Şimdi Ara

DELTA Servis (51. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki gündür Samsung Galaxy Note 4 almak için araştırmalar yapıyorum. Delta Servis garantisinde olan n11'de satılan bi kaç tane note 4'den bir tanesini almaya karar vermişken burada yazılanlar ve şikayet.com'da yazılanlar neticesinde geri adım atmış olmaktayım.

    rica ediyorum şikayet.com'u okuyun ve rica ediyorum kendi kendinize bir muhakeme yapın, anakart arızası nedeniyle (hepsi de müşteri hatası mübarek) garanti dışı bırakılan bu kadar telefon başka hangi firmada var? açın okuyun, ben bunun neticesinde mütmain olmayıp kararımı değiştirmiş bulunmaktayım.

    bazı arkadaşlar memnun olduğunu yazmış, illa ki memnuniyetler de memnuniyetsizlikler de olacaktır. ama her pisliği de müşteriye yüklemek daha kurumsallaşma hayali kuracak seviyeye bile gelememektedir diye düşünüyorum. biraz da şans işi tabi, kimisi alır buradan, hiçbir garantilik durum başına gelmez, kimisi de alır, ilk hafta bir sorun çıkar sonra kalırsınız ortada.

    laf cambazlığı yaptıkları ve kibar bir şekilde iğneledikleri de kendi üstlerine vazife olmayan bir şekle büründükleri gerçeğini gösteriyor. ilk sayfalarda mesela müşteri ile konuşurken şu şekilde tavırlar, tripler sergiliyor vatandaş; "sizi memnun edemeyeceğimizi anladığımız için"..... şeklinde uzayıp gidiyor? Kız arkadaşım bana bu kadar trip atmıyor yahu :) yani eee diyeceksin? senin işin hizmet üretmek be güzel kardeşim, memnun edemeyeceksin diye yapman gereken şeyleri yapmaktan imtina etmek gibi bir hakkın da hukukun da yok yani, bu hakkı sana ne yasa ne de maşeri vicdan vermiyor, emin olabilirsin. aldığın maaşı müşteriyi memnun etmek için alıyorsun, boğazından geçen ekmek bunun için geçiyor. şimdi eğer bunun aksini düşünüyorsan sen kendini teknik servis değil, tamirci gözüyle görüyorsun çok saygıdeğer delta teknik yetkilisi.

    şimdi bu kadar içerlenmemin sebebine gelince, uzun bir mesaimi bu servis hakkında inceleme yaparak geçirdim, sonunda almaktan vazgeçtiğim için hem biraz üzüldüm, hem de soğudum. neticede aradaki fiyat farkı göz ardı edilmeyecek gibi değil, teknosa gibi distribütör garantili bir yerden alacağım fiyat ile bunun arasında 300-400 tl arası bir fark var, aslına bakarsanız değer mi almaya? bence değer ama ben yine de almayacağım. çünkü o ürünün en ufak bir garantilik durumunda bana vereceği sıkıntı stres sinir vs, bence daha önemli. ama üstüne basa basa tekrar söylüyorum bence almaya değer, yani akilane olan bence delta servis gibi paralelden almak ama dediğim gibi o sıkıntı stres düşüncesi beni gerdiği için ben almaktan vazgeçtim.

    bu başlığı oluşturan ve destek veren herkese teşekkür ediyorum, sayenizde bilgilenmiş olduk. iyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzo27 -- 25 Aralık 2014; 16:29:33 >




  • ozzo27 kullanıcısına yanıt
    Aklın yolu bir.

    Delta garantili telefon alacaksanız her arızasında müşteri olarak hatalı olduğunuzu baştan kabul edecek ve ücretiyle yaptırmayı göze alacaksınız.

    Daha Türkçe si garantisi olmayan bir telefon almış gibi olacaksınız. Ha garanti süresince servise işiniz hiç düşmez ise işte o zaman kazançlı olmuş olursunuz.
  • Bende LG G3 almak için araştırdım firmayı. Şöyle ilginç bir şey öğrendim. Şikayet var a girip görebilirsin bu durumu. Telefonunuz ne zaman olursa olsun düşüp bir kenarı çizilir ezilirse kesinlikle garanti dışında bırakıyorlar. Mesela alalı 3 ay oldu düştü düştü kenarı hafif ezildi. Aradan 1 yıl sonra şebeke sorunu yaşadınız garantiye gönderdiniz, telefonunuz o ezikten dolayı kullanıcı hatası denip para isteniyor.

    Yani bu firmada garantinin 1 düşümlük canı var :) Eğer telefon düşürme olasılığı olan biriyseniz kesinlikle iyi araştırın.

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2868893/delta-teknik-servis-bu-servis-icin-her-telefon-garanti-disi/8lqag

    Firmanın garanti dışı bıraktığı tellerin fotoları






  • lg g3 almayı düşünuyordum delta garantili ama şikayetvara bakınca bide yorumları okuyunca açıkcası korktum,normal lg g3 1900e görmustum teknosada çok fiyat farkı var riske girip alsammı kararsızım
  • 1.5 yıllık note 2 cihazımın bataryası şiştiği için delta servise yolladım, 5 gün sonra yeni batarya tarafıma gönderildi.
  • byler S4 aldık delta garantili 1ay önce gittigidiyordan telefonda sorun yok ama şarj aleti bozuldu şarj etmıyor usbyle takınca pcye şarj edıyor adaptöre takınca şarj etmıyor sizce telefonuda beraber isterlermi garantiye yolladığımızda yoksa adaptorümu isterler sadece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhagezer

    fatura ve garanti belgesi fotokopisi+ dilekce "....... imei nolu telefonumun bataryasinin degistirilmesini istiyorum..." . yurtici kargo ile batarya ve kagitlari gonderiyorsun. kargo anlasmalilar anlasma numarasini forumda bulabilirsin. yanliz gelirken 5 tl kargo ucreti aliniyor.

    batarya değişimi yaptıkları gibi şarj cihazının değişiminde yaparlar mı?
  • rez alayim g3 32 gb aldim. Sorun cikmaz insallah mesajim bulunsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam delta servis garantili alacaksaniz cihaziniza da vinci eseri muamelesi gostereceksiniz.Kendileri yazilimsal problemi olan cihaza dahi telefon darbe almis kenari soyulmus diye bakmiyor
    Her darbe her sorunun kaynagimi? Yada darbe alip hic bir iz birakmayan telefonun sorununa nasil bir garanti disinda kaldiniz sebebi bulunuyor? Insanlar garantili cihaz aliyorlar ve ekranim kirildi parasiz yap diye gelmiyorlar.Kullanim icinde soyulmalar ufak vuruklar olabilir. Ancak bir anda kapanan , degisik hatalar veren, guncellenmeyen cihazlari vuruga kiriga baglamak kesinlikle cok yanlis.Piyasadaki olusan bu kotu reklamin temizlenmesi lazim.
    Eger her sikintiyi alakali alakasiz darbeye baglayip cihazlari garanti disi birakacaksan neden servis bolumu kurdunki?
    Aciklamada cihazi flip coverla kullanin kirilmaya dayanikli olsun demissiniz.Eger servisinizin gecerliligi buna dayaniyorsa kutu iceriklerine cihaza uygun kilifi hediye edersiniz.Opsiyonla standarta erisilmez. Dolayisiyla biraz daha verin distribitor garantili cihaz alin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6 Kasım da mavi ışık hatasından verdiğim Playstation 4 bugün değişim oldu.
    Geçte olsa sorunu çözeme ulaştıran delta servise teşekkürlerimi sunarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam. Paralel ithalat note 2 ve Genpa garantili note 3 sahibiyiz. Note 2 şu ana kadar bir kere bozulmadı 2 yılda. Note 3 7 defa servise gitti. Samsung Ekmen servise verdğim note 3de sorun olduğuna inanadıramadım adamlara. Sorunun videosunu çektim izlettim nerden bilelim youtubedan indirmediğinizi diye dolandırıcılıkla suçlandım, şikayet ustune şikayet ama bana bu lafları soyleyene hiç bişey olmadı. Bende telefonuna cok hassas davranan bırıyım cızık yoktur ekranımda ılk servıste ekranda cızık olustu soyledım ınandıramadım. 1 yıllık surecte aynı problemde bı kere anakart bı kere ekran degıstı aynı soruna farklı cozumler. Bı kere kalem calısmıyor dedım ekranı degıstırdıler test bıle etmemısler tamır olmamıs dedım hemen goturup yazılım attılar sorun cozuldu bosuna ekran degısmıs oldu. su anda 2 aydır kasa tutmuyor sol ustte ayrılıyor gevsıyor kasa 2 kere gıttım hıc boyle olmaz bu nasıl oluyo kı dıyorlar sankı ben acıp goturuyorum. yalancıda oldum. 6 aydır THHH de dosyada ucret ıadesı ıstedım ama en son sensor calısmıyordu gene goturdum ve ucret ıadesı talep ettım 20 gun oldu daha ses seda yok telefonsuzum.


    Sımdı Delta nasıl bır fırma bilmiyorum bana guvenılır geldı ama bu ısın deltası kvk sı ekmenı yok arkadas insanın oldugu her yerde sorun olur. Ben note 4 alacagım ıcın bu forumu buldum ve artık paralel ıthalat almakta bı sorun gormuyorum gonul rahatlıgıyla alabılırım samsung ekmen servısın bana yaptıklarından sonra deltanın benı dövmesi lazım memnun olmamam için.

    Note 4 konusunda bana yardımcı olabilir misiniz sayın delta yetkılısı

    tesekkurler

    alp şimşek




  • bence burada çok ama çok fazla distribütör uşakları yani distribütör spekülatörleri var......

    aradaki bazı kararsız kalmışların fikriyle oynamak adına kurulmuş bir organize var burada......kolay kolay yanılmam ve ne zamandır da takip ediyorum burada yazılanları...neredeyse 1 yıldır sadece takip ediyorum yazılanları....

    SİZE ŞU KADAR SÖYLÜYEYİM......ÜLKEMİZ İNSANININ ŞİKAYET TABANI ÇOK PİŞKİNDİR VE TAŞKINDIR....

    BIRAKIN CEP TELEFONU SEKTÖRÜNÜ MARKALARI ONU BUNU şikayet edilmeyen şikayeti bulunmayan hiçbir HİZMET,MARKA VE KURULUŞ YOKTUR......

    O Sebeple sağlam analiz edin...OBJEKTİF KALABİLİN....HER KONU VE MÜCADELENİN SPEKULATÖRLERİ VE DAHA DA KÖTÜSÜ MANİPÜLATÖRLERİ OLACAĞINI İYİ BİLİN......HAYATIM BU ANALİZ ÜZERİNE KURULU VE BİRAZ DA GÖREVİM diyeyim..........

    HOŞÇAKALIN SAĞLICAKLA KALIN SAĞLIKLI KALIN.........




  • BLACK_KING B kullanıcısına yanıt
    Black kinge katılıyorum bu yüzden firmayı aradım ama açan yok. tabi ki hukuk devletindeyiz 4077 bu konularda çok açık samsungun ekmen servisinin bana yaptıklarını bu adamlar yapsa farklı algılarız ama ekmen yapınca sanki inletmeleri normalmiş gibi geliyor sabrediyoruz. O yüzden aslında bi yandan korkuyorum bi yandan ekmenden daha mı kötü olabilirler diyorum. Tek sıkıntım herkesin yazdığı ezik var tamir etmeyiz muhabbeti bu durum hiç mantıklı gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dakikalarca aradığım ve cevap alamadığım firma mailime anında cevap verdi.
    MERHABALAR ALP BEY

     

    CİHAZ SATIŞ ESNASINDA ARIZALI ÇIKTIĞINDA DİREKT OLARAK DEĞİŞİMİ SAĞLANIR.SATIŞ ESNASINDAN SONRAKİ KULLANICI KAYNAKLI HATALAR (KIRILMA,SIVI TEMASI) DIŞINDAKİ TÜM ARIZALAR GARANTİ KAPSAMINDA ONARILIR. CİHAZDA AĞIR DARBE OLMADIĞI SÜRECE ANAKART DAHİL TEKNİK SERVİS TARAFIMIZDAN ARIZALI GÖRÜLDÜĞÜ TAKDİRDE ÜCRETSİZ YAPILIR. İNTERNET SİTEMİZDE BU PROSÖDÜRLERİ DETAYLI OLARAK İNCELEYEBİLİRSİNİZ

     

    www.gunceldijital.com.tr

     

     

     

    Teknik Servis - Gülden ERCE

    Güncel Dijital Teknoloji Ürünleri

    Tekstil Gıda ve Dış Tic. Ltd.Şti.




  • Bu firma websibirin servisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayeti olmayan hiçbir ürün markası veya hizmet veya kuruluş yoktur....
    Ülkemiz insanının içgüdüsündedir herşeyin şikayetini etmek....

    Şikayet eden kusursuzdur ağadır paşadır.....

    Ve bilinçlidir!!! Herşeyi bilir ve güya çok iyi araştırır.....

    Ben burada masum sayısının bu kadar olduğunu düşünmüyorum....aranızda gruplaşmış ve organize distribütör uşakları var...

    Ve bu ülkenin her konuda ama her konuda kanını emen en büyük oluşum DİSTRİBÜTÖRLERDİR....Bunu asla ama asla unutmayın....

    Üretimin bu ülkede olmaması için herşeyi herşeyi yapıyorlar....

    SAYGILAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BLACK_KING

    Şikayeti olmayan hiçbir ürün markası veya hizmet veya kuruluş yoktur....
    Ülkemiz insanının içgüdüsündedir herşeyin şikayetini etmek....

    Şikayet eden kusursuzdur ağadır paşadır.....

    Ve bilinçlidir!!! Herşeyi bilir ve güya çok iyi araştırır.....

    Ben burada masum sayısının bu kadar olduğunu düşünmüyorum....aranızda gruplaşmış ve organize distribütör uşakları var...

    Ve bu ülkenin her konuda ama her konuda kanını emen en büyük oluşum DİSTRİBÜTÖRLERDİR....Bunu asla ama asla unutmayın....

    Üretimin bu ülkede olmaması için herşeyi herşeyi yapıyorlar....

    SAYGILAR

    öncelikle şikayet konusunda katılmıyorum sana. Bizim insanımız şikayet etmeyi televizyon karsısında karısına konusma yada arkadasında konusma seklınde olarak gerceklestırıyor ve her işte oldugu gıbı şikayeti de gerektiği gibi yapmıyor, yaptıgı tek sey soylenmek yakınmak. Ben her hakkımı tuketıcı haklarında ararım sırketlere dılekce yazarım en ufak kalemde bıle dılekcemı yazar verırım calısana o da şaşkınlıkla bakar ne dılekcesı dıye. Bugun burada yorum yazanların kac 4077 yedıyı bılıyor yada okumus bı kere. Insanlar haklarını bılıp sıkayet etmedıkce bunlar kafalarına gore takılacaktır. kımse yasalardan ve kanunlardan ustun degıldır en gec herkes 6 ayda sonucunu alır ama su bı gercek kı sıkayet etmıyoruz.

    Ayrıca dedıgıne katılıyorum bılınclı olan kısı cok az. Hakkının ne oldugu konusunda da bılınsız neyde haksız oldugunda da bılıncsız. Yasalar senı korudugu kadar fırmayı da koruyor bagırmanın cagırmanın yırtınmanın anlamı yok paşa paşa bekleyecez ben 23 gundur telefonsuzum ama paşa paşa paramı geri verecekler ve ben yeni bir telefon alacagım.

    Fake hesaplar oldugundan bende suphelenıyorum cunku sıkayet varı okudum ve ınceledım sıkayet edenlerın hepsı aynı sıkayetı ve ılk kez yapıyor. Sıkayetvar. da benım profılıme gırsenız 40 a yakın sıkayet var proflımım 100de100 doludur ama sıkayet yazanlara bakıyorum sıkayet 1 ama profıl boş. ya adamın kendi boş yada hesap.


    beni tek dusunduren durum şu;

    Ben samsung ile bi konusmamda servisler kendi isteğine göre anakart ekran degıstıremezler bunlar pahalı parcalar bıze sorarlar demıstı hatta cıhaz degısımlerınde koreye soruyorlarmıs.

    Sımdı eger bu Ithalat yapan fırmalarla servıs hızmetı anlasması olan merkez eger anakart degısımını parca degısımını ıthalatcı karsılıyorsa o zaman o fırmanın baskısı vardı ve kesınlıkle her telefonu garantıden yapmayın ben ıflas ederım baskısı olusmustur. yanı aynen muhasebecısıne bana az vergı cıkart dıyen patron yada ısguvenlıgı uzmanına bana sorun cıkartma dıyen mutteahıt gıbı anlaasmayı ıptal etmekle tehdıt edılıyor olabılırler bu durum saglıklı garantı sartlarını olusturmaz halıyle 10 kısıden 2 sı Tuketıcı haklarına gıtse elbet kazanır o da 6 suruyor turk ınsanı da ona gıtmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasucar

    Benim sizle ilgili bir problemim yok.
    Hak verin, kullanıcı yanlısı olsa bile, tek başınıza forumlardan kullanıcılarla birebir ilgilenmemeniz lazım. Bu bile amatörce. Bir firma ne kadar kurumsallaşırsa o kadar kullanıcılardan uzaklaşır. Araya başka aracı firmalar girer, şikayetvar vb. gibi.
    Ben sadece bir daha alacak olsam kesinlikle paralel ithalat ürün ve delta servis garantili ürün almayacağımı ve kimseye de önermediğimi söyledim.

    Bir ürün ya da hizmet hakkında binlerce olumsuz yorum yapılabilir ancak bu, o firmanın hakkında kötü izlenim bırakmaz. Arçelik, Bosch, Lenovo, Toshiba, Samsung, Yurtiçi Kargo vb. birçok marka/firma hakkında binlerce şikayet var. Ancak yarın bir paket gönderecek olsak, en uygunu yurtiçi kargo ise yine onunla göndeririz.

    Benim demek istediğim; bir telefon alındığından 2-3 ay içinde defalarca servise gitmez. Her gittiğinde de ya flaşı ya kamerası ya da kenarı çizik bir şekilde gelmez. Ayrıntıları kanıtlayamam, çünkü her sorunda başka sorunun da çözülmesini istedim sizden. Siz de farketmiştiniz, hak vereceğinizi düşünüyorum. Örneğin, bir defasında ekran değişimi yapılmış ve kenarından lehim tarzı tuhaf, bilinmez bir tümsek gözükmüştü. Bir başka seferinde ise gri çerçevenin bir kısmının tümsek kalacak şekilde tam oturmadığını söylemiştim.

    Bakın her seferinde sizin elinizden gelen özensiz tamirat sonucu ortaya çıkan aksaklıklar oldu. Bu diğer servislerde de olabilir ve oluyordur da. Size gelince, evet her seferinde hataları düzelttiniz. Bu konuda şüphe yok.

    En son bataryamı değiştirdiğinizde, gelen bataryanın sarı temas noktalı kısmına yakın tarafta ufak bir tümsek olduğunu farkettim. Nedir, ne değildir sorgulamadım. Çünkü gerçekten bıkmıştım. Kusura bakmayın ama, gönderdiğiniz bataryanın orijinal olduğu konusunda da derin şüpheler var. Poşete sarılı bir şekilde yollanan bataryayı hiçbir şekilde bilgi sorgulaması yapamam. Kaldı ki, bu tarz bataryalar çok ucuz fiyata her yerde satılıyor ki sahte olanların bile kutuları vs. var.

    Şu an telefonumun gri çerçevesi, mediamarkt-teknosa ve diğer marketlerde incelediklerime göre daha çıkıntılı durmakta. sağ üst köşesinde de; sanki içerisindeki beyaz çerçeve kağıt ve sağ üst kısmı hafif aşağıda kalmış gibi duruyor. Bu bir sorun mu? Belki hayır. Ama şu saatten sonra zaten ciddi bir sorun olmadıkça telefonumu göndermem.

    Anlatmaya çalıştığım şey çok basitti. Ben sizi önermiyorum. Çünkü sizden memnun kalmadım. Evet tüm sorunlarımı çözdünüz, ancak çözerken yeni sorunlar çıkardınız. Bu belki sizle ilgili değildir, talihsizliktir. Ama durum bu. Yani çözülecek bir problem yok ortada. Görüş var sadece.

    Saygılar.

    okuyuca kendimle ilgili bir detayı paylaşayım dedim. SAMSUNG EKMEN SERVİS e giden note 3 telefonum her gidişte sonra farklı bı sorunla geldi 7 defa servise gitti ekranı çizildi kasası son 2 aydır kendiliğindan ayrılmaya gevşemeye başladı kalem calısmıyor dıye verdım ekranı degıstırdıler gene kalem calısmıyordu ekran kararıyor dıye verdım ana kart degıstı 14 gunde aldım ve getırdım yıne ekran kararıyor acılmıyordu goturdum ekranı degıstırdıler yıne aynı sorunu yasadım bı muddet sonra ve goturmedım bekledım 1 ay kendılıgınden gectı yanı delta servıs nasıl bılemem ben su anda note 4 almayı planlıyorum ve ya deltanın elıne dusecegım yada ekmenın ama ekmenle tuketıcı haklarında davalıgım ucret ıadesı ıstedım elımden baska bırsey gelmez bunu delta yapsa deltaylada aynısını olacagım ondan da elımden bısey gelmez. Delta belkı kotudur ama orjınal servısler de melek degıl.




  • Sony Xperia Z3 telefonumu Delta servisine götürdüm, sorunumu hemen hallettiler ve aynı gün içinde telefonumu iade ettiler. İlgilerinden ve güler yüzlerinden dolayı tüm çalışanlarına çok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkCck -- 7 Şubat 2015; 11:30:41 >
  • Arkadaşlar Delta Servis'in değiştirdiği parçalar orijinal mi oluyor, bilgisi olan var mı?
  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.