başka bir firmanın garantisi altında bir grey cihaz almıştım. Bu cihaz hala bende. Rom yukleme sonucu cihazın şebekesi gitti. Cihaz xperia arc s size cihazı göndersem upraşabilir misiniz?

    Şimdiden teşekkürler.




  • bruskyy B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bizdeuygun.com internet sitesindeki ürünler genelde Delta Servis güvencesinde.Ancak talep fazla olduğu için zaman zaman,talep karşılamak için başka firmaların güvencesinde ürün tedarik edip satış yapıyorlar.Alım yaparken talebinizi belirtirseniz bu konuda yanlışlık olma ihtimali kalmayacaktır.

    Xperia Arc S 'de gönderirseniz ilgilenip dönüş yaparız tabii ki.

    İletişim bilgilerini pm olarak yolluyorum.

    Saygılarımızla,
    Delta Servis
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.