Şimdi Ara

DELTA Servis (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
44
Favori
234.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar delta servisle olan diyoloğumu burdan sizlerle paylaşmak isteri
    note2 telefon cihazla telefon görüşmesi yaparken sesi ahizeye verdiğinizde
    ses cızırtılı çıkıyor bende bu şikayetle gittim baştan bunun problem olduğunu söylediler
    yazılım atıldı vs yine devam etti sonra tepki verdim ama bu problem bütün cihazlarda
    malesef var hoporlör büyük olduğundan veya üretim nedeniyle şunu belirtmek isterim
    burda servisten ziyade ürünü ithal eden firma anladığım kadarıyla cihaz değişim tamirvs
    çok servise opsiyon vermiyorlar ben yinede kullanıcı hatası olmadığı sürece delta servisin gerekeni
    yapacağını düşünüyorum mümkünse cihazı elden teslim edin ve hasar gözle görülür bir darbe
    olmadığıyla ilgili teslim fişine yazdırın
    saygılar
  • Arkadaşlar,

    Merdiven altı o kadar çok ithalatçı firma servisleri var ki.. Eminönü, Sirkeci bunlarla dolu... Delta servis bunlar içersin de en iyilerden birisi en azından karşınızda muhatap bulabiliyorsunuz.. Çok daha kötüleri var emin olun.. Rota GSM gibi.. Buraya herkes yaşadığı sorunları yazıyor.. Memnun kalan kimse kalkıp yazmıyor o yüzden internette araştırma yaptığınızda sorun yaşayan insanları görmeniz gayet normal.. Bir ürün eğer Delta garantisinde ise ben hiç düşünmeden alıyorum..
  • arkadaşlar herkes delta garantili olarak almayı düşünüyor ama benden size uyarı delta garanti dediğiniz firma kasada nokta kadar iz olursa garanti dışına bırakıyor.

    şikayetvar da bir müşteri garanti dışı bıraktılar diye yazmış şikayet etmiş cevap olarak telefonu ezmişsiniz filan diye cevap vermişler üstüne de bu resimleri koymuşlar

    düşünün sadece aşağıdaki nokta kadar çizik-ezikler için garanti dışı bırakmışlar bir de bu resmi paylaşmışlar şikayetvarda.

     DELTA Servis


     DELTA Servis




  • DeepBlue83 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Üreticilerin servisleri paralel ithalatlara destek vermiyorlar.Apple Store hariç LG,Samsung ve Sony markalarının servisleri ithalat garantili cihazlar için yurtdışı cihaz sınıfında işlem yapıp,garanti kapsamında hizmet vermiyorlar.
    Ancak önümüzdeki zamanda bu konuda değişiklik olabilir,bununla ilgili başvurular bulunmaktadır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • limitsizim kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle ilginiz ve görüşleriniz için teşekkür ederiz.Konuşma kayıtları konusunda haklısınız,daha önce de eleştiri aldık bununla ilgili.Haklılığı ispat için de olsa tarafımızdan tekrarlanmayacaktır.Servis demek zaten sorun demek,yani herhangi bir problemi olmayan tüketici bizimle ve ya diğer servisler ile iletişime geçmiyor.Olay bundan sonrası için yapılan çözüm süreci ve bu süreçte ortaya çıkacak problem için yaklaşım.Biz öncelikle problem bildirimlerinde kullanıcılar ile tekrar görüşmeyi,yapılabilecek birşey varsa çözüm olarak sunmayı tercih ediyoruz.
    Tüketici hakları konusunda işleyiş gayet başarlı ve aynı zamanda firmaların aleyhine işliyor.Tüketici olarak bu konuda ciddi yaptırımlar uygulama haklarımız bulunmaktadır.Anlaşmazlık durumda tüketici hakem heyetleri ve tüketici mahkemeleri konu ile ilgili karaları 3 ila 6 içerisinde ve genelde de tüketici lehine vermektedir.İşleyiş bu şekilde olunca da firmalar ile uzun süreli diyaloglara girmenin,hakarete varan söylemlerde bulunmanın bir anlamı kalmıyor.Haklı olduğunuza da inandığınız anda,çözüm da sağlanamıyorsa yapılması gereken dilekçe vermek ilgili kurumlara.
    Onarım sürecinde ve sonrasında hatalar satış sonrası hizmette her zaman oldu ve olmaya devam edecektir.Burada önemli olan ürüne sahip çıkan ve muhafaza eden,iletişim kurabileceğiniz ve sorun olduğunda çözüm elde edebileceğiniz kurumlar ile çalışmaktadır.
    Kadromuzda çok ileri seviyede anakart onarımları yapabilen,yazılım bilgisi ileri düzeyde olan arkadaşlarımız var ancak garanti hizmetinde bunların bir önemi kalmıyor,çünkü asıl olay süreci yönetmekte.En niyahetinde tüketiciler servisten onarılmış ve ya sıfır cihaz,bunlarda olmazsa para iadesi alma hakkına net bir şekilde sahiptir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Merhaba,

    Soyulma için değişim yapmıyoruz.Kronik bir sorun belirtilmediği takdirde "kozmetik" arıza kapsamına giren durumlar için değişim yapılmamaktadır tarafımızdan.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    S3 teki soyulma sorunu kronik değil mi?
  • domper D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Övgü ve şikayetler için de aynı durum geçerli.Sadece şikayetçi olmak için üye olanda var,olumlu yorum yapmak için de.Bir yılı aşkın sürede övgü yazma adına düşündüğünüz gibi bir uygulama içerisinde olsaydık cevap yazan kişi sayısı bu kadar sınırlı olmazdı merak etmeyiniz.
    Bizim işimiz hatta mecburiyetimiz ürün sağlıklı şekilde onarmak,hızlı çözüm sağlamak olabildiğince garanti kapsamı içerisinde onarmak.Olabildiğince ile anlatmak istediğim,kullanıcı nezdinde genel algı "ürün her zaman garantilidir,düşebilir sıvı hasar alabilir ancak bu kadar para verildi ise bozulmamalıdır" şeklinde.Ancak reel durum bu şekilde işlemiyor.Ürünlerin fiyatları bu kadar yüksekken,beklentileri karşılayabilecek bir garanti sistemi geliştirilebilir mi genel bir çalışma yapılması lazım.Buradaki beklenti onarım yerine değişim tabanlı hizmet yönündedir.

    Sonuç olarak zaten yapmak zorunda olduğumuz için olumlu görüş ve teşekkür almak bizi onure ediyor.Yeni üye olmuş bir kişinin sert eleştirileri nasıl "rekabet" tabanlı değilse,olumlu olanlarda da tarafımızdan yapılan bir hile yoktur.Yeni üyeler yazmasın bildiğim kadarı ile yapılabilecek bir uygulama değil.Açık platformda olumlu,olumsuz,ilgili ve ilgisiz her görüşe yer verilmedir,hakaret içermediği taktirde.

    Forumda eski mazisi olmak demek,herhangi bir firma ile ilgili açılan konuda görüş sahibi olmak demek değildir unutmayınız.Bırakın herkes dilediği gibi paylaşımlarını yapsın,anormal bir durum varsa çok geçmeden farkedilir zaten.

    Yaklaşık 6 yıldır DonanımHaber'de sadece gezinti ve okuma üzerine giriş yaptım çünkü Google ne yazdıysam ilk sıralarda DH forumundaki paylaşımlar çıktı.Bu şekilde bir kullanıcı olmam o zaman beni bilinçsiz ve ya sahte yapmadığı gibi,binlerce mesajı olan birini de bilirkişi yapmayacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • domper D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Darbelerin,kırılmaların burada olma imkanı yok,bu konu bu kadar net.Zaten eğer anlaşılamayan bir durum olursa ücretsiz olarak dış aksamı değiştiriyoruz.Eğer bir konuda anlaşamıyorsanız en kolay çıkış şansınız budur."Servis düşürdü,tornavida ile oydu,çekiç ile kırdı,içine sıvı döktü gibi".Şikayetvar'a bakın tüm servisler ile ilgili aynı şikayetler mevcut.Biz ürünler ile ilgili gerekli koruma önemlerini alıyoruz ancak kargo ile cihazlarını gönderen müşterilerimizin bir kısmı için aynı şeyi söylemek mümkün değil.
    - Biz ürünleri geri gönderirken özel yaptırdığımız kutu içerisinde gönderiyoruz.(Eğer kendi kutusu yoksa).
    - Çalıştığımız kargo firması Yurtiçi Kargo'ya gelen ve giden ürünleri hasara karşı sigortalaması için ekstra bedel ödüyoruz.
    - Her gelen cihazı kasası "onarım öncesinde" mutlaka özel bant ile koruma altına alınıyor.
    - Zemin ve masalar orta sertlikle antistatik örtü ile kaplı,yani düşme ve benzeri bir durum dahi olsa hasar görme ihtmali yok.
    - Detaylı test edilmesi gereken ürünler için stoğumuzda bulunan orjinal kılıflar ve jelatinler takılıyor ve o şekilde denemeye alınıyor.

    Bunların sonrasında da hala bir problem varsa ve konu ortada kalıyorsa kasa aksamındaki problemler için zaten yardımcı oluyoruz.

    Sorunuzun cevabı da paralel ithalat ürünlere de CepKask yapılıyor.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • tolga68 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bitirmeye çalıştığımız bölge servisleri ve benzeri projelerin bitiş tarihleri uzadı.17 Aralık süreci ve sonrasında cep telefonu taksit uygulamasının kalkması genel anlamda sektörde değişikliklere ve durgunluğu sebebiyet verdi.Bu süreç projelerimizin sonuç kısmına denk geldiği için yatırımlar ve bayilik anlaşmaları askıda kaldı maalesef.Sürecin tamamlanması ve taksit uygulamasının kalkmasının kabul görmesinden sonra projelerimiz tekrar hız kazandı ve bitirmek için yoğum mesai harcıyoruz.

    DH platformuna ilgili göstermek bizim tarafımızdan günde en az 4 saat ekstra mesaiye tekabül ediyor.PM ve yazılanlara cevap verme,şikayetleri araştırma- cevap hazırlama gibi uzun süreçleri var.Zamanın kısıtlı olduğu dönemlerde giriş yapma imkanı bulamıyorum.

    Ancak burada paylaşımlara devam edeceğimizi ve burada bulunmaktan keyif aldığımızı da tekrar eder,düzensiz katılımlarımız için de özür dileriz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • 28 nisan da ankara daki delta servis e verdim telefonumu. dinma sarj bitme takilma reset.atma isinma sorunlari yuzunden. insallah hallolur.

    bu arada delta servis yetkilisine bisey sormak istiyorum. samsung galaxy s4 batarya degisimlerinde, degistirdikleri batarya orjinal samsung bataryasa mi ?bunun garantisini verebiliyorlar mi ?

    kolay gelsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Üründeki hasarlar resimde gözükenler kadar ufak olan hasarlar değil öncelikle bunu belirtmek isterim.Müşteri ile yapılan görüşmelerde birkaç defa düşürdüğünü ancak problemlerin bundan bir süre sonra başladığını ve arızaların bununla ilgili olmadığını düşündüğü belirtmiştir.

    Konuşmanın sonunda da ben haklarımı arayacağım,yapabileceğiniz bir şey varmı sorusuna " bu durumda yapabileceğimiz bir şey yok" cevabı verilmiş ve müşterimiz tüketici hakem heyeti kanalı ile inceleme talep edeceğini söylemiştir.

    Burada olan gelişmelerde herhangi bir problem yok,çünkü tespit tarafımızdan yapıldı ve tüketiciye konu anlatıldı.Kullanıcı durumun farklı olduğunu düşünüp,bilirkişi incelemesi sonucunda karar verilmesi gerektiğini düşündü.Ürün müşterimize 5 gün içerisinde gönderildi ve kendisi de "muhtemelen" itiraz için gerekli işlemleri yapmış ve ya yapacaktır.

    Anlaşmazlık durumlarında izlenilmesi gereken prosedür zaten bu şekildedir.Burada tüketicilerin THH ve Tüketici Mahkemeleri yolu ile yaptıkları şikayetler tamamı ile bizim için dezavantajdır,çünkü genelde tüketici lehine karar veren mekanizma olduğundan dolayı karar tüketici talebi üzerine ücret iadesine kadar gitmektedir.

    Biz gerekli servis formlarını,cihazı ve resimleri tüketiciye eksiksiz şekilde iletip bu süreç içerisinde ve sonrasında kazanılacak ve kazanılmış hakları hızlı bir şekilde karşılamaktayız.

    Firma olarak hatalı olan bir karar vermek bize en az iki kat masraf açmaktadır.

    Sonuç olarak kazanılmış haklar tarafımızdan sorunsuz ve hızlı bir şekilde ödendiğine göre,doğru olmayan tespitler (özellikle de tüketici lehine karar mekanizması işlerken) yapmak firmamız aleyhinedir.Verilen garanti dışı onarım kararlarında yönetim işleyişimiz çok dikkatli ve tespitte net olmayan bir durum varsa müşteri lehine karar verme yönündedir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • İlk olarak Delta servis firmasını bilen var mı konusuna girdiğimde tereddütlerim vardı. acaba nasıl bir teknik servis arkasında duruyor mu diye yorumlarını okuduktan sonra delta garanti telefonu almaya karar verdim. İnşallah teknik servisinizle irtibata geçmek zorunda kalmam iyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Bitirmeye çalıştığımız bölge servisleri ve benzeri projelerin bitiş tarihleri uzadı.17 Aralık süreci ve sonrasında cep telefonu taksit uygulamasının kalkması genel anlamda sektörde değişikliklere ve durgunluğu sebebiyet verdi.Bu süreç projelerimizin sonuç kısmına denk geldiği için yatırımlar ve bayilik anlaşmaları askıda kaldı maalesef.Sürecin tamamlanması ve taksit uygulamasının kalkmasının kabul görmesinden sonra projelerimiz tekrar hız kazandı ve bitirmek için yoğum mesai harcıyoruz.

    DH platformuna ilgili göstermek bizim tarafımızdan günde en az 4 saat ekstra mesaiye tekabül ediyor.PM ve yazılanlara cevap verme,şikayetleri araştırma- cevap hazırlama gibi uzun süreçleri var.Zamanın kısıtlı olduğu dönemlerde giriş yapma imkanı bulamıyorum.

    Ancak burada paylaşımlara devam edeceğimizi ve burada bulunmaktan keyif aldığımızı da tekrar eder,düzensiz katılımlarımız için de özür dileriz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Merhaba.

    Dün Bu konuyu neredeyse tek tek okuyarak yaklaşımınıza baktım.
    Bir teknik servis şirketi olarak forumumuzda cevap vermeniz ve yardımcı olmaya çalışmanız sizi Telpa ve Başarı ya karşı tercih sebebim oldu.

    1200 TL'ye alabileceğim cihazı 1390 TL'ye DELTA SERVİS GÜVENCESİ ile satın aldım.


    Biraz önce kontrol ettiğimde garantinin bi süre önce başlatıldığını gördüm. Oysa ki telefonun kutusu bende sıfır açılmıştı. Acaba bu konu ile ilgili bir sıkıntı doğar mı ?

    Faturanın çok gerekli olmadığını söylemişti satıcı. Kontrol edebileceğimi söylemişti sitenizden.

    Mümkünse yardımcı olabilirmisiniz. Öneriniz nedir ?


     DELTA Servis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chewrokee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Bitirmeye çalıştığımız bölge servisleri ve benzeri projelerin bitiş tarihleri uzadı.17 Aralık süreci ve sonrasında cep telefonu taksit uygulamasının kalkması genel anlamda sektörde değişikliklere ve durgunluğu sebebiyet verdi.Bu süreç projelerimizin sonuç kısmına denk geldiği için yatırımlar ve bayilik anlaşmaları askıda kaldı maalesef.Sürecin tamamlanması ve taksit uygulamasının kalkmasının kabul görmesinden sonra projelerimiz tekrar hız kazandı ve bitirmek için yoğum mesai harcıyoruz.

    DH platformuna ilgili göstermek bizim tarafımızdan günde en az 4 saat ekstra mesaiye tekabül ediyor.PM ve yazılanlara cevap verme,şikayetleri araştırma- cevap hazırlama gibi uzun süreçleri var.Zamanın kısıtlı olduğu dönemlerde giriş yapma imkanı bulamıyorum.

    Ancak burada paylaşımlara devam edeceğimizi ve burada bulunmaktan keyif aldığımızı da tekrar eder,düzensiz katılımlarımız için de özür dileriz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Merhaba.

    Dün Bu konuyu neredeyse tek tek okuyarak yaklaşımınıza baktım.
    Bir teknik servis şirketi olarak forumumuzda cevap vermeniz ve yardımcı olmaya çalışmanız sizi Telpa ve Başarı ya karşı tercih sebebim oldu.

    1200 TL'ye alabileceğim cihazı 1390 TL'ye DELTA SERVİS GÜVENCESİ ile satın aldım.


    Biraz önce kontrol ettiğimde garantinin bi süre önce başlatıldığını gördüm. Oysa ki telefonun kutusu bende sıfır açılmıştı. Acaba bu konu ile ilgili bir sıkıntı doğar mı ?

    Faturanın çok gerekli olmadığını söylemişti satıcı. Kontrol edebileceğimi söylemişti sitenizden.

    Mümkünse yardımcı olabilirmisiniz. Öneriniz nedir ?


     DELTA Servis

    herhangi bi yasal işlemde senin sözüne değil faturaya bakıcaklar hocam satıcı herhalde bi arkadaşın olmalı veya fazla iyisin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkay1074

    quote:

    Orijinalden alıntı: chewrokee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Bitirmeye çalıştığımız bölge servisleri ve benzeri projelerin bitiş tarihleri uzadı.17 Aralık süreci ve sonrasında cep telefonu taksit uygulamasının kalkması genel anlamda sektörde değişikliklere ve durgunluğu sebebiyet verdi.Bu süreç projelerimizin sonuç kısmına denk geldiği için yatırımlar ve bayilik anlaşmaları askıda kaldı maalesef.Sürecin tamamlanması ve taksit uygulamasının kalkmasının kabul görmesinden sonra projelerimiz tekrar hız kazandı ve bitirmek için yoğum mesai harcıyoruz.

    DH platformuna ilgili göstermek bizim tarafımızdan günde en az 4 saat ekstra mesaiye tekabül ediyor.PM ve yazılanlara cevap verme,şikayetleri araştırma- cevap hazırlama gibi uzun süreçleri var.Zamanın kısıtlı olduğu dönemlerde giriş yapma imkanı bulamıyorum.

    Ancak burada paylaşımlara devam edeceğimizi ve burada bulunmaktan keyif aldığımızı da tekrar eder,düzensiz katılımlarımız için de özür dileriz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Merhaba.

    Dün Bu konuyu neredeyse tek tek okuyarak yaklaşımınıza baktım.
    Bir teknik servis şirketi olarak forumumuzda cevap vermeniz ve yardımcı olmaya çalışmanız sizi Telpa ve Başarı ya karşı tercih sebebim oldu.

    1200 TL'ye alabileceğim cihazı 1390 TL'ye DELTA SERVİS GÜVENCESİ ile satın aldım.


    Biraz önce kontrol ettiğimde garantinin bi süre önce başlatıldığını gördüm. Oysa ki telefonun kutusu bende sıfır açılmıştı. Acaba bu konu ile ilgili bir sıkıntı doğar mı ?

    Faturanın çok gerekli olmadığını söylemişti satıcı. Kontrol edebileceğimi söylemişti sitenizden.

    Mümkünse yardımcı olabilirmisiniz. Öneriniz nedir ?


     DELTA Servis

    herhangi bi yasal işlemde senin sözüne değil faturaya bakıcaklar hocam satıcı herhalde bi arkadaşın olmalı veya fazla iyisin.

    Tanımıyorum satıcıyı. Devamlı satış yaptığı belli ama. Onlarca yeni telefon vardı. Lg Flexi'ye kadar. Üstelik 32 GB modelinin Altın renklisini aldım. İnanın 16GB'ı bile bulunmazken bu çok iyi bir seçenekti.

    Normalde düşünebilirdim ama Delta Servis deyince ne de olsa muhatap alabildiğimiz bir servis diye onları tercih ettim.

    Fatura konusunda nasıl yaklaşmalıyım bilmiyorum.

    Sanırım bu satıcı Mavi İletişim diye bi yerden almış cihazı. Bana yeni fatura kesmeyebilir. Acaba ilk Faturasını mı alsam. Onlarla Mavi İletişim arasındaki faturayı.

    Tabi verirlerse :S




  • chewrokee kullanıcısına yanıt
    Hocam kimsenin hakkina girmek istemem telefon kullanilmis 0 fiyatina sana satmis para iadesi alabiliyorsan al internetten uzerinden aldiysan gittigiyordan filan destekle konusmalisin bence ayriyette sana fatura kesmedigine göre bu îşte birsey var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkay1074

    Hocam kimsenin hakkina girmek istemem telefon kullanilmis 0 fiyatina sana satmis para iadesi alabiliyorsan al internetten uzerinden aldiysan gittigiyordan filan destekle konusmalisin bence ayriyette sana fatura kesmedigine göre bu îşte birsey var..

    Telefon kullanılmamıştı ondan eminim. Paketi gözümün önünde açıldı. Hatta ben açtım il bandrolünü.

    Aklıma gelen şey şu. Mavi iletişimden satın alıyor toplu olarak. Sonra da satıyor.

    Ama dediğiniz aklıma takıldı. Ben en iyisi fatura isteyeyim.

    Şu Delta Tenik servisi artık okusa yazdıklarımızı da bi cevap verse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chewrokee

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkay1074

    Hocam kimsenin hakkina girmek istemem telefon kullanilmis 0 fiyatina sana satmis para iadesi alabiliyorsan al internetten uzerinden aldiysan gittigiyordan filan destekle konusmalisin bence ayriyette sana fatura kesmedigine göre bu îşte birsey var..

    Telefon kullanılmamıştı ondan eminim. Paketi gözümün önünde açıldı. Hatta ben açtım il bandrolünü.

    Aklıma gelen şey şu. Mavi iletişimden satın alıyor toplu olarak. Sonra da satıyor.

    Ama dediğiniz aklıma takıldı. Ben en iyisi fatura isteyeyim.

    Şu Delta Tenik servisi artık okusa yazdıklarımızı da bi cevap verse.

    hocam normal bi işletme olsa fatura kesmek zorunda bu kişi sanirim çok çok küçük işletmeci delta servisi arayıp sorabilirsin garanti hakkında bilgi almak için.fakat aldıgın yerden mutlaka fatura al ilerde telefonda birşey olurda değişim olursa fatura şart diye biliyorum. çok küçük bi para da değil peşini bırakma pişman olma sonradan




  • 1. Delta Servis

    2. Yurtiçi Kargo


    Bir daha bu firmalarla çalışmamaya yemin ettim.

    10 günde gelecek telefon 1 ayda elime tamamen kendi çabalarımla ulaştı.


    1.ooo TL'lik telefon bana 1.5oo TL'ye geldi masraflar, arama-görüşme ücretleriyle.


    Çok detayı var ağzım yandı arkadaş ben burda konuşupta kimsenin ekmeğiyle oynamak istemiyorum. Tek cümle kurmak gerekirse bir daha asla çalışmam.

    Sizde artık kendinize pay çıkarın bu yorumdan.
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.